Ik snap het ook niet, want mij lijkt de bezuinigingen ook de voornaamste reden dat ze minder koersen uitzenden. Daar kun je wat mij betreft gewoon eerlijk over zijn.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:26 schreef borisz het volgende:
En de toon waarop de NOS dat doet vooral =.
Zeg gewoon dat je mot bezuinigen.
twitter:wielerman twitterde op maandag 25-02-2013 om 09:31:58#IndeTijdvanRoger was er nog geen @StradeBianche en dus geeft @sven_nys zaterdag cocommentaar #canvastv 1400 reageer retweet
Het is al beslist. Er komen nu alleen nog maar sprints en misschien 1 of 2 ontsnappingen, that's it.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:30 schreef DeeBee het volgende:
Geen tijdrit zo te zien in Langkawi, dus dat klassement begint al aardig vorm te krijgen, wel nette prestatie van Weening op zich.
Ohjee.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:27 schreef borisz het volgende:
Wel mooi weer daar
[ afbeelding ]
Overigens deze rit is NIEUW In de Wielerprono (!).
Dacht dat Bos was afgestapt, maar die kan misschien ook nog een ritje mee pakken aangezien hij er toch nog in zit.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is al beslist. Er komen nu alleen nog maar sprints en misschien 1 of 2 ontsnappingen, that's it.
Die voelt zich niet zo geweldig schijnbaar, vandaar dat ie vandaag ook achter de bus binnenkwam in het gezelschap van Brown en Leezer. Misschien kan ie de komende dagen toch nog 1 of meerdere keren uithalen in een sprint.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:44 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dacht dat Bos was afgestapt, maar die kan misschien ook nog een ritje mee pakken aangezien hij er toch nog in zit.
Goed nieuws voor buzz1291.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:23 schreef Marcoss het volgende:
twitter:wielerman twitterde op maandag 25-02-2013 om 09:31:58#IndeTijdvanRoger was er nog geen @StradeBianche en dus geeft @sven_nys zaterdag cocommentaar #canvastv 1400 reageer retweet
Boom doet ook mee, dus hij zal wel blij zijn. Overigens een best leuk deelnemersveld tot nu toe.quote:
Volgens mij geen, aangezien ze het startveld klein willen houden.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:16 schreef Marcoss het volgende:
Deelnemersveld wordt daar elk jaar beter ja, ben benieuwd in hoeverre ze ambitie hebben om WT te worden.
Ben bang dat wanneer ze WT worden, de finish niet langer op de Piazza del Campo kan blijven.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:16 schreef Marcoss het volgende:
Deelnemersveld wordt daar elk jaar beter ja, ben benieuwd in hoeverre ze ambitie hebben om WT te worden.
quote:
quote:Accent Jobs
Colombia
Crelan-Euphony
IAM Cycling
Sojasun
Topsport Vlaanderen-Baloise
Ik weet niet of het bezuinigingen zijn, volgens mij hebben ze de rechten gewoon nog.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, want mij lijkt de bezuinigingen ook de voornaamste reden dat ze minder koersen uitzenden. Daar kun je wat mij betreft gewoon eerlijk over zijn.
Denk het ook.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik weet niet of het bezuinigingen zijn, volgens mij hebben ze de rechten gewoon nog.
Ik was een tijdje terug net aan het denken hoe zonde het was dat ze nooit de kasseienstroken rondom Rome opzochten. En kijk is eens.Had de aankondiging van deze koers helemaal gemist joh.. Benieuwd, mogelijk een gouden duo met de Strade Bianche.quote:
Precies. Ligt ook perfect op de kalender zo voorafgaand aan de Tirreno.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:20 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik was een tijdje terug net aan het denken hoe zonde het was dat ze nooit de kasseienstroken rondom Rome opzochten. En kijk is eens.Had de aankondiging van deze koers helemaal gemist joh.. Benieuwd, mogelijk een gouden duo met de Strade Bianche.
Dit.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:16 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Volgens mij geen, aangezien ze het startveld klein willen houden.
Misschien, maar denk eerlijk gezegd, zeker omdat het de eerste keer is, hij nogal wat moeite gaat hebben met de sterrato.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:59 schreef Evertjan het volgende:
zou TJS kunnen verrassen in Strade Bianche??
Nou ja, eerste keerquote:Op maandag 25 februari 2013 18:15 schreef Zelva het volgende:
[..]
Misschien, maar denk eerlijk gezegd, zeker omdat het de eerste keer is, hij nogal wat moeite gaat hebben met de sterrato.
Ja oké.quote:
Strade Bianche kan ik niet zien maar gelukkig wordt Roma Maxima ook uitgezonden.twitter:TourDeJose twitterde op maandag 25-02-2013 om 17:24:32Zowel Strade Bianche als Roma Maxima dit weekend live op Eurosport 2 vanaf 15.45 uur! Daarna samenvatting proloog Paris-Nice reageer retweet
Like a bossquote:Op maandag 25 februari 2013 21:52 schreef TheArt het volgende:
Scarponi gaat gewoon starten in Camaiore
+1quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:07 schreef TheArt het volgende:
Als ik iemand een zege gunde bij Blanco dan was het Leezer welWat heeft die jongen een pech gehad de afgelopen jaren.
Wat een weer:
[ afbeelding ]
Inderdaad, de rest was al ruim van tevoren afgehaakt!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:22 schreef Mani89 het volgende:
Wint de sprint met overmacht zo te zien
Het is nou niet dat overwinningen van Blanco in een rondje in Maleisie en een Spaans voorbereidingskoersje op de voorpagina's van de sport staan in andere landen. Met andere woorden, dat zal wel meevallen. Bijna elk jaar is er wel zo'n ploeg die vroeg in het seizoen een redelijk groot aantal overwinningen pakt omdat ze goed de winter uit zijn gekomen. Doen ze het dadelijk opeens in de grote koersen wordt het een andere verhaal.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:30 schreef Coelho het volgende:
Zouden andere landen/ploegen al vraagtekens zetten bij Blanco? Waneer een andere ploeg zo vroeg in het jaar zo dominant zou zijn, dan hadden we hier al weer de nodige insinuaties gehad...
Ze zitten nu even in de winning mood, dat zaten ze bij Lotto ook een maand geleden. Vooralsnog niets heel vreemds. 2 jaar terug zaten ze op dit moment ook aan 10 zeges, alleen toen viel na het na de zege in de ploegentijdrit van de Tirreno (zege 12) lelijk stil. Dat moeten ze nu voorkomen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:30 schreef Coelho het volgende:
Zouden andere landen/ploegen al vraagtekens zetten bij Blanco? Waneer een andere ploeg zo vroeg in het jaar zo dominant zou zijn, dan hadden we hier al weer de nodige insinuaties gehad...
De dominantie van Blanco valt wel mee: ze waren nou niet echt dominant in de Omloop, nochtans tot nu toe veruit de belangrijkste koers voor een Nederlandse ploeg. Daarnaast is dominantie in het voorseizoen juist minder verdacht, omdat veel renners dan simpelweg nog niet op hun top zitten. Als een aantal renners van een specifieke ploeg dan als een beest uit de winter komen, hebben die een behoorlijke voorsprong.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:30 schreef Coelho het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |