Ik ookquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
dank je
En ik hoop dat jij snel een oproep krijgt
Temazepam is inderdaad alleen een inslaper. Als iemand aan m'n deur staat te rammelen dan zal ik wel wakker worden en als ik zelf een reden heb wat het slapen tegenhoud (dat ik me druk zou maken bijv) dan zal temazepam niet werken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
voor jou werkt het gewoon punt uit. Ik wist heel goed waarom ik niet sliep dus ik had echt een doorslaper nodig. En temazepam is volgens mij een inslaper. Maar ing en laysa weten daar veel meer vanaf volgens mij.
Ik had heel veel energie maar ik wist dit is niet goed en ik moet en wil gewoon slapen. Door de tel kreeg ik toen niks van de HA ik moest maar langskomen. Euh ja je zit 3km verderop ik mag niet fietsen/autorijden en zover lopen kan ik nog niet dat was mijn probleem volgens de assistente. Dus 4 slapeloze nachten verder en met vervoer was ik er toch en toen bond hij wel in.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat is dan toch wel heel fijn. niet slapen is echt drama en dan bedoel ik niet 1 nachtje
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:39 schreef Oognip het volgende:
Ik vind het echt zo eng om die temazepam zo te nemenBang dat ik weer zo'n nare bijwerking krijg of niet meer wakker word
van 10mg word je echt wel wakker. En volgens mij is het een van de veiligste slaappillen. Je mag hem ook hebben als je zwanger bent.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:39 schreef Oognip het volgende:
Ik vind het echt zo eng om die temazepam zo te nemenBang dat ik weer zo'n nare bijwerking krijg of niet meer wakker word
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Gebeurt echt niets Nip; half uurtje voordat je gaat slapen innemen, lekker gaan liggen met de oogjes dicht en zzzzlapen maar
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Gebeurt echt niets Nip; half uurtje voordat je gaat slapen innemen, lekker gaan liggen met de oogjes dicht en zzzzlapen maar
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:43 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
[..]
van 10mg word je echt wel wakker. En volgens mij is het een van de veiligste slaappillen. Je mag hem ook hebben als je zwanger bent.
Soms ben je zo'n lekkere drama queenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
[..]
Ik was even douchen ter ontspanningMaar ik ga hem zo innemen en dan slapen (hoop ik).
Bedankt voor de geruststelling popjesEn hopelijk tot morgen en anders was het fijn om jullie gekend te hebben
Niet piekeren , maar lekker gaan slapen en morgen uitgerust weer opquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
[..]
Ik was even douchen ter ontspanningMaar ik ga hem zo innemen en dan slapen (hoop ik).
Bedankt voor de geruststelling popjesEn hopelijk tot morgen en anders was het fijn om jullie gekend te hebben
Brrr, Elies. Ik krijg de bibbers van die kies en kaakverhalen van jouquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:54 schreef ElisaB het volgende:
Niet dat iemand erom vroeg, maar ik ben een fan
Goed nieuws van het front: die botsplinter die ik vanmiddag uit mijn kaak getrokken heb, mis ik niet. Ik denk dat ik nu weet wat me de afgelopen dagen zo dwars heeft gezeten. Het is nog niet over, maar dit is wel ff lekker
En bovendien.... het wordt lente morgen
Zou ik ook hebben als ik jou wasquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Brrr, Elies. Ik krijg de bibbers van die kies en kaakverhalen van jou
Hier ook klontvormend en inderdaad ook 'opeens' dat die bakken dan zo meurenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Indaha![]()
En trusten Nip![]()
Ik heb hier klontvormende kattenbakvulling en dat voldoet prima; als je regelmatig de bak uitschept hoef je eiks niet volledig te verschonen.
Alleen eens in de zoveel tijd raakt het toch verzadigd en dan meurt het van de een op andere dag naar kattenzeik.![]()
En dat punt is nu bereikt, maar ik heb geen zin om die grooooote kattenbak naar de container te slepen, leeg te schrapen en uit te spoelen![]()
Morgen
Ja die hebben wij ookquote:
Oh wat een leukerd! Ik hoop dat het iets kleins is dat ze snel kunnen verhelpenquote:Op woensdag 27 februari 2013 07:46 schreef Oognip het volgende:
Deze draak(kat van mij bij m'n moeder) gaat zo een kijkoperatie krijgen aan haar pootje. Ze zakt er steeds doorheen en heeft duidelijk iets met haar knie, wat hopen we zo achter te komen.
[ afbeelding ]
Wat een mooierd Nipjequote:Op woensdag 27 februari 2013 07:46 schreef Oognip het volgende:
Deze draak(kat van mij bij m'n moeder) gaat zo een kijkoperatie krijgen aan haar pootje. Ze zakt er steeds doorheen en heeft duidelijk iets met haar knie, wat hopen we zo achter te komen.
[ afbeelding ]
Wat was er gisteren of heb ik er overheen gelezen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 08:53 schreef senesta het volgende:
Ik heb ook een rotnacht gehad maar dat was wel te verwachten na een heftige dag gisteren.
Verkouden en ze hoest heel veel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 08:36 schreef senesta het volgende:
Is ze verkouden Ferarri? Joey had dat vaak als hij verkouden was, best schrikken inderdaad.
En het is wel wat met die kat he? Al die vreemde klachten al zijn hele leven. Het kan niet gerelateerd zijn aan zijn gezondheidsproblemen als jonge kat?
Nee, denk niet dat ik het hier gepost heb. Crematie van een vriend. Maar alles is zo schrijnend rond dit verhaal.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat was er gisteren of heb ik er overheen gelezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was erg indrukwekkend, het afscheid gisteren.
[ Bericht 2% gewijzigd door senesta op 27-02-2013 09:57:26 ]JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door senesta op 27-02-2013 09:57:03 ]JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:25 schreef senesta het volgende:
Bedankt, jullie zijn lief
Nou even wat leuks dan maar. Kijk nou naar het half zusje van Dodge!![]()
Ik ga maar even een staatslot kopen straks![]()
[ afbeelding ]
Alleen ik zo te zien.quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Personal issuesquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
JA STOMME MUTS WAAR BLEEF JE NOU!!!
Wat een scheetjequote:Op woensdag 27 februari 2013 11:25 schreef senesta het volgende:
Bedankt, jullie zijn lief
Nou even wat leuks dan maar. Kijk nou naar het half zusje van Dodge!![]()
Ik ga maar even een staatslot kopen straks![]()
[ afbeelding ]
Nee hoor.quote:
Inmiddels ook bij gelezen. Dat dus.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:49 schreef Puala het volgende:
Senesta, heftig verhaal. Dat zal die ouders ook niet in de koude kleren gaan zitten. Sterkte
Zo mooi vind ik dat. Ik wist heul niet eens dat ik een ABN account had.quote:Amsterdam,15 februari, 2013
Uw Online Banking is tijdelijk geblokkeerd voor transactie.
Geachte klant,
Uw Online Banking is tijdelijk geblokkeerd voor transactie We hebben onlangs uw account, en vermoedt dat uw ABN AMRO Bank account zouden zijn benaderd door een onbevoegde derde partij. De beveiliging van uw account is onze primaire zorg. Daarom, als een preventieve maatregel, hebben we tijdelijk beperkte toegang tot gevoelige account functies. Te herstellen toegang tot uw account, we hebben u nodig om uw identiteit te bevestigen. Om dit te doen moeten we u naar de onderstaande link te volgen en overgaan tot de bevestiging van uw gegevens: verifieren door op de volgende link te klikken.
http://www.abnamro.nl/internetbankieren (onder de titel van de link hangt natuurlijk een proxy)
Dank u voor uw geduld terwijl wij werken samen aan het beschermen van uw account Na het invullen van de gevraagde informatie word uw internetbankieren automatisch geupdate met de nieuwe software. Wanneer u dit eenmaal heeft gedaan, word u telefonisch benaderd door een van de medewerkers van de afdeling internetbankieren, om de software volledig te installeren. Vergeet niet, is ABN AMRO Bank zich in voor uw veiligheid en bescherming.
dank voor uw tijd en medewerking,
Hoogachtend,
ABN AMRO Bank Nederland
Sodemieterquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:52 schreef Cat22 het volgende:
Elieieieieies!
[..]
Zo mooi vind ik dat. Ik wist heul niet eens dat ik een ABN account had.
quote:
Aan de huizen te zien is het pand denk ik op zijn minst 4 keer afbetaald.quote:
Sterkte.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sodemieter
Ik had gisteren weer 5 miljoen geerfd... Heb er maar vanaf gezien. Het wordt me een beetje teveel
Dat denk ik ook wel ja, maar alsnog wel zonde.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aan de huizen te zien is het pand denk ik op zijn minst 4 keer afbetaald.
Ik heb er nog eentje zie ik nu!quote:
Er zaten ook plaatjes bij maar die heb ik maar niet gedownload.quote:U kunt erop vertrouwen over de veiligheid als je kaart gebruik maken van uw Visa. Onze meerdere lagen van beveiliging te voorkomen, op te sporen en op te lossen onbevoegd gebruik van uw kaart informatie. En als fraude voordoet, dient u nooit aansprakelijk worden gesteld voor ongeoorloofde kosten. 1
VOORKOMEN
Visum duurt proactieve maatregelen om ervoor te zorgen dat uw informatie niet op frauduleuze wijze gebruikt, online of offline.
Verified by Visa
Activeren van Verified by Visa geeft uw online transacties een extra laag van bescherming door zodat u een persoonlijk wachtwoord dat bij uw identiteit bevestigt aan de kassa van de deelnemende handelaars te selecteren.
De mailbox van langdurig zieke collega doorkijken levert pareltjes op.quote:Dear Madam/Sir,
In order to have your company inserted in the World Trade Register's 2013/2014 edition, please print, complete and return the enclosed form to the following address:
World Trade Register
P.O. Box 3079
3502 GB Utrecht
The Netherlands
You can also scan and email the completed form at info@worldtraderegister.net
Updating is free of charge!
To unsubscribe, please send an email to unsubscribe@worldguide2012.com
Fax: +31 205 248 107
Who needs plaatjes van zijn eigen creditcardquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb er nog eentje zie ik nu!![]()
[..]
Er zaten ook plaatjes bij maar die heb ik maar niet gedownload.
Dat dacht ik ook al. Saai.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Who needs plaatjes van zijn eigen creditcard
Daarom! Ik had tenminste van de week een gheyl ploatje van een Russische dame die op zoek was naar een lekkere vent. Ik natuurlijk teruggemaild. Met foto'squote:
Balen joh.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daarom! Ik had tenminste van de week een gheyl ploatje van een Russische dame die op zoek was naar een lekkere vent. Ik natuurlijk teruggemaild. Met foto'sZe zocht toch iets anders
Here I come John!quote:UN Office for a grant award of$515,810.00 USD, We will send you an
International Swift ATM Card that has been approved in your favor.Contact
Dr.John Wesley with your Name: to e-mail:u_nationsoffice@aol.co.uk T&Cs
Apply
Je hebt haar toch wel eerst in B&J gerold he?quote:
Ik moest een beetje glimlachen toen ik naar de deka ging. Staat er bij de benzinepomp een B&J autoquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt haar toch wel eerst in B&J gerold he?![]()
Hoest met jou?
Heb je hem overvallen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moest een beetje glimlachen toen ik naar de deka ging. Staat er bij de benzinepomp een B&J auto
Auto gestolen, ergens geparkeerd en leeg gevreten weer achter gelaten.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moest een beetje glimlachen toen ik naar de deka ging. Staat er bij de benzinepomp een B&J auto
Maar maar maar... wat moet je met die autoquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Auto gestolen, ergens geparkeerd en leeg gevreten weer achter gelaten.
Dat had ik best kunnen doenquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Auto gestolen, ergens geparkeerd en leeg gevreten weer achter gelaten.
Ik vind berry white niet zo. Alleen het witte. De andere kant eet mo altijd. Ik had laatst chunky monkey gekocht. Hij heeft het 3u uitgehoudenquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De Berry White gaat eruit.Dus bij de Appie met 50% korting.
3 2 pints. I haz them.
Vind ik nog best netjes.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind berry white niet zo. Alleen het witte. De andere kant eet mo altijd. Ik had laatst chunky monkey gekocht. Hij heeft het 3u uitgehouden
Ja, maar die is ook echt wel heel erg lekker, dus daar kan je niks aan doenquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:27 schreef Qwea het volgende:
Ik vind berry white niet zo. Alleen het witte. De andere kant eet mo altijd. Ik had laatst chunky monkey gekocht. Hij heeft het 3u uitgehouden
Die auto gaat naar Hein van de chop shop.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar maar maar... wat moet je met die autoGewoon de inhoud mee, die auto houden ze maar
Ik kan thuis wel kijken of ik hem voor je heb?quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:26 schreef Qwea het volgende:
Mensen die hier e-booken downloaden? Zo ja, linkjes waar ik die kan vinden zijn welkom. Ik zoek een bepaald boek en google kan me niet helpen
Ik dacht dat die lui Bernie en Leepu hetenquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die auto gaat naar Hein van de chop shop.
Nee, die maken toch Indiase troep in Engeland?quote:
Jep, maar wel in de chop shopquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, die maken toch Indiase troep in Engeland?
Beetje ver rijden alleen niet?quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep, maar wel in de chop shop
Met B&J in je kofferbak kom je een heel eind denk ik? Het is maar in Londenquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Beetje ver rijden alleen niet?
Ik doe je een PM, ik verwacht het nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik kan thuis wel kijken of ik hem voor je heb?
A, een boek met plakkerige blaadjes van de gheyle plaatjes.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik doe je een PM, ik verwacht het nietTis geen "normaal" boek
Ik ga even kijken voor jequote:Op woensdag 27 februari 2013 12:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik doe je een PM, ik verwacht het nietTis geen "normaal" boek
Nee ook nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
A, een boek met plakkerige blaadjes van de gheyle plaatjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |