Zat ik er toch dicht bij ?quote:
Mooie reddingquote:Op maandag 25 februari 2013 15:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zat ik er toch dicht bij ?
Had niet veel gescheeld.
Kan mij dat nou schelen ?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:01 schreef Karina het volgende:
Een oud-Hollandsch spreekwoord ter opfleuring van dit topic, ooit sprak mijn wijlen grootmoeder deze wijze woorden:
Schelen zijn de mooiste niet en
mooie schelen bestaan er niet
Inderdaad ja, nu vrij weinig aan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:36 schreef Strani het volgende:
"Meester, ze pesten me allemaal omdat ik scheel ben," zei Keesie.
"Wat kan jou dat nou schelen, keesie?"
Moest ik als kind toch verschrikkelijk om lachen.
I beg to differ. Ik heb ooit wat met haar gehad en zij heeft een lui oog alias loenst een beetje als je heel goed keek. Ik vond het heel sexy indertijd. ( ze is nu gelukkig getrouwd e.d.)quote:Op maandag 25 februari 2013 19:01 schreef Karina het volgende:
Een oud-Hollandsch spreekwoord ter opfleuring van dit topic, ooit sprak mijn wijlen grootmoeder deze wijze woorden:
Schelen zijn de mooiste niet en
mooie schelen bestaan er niet
Loenzen is toch net even iets anders dan echt scheelkijken. Loenzen is wel soort van sexy inderdaad.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:15 schreef Iwanius het volgende:
[..]
I beg to differ. Ik heb ooit wat met haar gehad en zij heeft een lui oog alias loenst een beetje als je heel goed keek. Ik vond het heel sexy indertijd. ( ze is nu gelukkig getrouwd e.d.)
Loensen is meer alsof iemand naar camera 5 kijkt terwijl het beeld verzonden wordt via camera 1.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Loenzen is toch net even iets anders dan echt scheelkijken. Loenzen is wel soort van sexy inderdaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |