Als ik soms twee van die bitches inneem wilde ik nog weleens stoppen met ademen in mn slaapquote:Op maandag 28 januari 2013 02:36 schreef Martin1234 het volgende:
Merkte je verschil met slapen dan of helemaal niets?
Computer eerder afsluiten uitzetten misschien een optie?quote:Op maandag 28 januari 2013 02:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Als ik soms twee van die bitches inneem wilde ik nog weleens stoppen met ademen in mn slaap
En dat ik vroeger wakker word dan ik wil (0600 uur ofzo)
Maar daar doe ik t niet voorik wil juist op tijd in slaap komen ipv dat ik om 0300 uur op fok aan t posten ben
Nee ik lig dan de hele tijd wakker in bedje. Dus dan pak ik mn telefoon er bij en post ik bijv. in dit topicquote:Op maandag 28 januari 2013 21:47 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Computer eerder afsluiten uitzetten misschien een optie?
dan moet je eigenlijk je bed uit en iets saais gaan doen, niet internetten dus.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nee ik lig dan de hele tijd wakker in bedje. Dus dan pak ik mn telefoon er bij en post ik bijv. in dit topic
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:17 schreef computergirl het volgende:
[..]
dan moet je eigenlijk je bed uit en iets saais gaan doen, niet internetten dus.
strijken, de afwas, saai boek lezenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]plafondstaren?
Als ik op mn eigen woon zou ik misschien wel een blokje om gaan lopen
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:26 schreef computergirl het volgende:
[..]
strijken, de afwas, saai boek lezen
Klopt vooral als je weet hoe goed en lekker je de nacht er voor hebt geslapen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:40 schreef Smack10 het volgende:
Probleem met slaappillen (vooral kortwerkende benzo's) is dat je volgende dag helemaal niet in slaap komt zonder een pilletje ..
Zei ik dat bedoelde je?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 05:55 schreef Xetran het volgende:
Diazepam helpt geen flikker zeg je? wow, I'm stunnedmet een paar mg lig ik al lam voor twee dagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |