Natuurlijk herken je mij nog! Wie zou zich mij niet herinneren. Ik was die awkward penguin die stoer en geheel in FOK!-stijl de hele avond slechts één vreemde heeft aangesproken en nog een vriend/vader mix-up maakte.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
En eens kijken of ik twi nog herken...ik zat de vorige keer achter je.
Vind ik dus ook, vind ik echt niet overdreven streng.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:50 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat zouden ze overal moeten doen. Echt niet leuk als er iemand voor je zit met z'n telefoon keurig op stil, maar met een lichtopbrengst van een schijnwerper. En dan ook nog 'gewoon' even tijdens Riddles of the Dark in The Hobbit
Mij?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:54 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk herken je mij nog! Wie zou zich mij niet herinneren. Ik was die awkward penguin die stoer en geheel in FOK!-stijl de hele avond slechts één vreemde heeft aangesproken en nog een vriend/vader mix-up maakte.
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Een zaal vol kerels die naar een sprookjesfilm gaan kijken, dat wordt genieten.
Eens kijken hoeveel views deze post je in je fotoboek gaat opleverenquote:Op maandag 25 februari 2013 23:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]![]()
Dan laat ik die mega galajurk wel thuis.... een cocktaildress dan maar
Het is nog nooit zo druk geweestquote:Op maandag 25 februari 2013 23:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Eens kijken hoeveel views deze post je in je fotoboek gaat opleveren
schuldigquote:Op maandag 25 februari 2013 23:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Eens kijken hoeveel views deze post je in je fotoboek gaat opleveren
Niet gekquote:
Gaat een grote LAN-party worden danquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 23:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gaat een grote LAN-party worden dan
Dan moet jij maar zorgen dat ze na afloop of vooraf allemaal met je meeten jaquote:Op maandag 25 februari 2013 23:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gaat een grote LAN-party worden dan
440 van de 600?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:07 schreef Greys het volgende:
Bijna 440 zelfs
Leuk dat jullie allemaal weer zo enthousiast zijn, een volle zaal is tof
Ik ben bij de meet vooraf hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet jij maar zorgen dat ze na afloop of vooraf allemaal met je meeten ja
gaat al rap danquote:
Telefoonschermpjes aan mag niet, maar laptopscherm? Boeiahh.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:10 schreef xminator het volgende:
Ik neem wel mijn laptop mee naar de film.
Dat mag.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:10 schreef xminator het volgende:
Ik neem wel mijn laptop mee naar de film.
KOPEN is sowieso overdrevenquote:Op maandag 25 februari 2013 23:14 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Om klokslag 19:00 kopen was dus toch wat overdreven
quote:Op maandag 25 februari 2013 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
KOPEN is sowieso overdrevenKrijgen
En we kunnen nooit voorspellen hoe snel het precies gaat (ook Disney zelf heeft het op FB gezet bv) dus als je gegarandeerd wilt, dan kan je gewoon beter om 19 uur meteen er bij zijn
jammer wilde ermee gaan fokkenquote:Op maandag 25 februari 2013 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat mag.
Als je hem maar uit laat.
En niet zoals Re ooit bij een voorpremière in de bioscoop laat liggen
(Hij kreeg hem keurig weer terug hoor)
Zal ik breuls vragen in zijn speech laten roepen dat xminator zijn laptop na afloop niet moet vergeten?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:16 schreef xminator het volgende:
[..]
jammer wilde ermee gaan fokken![]()
Maar kom direct vanuit werk vandaar. Wel dikke hutkoffer mja boeiuh
Oh, ja...quote:Op maandag 25 februari 2013 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
KOPEN is sowieso overdrevenKrijgen
quote:Op maandag 25 februari 2013 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik breuls vragen in zijn speech laten roepen dat xminator zijn laptop na afloop niet moet vergeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |