Oh wat een leukerd! Ik hoop dat het iets kleins is dat ze snel kunnen verhelpenquote:Op woensdag 27 februari 2013 07:46 schreef Oognip het volgende:
Deze draak(kat van mij bij m'n moeder) gaat zo een kijkoperatie krijgen aan haar pootje. Ze zakt er steeds doorheen en heeft duidelijk iets met haar knie, wat hopen we zo achter te komen.
[ afbeelding ]

Wat een mooierd Nipjequote:Op woensdag 27 februari 2013 07:46 schreef Oognip het volgende:
Deze draak(kat van mij bij m'n moeder) gaat zo een kijkoperatie krijgen aan haar pootje. Ze zakt er steeds doorheen en heeft duidelijk iets met haar knie, wat hopen we zo achter te komen.
[ afbeelding ]

Wat was er gisteren of heb ik er overheen gelezen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 08:53 schreef senesta het volgende:
Ik heb ook een rotnacht gehad maar dat was wel te verwachten na een heftige dag gisteren.

Verkouden en ze hoest heel veel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 08:36 schreef senesta het volgende:
Is ze verkouden Ferarri? Joey had dat vaak als hij verkouden was, best schrikken inderdaad.
En het is wel wat met die kat he? Al die vreemde klachten al zijn hele leven. Het kan niet gerelateerd zijn aan zijn gezondheidsproblemen als jonge kat?

Nee, denk niet dat ik het hier gepost heb. Crematie van een vriend. Maar alles is zo schrijnend rond dit verhaal.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat was er gisteren of heb ik er overheen gelezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was erg indrukwekkend, het afscheid gisteren.
[ Bericht 2% gewijzigd door senesta op 27-02-2013 09:57:26 ]JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door senesta op 27-02-2013 09:57:03 ]JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."

quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:25 schreef senesta het volgende:
Bedankt, jullie zijn lief
Nou even wat leuks dan maar. Kijk nou naar het half zusje van Dodge!![]()
Ik ga maar even een staatslot kopen straks![]()
[ afbeelding ]

Alleen ik zo te zien.quote:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |