Ik snap het ook niet, want mij lijkt de bezuinigingen ook de voornaamste reden dat ze minder koersen uitzenden. Daar kun je wat mij betreft gewoon eerlijk over zijn.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:26 schreef borisz het volgende:
En de toon waarop de NOS dat doet vooral =.
Zeg gewoon dat je mot bezuinigen.
twitter:wielerman twitterde op maandag 25-02-2013 om 09:31:58#IndeTijdvanRoger was er nog geen @StradeBianche en dus geeft @sven_nys zaterdag cocommentaar #canvastv 1400 reageer retweet
Het is al beslist. Er komen nu alleen nog maar sprints en misschien 1 of 2 ontsnappingen, that's it.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:30 schreef DeeBee het volgende:
Geen tijdrit zo te zien in Langkawi, dus dat klassement begint al aardig vorm te krijgen, wel nette prestatie van Weening op zich.
Ohjee.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:27 schreef borisz het volgende:
Wel mooi weer daar
[ afbeelding ]
Overigens deze rit is NIEUW In de Wielerprono (!).
Dacht dat Bos was afgestapt, maar die kan misschien ook nog een ritje mee pakken aangezien hij er toch nog in zit.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is al beslist. Er komen nu alleen nog maar sprints en misschien 1 of 2 ontsnappingen, that's it.
Die voelt zich niet zo geweldig schijnbaar, vandaar dat ie vandaag ook achter de bus binnenkwam in het gezelschap van Brown en Leezer. Misschien kan ie de komende dagen toch nog 1 of meerdere keren uithalen in een sprint.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:44 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dacht dat Bos was afgestapt, maar die kan misschien ook nog een ritje mee pakken aangezien hij er toch nog in zit.
Goed nieuws voor buzz1291.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:23 schreef Marcoss het volgende:
twitter:wielerman twitterde op maandag 25-02-2013 om 09:31:58#IndeTijdvanRoger was er nog geen @StradeBianche en dus geeft @sven_nys zaterdag cocommentaar #canvastv 1400 reageer retweet
Boom doet ook mee, dus hij zal wel blij zijn. Overigens een best leuk deelnemersveld tot nu toe.quote:
Volgens mij geen, aangezien ze het startveld klein willen houden.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:16 schreef Marcoss het volgende:
Deelnemersveld wordt daar elk jaar beter ja, ben benieuwd in hoeverre ze ambitie hebben om WT te worden.
Ben bang dat wanneer ze WT worden, de finish niet langer op de Piazza del Campo kan blijven.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:16 schreef Marcoss het volgende:
Deelnemersveld wordt daar elk jaar beter ja, ben benieuwd in hoeverre ze ambitie hebben om WT te worden.
quote:
quote:Accent Jobs
Colombia
Crelan-Euphony
IAM Cycling
Sojasun
Topsport Vlaanderen-Baloise
Ik weet niet of het bezuinigingen zijn, volgens mij hebben ze de rechten gewoon nog.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, want mij lijkt de bezuinigingen ook de voornaamste reden dat ze minder koersen uitzenden. Daar kun je wat mij betreft gewoon eerlijk over zijn.
Denk het ook.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik weet niet of het bezuinigingen zijn, volgens mij hebben ze de rechten gewoon nog.
Ik was een tijdje terug net aan het denken hoe zonde het was dat ze nooit de kasseienstroken rondom Rome opzochten. En kijk is eens.Had de aankondiging van deze koers helemaal gemist joh.. Benieuwd, mogelijk een gouden duo met de Strade Bianche.quote:
Precies. Ligt ook perfect op de kalender zo voorafgaand aan de Tirreno.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:20 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik was een tijdje terug net aan het denken hoe zonde het was dat ze nooit de kasseienstroken rondom Rome opzochten. En kijk is eens.Had de aankondiging van deze koers helemaal gemist joh.. Benieuwd, mogelijk een gouden duo met de Strade Bianche.
Dit.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:16 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Volgens mij geen, aangezien ze het startveld klein willen houden.
Misschien, maar denk eerlijk gezegd, zeker omdat het de eerste keer is, hij nogal wat moeite gaat hebben met de sterrato.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:59 schreef Evertjan het volgende:
zou TJS kunnen verrassen in Strade Bianche??
Nou ja, eerste keerquote:Op maandag 25 februari 2013 18:15 schreef Zelva het volgende:
[..]
Misschien, maar denk eerlijk gezegd, zeker omdat het de eerste keer is, hij nogal wat moeite gaat hebben met de sterrato.
Ja oké.quote:
Strade Bianche kan ik niet zien maar gelukkig wordt Roma Maxima ook uitgezonden.twitter:TourDeJose twitterde op maandag 25-02-2013 om 17:24:32Zowel Strade Bianche als Roma Maxima dit weekend live op Eurosport 2 vanaf 15.45 uur! Daarna samenvatting proloog Paris-Nice reageer retweet
Like a bossquote:Op maandag 25 februari 2013 21:52 schreef TheArt het volgende:
Scarponi gaat gewoon starten in Camaiore
+1quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:07 schreef TheArt het volgende:
Als ik iemand een zege gunde bij Blanco dan was het Leezer welWat heeft die jongen een pech gehad de afgelopen jaren.
Wat een weer:
[ afbeelding ]
Inderdaad, de rest was al ruim van tevoren afgehaakt!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:22 schreef Mani89 het volgende:
Wint de sprint met overmacht zo te zien
Het is nou niet dat overwinningen van Blanco in een rondje in Maleisie en een Spaans voorbereidingskoersje op de voorpagina's van de sport staan in andere landen. Met andere woorden, dat zal wel meevallen. Bijna elk jaar is er wel zo'n ploeg die vroeg in het seizoen een redelijk groot aantal overwinningen pakt omdat ze goed de winter uit zijn gekomen. Doen ze het dadelijk opeens in de grote koersen wordt het een andere verhaal.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:30 schreef Coelho het volgende:
Zouden andere landen/ploegen al vraagtekens zetten bij Blanco? Waneer een andere ploeg zo vroeg in het jaar zo dominant zou zijn, dan hadden we hier al weer de nodige insinuaties gehad...
Ze zitten nu even in de winning mood, dat zaten ze bij Lotto ook een maand geleden. Vooralsnog niets heel vreemds. 2 jaar terug zaten ze op dit moment ook aan 10 zeges, alleen toen viel na het na de zege in de ploegentijdrit van de Tirreno (zege 12) lelijk stil. Dat moeten ze nu voorkomen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:30 schreef Coelho het volgende:
Zouden andere landen/ploegen al vraagtekens zetten bij Blanco? Waneer een andere ploeg zo vroeg in het jaar zo dominant zou zijn, dan hadden we hier al weer de nodige insinuaties gehad...
De dominantie van Blanco valt wel mee: ze waren nou niet echt dominant in de Omloop, nochtans tot nu toe veruit de belangrijkste koers voor een Nederlandse ploeg. Daarnaast is dominantie in het voorseizoen juist minder verdacht, omdat veel renners dan simpelweg nog niet op hun top zitten. Als een aantal renners van een specifieke ploeg dan als een beest uit de winter komen, hebben die een behoorlijke voorsprong.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:30 schreef Coelho het volgende:
Dus daar maakt Cancellara dit jaar kans op, die heeft de wedstrijd dacht ik al twee keer gewonnen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:15 schreef TheArt het volgende:
Nieuwigheidje in de Strade Bianche. Als een renner de wedstrijd 3x wint, krijgt hij één van de onverharde stroken naar zich vernoemd.
het toont inderdaad niet veel meer aan dan dat ze gemotiveerd aan het jaar begonnen zijn. De echte wedstrijden moeten echter allemaal nog komen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:52 schreef Marcoss het volgende:
En als je alle overwinningen af gaat, is alleen Slagter in de TDU écht opzienbarend. Bos die sprints wint in Algarve en Langkawi, Boom die een tijdrit wint en Renshaw die een sprint wint van Janse van Rensburg en Lasca is eigenlijk vrij normaal..
Ik vermoed dat ze een vormpiek misschien eerder hebben gepland om zo mogelijke sponsors te lokken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
het toont inderdaad niet veel meer aan dan dat ze gemotiveerd aan het jaar begonnen zijn. De echte wedstrijden moeten echter allemaal nog komen.
Ze hebben ook goed gekeken naar waar er ruimte was om resultaten te boeken. De TDU is voor het klassement meestal niet zo goed bezet, dus sturen ze daar én TJS en Kelderman in een goede vorm heen en je ziet wat dat oplevert. Ze hebben ook een sprintploeg naar Langkawi gestuurd, daar waar de overwinningen meestal vrij simpel zijn op te rapen heeft Guardini laten zien de afgelopen jaren. En voor de rest hebben ze op een paar vlakken gewoon een paar toppers in huis. Dat er dan overwinningen volgen is logisch. Het is ook weer niet alsof ze in al die koersen de gehele wereldtop verslaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze een vormpiek misschien eerder hebben gepland om zo mogelijke sponsors te lokken.
Weet je nou echt sponsors te lokken met de Tour Down Under? De Tour en wellicht enkele voorjaarsklassiekers lijken me daarin vrijwel allesbepalend.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze een vormpiek misschien eerder hebben gepland om zo mogelijke sponsors te lokken.
Speciaal voor Fabian dusquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:15 schreef TheArt het volgende:
Nieuwigheidje in de Strade Bianche. Als een renner de wedstrijd 3x wint, krijgt hij één van de onverharde stroken naar zich vernoemd.
Ze willen natuurlijk zo vroeg mogelijk een nieuwe sponsor en of het nou een nederlands bedrijf is of een Australisch/canadees etc zal weinig maken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Weet je nou echt sponsors te lokken met de Tour Down Under? De Tour en wellicht enkele voorjaarsklassiekers lijken me daarin vrijwel allesbepalend.
Ze weten wel elke keer positief in het nieuws te komen nu. Een goed begin is wat dat betreft het halve werk. Maar ze zullen het natuurlijk wel door moeten trekken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Weet je nou echt sponsors te lokken met de Tour Down Under? De Tour en wellicht enkele voorjaarsklassiekers lijken me daarin vrijwel allesbepalend.
Dan zal de ploeg wel flink in het aantal Nederlanders moeten snijden. Maar het zou een optie kunnen zijn, inderdaad.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze willen natuurlijk zo vroeg mogelijk een nieuwe sponsor en of het nou een nederlands bedrijf is of een Australisch/canadees etc zal weinig maken.
Daarover gesproken, er was toch een Canadees project dat ook WorldTour wilde worden? Zou die het team niet over willen kopen en er wat Canadesen e.d. ingooien?
Spidertech wil WT worden in 2014 en besloot daarom in 2013 een jaartje er tussenuit te gaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze willen natuurlijk zo vroeg mogelijk een nieuwe sponsor en of het nou een nederlands bedrijf is of een Australisch/canadees etc zal weinig maken.
Daarover gesproken, er was toch een Canadees project dat ook WorldTour wilde worden? Zou die het team niet over willen kopen en er wat Canadesen e.d. ingooien?
Ach, misschien leven we met 3 PT ploegen ook wel boven onze stand als Nederland.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Dan zal de ploeg wel flink in het aantal Nederlanders moeten snijden. Maar het zou een optie kunnen zijn, inderdaad.
en dus ruimte om nu al afspraken te maken om in 2014 de licentie over te nemenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Spidertech wil WT worden in 2014 en besloot daarom in 2013 een jaartje er tussenuit te gaan.
Oh de non-actief status is opgeheven. Hij heeft 5 dagen aan de kant gestaanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:38 schreef TheArt het volgende:
Katusha zou Vicioso een tijdje aan de kant houden in afwachting van het OP-proces. En wie zie ik hier in de opstelling voor Camaiore staan
http://www.katushateam.co(...)and-italy/#more-6210
Ik weet niet of de teamleiding dit wil, er was juist de trend de laatste jaren om meer op Nederlandse renners te focussen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:43 schreef franklop het volgende:
[..]
en dus ruimte om nu al afspraken te maken om in 2014 de licentie over te nemen
Ik las het net jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh de non-actief status is opgeheven. Hij heeft 5 dagen aan de kant gestaan
Met recht ook, het is wel een generatie waar je nu mee moet kunnen gaan 'oogsten' dat weggeven zou zonde zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik weet niet of de teamleiding dit wil, er was juist de trend de laatste jaren om meer op Nederlandse renners te focussen.
Argos kun je moeilijk Nederlands noemen. Geen drie maar twee WT-ploegen en dat is prima.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, misschien leven we met 3 PT ploegen ook wel boven onze stand als Nederland.
Zo noemen ze zichzelf ook niet, dus dat is prima. Maar ik denk dat 1,5 Nederlandse WT-ploeg en een PC-ploeg een natuurlijke balans is voor Nederland.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Argos kun je moeilijk Nederlands noemen. Geen drie maar twee WT-ploegen en dat is prima.
Dat wordt dan een potentieel hilarische uitzendingquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:07 schreef TheArt het volgende:
Co-commentator van Sporza bij de Tirreno is...........
Roger De Vlaeminck
Ik zou niet willen winnen als rijder..of nog stiekem in Parijs opstappenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:07 schreef TheArt het volgende:
Roger De Vlaeminck
Dat is dus een mooie reden om net naar Sporza te kijken, of in ieder geval het geluid te dimmen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:07 schreef TheArt het volgende:
Roger De Vlaeminck
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:35 schreef rubbereend het volgende:
Stikt het in aanloop naar Lombardije niet al van de Italiaanse semi-klassiekers?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:15 schreef TheArt het volgende:
Ik wist het niet uit mijn hoofd, dus heb er maar even een kalender bij gepakt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:35 schreef rubbereend het volgende:
Stikt het in aanloop naar Lombardije niet al van de Italiaanse semi-klassiekers?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:07 schreef TheArt het volgende:
Roger De Vlaeminck
Ontdekt door TheArt?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:42 schreef rubbereend het volgende:
ow...... niks aan de hand
Katusha neemt Vicioso in genade aan
Zo zo, ze verwachten nogal wat jaartjes door te gaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:15 schreef TheArt het volgende:
twitter:wilfrieddejong twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 21:30:58Voor Holland Sport-fans. Donderdag 14 maart, 21.35 Ned3: Special over Milaan San Remo... http://t.co/eaz5JZiuIM reageer retweet
Parijs-Roubaix.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:40 schreef TargaFlorio het volgende:
Daar heeft hij vorig jaar toch ook al een reportage over gemaakt? Of was dat Lombardije?
http://m.youtube.com/#/wa(...)layer_embedded&gl=NLquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:18 schreef FredWielergek het volgende:
Zijn e ook beelden van de etappe van
vandaag?
Team Sky voor de Giroquote:Bradley Wiggins (GBR)
Sergio Henao (COL)
David López Garcia (ESP)
Vasil Kiryienka (BLR)
Joseph Dombrowski (USA)
Richie Porte (AUS)
Peter Kennaugh (GBR)
Rigoberto Uran (COL)
Danny Pate (USA)
twitter:MichielElijzen twitterde op woensdag 27-02-2013 om 09:37:02Kan iemand mij aub bevrijden? Ik hang hier ondersteboven met startkabels aan mijn tepels en een trechter in mn hol.#verhoor #telegraaf reageer retweet
En wat Kipping terecht zei: ex-renners/ploegleiders(Thomas Dekker, Theo de Rooij) hebben een contractuele afspraak met Rabobank om niet over doping te praten. Daar sta je dan als huidige renner.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:51 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Renners ondervragen door een ex-militaire die eens lekker gaat intimideren? Hoop dat het hele team bij de volgende koers tegen de ploegleiders wagens aan gaat pissen ofzo. Welke idioot heeft zoiets bedacht?
Als doping een misdaad is, dient justitie er mee om te gaan. En de sportbonden hebben hun taak inde dopingbestrijding. Ploegen die hun eigen renners gaan waterboarden om lekker schoon te lijken voor een nieuwe sponsor hebben iets niet goed begrepen.
Wel erg slim van ze ja, want ze sturen belachelijk goede ondersteuning mee voor Wiggins (en evt. schaduwkopmannen), terwijl een hoop teams er nogal een handje van hebben om hun 'topper' een beetje in z'n eentje het uit te laten zoeken...quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat een team. Dat wordt weer totale dominantie...
Dat is ook waar. Op zich is het beter om zo'n expert die vragen te laten stellen, omdat hij er eerder leugenaars uitpikt of bepaalde signalen en houdingen kan analyseren... De intimidatie lijkt mij echt bizar als het zo is, al kan ik mij voorstellen dat je wel eens iemand z'n reactie wil peilen als je net naar hem geschreeuwd hebt of zo, dat is dan nog redelijk onschuldig...quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:59 schreef Drebbelman het volgende:
De vraag is natuurlijk in hoeverre de Telegraaf dit weer erger laat overkomen dan dat het is.
De NOS denkt dat de ronde van Langwaki werkelijk alleen op het miniscule eilandje ten westen van Maleisië georganiseerd wordtquote:Sprintzege Guardini op Langkawi
Andrea Guardini heeft de zevende rit in de Ronde van Langkawi gewonnen. De voor Astana uitkomende Italiaan klopte na 150 kilometer landgenoot Francesco Chicchi en de Litouwer Aidis Kruopis in de sprint.
In afwezigheid van de zieke Theo Bos mocht Graeme Brown zich namens Blanco in Maleisië mengen in de massasprint, maar de Australiër kwam niet verder dan de zevende plaats.
De leiderstrui blijft in het bezit van de Colombiaan Julian David Arredondo. Pieter Weening (Orica GreenEdge) staat nog tweede op 1.16.
Twaalfde zege op Langkawi
De 23-jarige Guardini heeft op het Maleisische eiland al een indrukwekkende erelijst opgebouwd. In 2011 boekte hij er al vijf ritzeges en in 2012 kwam hij tot zes.
http://nos.nl/artikel/478726-sprintzege-guardini-op-langkawi.html
quote:De wielersport is opgeschrikt door het inzetten van een voormalige Nederlandse elitemilitair die doping gebruikende renners moet ontmaskeren.
Ben ik de enige die dit eerder lachwekkend vindt dan schokkend.quote:Inzet van special forces is volgens wielerkenners het ultieme bewijs dat de heksenjacht op vermeende dopinggebruikers in de Nederlandse wielersport in volle gang is.
Nou, schokkend hoor.quote:"Hij observeert en vraagt door."
twitter:GeraldCiolek twitterde op woensdag 27-02-2013 om 10:46:56Sorry to say I can't start le Samyn today. I was really motivated but my cold didn't get any better. I will rest before next race Friday! reageer retweet
quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:47 schreef Marcoss het volgende:
twitter:MichielElijzen twitterde op woensdag 27-02-2013 om 09:37:02Kan iemand mij aub bevrijden? Ik hang hier ondersteboven met startkabels aan mijn tepels en een trechter in mn hol.#verhoor #telegraaf reageer retweet
Ja precies, dus we gaan morgen even een special forces bij jou langs sturen, want jij hebt toch niets te verbergen? Hum? Kom niet aan met dat soort lulargumenten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:33 schreef Drebbelman het volgende:
Als je niets te verbergen hebt is er toch niets aan de hand?
Het is misschien een cliché argument maar plaats het ook eens in perspectief.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ja precies, dus we gaan morgen even een special forces bij jou langs sturen, want jij hebt toch niets te verbergen? Hum? Kom niet aan met dat soort lulargumenten.
Als dit verhaal maar enigzins klopt, is het gewoon te idioot voor woorden. Als er weinig van klopt, maar de ploegleiding gewoon eens een stevig gesprek heeft gevoerd met de huidige renners, is dat heel normaal. We zullen het wel via Twitter uiteindelijk horen...
twitter:cindy_clement twitterde op woensdag 27-02-2013 om 10:39:03@Rahimns pff hij wist niet eens wie het was...echt zwaar ovetrokken!!! #onzinallemaal reageer retweet
Sportinstructeur bij Defensie heb ik als enige kunnen vinden jaquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:09 schreef Marcoss het volgende:
En het is niet eens een ex-militair..
Hier dusquote:Eelco Wisman (1962) heeft na de Academie voor Lichamelijke Opvoeding hij tien jaar gewerkt bij Defensie. Als Sportinstructeur bij het Korps Commando Troepen, werkend met mensen en hun grenzen, was Eelco mede verantwoordelijk voor de fysieke en mentale belasting van de Commando-in-opleiding. Deze ervaringen en inzichten, samen met zijn enorme drive om het beste uit mensen te halen, zorgden in 1997 voor de overstap naar het bedrijfsleven. Gestart als trainer voor een bekend Training & Adviesbureau laat hij sindsdien een positieve en blijvende indruk achter bij zijn publiek. In 2000 heeft hij gekozen voor het eigen ondernemerschap. Eelco is oprichter en eigenaar van Outwise Performance Improvement. Zijn on-the-edge attitude, inlevingsvermogen, aanstekelijk enthousiasme en humoristische manier van performen maken hem tot een veelgevraagde Trainer, Personal Coach en Motivational Speaker.
Die tekst.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:14 schreef Captain_Fabulous het volgende:
hij is dus wel iets meer dan alleen een brullende ex-militair:
[..]
Hier dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the coolest little capital of the world
Het hele verhaal hier: http://www.standaard.be/a(...)DMF20130226_00484844quote:‘Roger De Vlaeminck is onheus behandeld op Twitter en Facebook': Renaat Schotte vraagt en krijgt De Vlaeminck als cocommentator
Maar eens kijken danquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Samyn, live op Eurosport 2 vanaf 15.30 volgens mij.
twitter:TourDeJose twitterde op woensdag 27-02-2013 om 15:47:18Live cycling cancelled. No GP Samyn on Eurosport because of weather conditions reageer retweet
Enkel vaste camera.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:07 schreef FredWielergek het volgende:
Ik zie toch beelden op eurosport 2
Ze zeiden net bij British Eurosport dat ze die niet gingen uitzenden.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:08 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Oh, okee. De sprint kunnen we wel zien dan, hopelijk.
twitter:MichielElijzen twitterde op woensdag 27-02-2013 om 16:22:02Je maakt v een sportinstructeur een SAS commando, paar anonieme getuigen en een leuke allitteratie en je hebt een perfect Telegraaf artikel. reageer retweet
The revenge of Katushaquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:05 schreef FredWielergek het volgende:
Tsatevich van Katusha wint GP Samyn.
Nog nooit van gehoord.
Blanco en Katushaquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:06 schreef baggerbaas het volgende:
Katusha rijdt iedereen naar huis in het voorjaar![]()
![]()
Tsatevich is een jonge Russische sprinter. Omdat ze bij Katusha echter een paar jonge sprinters hebben, krijgt hij niet vaak de kans. Nu gelukkig wel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:05 schreef FredWielergek het volgende:
Tsatevich van Katusha wint GP Samyn.
Nog nooit van gehoord.
Ondanks dat, als hij voor eigen kans mag gaan komt hij vaak niet verder dan de tweede lijn. Maar hij is wel constant en tot nu toe dit jaar niet slecht bezig. Leuke overwinning.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsatevich is een jonge Russische sprinter. Omdat ze bij Katusha echter een paar jonge sprinters hebben, krijgt hij niet vaak de kans. Nu gelukkig wel.
2010 voor het laatst in de Ster Elektrotour voor Galimzyanov en Greipel. Sindsdien vooral heel vaak 2equote:Op woensdag 27 februari 2013 17:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heeft die ooit al eens een sprint gewonnen?
quote:Sky bereidt klassiekers voor met hoogtestage in Tenerife
De wielerlogica zegt dat er in de voorbereiding op de kasseiklassiekers maar twee opties zijn: of Tirreno-Adriatico, of Parijs-Nice. Toch doen de Britten van Team Sky het dit jaar anders. Hun renners bereiden de Ronde van Vlaanderen voor op een trainingskamp in Tenerife. ‘Geloof me. Dit is niet zomaar anders doen om anders te doen', zegt Sky-manager Brailsford.
De klassiekers voorbereiden zonder Parijs-Nice of Tirreno-Adriatico te rijden, kan dat wel? Er zijn er nogal wat die beweren van niet. ‘Ik kan me er niets bij voorstellen', zegt onder andere Fabian Cancellara. Niet weinig van zijn collega denken er precies hetzelfde over.
Maar het is dus wel wat Team Sky dit jaar wil doen. Enkel Edvald Boasson Hagen start zondag in Parijs-Nice, de rest van de klassieke kern vertrekt volgende week naar een trainingskamp in het Teide-gebied in Tenerife.
‘Ja dat is inderdaad anders', zegt Sky-renner Mathew Hayman, een doorwinterd classicus die dertien jaar geleden al zijn eerste Parijs-Roubaix reed. Ook voor hem was er tot voor kort maar één mogelijke voorbereiding op het klassieke voorjaar. ‘Destijds bij Rabobank reed ik steeds Parijs-Nice', zegt hij. ‘De voorbije jaren bij Sky was dat Tirreno. Een hele mooie koers.'
Dit jaar is het dus geen van beide. ‘We zullen zien wat het geeft', zegt Hayman. ‘Soms werken zo'n dingen, soms niet.'
Meer planmatig
Je hoeft niet eens een goede verstaander te zijn om te begrijpen dat het idee niet van Hayman kwam. Hij zegt: ‘Ik ben niet iemand die vier keer de Ronde en vier keer Roubaix gewonnen heeft. Dus ik kan niet zeggen: jongens, ik doe wat ik altijd heb gedaan . We nemen nu een gok. Maar ik vind het wel mooi dat Team Sky de moeite doet om ook in de klassieke ploeg te investeren. De meeste teams maken een keuze: of ze gaan voor de Tour of voor de klassiekers. Team Sky wil gewoon alles winnen.'
Dat is inderdaad het verhaal: Team Sky wil met de klassiekers doen wat het vorig jaar met de Tour deed. Winnen door het anders aan te pakken dan de concurrentie. Meer planmatig en niet volgens de gebaande wegen.
twitter:RGUpdate twitterde op woensdag 27-02-2013 om 17:54:361/2 Ik ben ook verhoord door die commando. Zat een week vastgebonden op een stoel en moest alle afleveringen van Bassie en Adriaan kijken. reageer retweet
twitter:RGUpdate twitterde op woensdag 27-02-2013 om 17:54:512/2 Dag5 heb ik alles verteld,over de Baron, B100, Vlugge Japie & hoe die dekselse Clown & Acrobaat met de rode caravan in Frankrijk kwamen reageer retweet
Dat lijkt meer op een Ekimovje dan op een massasprint. Hij wordt idd super gelanceerd door de man van Europcar.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:46 schreef TheArt het volgende:
Hij mag die renner van Europcar wel heel erg bedanken
twitter:RGUpdate twitterde op woensdag 27-02-2013 om 17:54:361/2 Ik ben ook verhoord door die commando. Zat een week vastgebonden op een stoel en moest alle afleveringen van Bassie en Adriaan kijken. reageer retweet
twitter:RGUpdate twitterde op woensdag 27-02-2013 om 17:54:512/2 Dag5 heb ik alles verteld,over de Baron, B100, Vlugge Japie & hoe die dekselse Clown & Acrobaat met de rode caravan in Frankrijk kwamen reageer retweet
Zie 4 posts boven jequote:Op woensdag 27 februari 2013 18:03 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:57 schreef TheArt het volgende:
quote:Confirmed: UCI allows 207 to ride the Giro d'Italia. Normally the limit is 200 riders but RCS received a special permission.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:57 schreef TheArt het volgende:
Lekker druk de eerste dagen.quote:
En dan na de tijd zeggen: Zie je wel dat onze aanpak werkt? Die pakhazen kunnen mooi ff prepareren daar. Ik vertrouw ze niet, Froome die zomaar een van de beste tijdrijders ter wereld is en Cancellara en Martin verslaatquote:
Ik zou hem juist dit soort dingen toewerpen af en toequote:Op donderdag 28 februari 2013 00:04 schreef Szura het volgende:
Als je weet dat zo'n Kerckhoffs alleen maar onzin opschrijft, vertel je hem toch gewoon nooit iets meer?
Als ik in die Blanco-ploeg fietste, zou ik zo'n gozer boycotten.
Staat in het AD vandaag jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik zou hem juist dit soort dingen toewerpen af en toe
Vacansoleil schijnt dan met Gert Baartmans wel degelijk een voormalig commando te hebben binnengehaald. Zelfs actief geweest als groene baret. Maar daar hoor je dan weer niks over.
In het peloton?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:39 schreef TheArt het volgende:
Andy Schleck heeft een koers uitgeredenEerste koers in 312 dagen
Dat moeten we vieren! Wat een prestatie!!quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:39 schreef TheArt het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:39 schreef TheArt het volgende:
Kijk maar uit, dadelijk vliegt hij weer tijdens LBL en de Tour.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:14 schreef TargaFlorio het volgende:
Zo veel talent en er zo weinig mee doen.
100% dope, zero toughness.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:14 schreef TargaFlorio het volgende:
Zo veel talent en er zo weinig mee doen.
Een spetterend duel tussen Cancellara en Saganquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:10 schreef marcodej het volgende:
Er wordt regen voorspeld voor de Strade Bianchi.
Erg spetterend zal dat niet zijn, want meer dan volgen, gaat Sagan niet doen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:23 schreef Momo... het volgende:
[..]
Een spetterend duel tussen Cancellara en Sagan
Die etappe in de Giro toen ze over dat parcours gingen was wel epischquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:10 schreef marcodej het volgende:
Er wordt regen voorspeld voor de Strade Bianchi.
Toen die hele Liquigas ploeg de greppel in dookquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:14 schreef Sautor het volgende:
[..]
Die etappe in de Giro toen ze over dat parcours gingen was wel episch
http://nos.nl/artikel/157559-evans-wint-barre-tocht-in-giro.htmlquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:14 schreef Sautor het volgende:
[..]
Die etappe in de Giro toen ze over dat parcours gingen was wel episch
"Bakeveld"quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:35 schreef OProg het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/157559-evans-wint-barre-tocht-in-giro.html
Hier staan de laatste 25KM nog. Misschien niet heel kritisch en journalistiek van de NOS, maar wel fijn.
Volgens mij hebben ze al jaren de Giro niet meer uitgezonden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:42 schreef Chiappucci het volgende:
Zond de NOS toen live de Giro uit?
I.v.m. het live commentaar van DeMart en Ducrot. Lijkt me sterk dat ze dat voor de livestream hebben gedaan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:44 schreef Sautor het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze al jaren de Giro niet meer uitgezonden.
Was het geen weekend etappe?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:42 schreef Chiappucci het volgende:
Zond de NOS toen live de Giro uit?
Klopt en het had er mee te maken dat de Giro dat jaar in Nederland startte. Alle etappes waren live te bekijken op nos.nl en in de weekenden was dat inclusief commentaar. Deze etappe naar Montalcino was op een zaterdag.quote:
Met die valpartij van Bakelants in de laatste bochtquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:12 schreef Marcoss het volgende:
Was sowieso een schitterende Giro trouwens, met ook nog die monstervlucht naar L'Aquila
Leukquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:01 schreef Mani89 het volgende:
Poels trouwens gewoon weer netjes in de groep achter de favorieten, die is echt op de weg terug.
Mooi dat hij weer terug komt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:01 schreef Mani89 het volgende:
Poels trouwens gewoon weer netjes in de groep achter de favorieten, die is echt op de weg terug.
Tegen iemand als Degenkolb zou ik er toch niet zeker van zijn dat Sagan wel even de sprint wint.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:39 schreef baggerbaas het volgende:
Net nog even de finish van de GP Camaiore gezien en wat is die Moser sterk zeg. Heeft de laatste 5km zo ongeveer alleen op kop gefietst, alle aanvallen gepareerd en dan ook nog eens de sprint aangetrokken voor Sagan.
Die twee samen in San Remo en de rest hoeft niet eens mee te doen.
twitter:DekkerThomas twitterde op vrijdag 01-03-2013 om 10:05:46Beste meneer Moerland. Ik begrijp u teleurstelling. Het is niet altijd allemaal wat het lijkt in deze wereld. Gelukkig is het wielrennen reageer retweet
twitter:DekkerThomas twitterde op vrijdag 01-03-2013 om 10:07:07een goede weg ingeslagen. Nu de banken nog. Het Libor schandaal is ook bijna afgesloten en laten we dan weer vooruit kijken.. Fijne dag. Td reageer retweet
Ja dat is gewoon prettig om te zien. Ik was echt bang voor einde carriere.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:01 schreef Mani89 het volgende:
lolquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:14 schreef Steven184 het volgende:
twitter:DekkerThomas twitterde op vrijdag 01-03-2013 om 10:05:46Beste meneer Moerland. Ik begrijp u teleurstelling. Het is niet altijd allemaal wat het lijkt in deze wereld. Gelukkig is het wielrennen reageer retweet
twitter:DekkerThomas twitterde op vrijdag 01-03-2013 om 10:07:07een goede weg ingeslagen. Nu de banken nog. Het Libor schandaal is ook bijna afgesloten en laten we dan weer vooruit kijken.. Fijne dag. Td reageer retweet
Dat lijkt me een minder groot gevaar dan een aanval in de laatste kilometers van Canc. Bovendien leek Degenkolb in Qatar en Oman nog lang niet in orde.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Tegen iemand als Degenkolb zou ik er toch niet zeker van zijn dat Sagan wel even de sprint wint.
OPQS wordt 1,3,5,8,10,14,16 en 17quote:1 VANDEWALLE Kristof (OMEGA PHARMA - QUICK STEP) 08:09
2 MACHADO Tiago (RADIOSHACK - LEOPARD) 08:16
3 STEEGMANS Gert (OMEGA PHARMA - QUICK STEP) 08:18
4 LUDVIGSSON Tobias (ARGOS - SHIMANO) 08:18
5 TERPSTRA Niki (OMEGA PHARMA - QUICK STEP) 08:18
6 DEVOLDER Stijn (RADIOSHACK - LEOPARD) 08:19
7 LE BON Johan (FDJ) 08:20
8 CAVENDISH Mark (OMEGA PHARMA - QUICK STEP) 08:21
9 LADAGNOUS Matthieu (FDJ) 08:23
10 RABON Frantisek (OMEGA PHARMA - QUICK STEP) 08:24
11 GRETSCH Patrick (ARGOS - SHIMANO) 08:24
12 JUNGELS Bob (RADIOSHACK - LEOPARD) 08:27
13 KLUGE Roger (NETAPP - ENDURA) 08:27
14 DEVENYNS Dries (OMEGA PHARMA - QUICK STEP) 08:28
15 SERGENT Jesse (RADIOSHACK - LEOPARD) 08:29
16 VERMOTE Julien (OMEGA PHARMA - QUICK STEP) 08:29
17 KEISSE Iljo (OMEGA PHARMA - QUICK STEP) 08:30
18 PORSEV Alexander (KATUSHA) 08:31
19 KING Benjamin (RADIOSHACK - LEOPARD) 08:31
20 OVECHKIN Artem (RUSVELO) 08:31
Een ereplaats voor Stijnquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:02 schreef TheArt het volgende:
Uitslag proloog Driedaagse van West-Vlaanderen:
[..]
OPQS wordt 1,3,5,8,10,14,16 en 17
Vanwaar dequote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:02 schreef TheArt het volgende:
Uitslag proloog Driedaagse van West-Vlaanderen:
[..]
OPQS wordt 1,3,5,8,10,14,16 en 17
Vond het gewoon eenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vanwaar de? Ongeloofwaardig of het niveau van de rest?
Hoeveel euro's zouden zij pp voor een trainingsprogramma hebben neergelegd om in de driedaagse van West Vlaanderen te pieken.quote:
En je hebt nog Ricco' die ook bij de dopingartsen meedoetquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:13 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Hoeveel euro's zouden zij pp voor een trainingsprogramma hebben neergelegd om in de driedaagse van West Vlaanderen te pieken.
Wie zegt dat dit pieken is?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:13 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Hoeveel euro's zouden zij pp voor een trainingsprogramma hebben neergelegd om in de driedaagse van West Vlaanderen te pieken.
Ach een proloog zegt ook nog niet veel. Een proloog kan je als specialist ook zonder enige vorm van vorm nog top-10 rijden.quote:
Eerst nog even bij de Winterspelen schaatsenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:39 schreef Spooky4u het volgende:
Vos nu 2e in haar eerste mountainbike wedstrijd.
Wat gaat die straks op de OS doen? Weg, baan, mountain bike, en als toetje nog BMX ofzo?
Ter nuancering. De winnares werd 23e op de OS en 33e op het WK.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:39 schreef Spooky4u het volgende:
Vos nu 2e in haar eerste mountainbike wedstrijd.
Wat gaat die straks op de OS doen? Weg, baan, mountain bike, en als toetje nog BMX ofzo?
Brown had ooit eens 5 etappes in dezelfde editie van die koers gewonnen. Was nog voordat ie naar Rabo ging.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:49 schreef Pino112 het volgende:
Brown derde in de laatste etappe in Langkawi.
Weening tweede in eindklassement.
Laatst die Cervélo's al. Denk dat daar bendes achter zitten. Ik zou zo'n truck met de achterkant tegen het hotel parkerenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:54 schreef Steven184 het volgende:
Fietsen van Radioshack zijn trouwens vannacht gejat in West-Vlaanderen.
Wat voor concurrentie doet daar mee?quote:Anton Vos@anton_vos
Marianne won the second stage in the mtbrace in Cyprus, she was almost 3 min in front of Klemencic #sunshinecup
Waarom?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:33 schreef baggerbaas het volgende:
Boom en Vanmarcke afgestapt in Strade Bianche
Ze zijn nog maar met zn 4en:quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:33 schreef baggerbaas het volgende:
Boom en Vanmarcke afgestapt in Strade Bianche
twitter:WimSchilthuizen twitterde op zaterdag 02-03-2013 om 12:39:05Blanco nog maar met 4 man in Stradebianche Maarten Wijnants(nietgestart) Lars Boom en Sep Vanmarcke (afgestapt) waren ziek deze week reageer retweet
Toch geen bedorven kip gegeten ?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze zijn nog maar met zn 4en:twitter:WimSchilthuizen twitterde op zaterdag 02-03-2013 om 12:39:05Blanco nog maar met 4 man in Stradebianche Maarten Wijnants(nietgestart) Lars Boom en Sep Vanmarcke (afgestapt) waren ziek deze week reageer retweet
En Hofland, die ook niet startte, was ook ziek..quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze zijn nog maar met zn 4en:twitter:WimSchilthuizen twitterde op zaterdag 02-03-2013 om 12:39:05Blanco nog maar met 4 man in Stradebianche Maarten Wijnants(nietgestart) Lars Boom en Sep Vanmarcke (afgestapt) waren ziek deze week reageer retweet
Ik denk nog naweeen van de martelingen door die commando.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Toch geen bedorven kip gegeten ?
quote:
Hij is i.i.g. wel vandaag genomen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:09 schreef Marcoss het volgende:
Dat is niet de kopgroep, staan veel meer dan 4 renners op die foto
Probeer anders deze: http://sports-livez.com/channel/ch-3.phpquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:13 schreef Felagund het volgende:
Hebben jullie ook hardrockmuziek op de achtergrond, of ligt dat aan mijn stream?
Dat ligt aan je stream denk ikquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:13 schreef Felagund het volgende:
Hebben jullie ook hardrockmuziek op de achtergrond, of ligt dat aan mijn stream?
Die heb ik aan staan, muziek is inmiddels gestopt. Toch bedankt, als het niet werkt, probeer ik wel één van de anderen van dezelfde site.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Probeer anders deze: http://sports-livez.com/channel/ch-3.php
Sven Nysquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:42 schreef Chiappucci het volgende:
Wie is die co-commentator bij Sporza?
Nijsquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:42 schreef Chiappucci het volgende:
Nice.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:42 schreef Chiappucci het volgende:
Nordhaugquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:48 schreef Mani89 het volgende:
Welke Blanco's nog? Volgensmij zag ik Slagter helemaal achterin.
Nordhaug, Martens en Wagner zouden ook nog ergens moeten rijden.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:48 schreef Mani89 het volgende:
Welke Blanco's nog? Volgensmij zag ik Slagter helemaal achterin.
Zakje patatquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:14 schreef Sautor het volgende:
Dat wat Flecha aan het doen is, gaat ook nergens over.
Die geeft de Chasse Patat weer een heel nieuwe betekenisquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:14 schreef Sautor het volgende:
Dat wat Flecha aan het doen is, gaat ook nergens over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |