Prio #1 is een internetbrowser met allemaal kekke plugins om jouw Fok-ervaring te verbeteren?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou er denk ik al op moeten staanMaar zover ben ik nog niet
Firefox en chrome als eerste gedownload.. en gezorgd dat m'n werkbalken weer wat linkjes hebbenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:07 schreef 100% Tukker het volgende:
Prio #1 is een internetbrowser met allemaal kekke plugins om jouw Fok-ervaring te verbeteren?
Je bent sexy als je als een code-nerd praat.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:14 schreef Cue_ het volgende:
Daarna ultraedit, putty instellingen. Zometeen nog even kijken naar een phpdesigner.
Visual Studio komt later ivm Qt die erbij op moet. Kijken of SVN werkt. Dan nog Royal Ts.. Men ik blijf bezig
http://lmgtfy.com/?q=hoe+(...)nd+line+aan+de+praatquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:14 schreef Cue_ het volgende:
En het leukste.. hoe krijg ik sqlplus via de command line aan de praatnet alsof ik dat weet.
Gohquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:16 schreef 100% Tukker het volgende:
http://lmgtfy.com/?q=hoe+(...)nd+line+aan+de+praat
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:15 schreef 100% Tukker het volgende:
Je bent sexy als je als een code-nerd praat.
Dunno.. Voordat ik alles heb zoals ik wil ben je wel effe bezigquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:24 schreef 100% Tukker het volgende:
Geen idee. Nooit gedaan.Dus je bent wel een dag onder de pannen met een herinstallatie?
Ook altijd leuk werkquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:24 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ga mijn mailbox maar eens opruimen.
Ook niet mijn favoriete bezigheid, maar moet er helaas binnenkort ook eens aan geloven hier.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dunno.. Voordat ik alles heb zoals ik wil ben je wel effe bezig
Maar we zullen zien
quote:
Ow dat is fucked upquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:27 schreef 100% Tukker het volgende:
Ook niet mijn favoriete bezigheid, maar moet er helaas binnenkort ook eens aan geloven hier.Collega heeft m'n werkstation ooit behoorlijk verneukt door mijn halve \System32 weg te gooien.
160 mails to go...
The best wayquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:43 schreef 100% Tukker het volgende:
* 100% Tukker drukt CTRL-A, SHIFT-DEL.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaand it's gone!
118 te gaan.
Blijf dan gewoon in bed liggen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:54 schreef norich het volgende:
Bleh weer aan het werk, na een dramatische nacht
Heb echt de helft van de tijd wakker gelegen
Klopt ja.. of gewoon uberhaupt wanneer je geen zin meer hebtquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:19 schreef 100% Tukker het volgende:
Echt zo'n vrijdagklusje. De laatste tijd is er niet tegenop te werken.
Nou, de helft van de nacht wakker liggen is ook niet gezond...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:25 schreef norich het volgende:
[..]
Ik ben niet echt ziek meer, dus dat kan ik niet maken
Mja daar heb je een punt. Ik had het niet steeds meer warm en dan weer koud, dus daar kan het niet aan liggen in ieder geval.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, de helft van de nacht wakker liggen is ook niet gezond...
Goedquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:32 schreef norich het volgende:
[..]
Mja daar heb je een punt. Ik had het niet steeds meer warm en dan weer koud, dus daar kan het niet aan liggen in ieder geval.
Ik overleef de dag wel, hopelijk val ik niet in slaap voor het scherm
Hoe gaat het nou met jou dan?
Vanavond feestje, morgen lekker niksen + Twente kijken en zondag... ik weet het nog niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt ja.. of gewoon uberhaupt wanneer je geen zin meer hebt
nog weekend plannen?
Nou ja, zo'n vrijdag zou ik dan gewoon nog meepakken onder het mom van uitzieken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:25 schreef norich het volgende:
[..]
Ik ben niet echt ziek meer, dus dat kan ik niet maken
Krea helpen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:24 schreef 100% Tukker het volgende:
Vanavond feestje, morgen lekker niksen + Twente kijken en zondag... ik weet het nog niet.
En daardoor ontstaat de crisisquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou ja, zo'n vrijdag zou ik dan gewoon nog meepakken onder het mom van uitzieken.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:40 schreef Samzz het volgende:
Ik zette vanuit bed mijn laptop op de grond. Toen gleed ik er achteraan.
en op z'n bril gevallen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je lijkt mijn schoonpa wel. Die liet z'n bril op de grond vallen en toen ie hem op wilde rapen gleed ie zelf van de bank.Dat was wel na enkele pints Guinness en wat slivovic.
Er moet nog wel wat afgelakt worden door mij ja.quote:
Nee gelukkig niet. Maar het was wel schattig om te zien. Zo'n oude man die de alcohol niet meer helemaal trekt.quote:
Mja, mijn bed is wel wat hoger dan de gemiddelde bankquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je lijkt mijn schoonpa wel. Die liet z'n bril op de grond vallen en toen ie hem op wilde rapen gleed ie zelf van de bank.Dat was wel na enkele pints Guinness en wat slivovic.
Nou ja, het is ook gewoon dom om uit bed te vallenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden. Het is mij ook wel eens overkomen hoor.
Klinkt niet zo heel betrouwbaar, Jari Auto's.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:50 schreef sjoemie1985 het volgende:
er is brand in mijn woonplaats (vriezenveen)
Jari auto's aan de verzetstraat op de hoek met de nieuwe daarleveense weg
Zo hoort het.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:51 schreef Cue_ het volgende:
gister al niet productief.. vandaag ook niet
Verkoudheid zet door jaquote:
Alt-f4 en aan het werk gaan een optie?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben er wel beetje klaar mee eerlijk gezegd
quote:
Alles netjes binnen de SLA?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:01 schreef Cue_ het volgende:
en 1 van m'n oordopjes is kapotGemaakt.. tijdelijk
![]()
Ik 'wacht' op een kopieeractie van een uur.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:28 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik wacht op een CHKDSK.
* 100% Tukker schenkt nog een bakkie in.
"Druk, druk, druk..."
Speedtestjes aan het doen van de internetpijp?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik 'wacht' op een kopieeractie van een uur.
Micropenissenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:51 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik zag gisteren toevallig nog een micropenis. Maar dat was van een foetus.
Die mogen van de natuur vrouwen slechts oraal bevredigen. Of zo.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Micropenissenwaarom bestaan die? Is dat een straf van god? Mogen die mensen geen seks hebben
stom!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:54 schreef 100% Tukker het volgende:
Die mogen van de natuur vrouwen slechts oraal bevredigen. Of zo.Ergo: mircopenissen zijn okay.
Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
stom!
Die zijn echt niet oke.. wat een gemis
Vraag het Kreaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik weet het niet.Ik ken het gevoel niet.
Ik compenseer het met mijn abs.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoe creëer jij die opvallende contouren in jouw broek dan?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik compenseer het met mijn abs.
[ afbeelding ]
Ik heb niet echt een voorkeur, maar ik vind Heavy en The Sniper wel tof.quote:
Je zit goed.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:27 schreef norich het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een voorkeur, maar ik vind Heavy en The Sniper wel tof.
Dit bedoel je toch met class of zit ik nu ergens anders aan te denken?![]()
![]()
Ik heb 't al een paar jaar niet meer gespeeldquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je zit goed.
Ik Engi, Heavy of Pyro afhankelijk van mijn bui.
Al maanden niet meer gespeeld. Denk dat ik er dit weekend weer eens voor ga zitten. Ongetwijfeld eerst 8 terrabyte aan updates binnentrekken.
Het begon mij op een gegeven moment een beetje te ADHD/carnaval-achtig te worden. Wilde je na een tijd weer eens spelen, werd je ineens doodgeslagen door een Scout met een vis.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:34 schreef norich het volgende:
[..]
Ik heb 't al een paar jaar niet meer gespeeld![]()
Deed 't toen regelmatig met een vriend van me. Misschien maar weer eens doen
Ik ook. En de Scout. Omdat ik in een onderdanige bui ben en graag billenkoek van haar krijg.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:57 schreef Kreator het volgende:
Alleen de sniper zou ik nog wel geven. En die met het masker, omdat ik haar hoofd niet zie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |