Goedquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:32 schreef norich het volgende:
[..]
Mja daar heb je een punt. Ik had het niet steeds meer warm en dan weer koud, dus daar kan het niet aan liggen in ieder geval.
Ik overleef de dag wel, hopelijk val ik niet in slaap voor het scherm
Hoe gaat het nou met jou dan?
Vanavond feestje, morgen lekker niksen + Twente kijken en zondag... ik weet het nog niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt ja.. of gewoon uberhaupt wanneer je geen zin meer hebt
nog weekend plannen?
Nou ja, zo'n vrijdag zou ik dan gewoon nog meepakken onder het mom van uitzieken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:25 schreef norich het volgende:
[..]
Ik ben niet echt ziek meer, dus dat kan ik niet maken
Krea helpen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:24 schreef 100% Tukker het volgende:
Vanavond feestje, morgen lekker niksen + Twente kijken en zondag... ik weet het nog niet.
En daardoor ontstaat de crisisquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou ja, zo'n vrijdag zou ik dan gewoon nog meepakken onder het mom van uitzieken.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:40 schreef Samzz het volgende:
Ik zette vanuit bed mijn laptop op de grond. Toen gleed ik er achteraan.
en op z'n bril gevallen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je lijkt mijn schoonpa wel. Die liet z'n bril op de grond vallen en toen ie hem op wilde rapen gleed ie zelf van de bank.Dat was wel na enkele pints Guinness en wat slivovic.
Er moet nog wel wat afgelakt worden door mij ja.quote:
Nee gelukkig niet. Maar het was wel schattig om te zien. Zo'n oude man die de alcohol niet meer helemaal trekt.quote:
Mja, mijn bed is wel wat hoger dan de gemiddelde bankquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je lijkt mijn schoonpa wel. Die liet z'n bril op de grond vallen en toen ie hem op wilde rapen gleed ie zelf van de bank.Dat was wel na enkele pints Guinness en wat slivovic.
Nou ja, het is ook gewoon dom om uit bed te vallenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden. Het is mij ook wel eens overkomen hoor.
Klinkt niet zo heel betrouwbaar, Jari Auto's.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:50 schreef sjoemie1985 het volgende:
er is brand in mijn woonplaats (vriezenveen)
Jari auto's aan de verzetstraat op de hoek met de nieuwe daarleveense weg
Zo hoort het.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:51 schreef Cue_ het volgende:
gister al niet productief.. vandaag ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |