Alt-f4 en aan het werk gaan een optie?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben er wel beetje klaar mee eerlijk gezegd
quote:
Alles netjes binnen de SLA?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:01 schreef Cue_ het volgende:
en 1 van m'n oordopjes is kapotGemaakt.. tijdelijk
![]()
Ik 'wacht' op een kopieeractie van een uur.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:28 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik wacht op een CHKDSK.
* 100% Tukker schenkt nog een bakkie in.
"Druk, druk, druk..."
Speedtestjes aan het doen van de internetpijp?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik 'wacht' op een kopieeractie van een uur.
Micropenissenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:51 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik zag gisteren toevallig nog een micropenis. Maar dat was van een foetus.
Die mogen van de natuur vrouwen slechts oraal bevredigen. Of zo.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Micropenissenwaarom bestaan die? Is dat een straf van god? Mogen die mensen geen seks hebben
stom!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:54 schreef 100% Tukker het volgende:
Die mogen van de natuur vrouwen slechts oraal bevredigen. Of zo.Ergo: mircopenissen zijn okay.
Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
stom!
Die zijn echt niet oke.. wat een gemis
Vraag het Kreaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik weet het niet.Ik ken het gevoel niet.
Ik compenseer het met mijn abs.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoe creëer jij die opvallende contouren in jouw broek dan?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik compenseer het met mijn abs.
[ afbeelding ]
Ik heb niet echt een voorkeur, maar ik vind Heavy en The Sniper wel tof.quote:
Je zit goed.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:27 schreef norich het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een voorkeur, maar ik vind Heavy en The Sniper wel tof.
Dit bedoel je toch met class of zit ik nu ergens anders aan te denken?![]()
![]()
Ik heb 't al een paar jaar niet meer gespeeldquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je zit goed.
Ik Engi, Heavy of Pyro afhankelijk van mijn bui.
Al maanden niet meer gespeeld. Denk dat ik er dit weekend weer eens voor ga zitten. Ongetwijfeld eerst 8 terrabyte aan updates binnentrekken.
Het begon mij op een gegeven moment een beetje te ADHD/carnaval-achtig te worden. Wilde je na een tijd weer eens spelen, werd je ineens doodgeslagen door een Scout met een vis.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:34 schreef norich het volgende:
[..]
Ik heb 't al een paar jaar niet meer gespeeld![]()
Deed 't toen regelmatig met een vriend van me. Misschien maar weer eens doen
Ik ook. En de Scout. Omdat ik in een onderdanige bui ben en graag billenkoek van haar krijg.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:57 schreef Kreator het volgende:
Alleen de sniper zou ik nog wel geven. En die met het masker, omdat ik haar hoofd niet zie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |