abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123456047
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:24 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je hebt het wel over de gevolgen: Als iemand ervoor kiest om zich gemakkelijker te voelen (zonder die remmingen), dan is het gevolg dus dat ie alkohol gaat drinken...mede omdat dat zo laagdrempelig is.

Maar goed, dat zijn slechts details en doen er naar mijn mening niet zo om dat soort details.
Maar we weten gewoon niet of de meeste mannen alkohol drinken om makkelijker te kunnen versieren, we hebben daar geen data over.
Ik heb over het feit dat mannen (bewust of onbewust, dat doet er niet toe!) socialer zijn met een beetje alcohol en eerder op vrouwen afstappen.

Als je vandaag te horen kreeg dat het je laatste dag is, wedden dat je je anders zou gaan gedragen en meer jezelf zou zijn? Zo bedoel ik het.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 28 februari 2013 @ 14:44:37 #252
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123456096
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Erg veel mensen kunnen dat niet. Het is goed om jezelf te kunnen te voelen met of zonder alcohol.
Het is denk ik zelfs heel anders, dat zie en merk ik namelijk om mij heen.

Mensen gebruiken alcahol als excuus voor een blauwtje lopen. Of wanneer ze zoenen met een lelijk wijf. Ze weten echt wel wat ze aan het doen zijn, maar grijpen dan heel makkelijk naar het excuus van drank.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_123456101
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:29 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar dat bestrijd ik ook helemaal niet.
Wel goed lezen bitte :Y
Wat ook_gek zei bedoelde ik ook...
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_123456346
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:44 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Het is denk ik zelfs heel anders, dat zie en merk ik namelijk om mij heen.

Mensen gebruiken alcahol als excuus voor een blauwtje lopen. Of wanneer ze zoenen met een lelijk wijf. Ze weten echt wel wat ze aan het doen zijn, maar grijpen dan heel makkelijk naar het excuus van drank.
Dan pas geven mensen zichzelf toestemming om als X te gedragen inderdaad, maar alcohol laat je ook dingen vergeten en in het moment leven geeft ook een goed gevoel.
pi_123456354
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:42 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je verhaal maakt het niet veel beter.

[..]

Laat hem even zien, want ik mis hem nog altijd namelijk.

[..]

Oh god we gaan mieren neuken ja? Oke goedkoop heb je inderdaad niet gezegt.

[..]

Bovenstaande is exact je eigen geschreven tekst.

Wat tevens nergens op slaat. Een man is dan net zo laagdrempelig/makkelijk/ noem maar op.

[..]

Expiriment van wat? Je bent vandaag zeer zeer onduidelijk.

[..]

Oh god we gaan opeens in het slachtoffer rolletje springen ja?

Maar nee ik ben niet uit op een uitbrander. Ik ben het niet eens met je stelling en daar tracht ik op te reageren. Wat best lastig is want je punt is zeer onduidelijk en je verhaal volledig onsamenhangend.
De stelling is de door jouw in dit bericht gequote zin. Je hebt hem dus blijkbaar toch gevonden! :D
Dat is geen mierenneuken, ik wijs je even op jouw eigen chaotische manier van posten ;)
Tevens niks slachtoffer rolletje, gewoon opzouten met dat soort opmerkingen. Daarvoor ga je maar naar de klaagbaak.
Ik ga niet happen dus beter houd je maar gelijk op met vissen, je komt anders een beetje zielig over zo :')

Ik denk eerder dat jij een leesprobleem hebt dan dat ik onduidelijk ben, maar speciaal voor jou zal ik hem even uitleggen.

In 1978 is er een experiment geweest waarbij een aantrekkelijke man vrouwen vroeg of ze met hem wouden neuken. Omgekeerd heeft een aantrekkelijke vrouw aan mannen gevraagd of ze met haar wouden neuken. Resultaat? De meeste mannen wouden wel met de vrouw neuken maar niet 1 vrouw wou met de man neuken.

Je gaat me toch niet vertellen dat dat jou onbekend in de oren klinkt he? ;)
  donderdag 28 februari 2013 @ 14:50:53 #256
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123456395
Volgens mij heeft magnetron een mindere dag, niks personelijks hoor. Maar je reacties zijn zeer onsamenhangend en je punten zeer vaag.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  donderdag 28 februari 2013 @ 14:52:22 #257
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123456469
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

In 1978 is er een experiment geweest waarbij een aantrekkelijke man vrouwen vroeg of ze met hem wouden neuken. Omgekeerd heeft een aantrekkelijke vrouw aan mannen gevraagd of ze met haar wouden neuken. Resultaat? De meeste mannen wouden wel met de vrouw neuken maar niet 1 vrouw wou met de man neuken.
Dergelijke onderzoeken worden vaker gedaan. En dat is ook geen onbekend feit.. ook niet bij ook_gek gok ik zo.
pi_123456546
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:50 schreef ook_gek het volgende:
Volgens mij heeft magnetron een mindere dag, niks personelijks hoor. Maar je reacties zijn zeer onsamenhangend en je punten zeer vaag.
Volgens mij ben jij de enige hier die een mindere dag heeft ookgek, je bent de enige die mijn posts niet kan lezen. Dat heeft met jou te maken, niet met mij ;)
Mijn posts zijn prima, je bent de enige die ze niet kan lezen.
pi_123456615
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dergelijke onderzoeken worden vaker gedaan. En dat is ook geen onbekend feit.. ook niet bij ook_gek gok ik zo.
Geen idee, maar mijn gok is dat ie hoopt dat ik ga happen of zo, maar dit visje heeft geen honger O-)
  donderdag 28 februari 2013 @ 14:56:04 #260
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123456654
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
Geen idee, maar mijn gok is dat ie hoopt dat ik ga happen of zo, maar dit visje heeft geen honger O-)
Nee, hij wil een gewone discussie omdat hij het niet met alles wat je zegt eens is. Maar blijkbaar zie jij dat heel anders....
  donderdag 28 februari 2013 @ 14:56:35 #261
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123456674
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

De stelling is de door jouw in dit bericht gequote zin. Je hebt hem dus blijkbaar toch gevonden! :D
Dat is geen mierenneuken, ik wijs je even op jouw eigen chaotische manier van posten ;)
Het zal dan wel aan mij liggen, maar je punt is er niet duidelijker op geworden.

quote:
Tevens niks slachtoffer rolletje, gewoon opzouten met dat soort opmerkingen. Daarvoor ga je maar naar de klaagbaak.
Ik ga niet happen dus beter houd je maar gelijk op met vissen, je komt anders een beetje zielig over zo :')
Ik zit dua niet te vissen, jij voelt je zwaar aangevallen. Jij beticht mensen van zielig doen en dat mensen moeten oprotten.

quote:
Ik denk eerder dat jij een leesprobleem hebt dan dat ik onduidelijk ben, maar speciaal voor jou zal ik hem even uitleggen.

Je gaat me toch niet vertellen dat dat jou onbekend in de oren klinkt he? ;)
Ja maar wtf is nou je punt dan?

Ja vrouwen kunnen makkelijker aan sex komen dan mannen. Is dat het?

En maakt een vrouw dat dan dan is ze blijkbaar heel laagdrempelig/makkelijk/noem maar op.?
pi_123456730
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee, hij wil een gewone discussie omdat hij het niet met alles wat je zegt eens is. Maar blijkbaar zie jij dat heel anders....
Dan is de vraag wat zijn punt precies is. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij het door mij genoemde experiment niet kent, wat gelijk ook de onderbouwing is van mijn stelling.
Derhalve ga ik er ook vanuit dat ookgek gewoon een beetje aan het trollen is of zo, in elk geval totdat hij wel op een manier kan beargumenteren zoals volwassenen dat horen te doen :Y
pi_123456768
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:56 schreef ook_gek het volgende:
Ja vrouwen kunnen makkelijker aan sex komen dan mannen. Is dat het?
He he, hij heeft het door hoor! :D

Heeft even geduurd, maar niet iedereen kan de snelste zijn he? O-)
pi_123456780
Oooh wacht, je noemt haar dan laagdrempelig ten opzichte van andere vrouwen?
  donderdag 28 februari 2013 @ 14:59:11 #265
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123456807
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:55 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Neem nou 1 ding van mij aan, ik wil je niet boos maken, geen uitbrander geven of je laten happen.

Als ik dat wel had willen doen had ik dat op heel veel verschillende manieren kunnen doen. Als ik wil trek ik zo het bloed onder je nagels vandaan.
  donderdag 28 februari 2013 @ 14:59:12 #266
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123456808
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dan is de vraag wat zijn punt precies is. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij het door mij genoemde experiment niet kent, wat gelijk ook de onderbouwing is van mijn stelling.
Derhalve ga ik er ook vanuit dat ookgek gewoon een beetje aan het trollen is of zo, in elk geval totdat hij wel op een manier kan beargumenteren zoals volwassenen dat horen te doen :Y
De discussie gaat niet over dat onderzoek. Het gaat over wanneer nu een vrouw als makkelijk wordt gezien. Ook_gek ziet (en ik ook niet) wat de link precies is tussen dat onderzoek en dat je de vrouw laagdrempelig/gemakkelijk noemt.
pi_123456816
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:58 schreef firefly3 het volgende:
Oooh wacht, je noemt haar dan laagdrempelig ten opzichte van andere vrouwen?
Ik neem aan dat je het tegen mij had?
pi_123456831
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:59 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je het tegen mij had?
Yep ;) Ik probeer dat onderzoek er ook mee te linken
pi_123456875
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

De discussie gaat niet over dat onderzoek. Het gaat over wanneer nu een vrouw als makkelijk wordt gezien. Ook_gek ziet (en ik ook niet) wat de link precies is tussen dat onderzoek en dat je de vrouw laagdrempelig/gemakkelijk noemt.
Van jou begrijp ik het ook wel dat je het niet begrijpt, maar de link is dat vrouwen nou eenmaal veel makkelijker aan seks kunnen komen en dan het risiko lopen voor slet uitgemaakt te worden. Ik zie niet in wat aan die gedachtengang zo raar is.
pi_123456973
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Yep ;) Ik probeer dat onderzoek er ook mee te linken
Ok, in dat geval kun je dit inderdaad vergelijken met vrouwen die niet alles maar afneuken. Een vrouw die niet alles maar afneukt (ik noem het voor het gemak maar even zo) wordt minder vaak voor slet uitgemaakt, als dat is wat je bedoelde.
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:03:24 #271
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123457017
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:58 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

He he, hij heeft het door hoor! :D

Heeft even geduurd, maar niet iedereen kan de snelste zijn he? O-)
Je loopt aardig achter dan. Want ik heb al veel eerder bevestigt dat ik daar opmde hoogte van ben.

Zie hier onder,

quote:
Dat vrouwen makkelijker aan seks kunnen komen dan mannen is een feit. Was je daarvan misschien niet op de hoogte?
Mijn reactie was toen
quote:
Ben ik bekend mee, maar wat is precies je punt dan?
Maar je bent nog altijd niet duidelijk wat je "omderzoek" daar mee te maken heeft.
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:03:49 #272
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123457039
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Van jou begrijp ik het ook wel dat je het niet begrijpt
Omdat ik een vrouw ben? omdat ik laatst je voorgestelde sms neit begreep? Of why?

quote:
maar de link is dat vrouwen nou eenmaal veel makkelijker aan seks kunnen komen en dan het risiko lopen voor slet uitgemaakt te worden. Ik zie niet in wat aan die gedachtengang zo raar is.
het voor slet uitmaken gaat om of je daadwerkelijk seks hebt.
Of je het makkelijk kan krijgen staat daar los van (lijkt mij)

Een zeer aantrekkelijke man wordt ook niet zomaar voor slet uitgemaakt enkel omdat hij makkelijker aan seks kan komen dan een andere (lelijke) man.
pi_123457046
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:59 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Neem nou 1 ding van mij aan, ik wil je niet boos maken, geen uitbrander geven of je laten happen.

Als ik dat wel had willen doen had ik dat op heel veel verschillende manieren kunnen doen. Als ik wil trek ik zo het bloed onder je nagels vandaan.
Daar vergis je je lelijk in ookgek, je onderschat mij behoorlijk ;)
Ik vind dat soort pubergedrag dan ook voornamelijk vervelend. Mocht je idd overgaan tot die stap, dan vraag ik gewoon een modje om jouw posts weer op te ruimen ;)
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:04:12 #274
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123457054
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:03 schreef ook_gek het volgende:

Maar je bent nog altijd niet duidelijk wat je "omderzoek" daar mee te maken heeft.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
maar de link is dat vrouwen nou eenmaal veel makkelijker aan seks kunnen komen en dan het risiko lopen voor slet uitgemaakt te worden. Ik zie niet in wat aan die gedachtengang zo raar is.
pi_123457076
Ik wacht even met jou quoten totdat je je quote gefixt hebt ookgek.
pi_123457157
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:03 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je loopt aardig achter dan. Want ik heb al veel eerder bevestigt dat ik daar opmde hoogte van ben.

Zie hier onder,

[..]

Mijn reactie was toen

[..]

Ik begrijp niet hoe je die link niet kunt zien.

Ik heb het ook al een keertje speciaal voor jou uitgelegd en nog begrijp je het niet.

Maar het lijkt mij evident wat dat onderzoek met mijn argument te maken heeft.
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:06:40 #277
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123457167
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:04 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Daar vergis je je lelijk in ookgek, je onderschat mij behoorlijk ;)
Ik vind dat soort pubergedrag dan ook voornamelijk vervelend. Mocht je idd overgaan tot die stap, dan vraag ik gewoon een modje om jouw posts weer op te ruimen ;)
Jij ziet echt dingen die er niet zijn :D
pi_123457168
@magnetronkoffie: Je kondigde aan hoe mensen/de maatschappij over vrouwen kunnen denken, maar je vind haar zelf niet slet/laagdrempelig etc? Het leek alsof je je eigen mening aankondigde, vandaar.
pi_123457219
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:03 schreef Cue_ het volgende:

Dat lijkt mij ook ja.
pi_123457276
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:06 schreef firefly3 het volgende:
@magnetronkoffie: Je kondigde aan hoe mensen/de maatschappij over vrouwen kunnen denken, maar je vind haar zelf niet slet/laagdrempelig etc? Het leek alsof je je eigen mening aankondigde, vandaar.
Naja, uiteraard zijn mijn posts normaalgesproken onderdeel van mijn mening (wat niet anders dan logisch is). Maar wel probeer ik het allemaal reeel te houden.

Het heeft weinig zin iets te geloven terwijl je weet dat het niet kan kloppen.
pi_123457307
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:06 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Jij ziet echt dingen die er niet zijn :D
Kijk, deze post slaat dus nergens op ;)

Wat zie ik dan niet, ookgek?
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:09:52 #282
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123457321
Nu spreek je jezelf wel heel erg tegen. Eerst zeg je
quote:
Vervolgens zeg ik:
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:03 schreef Cue_ het volgende:

het voor slet uitmaken gaat om of je daadwerkelijk seks hebt.

En dan geef je met
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

Dat lijkt mij ook ja.
Nog gelijk..
pi_123457371
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:09 schreef Cue_ het volgende:
Nu spreek je jezelf wel heel erg tegen. Eerst zeg je

[..]

Vervolgens zeg ik:

[..]

En dan geef je met

[..]

Nog gelijk..
Nee, ik heb slechts 1 zinnetje van je gequote, niet je hele post.

Wel goed lezen he schat ;)
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:11:14 #284
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123457383
magnetronkoffie

Jij stelt net dat mannen die veel neuken iets goed doen.

Vrouwen die veel sex hebben, makkelijk en laagdrempelig zijn.

Dat is de stelling die jij net hier neer zet. Ik reageer daar op dat ik het ongekende onzin vind, en dan kom jij opeens met onderzoeken dat vrouwen makkelijker aan sex kunnen komen als onderbouwing.

En je vind het dan raar dat ik en zo blijkt nu ook andere mensen die link niet te kunnen leggen :D
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:12:10 #285
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123457428
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nee, ik heb slechts 1 zinnetje van je gequote, niet je hele post.

Wel goed lezen he schat ;)
Dan even voor de duidelijkheid. Ik zeg in dat ene zinnetje "of je makkelijk seks kan krijgen staat los van het wel of niet makkelijk uitgemaakt worden voor slet"
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:12:40 #286
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123457463
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Kijk, deze post slaat dus nergens op ;)

Wat zie ik dan niet, ookgek?
Jij denkt kennelijk dat ik je wil laten happen.

Maar niet dus.
pi_123457480
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:11 schreef ook_gek het volgende:
magnetronkoffie

Jij stelt net dat mannen die veel neuken iets goed doen.

Vrouwen die veel sex hebben, makkelijk en laagdrempelig zijn.

Dat is de stelling die jij net hier neer zet. Ik reageer daar op dat ik het ongekende onzin vind, en dan kom jij opeens met onderzoeken dat vrouwen makkelijker aan sex kunnen komen als onderbouwing.

En je vind het dan raar dat ik en zo blijkt nu ook andere mensen die link niet te kunnen leggen :D
Je hebt het woordje "blijkbaar" niet gelezen, ookgek. Dat geeft meteen een andere betekenis aan wat ik eerder schreef.
pi_123457521
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Naja, uiteraard zijn mijn posts normaalgesproken onderdeel van mijn mening (wat niet anders dan logisch is). Maar wel probeer ik het allemaal reeel te houden.

Dus je vind ze een beetje slet :?
pi_123457559
Moet de popcorn er al bij worden gepakt?
Ja, ik generaliseer.
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:15:19 #290
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123457585
quote:

[..]

Ja maar goed wat is nu je mening dan :D
Dat stukje normaal gesproken kan je alle kanten mee op.
pi_123457614
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:12 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Jij denkt kennelijk dat ik je wil laten happen.

Maar niet dus.
Je begon notabene zelf met vissen ookgek door te impliceren dat ik: M'n dag niet heb, dat ik in het slachtofferrolletje wil springen (whatever that means) en dat ik jaloers zou zijn of zo.

Allemaal steken onderwater (wat jij uiteraard gaat ontkennen, maar erg tactisch was het in elk geval niet van jou).

Maar goed! Als jij mij niet wil laten happen, dan zal dat wel gaan blijken uit jouw volgende posts :)
pi_123457646
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dus je vind ze een beetje slet :?
Hoe bedoel je??
Sorry, maar nu snap ik niet hoe je die link zomaar kan leggen
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:17:06 #293
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123457680
Oke laten we even overnieuw beginnen.

MK.. wat is precies jouw mening :)
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:17:15 #294
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123457684
magnetronkoffie niemand snapt je nu nog. Wees nou eens duidelijk man.

Vrouwen die veel sex hebben zijn makkelijk en laagdrempelig

Mannen die veel sex hebben doen iets goed

Ja of nee?
pi_123457733
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:15 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja maar goed wat is nu je mening dan :D
Dat stukje normaal gesproken kan je alle kanten mee op.
Goh, jij snapt hem eindelijk. Je kan daar inderdaad alle kanten mee op.
pi_123457840
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:17 schreef ook_gek het volgende:
magnetronkoffie niemand snapt je nu nog. Wees nou eens duidelijk man.

Vrouwen die veel sex hebben zijn makkelijk en laagdrempelig

Mannen die veel sex hebben doen iets goed

Ja of nee?
Nee, want je bent (alweer) het woordje blijkbaar vergeten :')
Quote mij dan gelijk goed man.
Le-zen!
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:21:15 #297
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123457899
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:20 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee, want je bent (alweer) het woordje blijkbaar vergeten :')
Quote mij dan gelijk goed man.
Le-zen!
ookgek quote niemand.. hij vraagt je in die post gewoon iets. Hij vraagt nu naar jouw mening.
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:21:42 #298
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_123457926
Even tot 10 tellen jongens...

Bedoel magnetron.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_123457928
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

ookgek quote niemand.. hij vraagt je in die post gewoon iets. Hij vraagt nu naar jouw mening.
Dat hij mij niet quote is juist onderdeel van het probleem, lieve schat...
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:21:57 #300
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123457946
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:15 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je begon notabene zelf met vissen ookgek door te impliceren dat ik: M'n dag niet heb, dat ik in het slachtofferrolletje wil springen (whatever that means) en dat ik jaloers zou zijn of zo.

[quote]
Vrouwen kunnen veel makkelijker sex hebben dan mannen en zijn daarom makkelijk.
Komt als een boehoe reactie over. Zij kunnen neuken en ik niet!

Daarom jaloers.

quote:
Je verhaal, punt en onderbouwing is zeer onduidelijk. Wat ik niet alleen vind maar meerdere mensen.
Normaal ben je wel duidelijk, daarom zeg ik. Je hebt je dag niet kennelijk.

quote:
Ik zal je willen laten happen of een uitbrander willen geven.
Niks van waar. Maar je voelt je opeens aangevallen. Slachtoffer rolletje dus.

quote:
Allemaal steken onderwater (wat jij uiteraard gaat ontkennen, maar erg tactisch was het in elk geval niet van jou).
Nog een keer dan, zijn geen ik herhaal geen steken onder water.

quote:
Maar goed! Als jij mij niet wil laten happen, dan zal dat wel gaan blijken uit jouw volgende posts :)
Je begint nu echt vermoeiend te worden....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')