quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:16 schreef 100% Tukker het volgende:
Nice.Tot die tijd dus met de rubberen/plastic vriend?
Nouja als ik alleen maar seks zou kunnen ehbben met echt lelijke gasten.. dan liever betalen voor een lekkerding hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:22 schreef 100% Tukker het volgende:
Gelijk heb je.
Als vrouw betalen voor seks..._____________________
Misschien als je echt hideous bent.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja als ik alleen maar seks zou kunnen ehbben met echt lelijke gasten.. dan liever betalen voor een lekkerding hoorDie zijn dan ook nog eens verplicht om je echt te verwennen
ipv enkel hun kwakkie te lozen
Dat ze het kunnen.. ongetwijfeld. Maar iets van aantrekkingskracht enzo is ook wel fijnquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:32 schreef 100% Tukker het volgende:
Misschien als je echt hideous bent.En lelijke gasten kunnen ook wel verwennen hoor. Vraag maar aan Miss Tuk.
Er zijn genoeg vrouwen die het doen, ben ik bangquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gelijk heb je.
Als vrouw betalen voor seks..._____________________
Klopt, maar als je alleen lelijke gasten scoort, ben je vaak zelf ook niet moeders mooiste lijkt me. Dan moet je je verwachtingen naar beneden bijstellen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar iets van aantrekkingskracht enzo is ook wel fijn
Tja, van die uitgeleefd 40/50+'ers wiens man een 'topfunctie' in het bedrijfsleven heeft, nooit thuis is en zijn secretaresse neukt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn genoeg vrouwen die het doen, ben ik bang.
Maar als je dat nou niet wiltquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:40 schreef 100% Tukker het volgende:
Dan moet je je verwachtingen naar beneden bijstellen.
Dan moet je 1x geluk hebben en de rest het van mond op mond reclame hebbenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Of bijzondere kwaliteiten hebben.
Ik denk eerlijk gezegd dat dat nog wel eens kon tegenvallenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Klopt, maar als je alleen lelijke gasten scoort, ben je vaak zelf ook niet moeders mooiste lijkt me. Dan moet je je verwachtingen naar beneden bijstellen.
[..]
Tja, van die uitgeleefd 40/50+'ers wiens man een 'topfunctie' in het bedrijfsleven heeft, nooit thuis is en zijn secretaresse neukt.
De pity-fucks bestaan nogquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je 1x geluk hebben en de rest het van mond op mond reclame hebben
Zal idd niet zoveel zijn. Maar wat ik heb gehoord zijn he tvaak de rijkere vrouwen. Die ze dan ook meenemen naar bruiloften/uitjes/diners enzo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:49 schreef Samzz het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat dat nog wel eens kon tegenvallen. Maar goed, ik denk het maar, geen idee welke vrouwen nu daadwerkelijk betalen voor seks.
Al denk ik niet dat het er zoveel zijn als mannen.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Al denk ik niet dat het er zoveel zijn als mannen.
Ja, idd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zal idd niet zoveel zijn. Maar wat ik heb gehoord zijn he tvaak de rijkere vrouwen. Die ze dan ook meenemen naar bruiloften/uitjes/diners enzo.
of gewoon een lange avond verwend willen worden.
In tegenstelling tot de man is een kwartiertje toch echt te weinig
Ik laat me betalen in naturaquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Het is in ieder geval niet mijn ding, directe betaling voor seks.
Gewoon ff sorry zeggen toch.quote:
Nou... Als ik de jongen in kwestie was geweest, was er toch echt wel wat meer nodig dan een sorryquote:
24-uurs fellatiomarathon of zo ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou... Als ik de jongen in kwestie was geweest, was er toch echt wel wat meer nodig dan een sorry.
Mjaquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou... Als ik de jongen in kwestie was geweest, was er toch echt wel wat meer nodig dan een sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |