quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:39 schreef Oognip het volgende:
Ik vind het echt zo eng om die temazepam zo te nemenBang dat ik weer zo'n nare bijwerking krijg of niet meer wakker word
van 10mg word je echt wel wakker. En volgens mij is het een van de veiligste slaappillen. Je mag hem ook hebben als je zwanger bent.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:39 schreef Oognip het volgende:
Ik vind het echt zo eng om die temazepam zo te nemenBang dat ik weer zo'n nare bijwerking krijg of niet meer wakker word
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Gebeurt echt niets Nip; half uurtje voordat je gaat slapen innemen, lekker gaan liggen met de oogjes dicht en zzzzlapen maar
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Gebeurt echt niets Nip; half uurtje voordat je gaat slapen innemen, lekker gaan liggen met de oogjes dicht en zzzzlapen maar
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:43 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
[..]
van 10mg word je echt wel wakker. En volgens mij is het een van de veiligste slaappillen. Je mag hem ook hebben als je zwanger bent.
Soms ben je zo'n lekkere drama queenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
[..]
Ik was even douchen ter ontspanningMaar ik ga hem zo innemen en dan slapen (hoop ik).
Bedankt voor de geruststelling popjesEn hopelijk tot morgen en anders was het fijn om jullie gekend te hebben
Niet piekeren , maar lekker gaan slapen en morgen uitgerust weer opquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
[..]
Ik was even douchen ter ontspanningMaar ik ga hem zo innemen en dan slapen (hoop ik).
Bedankt voor de geruststelling popjesEn hopelijk tot morgen en anders was het fijn om jullie gekend te hebben
Brrr, Elies. Ik krijg de bibbers van die kies en kaakverhalen van jouquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:54 schreef ElisaB het volgende:
Niet dat iemand erom vroeg, maar ik ben een fan
Goed nieuws van het front: die botsplinter die ik vanmiddag uit mijn kaak getrokken heb, mis ik niet. Ik denk dat ik nu weet wat me de afgelopen dagen zo dwars heeft gezeten. Het is nog niet over, maar dit is wel ff lekker
En bovendien.... het wordt lente morgen
Zou ik ook hebben als ik jou wasquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Brrr, Elies. Ik krijg de bibbers van die kies en kaakverhalen van jou
Hier ook klontvormend en inderdaad ook 'opeens' dat die bakken dan zo meurenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Indaha![]()
En trusten Nip![]()
Ik heb hier klontvormende kattenbakvulling en dat voldoet prima; als je regelmatig de bak uitschept hoef je eiks niet volledig te verschonen.
Alleen eens in de zoveel tijd raakt het toch verzadigd en dan meurt het van de een op andere dag naar kattenzeik.![]()
En dat punt is nu bereikt, maar ik heb geen zin om die grooooote kattenbak naar de container te slepen, leeg te schrapen en uit te spoelen![]()
Morgen
Ja die hebben wij ookquote:
Oh wat een leukerd! Ik hoop dat het iets kleins is dat ze snel kunnen verhelpenquote:Op woensdag 27 februari 2013 07:46 schreef Oognip het volgende:
Deze draak(kat van mij bij m'n moeder) gaat zo een kijkoperatie krijgen aan haar pootje. Ze zakt er steeds doorheen en heeft duidelijk iets met haar knie, wat hopen we zo achter te komen.
[ afbeelding ]
Wat een mooierd Nipjequote:Op woensdag 27 februari 2013 07:46 schreef Oognip het volgende:
Deze draak(kat van mij bij m'n moeder) gaat zo een kijkoperatie krijgen aan haar pootje. Ze zakt er steeds doorheen en heeft duidelijk iets met haar knie, wat hopen we zo achter te komen.
[ afbeelding ]
Wat was er gisteren of heb ik er overheen gelezen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 08:53 schreef senesta het volgende:
Ik heb ook een rotnacht gehad maar dat was wel te verwachten na een heftige dag gisteren.
Verkouden en ze hoest heel veel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 08:36 schreef senesta het volgende:
Is ze verkouden Ferarri? Joey had dat vaak als hij verkouden was, best schrikken inderdaad.
En het is wel wat met die kat he? Al die vreemde klachten al zijn hele leven. Het kan niet gerelateerd zijn aan zijn gezondheidsproblemen als jonge kat?
Nee, denk niet dat ik het hier gepost heb. Crematie van een vriend. Maar alles is zo schrijnend rond dit verhaal.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat was er gisteren of heb ik er overheen gelezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was erg indrukwekkend, het afscheid gisteren.
[ Bericht 2% gewijzigd door senesta op 27-02-2013 09:57:26 ]JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door senesta op 27-02-2013 09:57:03 ]JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:25 schreef senesta het volgende:
Bedankt, jullie zijn lief
Nou even wat leuks dan maar. Kijk nou naar het half zusje van Dodge!![]()
Ik ga maar even een staatslot kopen straks![]()
[ afbeelding ]
Alleen ik zo te zien.quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Personal issuesquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
JA STOMME MUTS WAAR BLEEF JE NOU!!!
Wat een scheetjequote:Op woensdag 27 februari 2013 11:25 schreef senesta het volgende:
Bedankt, jullie zijn lief
Nou even wat leuks dan maar. Kijk nou naar het half zusje van Dodge!![]()
Ik ga maar even een staatslot kopen straks![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |