Je had net je slangetje verloren en ik deed net de openbaring dat ik je in het begin een wat irritant betweterig mannetje vond voordat ik van je ging houden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De blauwe badjas herinner ik me wel, ja.
Als ik terugkijk, lijkt het wel alsof ik constant dronken was. Wat mankeerde mij?
Owja. Het lijkt al 10 jaar geleden aan de ene kant. Aan de andere kant mis ik haar nog steeds.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:21 schreef twi het volgende:
[..]
Je had net je slangetje verloren en ik deed net de openbaring dat ik je in het begin een wat irritant betweterig mannetje vond voordat ik van je ging houden.
Gezellig als in iedereen zit op een stoeltje in een kring?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:30 schreef So_Surreal het volgende:
Gister een kaartje kunnen krijgenheb d'r echt weer zin in, hoop dat die pre-meet ook weer net zo gezellig wordt als vorige keer.
Nee, gewoon bier drinken kut roepen en sterke verhalen vertellenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Gezellig als in iedereen zit op een stoeltje in een kring?
En net doen alsof je het niet eng vind, met al die rare mensen in 1 kroegquote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:46 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Nee, gewoon bier drinken kut roepen en sterke verhalen vertellen
Op een stoeltje in een kring.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:46 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Nee, gewoon bier drinken kut roepen en sterke verhalen vertellen
Das wel waar jaquote:
Dat gaat ook hard danquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:02 schreef Breuls het volgende:
Er zijn nog ongeveer 20 kaarten beschikbaar.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:20 schreef xminator het volgende:
Ja, als ze op marktplaats verhandeld worden wel ja.
Dat zie je daar wel.quote:
Weet ik niet.quote:Is de popcorn die smerige van Jimmy's of verse popcorn?
Kiezen.quote:Mogen we ook kiezen voor Fanta of Lipton of krijgt iedereen standaard Coca Cola?
De prijs/kwaliteitverhouding van de popcorn ligt wel erg hoogquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat zit er in de goodie bag? Is de popcorn die smerige van Jimmy's of verse popcorn? Mogen we ook kiezen voor Fanta of Lipton of krijgt iedereen standaard Coca Cola?
'Verse' popcorn is toch ook van Jimmy's? Geen verschil met die zakjes van Jimmy's imo. Zullen waarschijnlijk gewoon zakjes zijn met keuze uit zoet en zout. Heb ook wel eens meegemaakt dat je verse popcorn krijgt, maar voor 500 man is dat niet te doen denk ik.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Is de popcorn die smerige van Jimmy's of verse popcorn?
Volgens mij (uitgaande van voorgaande filmvertoningen) is het redelijk standaard waaruit je kan kiezen, dus coca cola (&zero), fanta en water..quote:Mogen we ook kiezen voor Fanta of Lipton of krijgt iedereen standaard Coca Cola?
Eettechnisch gezien heb ik eeen lage standaardquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb enkele maanden bij Pathe gewerkt en geloof mij maar, die voorverpakte Jimmy's popcorn smaakt nergens naar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |