Ik word kotsmisselijk bij 3D Imaxquote:
Jij bent zeker gezellig op feestjes ?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat zit er in de goodie bag? Is de popcorn die smerige van Jimmy's of verse popcorn? Mogen we ook kiezen voor Fanta of Lipton of krijgt iedereen standaard Coca Cola?
Die gaat volgens mij alleen om 22:00 dichtquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:44 schreef xminator het volgende:
Voor de mensen die een kluisje zoeken voor hun spullen:
Mediamarkt
Logistiek gezien verwacht ik voorverpakte popcorn. Je bent natuurlijk geheel vrij om niets te nemen en gewoon zonder snack de film te kijken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat zit er in de goodie bag? Is de popcorn die smerige van Jimmy's of verse popcorn? Mogen we ook kiezen voor Fanta of Lipton of krijgt iedereen standaard Coca Cola?
Film is toch al circa 21.30 afgelopenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:04 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Die gaat volgens mij alleen om 22:00 dichtdan moet je de volgende dag terug voor je spullen
Of zelf iets aan te schaffen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:10 schreef Breuls het volgende:
[..]
Logistiek gezien verwacht ik voorverpakte popcorn. Je bent natuurlijk geheel vrij om niets te nemen en gewoon zonder snack de film te kijken.
quote:
Je kunt er waarschijnlijk heel goed mee gooienquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb enkele maanden bij Pathe gewerkt en geloof mij maar, die voorverpakte Jimmy's popcorn smaakt nergens naar.
Wellicht, ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Film is toch al circa 21.30 afgelopen![]()
Da's waar; Pathé verkoopt genoeg.quote:[..]
Of zelf iets aan te schaffen.
*proest* optioneel welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:44 schreef xminator het volgende:
Voor de mensen die een kluisje zoeken voor hun spullen:
Mediamarkt
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:22 schreef Breuls het volgende:
Heeft iedereen hier al op Join geklikt?
https://www.facebook.com/events/162421157243690/
Ik ben te herkennen aan mijn extreem gespierde torso verpakt in een net te krap FOK! T-shirt, knappe kop en mijn grote dingquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Iedereen moet verplicht zijn username als badge dragen, die wordt uitgedeeld bij de entree.
Dat zou leuk zijn.
vandaar de 3 kaartjesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:09 schreef LompeHork het volgende:
Ik ben te herkennen aan mijn leuter die ook een stoel nodig heeft.
Whahahahaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:09 schreef LompeHork het volgende:
Kan makkelijk nog iemand opzitten.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:09 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb je typo gefixtquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:09 schreef LompeHork het volgende:
Ik ben te herkennen aan mijn kleuter die ook een stoel nodig heeft.
Dat zeg je toch niet over Lompevrouw?quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet over Lompevrouw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |