Henrikequote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:35 schreef norich het volgende:
Mogge
Wat een prachtige trofee in de OP.
Ja, uiteraard. Vanaf 8 hè.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Henrike
Weer fijn aan die arbeit?
Dat is wel minder, paar extra vitamines en lekker de nachtrust pakkenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:52 schreef norich het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Vanaf 8 hè.
Ik ben alleen weer verkouden aan het worden. 2 weken terug ook al
Gaat niks helpen. Als ik eenmaal verkouden ben, blijft het wel een paar dagenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat is wel minder, paar extra vitamines en lekker de nachtrust pakken
Klinkt niet verkeerdquote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:53 schreef 100% Tukker het volgende:
Vrijdag chillen, zaterdag bezoek van zus en zwager, zondag uit eten... o.a...
Oh nja beterschap dan maarquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:09 schreef norich het volgende:
[..]
Gaat niks helpen. Als ik eenmaal verkouden ben, blijft het wel een paar dagen
Ja, Steve heeft de handdoek in de ring geworpen. "It is what it is, thats football"quote:
Thanks. Het is niet zo ernstig dat ik niet kan werken hoorquote:
quote:
quote:
Steve McClaren natuurlijk.quote:
Ohw da's rot. Of zijn ze er al?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:58 schreef Kreator het volgende:
Kortsluiting gehad in huis. Fase eruit. Mannetje erbij. Hoofdzekering kapot. Enexis gelijk maar ff gebeld. Nu in een leeg huis wachten op een aanrijtijd van max. Twee uur..
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:58 schreef Kreator het volgende:
Kortsluiting gehad in huis. Fase eruit. Mannetje erbij. Hoofdzekering kapot. Enexis gelijk maar ff gebeld. Nu in een leeg huis wachten op een aanrijtijd van max. Twee uur..
Das mooi kloten.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:58 schreef Kreator het volgende:
Damnquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:58 schreef Kreator het volgende:
Moet dat per sé door Enexis gebeuren? Kan ook door Geas.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:58 schreef Kreator het volgende:
dat is klotequote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:58 schreef Kreator het volgende:
Moet door enexis. Zijn verzegeld. En is opgelost. Hoefde maar half uur te wachten. :-)quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Moet dat per sé door Enexis gebeuren? Kan ook door Geas.
Mooi, heb je er nu in iedergeval geen last meer vanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Moet door enexis. Zijn verzegeld. En is opgelost. Hoefde maar half uur te wachten. :-)
Dat scheelt. Geas heeft ook zegelbevoegdheid, vandaarquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Moet door enexis. Zijn verzegeld. En is opgelost. Hoefde maar half uur te wachten. :-)
Als ik daar allemaal rekening mee moet houden, dan is het einde zoekquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:04 schreef 100% Tukker het volgende:
Dit soort plaatjes ligt hier ietwat gevoelig hè.
Cue!quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik daar allemaal rekening mee moet houden, dan is het einde zoek
Ja hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Goed te pas vandaag?
Ik ben een beetje te laat naar bed gegaan.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja hoor
Niet meer doen
Ik was om half 11 in slaap gevallen, werd snachts wakker en dacht.. wow de ochtend zal al snel komen. Bleek het 12 uur te zijn
Alleen gedroomd dat ik helemaaaaal platzak was
yupquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:38 schreef 100% Tukker het volgende:
En je bent irl bijna platzak?
Miss Tuk kwam 's avonds na haar werk nog even langs. Die gaat morgen naar Sri Lanka.Nog even een borrel mee gedronken en zo.
16 Dagen maar liefst!quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
yup
Gezellig![]()
Nu een week of 1 / 2 vrij van der?
Party!!!!quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:43 schreef 100% Tukker het volgende:
16 Dagen maar liefst!
Nu wil ik zelf graag naar Tunesië voor 8 dagen (all-inclusive natuurlijk), maar geen mattie die met me mee wil/kan.
Rukker!quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Goed te pas vandaag?
Ik ben een beetje te laat naar bed gegaan.
[..]
Baron!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |