Personal issuesquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
JA STOMME MUTS WAAR BLEEF JE NOU!!!
Wat een scheetjequote:Op woensdag 27 februari 2013 11:25 schreef senesta het volgende:
Bedankt, jullie zijn lief
Nou even wat leuks dan maar. Kijk nou naar het half zusje van Dodge!![]()
Ik ga maar even een staatslot kopen straks![]()
[ afbeelding ]
Nee hoor.quote:
Inmiddels ook bij gelezen. Dat dus.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:49 schreef Puala het volgende:
Senesta, heftig verhaal. Dat zal die ouders ook niet in de koude kleren gaan zitten. Sterkte
Zo mooi vind ik dat. Ik wist heul niet eens dat ik een ABN account had.quote:Amsterdam,15 februari, 2013
Uw Online Banking is tijdelijk geblokkeerd voor transactie.
Geachte klant,
Uw Online Banking is tijdelijk geblokkeerd voor transactie We hebben onlangs uw account, en vermoedt dat uw ABN AMRO Bank account zouden zijn benaderd door een onbevoegde derde partij. De beveiliging van uw account is onze primaire zorg. Daarom, als een preventieve maatregel, hebben we tijdelijk beperkte toegang tot gevoelige account functies. Te herstellen toegang tot uw account, we hebben u nodig om uw identiteit te bevestigen. Om dit te doen moeten we u naar de onderstaande link te volgen en overgaan tot de bevestiging van uw gegevens: verifieren door op de volgende link te klikken.
http://www.abnamro.nl/internetbankieren (onder de titel van de link hangt natuurlijk een proxy)
Dank u voor uw geduld terwijl wij werken samen aan het beschermen van uw account Na het invullen van de gevraagde informatie word uw internetbankieren automatisch geupdate met de nieuwe software. Wanneer u dit eenmaal heeft gedaan, word u telefonisch benaderd door een van de medewerkers van de afdeling internetbankieren, om de software volledig te installeren. Vergeet niet, is ABN AMRO Bank zich in voor uw veiligheid en bescherming.
dank voor uw tijd en medewerking,
Hoogachtend,
ABN AMRO Bank Nederland
Sodemieterquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:52 schreef Cat22 het volgende:
Elieieieieies!
[..]
Zo mooi vind ik dat. Ik wist heul niet eens dat ik een ABN account had.
quote:
Aan de huizen te zien is het pand denk ik op zijn minst 4 keer afbetaald.quote:
Sterkte.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sodemieter
Ik had gisteren weer 5 miljoen geerfd... Heb er maar vanaf gezien. Het wordt me een beetje teveel
Dat denk ik ook wel ja, maar alsnog wel zonde.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aan de huizen te zien is het pand denk ik op zijn minst 4 keer afbetaald.
Ik heb er nog eentje zie ik nu!quote:
Er zaten ook plaatjes bij maar die heb ik maar niet gedownload.quote:U kunt erop vertrouwen over de veiligheid als je kaart gebruik maken van uw Visa. Onze meerdere lagen van beveiliging te voorkomen, op te sporen en op te lossen onbevoegd gebruik van uw kaart informatie. En als fraude voordoet, dient u nooit aansprakelijk worden gesteld voor ongeoorloofde kosten. 1
VOORKOMEN
Visum duurt proactieve maatregelen om ervoor te zorgen dat uw informatie niet op frauduleuze wijze gebruikt, online of offline.
Verified by Visa
Activeren van Verified by Visa geeft uw online transacties een extra laag van bescherming door zodat u een persoonlijk wachtwoord dat bij uw identiteit bevestigt aan de kassa van de deelnemende handelaars te selecteren.
De mailbox van langdurig zieke collega doorkijken levert pareltjes op.quote:Dear Madam/Sir,
In order to have your company inserted in the World Trade Register's 2013/2014 edition, please print, complete and return the enclosed form to the following address:
World Trade Register
P.O. Box 3079
3502 GB Utrecht
The Netherlands
You can also scan and email the completed form at info@worldtraderegister.net
Updating is free of charge!
To unsubscribe, please send an email to unsubscribe@worldguide2012.com
Fax: +31 205 248 107
Who needs plaatjes van zijn eigen creditcardquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb er nog eentje zie ik nu!![]()
[..]
Er zaten ook plaatjes bij maar die heb ik maar niet gedownload.
Dat dacht ik ook al. Saai.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Who needs plaatjes van zijn eigen creditcard
Daarom! Ik had tenminste van de week een gheyl ploatje van een Russische dame die op zoek was naar een lekkere vent. Ik natuurlijk teruggemaild. Met foto'squote:
Balen joh.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daarom! Ik had tenminste van de week een gheyl ploatje van een Russische dame die op zoek was naar een lekkere vent. Ik natuurlijk teruggemaild. Met foto'sZe zocht toch iets anders
Here I come John!quote:UN Office for a grant award of$515,810.00 USD, We will send you an
International Swift ATM Card that has been approved in your favor.Contact
Dr.John Wesley with your Name: to e-mail:u_nationsoffice@aol.co.uk T&Cs
Apply
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |