quote:OZ THE GREAT AND POWERFUL
met o.a. James Franco, Mila Kunis, Rachel Weisz, Michelle Williams, Zach Braff
Walt Disney Pictures presenteert ‘Oz The Great and Powerful’, het magische en kleurrijke avontuur geregisseerd door Sam Raimi en vertelt het verhaal van het bekende karakter uit the Wizard of Oz.
Reis mee in een meeslepend avontuur en ontdek hoe Oscar Diggs (James Franco), een goochelaar met nogal dubieuze bedoelingen uit het stoffige Kansas, verzeild raakt in de magische en wondere wereld van Oz. Roem en rijkdom staan hem ogenschijnlijk tegemoet, totdat hij drie heksen ontmoet: Theodora (Mila Kunis), Evanora (Rachel Weisz) en Glinda (Michelle Williams). Zij zijn er niet van overtuigd dat hij de grote tovenaar is waar iedereen op heeft zitten wachten.
Oscar komt voor grote uitdagingen te staan en wordt meegesleurd in de problemen van het land en haar bijzonder kleurrijke bewoners. In een race tegen de klok moet Oscar er achter zien te komen wie goed en wie slecht is voordat het te laat is. Door middel van illusie en een vleugje creativiteit transformeert hij in een machtige tovenaar en wordt hij tegelijkertijd een beter mens.
Disney’s ‘Oz The Great and Powerful’ zit boordevol avontuur, spanning, magie en prachtige wonderlijke landschappen zoals je nooit eerder hebt gezien.
Van de verhalenquote:Op maandag 25 februari 2013 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar kende hij mij van, dan??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Van de verhalen
Verhalen over mij? Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hem pas een half jaar later ontmoet dacht ik. In Amsterdam.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verhalen over mij? Wat?
Ik heb hem pas een half jaar later ontmoet dacht ik. In Amsterdam.
Ik heb hem daar niet echt gesproken, ofzo. Ik zat daar met Heloef, C_M, Twi, Mur en Koffie voornamelijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:33 schreef SiIk het volgende:
[..]Hij was daar, jij was daar?
Het verhaal dat ik jou eindelijk ging meeten sinds december. Volgens mij zaten we op de uitkijk omdat je er bijna zou zijn ofzo.
Ik ga van achterin tellen op hoeveel schermpjes ik fok open zie staan.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Een zaal vol kerels die naar een sprookjesfilm gaan kijken, dat wordt genieten.
Je telefoon moet uit staan tijdens de voorstellingen, Juicyquote:Op maandag 25 februari 2013 21:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ga van achterin tellen op hoeveel schermpjes ik fok open zie staan.
Ik ga voor iedereen smsen naar dat nummerquote:Op maandag 25 februari 2013 21:48 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je telefoon moet uit staan tijdens de voorstellingen, Juicy
Een sprookjesfilm met Mila Kunis.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
quote:
Dat worden een hoop gebolde broekjes dan.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Een sprookjesfilm met Mila Kunis.
Nuff said
Rachel Weisz bedoel je?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Een sprookjesfilm met Mila Kunis.
Nuff said
Staat in de OP.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaa, die ookEx-mevrouw-Craig.
En die blonde, hoe heet ze ook alweer
Ja maar op het moment van typen van deze post was ik even te lui om dat op te zoekenquote:
Ik heb geen internet meer op m'n mobiel, relaxt hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 21:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ga van achterin tellen op hoeveel schermpjes ik fok open zie staan.
Dit jaar schijnen ze met de brandslang te patrouilleren. Zodra je scherm oplicht wordt je onder vuur genomen.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:33 schreef Greys het volgende:
Tijdens de film mag je mobiel toch niet aan (als in dat ie oplicht)
Vooral tijdens voorpremieres is Pathe daar heel streng op. En terecht.
Vorig jaar had er eentje zijn schermpje steeds oplichtend in de zaal, dat viel onwijs op voor de mensen van Disney en Pathe die achterin stonden en er ging meteen iemand heen.
Tijdens de inloop en in de zaal totdat de film daadwerkelijk begint mag het natuurlijk wel
Graag zelfs.
Dat zouden ze overal moeten doen. Echt niet leuk als er iemand voor je zit met z'n telefoon keurig op stil, maar met een lichtopbrengst van een schijnwerper. En dan ook nog 'gewoon' even tijdens Riddles of the Dark in The Hobbitquote:Op maandag 25 februari 2013 22:33 schreef Greys het volgende:
Tijdens de film mag je mobiel toch niet aan (als in dat ie oplicht)
Vooral tijdens voorpremieres is Pathe daar heel streng op. En terecht.
Vorig jaar had er eentje zijn schermpje steeds oplichtend in de zaal, dat viel onwijs op voor de mensen van Disney en Pathe die achterin stonden en er ging meteen iemand heen.
[...]
Natuurlijk herken je mij nog! Wie zou zich mij niet herinneren. Ik was die awkward penguin die stoer en geheel in FOK!-stijl de hele avond slechts één vreemde heeft aangesproken en nog een vriend/vader mix-up maakte.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
En eens kijken of ik twi nog herken...ik zat de vorige keer achter je.
Vind ik dus ook, vind ik echt niet overdreven streng.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:50 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat zouden ze overal moeten doen. Echt niet leuk als er iemand voor je zit met z'n telefoon keurig op stil, maar met een lichtopbrengst van een schijnwerper. En dan ook nog 'gewoon' even tijdens Riddles of the Dark in The Hobbit
Mij?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:54 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk herken je mij nog! Wie zou zich mij niet herinneren. Ik was die awkward penguin die stoer en geheel in FOK!-stijl de hele avond slechts één vreemde heeft aangesproken en nog een vriend/vader mix-up maakte.
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Eens kijken hoeveel views deze post je in je fotoboek gaat opleverenquote:Op maandag 25 februari 2013 23:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]![]()
Dan laat ik die mega galajurk wel thuis.... een cocktaildress dan maar
Het is nog nooit zo druk geweestquote:Op maandag 25 februari 2013 23:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Eens kijken hoeveel views deze post je in je fotoboek gaat opleveren
schuldigquote:Op maandag 25 februari 2013 23:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Eens kijken hoeveel views deze post je in je fotoboek gaat opleveren
Niet gekquote:
Gaat een grote LAN-party worden danquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 23:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gaat een grote LAN-party worden dan
Dan moet jij maar zorgen dat ze na afloop of vooraf allemaal met je meeten jaquote:Op maandag 25 februari 2013 23:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gaat een grote LAN-party worden dan
440 van de 600?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:07 schreef Greys het volgende:
Bijna 440 zelfs
Leuk dat jullie allemaal weer zo enthousiast zijn, een volle zaal is tof
Ik ben bij de meet vooraf hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet jij maar zorgen dat ze na afloop of vooraf allemaal met je meeten ja
gaat al rap danquote:
Telefoonschermpjes aan mag niet, maar laptopscherm? Boeiahh.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:10 schreef xminator het volgende:
Ik neem wel mijn laptop mee naar de film.
Dat mag.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:10 schreef xminator het volgende:
Ik neem wel mijn laptop mee naar de film.
KOPEN is sowieso overdrevenquote:Op maandag 25 februari 2013 23:14 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Om klokslag 19:00 kopen was dus toch wat overdreven
quote:Op maandag 25 februari 2013 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
KOPEN is sowieso overdrevenKrijgen
En we kunnen nooit voorspellen hoe snel het precies gaat (ook Disney zelf heeft het op FB gezet bv) dus als je gegarandeerd wilt, dan kan je gewoon beter om 19 uur meteen er bij zijn
jammer wilde ermee gaan fokkenquote:Op maandag 25 februari 2013 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat mag.
Als je hem maar uit laat.
En niet zoals Re ooit bij een voorpremière in de bioscoop laat liggen
(Hij kreeg hem keurig weer terug hoor)
Zal ik breuls vragen in zijn speech laten roepen dat xminator zijn laptop na afloop niet moet vergeten?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:16 schreef xminator het volgende:
[..]
jammer wilde ermee gaan fokken![]()
Maar kom direct vanuit werk vandaar. Wel dikke hutkoffer mja boeiuh
Oh, ja...quote:Op maandag 25 februari 2013 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
KOPEN is sowieso overdrevenKrijgen
quote:Op maandag 25 februari 2013 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik breuls vragen in zijn speech laten roepen dat xminator zijn laptop na afloop niet moet vergeten?
Geen dank, Disney en wij vinden het juist superleuk dat er weer zo'n toffe avond komt en dat jullie er net zo enthousiast over zijnquote:Op maandag 25 februari 2013 23:17 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Oh, ja...
Bestellen bedoelde ik
En bedankt voor de kaartjes
het is je vergeven.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar op het moment van typen van deze post was ik even te lui om dat op te zoeken
Mij beledigenquote:Op maandag 25 februari 2013 23:55 schreef twi het volgende:
[..]
Ik had jou al lang en breed op Tinychat beledigd enzo.
Wat had je gezegd dan?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:55 schreef twi het volgende:
[..]
Ik had jou al lang en breed op Tinychat beledigd enzo.
Die hele periode is voor mij een waas.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:09 schreef twi het volgende:
[..]
Dat ze een aandachtshoer was, natuurlijk!
Jij zat alleen maar te fappen op die blauwe badjas van 'r.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die hele periode is voor mij een waas.
De blauwe badjas herinner ik me wel, ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:12 schreef twi het volgende:
[..]
Jij zat alleen maar te fappen op die blauwe badjas van 'r.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:09 schreef twi het volgende:
[..]
silk beledigenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:09 schreef twi het volgende:
[..]
Goede tijden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
lijkt het wel alsof ik constant dronken was.
Haar borsten zijn te groot.quote:
Nu ben ik serieus en volwassen.quote:
Hihiquote:Op maandag 25 februari 2013 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat mag.
Als je hem maar uit laat.
En niet zoals Re ooit bij een voorpremière in de bioscoop laat liggen
(Hij kreeg hem keurig weer terug hoor)
Ach, als je een vrouw tussen een stel eenzame mannen op een forum gooit is dat natuurlijk een kwestie van wachten tot ze doorhebben dat het tieten heeft en dan aandacht gaan geven. Haar dan de aandachtshoer noemen is het makkelijkste dan natuurlijkquote:
Je had net je slangetje verloren en ik deed net de openbaring dat ik je in het begin een wat irritant betweterig mannetje vond voordat ik van je ging houden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De blauwe badjas herinner ik me wel, ja.
Als ik terugkijk, lijkt het wel alsof ik constant dronken was. Wat mankeerde mij?
Owja. Het lijkt al 10 jaar geleden aan de ene kant. Aan de andere kant mis ik haar nog steeds.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:21 schreef twi het volgende:
[..]
Je had net je slangetje verloren en ik deed net de openbaring dat ik je in het begin een wat irritant betweterig mannetje vond voordat ik van je ging houden.
Gezellig als in iedereen zit op een stoeltje in een kring?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:30 schreef So_Surreal het volgende:
Gister een kaartje kunnen krijgenheb d'r echt weer zin in, hoop dat die pre-meet ook weer net zo gezellig wordt als vorige keer.
Nee, gewoon bier drinken kut roepen en sterke verhalen vertellenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Gezellig als in iedereen zit op een stoeltje in een kring?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |