Ja klopt dan reserveren we kaartjes. Wat is er zo leuk aan Sevilla (is het de extra 4 uur in de bus waard?)quote:Op maandag 25 februari 2013 11:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Je bedoelt het Alhambra Billy. Daarvoor zou ik maar eens bekijken of er nog kaartjes beschikbaar zijn, meestal moet je die reserveren.
Ik vond zelf Sevilla mooier overigens.
Shit, volgende keer quoten!
Waarom ga je niet met de trein? Waar zitten jullie?quote:Op maandag 25 februari 2013 11:10 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja klopt dan reserveren we kaartjes. Wat is er zo leuk aan Sevilla (is het de extra 4 uur in de bus waard?)
Cordoba is nog leuker natuurlijk, daar heb je de Mezquita en dat is het mooiste en meest indrukwekkende gebouw van Spanje.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:10 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja klopt dan reserveren we kaartjes. Wat is er zo leuk aan Sevilla (is het de extra 4 uur in de bus waard?)
Is dat chiller? Lijkt mij ook wel leuk om met de trein te gaan, maar een ander plaats is ook leuk!quote:Op maandag 25 februari 2013 11:12 schreef anna82 het volgende:
[..]
Waarom ga je niet met de trein? Waar zitten jullie?
In Sevilla kan je ook nog naar het Real Alcazar en ik vond het mooier en gezelliger dan Granada. Hoewel Granada dan weer een studentenstad is...
Dat is ook een optie!quote:Op maandag 25 februari 2013 11:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Cordoba is nog leuker natuurlijk, daar heb je de Mezquita en dat is het mooiste en meest indrukwekkende gebouw van Spanje.
Granada heeft qua bezienswaardigheden alleen het Alhambra, Sevilla heeft er veel meer.
Granada! echt mooiquote:Op maandag 25 februari 2013 11:07 schreef Probability het volgende:
Bedoelde Granada of Sevilla. Bij die eerste kan ik naar de Alhambra gaan! (Moors Middeleeuws fort)
Alhambra is echt heel mooi. Ik had hem niet willen missen. Ik Sevilla zelf ben ik nog niet geweest. Verder wat Henk zegt! En veel plezier natuurlijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:07 schreef Probability het volgende:
Bedoelde Granada of Sevilla. Bij die eerste kan ik naar de Alhambra gaan! (Moors Middeleeuws fort)
Ja maar ze is er alquote:Op maandag 25 februari 2013 11:23 schreef anna82 het volgende:
De oplossing is dus dat je een midweek gaat: 1 dagje Malaga, 1 dagje Granada, 1 dagje Cordoba, 1 dagje Sevilla en 1 dagje chill
wut?quote:Op maandag 25 februari 2013 11:23 schreef V1z0R het volgende:
Mwah, vind Granada niet zo speciaal maar vergeleken met Cordoba of Alhambra is het al snel speciaal natuurlijk
Verlengen!quote:
Volgens mij waren ze daar vorig jaar met Wie is de Mol.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:24 schreef An24 het volgende:
Ohw en Ronda is ook erg mooi:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 februari 2013 11:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet zo speciaal
Maar vergeleken met:
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
Is een Granada best speciaal te noemen
Ik bied m eerst aan aan de mensen die ik ken/leuk vind.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Spanje is tof
Henk, als ik geen nacht had gehad, had ik je reservering graag overgenomen, amarone is fantastischen toffe bediening. Zet het in het restaurantweektopic en waarschijnlijk ben je m zo kwijt
Het is dat hij net iets te vroeg komt (nog financieel aan het bijkomen van mijn huisquote:Op maandag 25 februari 2013 11:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben geloof ik wel 5 keer in het Alhambra geweest, maar vond het lang niet zo indrukwekkend als de Mezquita.
Verder klacht: Ik ben niet fit. En ik heb slecht geslapen.
Iemand nog interesse in een reservering voor een lunch tijdens de restaurantweek bij Amarone (vraag het gewoon nog een keer!)? Is een sterrentent en als ik me niet vergis is Puff er een keer geweest met de restaurantweek, en die was behoorlijk onder de indruk.
Maar toch ben jer 5 keer naartoe gegaanquote:Op maandag 25 februari 2013 11:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben geloof ik wel 5 keer in het Alhambra geweest, maar vond het lang niet zo indrukwekkend als de Mezquita.
Verder klacht: Ik ben niet fit. En ik heb slecht geslapen.
Iemand nog interesse in een reservering voor een lunch tijdens de restaurantweek bij Amarone (vraag het gewoon nog een keer!)? Is een sterrentent en als ik me niet vergis is Puff er een keer geweest met de restaurantweek, en die was behoorlijk onder de indruk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Een weekje is ook te kort. Ik ben er nu twee keer een week geweest en nog niet alle hoogtepunten gezien. En in mei ga ik natuurlijk voornamelijk aan de yogaquote:Op maandag 25 februari 2013 11:36 schreef anna82 het volgende:
[..]
Maar toch ben jer 5 keer naartoe gegaan![]()
![]()
Sowieso is Andalusie tof en Prob gaat hierna vast nog wel een keer terug om al het andere te bekijken.
quote:Op maandag 25 februari 2013 11:36 schreef Goodbye het volgende:
Het is gelukt met de foto, hoor! Kiek nou!
mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Super!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelijk al weer aan het werk? Ik plan het ook altijd zo dat ik mijn vakantiedagen optimaal benut, maar stiekem is het toch lekkerder als je thuis nog even bij kunt komen!quote:Op maandag 25 februari 2013 11:37 schreef _aurum_ het volgende:
Pff, ik zit nog midden in mijn jetlagAf en toe is het mistig in mijn hoofd en kom ik niet uit mijn woorden.
Erg fijn als je dingen niet goed kan benoemen
Ik ben trouwens vanmorgen op de weegschaal gaan staan....laat ik het zo zeggen ik hoop dat het een hoop vocht is wat ik vasthoud![]()
Lijstje voor vandaag:
O: quinoa, bessen, amandel en whey
T: eitje en rijstewafels
L: grote bak sla met rosbief en dressing
T: 1/2 bak kwark
D: tartaartje, klein beetje aardappels en zuurkool (gisteraaf onverwacht bij ouders gegeten)
S: fitness
T: gewokte groenten, rijst en vis
T: 1/2 bak kwark
Ik heb er ooit een week of 3 gezeten om spaans te studeren, dus dan heb je alle tijd om het Alhambra een paar keer te bekijken.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:36 schreef anna82 het volgende:
[..]
![]()
Sowieso is Andalusie tof en Prob gaat hierna vast nog wel een keer terug om al het andere te bekijken.
Leuke foto! Het is dus voor een wedstrijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben geen fotograaf maar qua compositie kan het spannender. Voor het effect zou ik de rechter olifant eraf knippen, zodat het kleine olifantje echt de moeder volgt.. En de kleur intensiteit iets omhoog gooien..
Breng me niet op ideeen...quote:Op maandag 25 februari 2013 11:23 schreef anna82 het volgende:
De oplossing is dus dat je een midweek gaat: 1 dagje Malaga, 1 dagje Granada, 1 dagje Cordoba, 1 dagje Sevilla en 1 dagje chill
Wanneer krijg je vakantiegeld?quote:Op maandag 25 februari 2013 11:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Het is dat hij net iets te vroeg komt (nog financieel aan het bijkomen van mijn huis) Anders had ik hem met alle liefde van je overgenomen
Mei! Maar met het salaris van maart krijg ik ook al een beetje verhoging, dus vanaf volgende maand komt het weer goedquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
Jaffa cakes en druiven als ontbij_!
Ja, gewoon hier op Fok! Heb het al geplaatst, though!quote:Op maandag 25 februari 2013 11:48 schreef the85mc het volgende:
[..]
Leuke foto! Het is dus voor een wedstrijd?
Ik ben geen fotograaf maar qua compositie kan het spannender. Voor het effect zou ik de rechter olifant eraf knippen, zodat het kleine olifantje echt de moeder volgt.. En de kleur intensiteit iets omhoog gooien..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, vandaag op de zaak maar morgen werk ik toch echt lekker thuisquote:Op maandag 25 februari 2013 11:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gelijk al weer aan het werk? Ik plan het ook altijd zo dat ik mijn vakantiedagen optimaal benut, maar stiekem is het toch lekkerder als je thuis nog even bij kunt komen!![]()
Mooi lijstje weer!
quote:Op maandag 25 februari 2013 11:54 schreef the85mc het volgende:
Oh maakt ook niet uit, maar zoiets vind ik dan mooier:Ieks, je hebt mama door de helft geknipt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar ik snap wat je bedoelt qua kleur e.d.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Vooral omdat je dan rustig de was kunt doen... Anders kom je 's avonds helemaal gaar thuis en dan zie je die volle wasmand en dan zakt de moed je compleet in de schoenen.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gelijk al weer aan het werk? Ik plan het ook altijd zo dat ik mijn vakantiedagen optimaal benut, maar stiekem is het toch lekkerder als je thuis nog even bij kunt komen!![]()
Mooi lijstje weer!
quote:Op maandag 25 februari 2013 11:54 schreef the85mc het volgende:
Oh maakt ook niet uit, maar zoiets vind ik dan mooier:Ik denk zelfs vierkant croppen en dan het kleine olifantje iets uit het midden, zodat van de achterste olifant de voorkant nog te zien hebt. Dan heb je achterkant, klein olifantje, voorkant....lekker speels!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu vind ik juist dat het kleine olifantje veel kleiner lijkt. Eigenlijk zou ik kleine olifantje niet midden in het plaatje willen hebben, maar wel midden op het weggetje.. Maar goed, dit is wat ik 1 minuut ervan heb gemaakt.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ieks, je hebt mama door de helft geknipt!![]()
![]()
Wel lekker, maar verder....quote:
En zo? Is ook geknipt, maar wel speels.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ieks, je hebt mama door de helft geknipt!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 februari 2013 12:02 schreef An24 het volgende:
[..]
En zo? Is ook geknipt, maar wel speels.Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
Is niet mijn foto he, dus dan ga ik em niet gebruiken.. Volgens mijn docent toen waren mijn composities ook vaak niet spannend genoeg.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:01 schreef Goodbye het volgende:
Jullie zijn in ieder geval origineler qua foto's bewerken, that's for sure!Ik zou meedoen met die wedstrijd als ik jullie was.
Nee, met een eigen foto bedoel ik ook!quote:Op maandag 25 februari 2013 12:04 schreef the85mc het volgende:
[..]
Is niet mijn foto he, dus dan ga ik em niet gebruiken.. Volgens mijn docent toen waren mijn composities ook vaak niet spannend genoeg.
Zeg het maar als je wilt dat ik hem weer weg haal. Hij staat nu ook op mijn photobucket (waar niemand komt).quote:
Ik had bij "mijn" slager op de zaterdagmarkt 6 kippendijen gekocht en 400 gr gehakt - 16 euroquote:Op maandag 25 februari 2013 12:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
O: 2 broodjes met ham
T: yoghurt
L: omelet, gebakken champignons
D: verse boontjes, aardappelbolletjes, kip
T: chocolaatje
T: banaan
We kopen nu alleen nog kip die 3 sterren krijgt van de dierenbescherming (of wat voor organisatie dat ook alweer precies is), geen plofkip dus. M's idee, hij vindt het zielig voor de kipjes. Maar damn, wat een prijsRuim 7 euro voor twee kipfiletjes
Een heel kipje is relatief gezien minder duurder als je het biologisch koopt. Niet zo gek ook, als je dan meer delen van het beestje gebruikt.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
We kopen nu alleen nog kip die 3 sterren krijgt van de dierenbescherming (of wat voor organisatie dat ook alweer precies is), geen plofkip dus. M's idee, hij vindt het zielig voor de kipjes. Maar damn, wat een prijsRuim 7 euro voor twee kipfiletjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn streven (hoe ik was in 2006)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als ik foto's van nu zie.. Onderkin(nen), flubberarmen, pens, rollen.. Meh. Hoe heb ik het zover kunnen laten komen?? Vanaf vandaag gaan we echt echt ECHT werken naar mijn oude figuur, - en goede conditie. Dat laatste is natuurlijk het belangrijkste, maar ik zou ook blij zijn met het betere figuur![]()
Oude foto ergens ophangen als motivatie? Ondanks je onderkinnen, rollen en flubbers zie je er goed uit, maar ik snap dat je terug wilt.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
En als ik foto's van nu zie.. Onderkin(nen), flubberarmen, pens, rollen.. Meh. Hoe heb ik het zover kunnen laten komen?? Vanaf vandaag gaan we echt echt ECHT werken naar mijn oude figuur, - en goede conditie. Dat laatste is natuurlijk het belangrijkste, maar ik zou ook blij zijn met het betere figuur
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh ja, goed idee! Volgende keer maar een heel kipje kopen. Kan ik van de rest ook kippensoep maken ofzo, yummie!![]()
En die olifantenfoto, nice!
Spoorde me aan om op zoek te gaan naar mijn vakantiefoto's uit Kenia, en van daaruit kwam ik een oude foto tegen uit 2006. Daar heb ik eigenlijk het gewicht dat ik weer wil hebben. Volgens mij zit ik daar rond de 56 kilo.
Denk dat ik me die ga uitprinten en ergens op ga hangen ter motivatie
Voor wie benieuwd is:
De olifanten uit 2007 (olifanten rocken!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn streven (hoe ik was in 2006)Twee hele mooie foto's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als ik foto's van nu zie.. Onderkin(nen), flubberarmen, pens, rollen.. Meh. Hoe heb ik het zover kunnen laten komen?? Vanaf vandaag gaan we echt echt ECHT werken naar mijn oude figuur, - en goede conditie. Dat laatste is natuurlijk het belangrijkste, maar ik zou ook blij zijn met het betere figuur
Hoewel jij meer onderkinnen en flubberarmen ziet dan wij, zeker een goede motivatie. (En vergeet mijn voorstel niet
)
Wat goed zeg! Op dag drie koste mij dat een half uur...(dat was vanochtend).quote:Op maandag 25 februari 2013 13:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
De lenzen zijn goed aan te wennen, krijg ze er binnen 2 minuten per stuk in en geen last (behalve dat er iets tussen mn oog en mn ooglid voelbaar is).
Strijken nu ....
Jup en op je vinger ook inderdaad, zodat ie niet blijft plakkenquote:Op maandag 25 februari 2013 14:01 schreef MarMar het volgende:
Drupje vloeistof in je lens voordat je m in je oog duwt is ook wel prettig. Dan moet je daarna wel even wegvegen wat weer uit je oog drupt, maar het zorgt wel gelijk dat eventuele stofjes en luchtbelletjes tussen je lens en je oog weg zijn. Irriteert gelijk een stuk minder.
gelukkig hebben wij die hier nietquote:Op maandag 25 februari 2013 13:41 schreef V1z0R het volgende:
Waren er hier trouwens niet een paar liefhebbers van chocolonelyZag dat bij de uitverkoop-stapel liggen bij C1000
En qua centimeters?quote:Op maandag 25 februari 2013 14:35 schreef MarMar het volgende:
Volgens de bmidingesen mag ik minimaal 60 kilo wegen, aangezien dat ongeveerprecies mijn vetvrije massa is, doen we dat maar niet
Ik ben nu meer dan 5 kg zwaarder dan afgelopen zomer, maar mijn vetpercentage is drastisch lager. Dat gaat dus precies zoals het gaan moet
je had ook achterstevoren naar huis kunnen lopenquote:Op maandag 25 februari 2013 13:44 schreef Jagärtrut het volgende:
De zon schijnt!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus ik ben naar huis gewandeld, om thuis verder te werken, en de tijd te hebben om optimaal van de zon te genieten, tijdens de wandeling naar huis. Helaas dat de zon precies verkeerd stond/m'n huis verkeerd ligt, want de zon scheen de hele tijd in m'n rug.
[/leven in Zweden]
Qua centimeters is de taille gelijk, de benen en dan vooral de kuiten meer, waar ik ook blij mee ben, want mijn beentjes waren zielig, verder is het nagenoeg gelijk, alleen harderquote:
Ja hoor dit is de 3e x in 9 maandenquote:Op maandag 25 februari 2013 11:36 schreef anna82 het volgende:
[..]
![]()
3x Andalusie in 9 maanden?quote:Op maandag 25 februari 2013 14:48 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja hoor dit is de 3e x in 9 maanden
Mijn vetvrije massa is 41 kiloquote:Op maandag 25 februari 2013 14:35 schreef MarMar het volgende:
Volgens de bmidingesen mag ik minimaal 60 kilo wegen, aangezien dat ongeveerprecies mijn vetvrije massa is, doen we dat maar niet
Ik ben nu meer dan 5 kg zwaarder dan afgelopen zomer, maar mijn vetpercentage is drastisch lager. Dat gaat dus precies zoals het gaan moet
Jaquote:Op maandag 25 februari 2013 14:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
3x Andalusie in 9 maanden?Slaap je daar gratiesj?
Incl vlucht geef ik hier in een week minder uit dan in Amsterdamquote:
Toch... Decadentiequote:Op maandag 25 februari 2013 15:06 schreef Probability het volgende:
[..]
Incl vlucht geef ik hier in een week minder uit dan in Amsterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op maandag 25 februari 2013 15:04 schreef Probability het volgende:
[..]
Mijn vetvrije massa is 41 kilolol
ik heb me zo nu en dan even omgedraaid, en de zon op m'n gezicht laten schijnen.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:39 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
je had ook achterstevoren naar huis kunnen lopen
quote:Op maandag 25 februari 2013 15:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Toch... Decadentie
Was best afzien in het vliegtuig hoor..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
Je vloog toch geen easyjet of ryanair hoop ik?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:39 schreef Probability het volgende:
[..]
Was best afzien in het vliegtuig hoor..
Nee man, dat is alleen voor burgers!quote:Op maandag 25 februari 2013 15:41 schreef Perruche het volgende:
[..]
Je vloog toch geen easyjet of ryanair hoop ik?
Als ze dat niet doet is het weer knap dat ze onder dr normale weekbudget zitquote:Op maandag 25 februari 2013 15:41 schreef Perruche het volgende:
[..]
Je vloog toch geen easyjet of ryanair hoop ik?
Dat ligt er maar aan wat dat weekbudget was, natuurlijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Als ze dat niet doet is het weer knap dat ze onder dr normale weekbudget zit
Een studentenweekbudget, naar ik begrijp.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:46 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan wat dat weekbudget was, natuurlijk.
quote:Op maandag 25 februari 2013 15:51 schreef Jagärtrut het volgende:
ik moest hier hardop om lachen, hoe een natuurkundige zijn vriendin ten huwelijk vraagt: http://imgur.com/SKNl3VR
Ben jij van suiker?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:57 schreef Sarabi het volgende:
Zo....ik kom net pas uit bedde hele nacht Oscars gekeken.
Ben wel van plan een redelijk normaal eetlijstje aan te houden maar allemaal kleinere porties.
Het plan was om nog een stuk door het bos te gaan wandelen maar dan moet het wel stoppen met regenen
Nee maar een uur wandelen in de regen is nou niet echt mijn idee van een leuke activiteitquote:Op maandag 25 februari 2013 15:58 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ben jij van suiker?
Verder: goedemorgen
ik ben ook gaar! Ik moet vanavond de Duutser ophalen, die landt om half twaalf pas, en er gaan dan geen treinen of bussen meer, en een taxi is bijna 60 euro....Maar, dat betekend 45 min. heen en 45 min terug rijden op een tijd dat ik normaal al slaap....quote:Op maandag 25 februari 2013 15:58 schreef An24 het volgende:
GAAR!
Huiswerk voor de opleiding gemaakt en de rest van de dag bezig geweest met regel dingen. Ik ga morgen wel aan de Yoga![]()
ik kan het soms heerlijk vinden! Waterdichte jas aan, zorgen dat je warm blijft, goede schoenen aan. zeker als je daarna thuis kunt komen, kunt douchen en dan op de bank kunt gaan zitten. Als je naar je werk moet is het niet zo ideaal.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee maar een uur wandelen in de regen is nou niet echt mijn idee van een leuke activiteit
Op zo'n manier klinkt het inderdaad niet slecht, maar daar heb ik (nog) niet de juiste uitrusting voor.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik kan het soms heerlijk vinden! Waterdichte jas aan, zorgen dat je warm blijft, goede schoenen aan. zeker als je daarna thuis kunt komen, kunt douchen en dan op de bank kunt gaan zitten. Als je naar je werk moet is het niet zo ideaal.
Woei! Dat is wel fijnquote:Op maandag 25 februari 2013 16:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ben ook gaar! Ik moet vanavond de Duutser ophalen, die landt om half twaalf pas, en er gaan dan geen treinen of bussen meer, en een taxi is bijna 60 euro....Maar, dat betekend 45 min. heen en 45 min terug rijden op een tijd dat ik normaal al slaap....
Maar, wel m'n duutser ophalen!
Over fotosessies gesproken. Twee weken geleden hadden wij een shoot om mijn moeder een mooie foto cadeau te kunnen doen van de kleinkinderen. Er zijn toen ook wat foto's van de mini alleen gemaakt en die zijn echt zo mooi geworden! Dus nu deel ik er een paar, omdat het kan en ik een trotse mama benquote:Op maandag 25 februari 2013 14:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
CocoKnapperd!
Komt er een An-sessie met Coco en Saar?![]()
Leuke foto Geebee! OlifantjesAllemaal beestjes, nounounou, beeeestjes
![]()
Ik wil ook wieder zuruck, kennelijk was ik enige tijd geleden slanker dan ik toen dacht, harhar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Over fotosessies gesproken. Twee weken geleden hadden wij een shoot om mijn moeder een mooie foto cadeau te kunnen doen van de kleinkinderen. Er zijn toen ook wat foto's van de mini alleen gemaakt en die zijn echt zo mooi geworden! Dus nu deel ik er een paar, omdat het kan en ik een trotse mama ben![]()
![]()
die moet je allemaal op facebook zetten, en eentje als jouw profielfoto, natuurlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toffe foto's! Lekker ding, die kleine!
[..]
Over fotosessies gesproken. Twee weken geleden hadden wij een shoot om mijn moeder een mooie foto cadeau te kunnen doen van de kleinkinderen. Er zijn toen ook wat foto's van de mini alleen gemaakt en die zijn echt zo mooi geworden! Dus nu deel ik er een paar, omdat het kan en ik een trotse mama ben![]()
![]()
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
die moet je allemaal op facebook zetten, en eentje als jouw profielfoto, natuurlijk!
toffe foto's! Lekker ding, die kleine!
Uiteraard! Sowieso omdat hij de enige was van de kleine kleinkinderen (3 jaar en jonger) die alles helemaal prima vond en niet steeds huildequote:Op maandag 25 februari 2013 16:14 schreef V1z0R het volgende:
Leuke foto's Phai! Moeder natuurlijk trots als een pauw?
Vervelend is dat he?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hier ook. Kan niet zo goed alleen zijn
Zie je er dan net zo cute uit?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hee Phaidra, die 3e doe ik ook altijd als oefening op de sportschool!![]()
Helaas!quote:
Succes! Ik ga nog even anderhalf uur tukken ofzo voordat ik ga wandelen. Ik voel me echt bepaald niet fit. Iemand nog eettips in dit geval?quote:Thuis, snel hap fixen, haar inkrullen, weer gezellig&representatief koekjes uitdelen
Dan misschien alleen broccolisoep? Zonder vlees enzo, gewoon bouillon met gepureerde broccoli. Dat is lichter verteerbaar dan kip en paprika iig. Als broccoli ook niet wil, dan iets echt lichts zoals toastjes eten, maar dat is als je echt niks binnenhoudt verder. (Dus alleen dat dorre brood zeg maar, niks erop..)quote:Op maandag 25 februari 2013 17:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik denk dat mijn maag dat niet trekt.
Ben namelijk ook nog eens heel gezellig misselijk.
Wat is de oorzaak van niet fit? Ziek aan het worden? Licht verteerbaar, niet te vet: kip met roerbakgroente ofzo, als je het nodig hebt wat rijst.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Succes! Ik ga nog even anderhalf uur tukken ofzo voordat ik ga wandelen. Ik voel me echt bepaald niet fit. Iemand nog eettips in dit geval?
Ziek aan het worden vrees ik.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat is de oorzaak van niet fit? Ziek aan het worden? Licht verteerbaar, niet te vet: kip met roerbakgroente ofzo, als je het nodig hebt wat rijst.
Bij misselijk: ligt eraan waarvan, als ik last heb zijn droge toastjes uitkomst - misselijkheid neemt soms af en iets anders hou ik slecht binnen.
Wil je mijn paraplu lenen?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee maar een uur wandelen in de regen is nou niet echt mijn idee van een leuke activiteit
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je dan alcohol wilt, doe dan rode wijn. Niet vanwege de alcohol, maar vanwege de antioxidanten in de wijn.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb geen broccoli in huis.
Misschien kook ik zo wel wat rijst.![]()
En na het wandelen prop ik er gewoon whisky of wodka in. Ga ik het vannacht allemaal uitzweten.
Wat werkt daarvoor het beste? Ik ben nooit zo goed met alcohol.
[..]
Ziek aan het worden vrees ik.
Ik kijk over een uurtje eens voor roerbakgroente en rijst.
Zal alvast kip uit de vriezer halen.
Yes. Net een kilo op voor ¤1. Waren lekkerquote:Op maandag 25 februari 2013 17:49 schreef loveli het volgende:
Beterschap Henk! Beetje sapjes/fruit inslaan.
Over fruit gesproken, Spaanse aardbeien 1.50 - 500g. Zo kijken of ze lekker zijn.
Dat loopt niet lekker in het bos, maar toch bedanktquote:
ik geloof zo dat het behoorlijk zwaar isquote:Op maandag 25 februari 2013 17:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hee Phaidra, die 3e doe ik ook altijd als oefening op de sportschool!![]()
Leuke foto's joh, terecht dat je trots bent!
Wow! Indrukwekkend!quote:Op maandag 25 februari 2013 18:43 schreef loveli het volgende:
Knoflook is op, even naar de winkel fietsen.
Probje! Ga jij mee naar Oz? (ik neem vriendlief ook mee, maar dan hebben we een soort triple dateding. http://frontpage.fok.nl/ext/applyForTickets.php?event=4quote:Op maandag 25 februari 2013 18:14 schreef Probability het volgende:
[..]
Yes. Net een kilo op voor ¤1. Waren lekker
Nu welquote:Op maandag 25 februari 2013 19:40 schreef Goodbye het volgende:
Valt het op dat ik sinds kort de trotse eigenaar van een broodrooster ben?
Hehehe, ik ben er blij mee iigquote:
Nee denk het niet, heb er momenteel niet echt de ruimte voor (qua tijd) wel heel erg leuk!!quote:Op maandag 25 februari 2013 19:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Probje! Ga jij mee naar Oz? (ik neem vriendlief ook mee, maar dan hebben we een soort triple dateding. http://frontpage.fok.nl/ext/applyForTickets.php?event=4
Ja klopt, maar de komende paar weken heb ik het heel erg druk met achterstallig werk. Dus no fun for me.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:11 schreef loveli het volgende:
Is over een week of 2 pas, dus je hoeft je niet te haasten vanuit Andalusie.
Ah balen. Ik dacht: vet, gratis bios, maar nog veel vetter als er ook wat Slankies komen om te meetenquote:Op maandag 25 februari 2013 20:19 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja klopt, maar de komende paar weken heb ik het heel erg druk met achterstallig werk. Dus no fun for me.
Normaal lukt dinsdag wel, zeker als het gratis is, maar dan zit ik wsch ergens in Duitsland.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ah balen. Ik dacht: vet, gratis bios, maar nog veel vetter als er ook wat Slankies komen om te meeten. Maar niemand wil mij meeten ofzo
. Of heeft een leven op dinsdagavond.
Het is toch op zaterdagquote:Op maandag 25 februari 2013 20:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ah balen. Ik dacht: vet, gratis bios, maar nog veel vetter als er ook wat Slankies komen om te meeten. Maar niemand wil mij meeten ofzo
Ik wil jou best meeten!quote:Op maandag 25 februari 2013 20:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Voel je je iets beter na de wandeling?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik wil jou best meeten!Maar geen idee of ik zin heb in die film.
Wandelen overleefd, alle details uit de K3 film gehoord (en weer vergeten, was niet echt de beste verteller zegmaar) en een ander uitgehoord over dr verkering die net uit is. Ze konden niet genoeg praten ofzo.
Snel claimen en teruggeven als je alsnog niet kan?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:58 schreef MaJo het volgende:
Ik overweeg wel om naar die film te gaan chico
Zo dan!quote:Op maandag 25 februari 2013 20:02 schreef An24 het volgende:
Nichtje van Freud heeft twee callbacks: eentje uit Amerika en eentje uit Antwerpen. Ter vergelijking: 1 op de 20 kandidaten krijgt 1 callback![]()
Ja wil wel, maar wil ook wel even tijd voor mijzelf oid. Zit hier namelijk in Spanje ook gewoon door te werkenquote:Op maandag 25 februari 2013 20:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat van die mandarijnen en bananen ga ik even onthouden. Nom!quote:Op maandag 25 februari 2013 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Iemand het hotelletje of b&b in Arnhem?
Mag ik een tip geven over mandarijntjes??
Ja?
Clementines zijn russisch roulette maar ik heb nou een ras ontdekt (vorige week in de reclame bij de C1000) dat heet.............. Nadorcott! Zo zoet, zo sappig, zo'n smaaksensatie
Nooit over nagedacht dat er verschillende rassen waren joh
Net zoals bananen... niet Doyle, Chiquata (ofzo) maar Fyffes is het lekkerst!
Hou je er rekening mee dat ontzwangeren sowieso wel een jaar kost?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat van die mandarijnen en bananen ga ik even onthouden. Nom!
N.a.v. vanmiddag, thx voor de reacties en jawel, ik ben nu echt gewoon te dik voor mijn doenGoede tip om die foto op de ijskast te hangen o.i.d. Denk dat ik dat idd ga doen
Vandaag wel een aardig lijstje. Althans, om mee te beginnen
O: 2 broodjes met ham, melk
L: gebakken champignons, omelet (van 2 eieren) op een sneetje brood
T: chocolade & 2 slokjes cola (en toen zag ik De Foto, en heb ik de rest weggegooid)
D: verse boontjes, gebakken aardappeltjes, kipfilet
T: halfvolle vanilleyoghurt
T: banaan, wat minidropjes (van 1,5Kc/stuk)
Wat kan beter?
• Uiteraard de chocolade en de cola.
• Wat de yoghurt betreft ben ik zelf tevreden (ja, het kan 'beter', maar dit vind ik lekker en is relatief gezond, zeker vergeleken eerdere eetgewoonten).
• Ik heb geen 2 stuks fruit maar slechts 1 stuk gegeten
Positief!
• boontjes en kipfilet, da's best gezond
• aardige lunch voor mijn doen
Als ik zo doorga, dan doe ik het voor mezelf prima! Stukken gezonder dat wat ik eerst deed, en bovendien val ik zo zeker een paar kilo af. De rest volgt dan wel met sporten als ik dat weer oppak over een tijdje.
Ga ik doenquote:Op maandag 25 februari 2013 21:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Snel claimen en teruggeven als je alsnog niet kan?
Ik ben mijn extra babykilo's eigenlijk al zo goed als kwijt. Alleen is mijn figuur volgens mij wel wat veranderd. Los daarvan, ik moest vóór de zwangerschap al een kilootje of 10 kwijt, en nu ben ik weer beland op dat puntquote:Op maandag 25 februari 2013 21:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
Hou je er rekening mee dat ontzwangeren sowieso wel een jaar kost?Ik denk dat je pondjes ook daarmee te maken hebben, veranderende hormoonhuishouding en zulks.. bij de een gaat dat anders dan bij de ander. Ik moest ook altijd mijn best doen om het babyvet er weer af te krijgen na een zwangerschap, terwijl ik er dan prima om dacht en zag vriendinnen van me met de raarste snaaidingen tijdens de zwangerschap die hop direct na de bevalling weer in hun maatje 36 jeans sprongen. Bitches
Ik ben er ook helemaal van overtuigd dat het wel goedkomt hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 21:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben mijn extra babykilo's eigenlijk al zo goed als kwijt. Alleen is mijn figuur volgens mij wel wat veranderd. Los daarvan, ik moest vóór de zwangerschap al een kilootje of 10 kwijt, en nu ben ik weer beland op dat punt
Maar sowieso moet ik (sinds de bevalling) weer beter voor mezelf zorgen. Longembolie was al een soort wake-up call (al staat die los van mijn eetgewoonten) en de foto zette de knop volgens mij nog wat verder om. Nu hopen dat de knop écht is omgezet. Heb er in ieder geval een goed gevoel over
Ja dat! Maar dat gaan we zien op tv?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
An, ben nou benieuwd hoe nichtje van Freud eruit zietVast een heel knap meiske!
Dit ja!quote:Op maandag 25 februari 2013 21:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zal morgen even een 'veilig' plaatje zoekenquote:Op maandag 25 februari 2013 21:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dat weet ik niet. HNTM heeft blijkbaar gewoon een eigen casting. Ik kan me zo voorstellen dat ze idd het resultaat van de callbacks afwachten.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:03 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ja dat! Maar dat gaan we zien op tv?
Ja maar ik had ineens zin in jellybeans! En thanks. Beetje veel, maar wel gezond denk ik!quote:Op maandag 25 februari 2013 22:15 schreef MarMar het volgende:
Behalve dat chocola veeeeel lekkerder is dan jellybeans vind ik het wel een tof lijstje perr.
Dat goede gevoel is een hele sterke basis toch. Daarbij heb je nu een prachtig kind dat een gezonde moeder verdient.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben mijn extra babykilo's eigenlijk al zo goed als kwijt. Alleen is mijn figuur volgens mij wel wat veranderd. Los daarvan, ik moest vóór de zwangerschap al een kilootje of 10 kwijt, en nu ben ik weer beland op dat punt
Maar sowieso moet ik (sinds de bevalling) weer beter voor mezelf zorgen. Longembolie was al een soort wake-up call (al staat die los van mijn eetgewoonten) en de foto zette de knop volgens mij nog wat verder om. Nu hopen dat de knop écht is omgezet. Heb er in ieder geval een goed gevoel over
Goed bezig CotSquote:Op maandag 25 februari 2013 22:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
(O... BAM, nog steeds op de 2000kcalsBen trots op mezelf!)
Samen goed bezig dusquote:Op maandag 25 februari 2013 22:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goed bezig CotSIk zit vandaag ondanks het vele slapen zo rond de 1700, ook niet verkeerd
En tijd om maar weer te gaan slapen![]()
Bij mij gaan de laatste Kilo's er idd ook niet afquote:Op maandag 25 februari 2013 21:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
Hou je er rekening mee dat ontzwangeren sowieso wel een jaar kost?Ik denk dat je pondjes ook daarmee te maken hebben, veranderende hormoonhuishouding en zulks.. bij de een gaat dat anders dan bij de ander. Ik moest ook altijd mijn best doen om het babyvet er weer af te krijgen na een zwangerschap, terwijl ik er dan prima om dacht en zag vriendinnen van me met de raarste snaaidingen tijdens de zwangerschap die hop direct na de bevalling weer in hun maatje 36 jeans sprongen. Bitches
Tink had het er een keer over dat door een zwangerschap je lijf nogal door elkaar gehusseld wordt en dat je niet helemaal hetzelfde terug in elkaar wordt gezet. Niet dat het minder mooi is, maar gewoon anders. En Tink was apres-zwangerschap gewoon hot, dus zij kan het weten.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hoop dat je een onbezorgde, gezonde moeder voor Saartje (& Co) mag zijn. En een goed voorbeeld van gezond etenquote:Maar sowieso moet ik (sinds de bevalling) weer beter voor mezelf zorgen. Longembolie was al een soort wake-up call (al staat die los van mijn eetgewoonten) en de foto zette de knop volgens mij nog wat verder om. Nu hopen dat de knop écht is omgezet. Heb er in ieder geval een goed gevoel over
^^quote:Op maandag 25 februari 2013 21:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb er 5 jaar over gedaan tot ik weer echt strak was. En het eerste jaar na de bevalling was ikgewoon dik, wat ik er ook aan deed.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:45 schreef Skoap het volgende:
[..]
Bij mij gaan de laatste Kilo's er idd ook niet afTerwijl ik helemaal niet veel aangekomen was.
En hoe gezond ik ook doe nu, ik val heel moeilijk af. Moet nu nog 4 kilo. Ben net weer 1 kilo afgevallen de laatste 2 weken. Denk dat het voor een deel ook echt hormonaal is.
Dat went Aurum!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 07:46 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
En ik ben denk ik de enige die totaal niet begreep waar de callback over ging
is de kokosolie en tahin niet dubbelop? Da's net als een boterham met boter en pindakaasquote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:39 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Planning:
O: yoghurt met kokos en fruit uit den vriezert (mango en bosbessen)
T: bth kokosolie & tahin
L: ?
T: banaan, mandarijn, handje noten
T: wijntje of 2 + borrelhap
D: broccolisoepje
B: 2x20 minuten fietsen
En dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:48 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
is de kokosolie en tahin niet dubbelop? Da's net als een boterham met boter en pindakaas
Kan je er niet kip bij doen ofzo? Dan heb je carbs/eiwit/vet.quote:
Bah, nee.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:52 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Kan je er niet kip bij doen ofzo? Dan heb je carbs/eiwit/vet.
Nu is het alleen carbs en vet. Lekker, maar het kan beter
Heiligschennis! Den edelen smaak der pindakaas te verbroddelen!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:03 schreef the85mc het volgende:
Een boterham met pindakaas zonder boter is niet te eten. Dat is veel te kleverig. Ik denk dat ze dat stiekem in kukident stoppen. Maar dat zonder stukjes noot
Lijkt mij ook niet heel lekker, los daarvan denk ik wel dat je iets meer eiwitten kan gebruiken in je lijstje vandaag. Stukje vis of kip bij je broccolisoep?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:55 schreef Perruche het volgende:
[..]
Bah, nee.
Edit; buiten dat ik geen kip heb lijkt me dat ook geen lekkere combo!
Nein, das have ich nicht in das haus, enschuldigung!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:11 schreef MarMar het volgende:
Mogge
[..]
Lijkt mij ook niet heel lekker, los daarvan denk ik wel dat je iets meer eiwitten kan gebruiken in je lijstje vandaag. Stukje vis of kip bij je broccolisoep?
Zit je huis op slot?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:15 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nein, das have ich nicht in das haus, enschuldigung!
Dacht op het werk een kuipje pindakaas te hebben, was het appelstroop! Stomme verrassing!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Heiligschennis! Den edelen smaak der pindakaas te verbroddelen!
he? Tsss is mijn duits zo onbegrijpbaarquote:
Hoe, hoe kun je je daar in vergissen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dacht op het werk een kuipje pindakaas te hebben, was het appelstroop! Stomme verrassing!
Maar dan neem je toch gewoon een lekker bakje kwark voor je eiwitten Perr?!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:26 schreef Perruche het volgende:
[..]
he? Tsss is mijn duits zo onbegrijpbaar
Nee, maar ik ben niet thuis en ga tot aan vrijdag geen boodschappen doen.
I see what you did there!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Maar dan neem je toch gewoon een lekker bakje kwark voor je eiwitten Perr?!
Duffe kop, kuipje grabbelen. En toen was ie al open!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:29 schreef V1z0R het volgende:
Was sagen sie? Planken?
[..]
Hoe, hoe kun je je daar in vergissen?
oordoppen meequote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Duffe kop, kuipje grabbelen. En toen was ie al open!
Drukke weg hier, kan nog niet slapen.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Duffe kop, kuipje grabbelen. En toen was ie al open!
Drukke weg hier, kan nog niet slapen.
Morgen opletten! En nu weer verder in cloud atlas, nodeloos ingewikkeld boek.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:39 schreef V1z0R het volgende:
[..]hoe kun je die teleurstelling ooit nog te boven komen?!..
Oeh! Die film moet ik nog kijkenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Morgen opletten! En nu weer verder in cloud atlas, nodeloos ingewikkeld boek.
Jij ook al? je D klinkt lekker! Ik ga morgen fritatta maken met snijbiet, courgette en parmezaan en pijnboompitjesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:07 schreef Novem het volgende:
Morgen!
Aurum, ja ik ga verhuizen begin april!Weer een boel verkocht op MP, dus geld voor nieuwe gadgets.
Gisteren lekker gegeten
Fritatta met bimi en parmezaan, geroosterde "smashed potatoes" van krieltjes in schil en een tomatensalade met extra virgin olijfolie en balsamico.
Vanavond een paar wijntjes en borrelhapjes. Zal als ik thuiskom nog wat groenten naar binnen werken.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:22 schreef An24 het volgende:
Zoals beloofd:Wouw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar waarom is ze boos dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:00 schreef Probability het volgende:
Wowww reisgezel is helemaal over de zeik omdat ik wat ontbijt heb gehaald in de straat terwijl zij aan het douchen was zonder dat vooraf te melden.
Nu is ze helemaal aan het huilen en schreeuwen?
Wat moet ik doen? Behalve vertellen dat haar reactie lichtelijk overdreven is.
is lekker! Wel zoet, volgende keer doe ik denk ik wat minder suiker, maar ik vind het een fijn recept!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:39 schreef Nallie het volgende:
Borrelsik heb er donderdag pas weer een
![]()
Lekker druk op werk met regeldingen, hou ik van
Hoe is de ontbijtkoek gelukt Jag? Ben benieuwd!
Ze wist een paar minuten niet waar ik was.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:03 schreef Novem het volgende:
[..]
Maar waarom is ze boos dan?
Is ze bang alleen?
Kwam ze uit de douche en was jij verdwenen?
Ze wilde een koffie, maar jij hebt haar niets gevraagd?
Wat een aanstellerGewoon zeggen dat ze moet kappen met die BS.
Ik wist op vakantie ook een paar minuten niet waar mijn vriendje was. Dat was op een verlaten strand, met een woeste zee en hij ging snorkelen en ik was in slaap gevallen en toen was hij foetsie. Toen heb ik ook gehuild en heel hard help geroepenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:10 schreef Probability het volgende:
[..]
Ze wist een paar minuten niet waar ik was.
Dus toen ik voorstelde dat ze had kunnen bellen inplaats van in paniek op straat te staan of gewoon rustig aankleden..
Of lekker beneden op het terras gaan zitten oid.
Dus toen ik zei dat ik geen zin had om het gevoel te hebben dat ik mij moest melden en gewoon even chill brood had gehaald begon ze te huilen.
En toen ik zei dat ik het heel vervelend vond maar geen zin heb in gejank begon ze te schreeuwen.
Net bood ze haar excuses aan. Ze was naar buiten gelopen en had de deur achter zich dicht getrokken. Maar ja dat is ook in NL niet handig zonder sleutel.
Maar goed dan zorg ik wel dat zij een sleutel heeft.
Ik wist niet dat mensen zo onzelfstandig konden zijn
Ja sorry hoorquote:
Ja ok, maar dat was ook wel echt een levensbedreigende situatie he?!?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:24 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik wist op vakantie ook een paar minuten niet waar mijn vriendje was. Dat was op een verlaten strand, met een woeste zee en hij ging snorkelen en ik was in slaap gevallen en toen was hij foetsie. Toen heb ik ook gehuild en heel hard help geroepen
We zitten gewoon in een huis he. En de meisjes die hier wonen zijn gewoon thuis. En die kent ze ook gewoon.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:25 schreef Novem het volgende:
Ik zou het ook wel ietwat verminderd chill vinden als m'n reisgenoot ineens weg was, maar ik zou dan wel gewoon even bellen i.p.v. hysterisch doen. Vrouwen
Ja ok, dat maakt het extra ergquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:27 schreef Probability het volgende:
[..]
We zitten gewoon in een huis he. En de meisjes die hier wonen zijn gewoon thuis. En die kent ze ook gewoon.
Ik zei ook al: waarom bel je dan niet even?
Hahaha maar dat is ook eng!!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:24 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik wist op vakantie ook een paar minuten niet waar mijn vriendje was. Dat was op een verlaten strand, met een woeste zee en hij ging snorkelen en ik was in slaap gevallen en toen was hij foetsie. Toen heb ik ook gehuild en heel hard help geroepen
En ze kan vanaf het balkon zien of ik wel/niet op het terras zit.quote:
Nou! Meneer was twee strandjes verderop schelpen aan het zoeken (!)quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:26 schreef Novem het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat was ook wel echt een levensbedreigende situatie he?!?
Wel grappig hoe dat dan gaat:quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:30 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nou! Meneer was twee strandjes verderop schelpen aan het zoeken (!)
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:32 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wel grappig hoe dat dan gaat:
Eerste gedachte: Neeeee, straks moet ik hem repatrieren! Paniek!
Tweede gedachte: Maar hoe moet dat dan verder? En met de hypotheek?
Derde gedachte: Ja kut zeg, moet dat nu op de eerste dag van de vakantie?
Naar het Alhambra gaan?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:00 schreef Probability het volgende:
Wowww reisgezel is helemaal over de zeik omdat ik wat ontbijt heb gehaald in de straat terwijl zij aan het douchen was zonder dat vooraf te melden.
Nu is ze helemaal aan het huilen en schreeuwen?
Wat moet ik doen? Behalve vertellen dat haar reactie lichtelijk overdreven is.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:32 schreef anna82 het volgende:
[..]
LOL!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:32 schreef anna82 het volgende:
[..]
Toen ik daar was heb ik niets gereserveerd! Zo superdruk zal het niet zijn in februari denk ik?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:43 schreef Probability het volgende:
[..]
Henk weet hopelijk hoe we dat moeten reserveren
Dat kan ook. Of gewoon er zijn wanneer het open gaat!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:45 schreef Probability het volgende:
Geen idee
Hier denk ik: http://www.alhambradegranada.org/en/info/ticketsale.asp
Mijn huisgenoot zegt wel eens dat ze thuis gaat komen, maar dan toch niet. En laat dan een week niets van dr horen. Om opeens onaangekondigd weer op te komen duiken. Ik hou mezelf nu maar gewoon voor dat ze een onverwachte logee is die af en toe binnenvalt en afwas achterlaat. Toch leuk dat we hier ooit gingen wonen met het idee minstens 3-4x per week samen te eten en altijd even te laten weten of we wel/niet thuis gingen komenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:36 schreef the85mc het volgende:
Haha wat een verhaal! En anna ook trouwens![]()
Misschien ben ik soms iets te weinig onder de indruk. Mijn huisgenoot was vannacht niet thuisgekomen en reageerde niet op apps. Dus vanochtend maar eens gebeld op zn werktelefoon, was ie bij andere vestiging van het bedrijf, en bij vriend van em blijven slapen, niks aan de hand dus. Was ie vergeten te zeggen. Nou ja kan gebeuren. Ik ben ook zn moeder niet
^ dit...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Anna![]()
![]()
Li, gelukkig wist Google wel meteen wat je bedoelde
Ik vind dit een volledig normale gedachtengang.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:32 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wij wonen met zn tweeen en we hebben veel contact, we eten ook best vaak samen (of met vrienden erbij) denk toch wel 3-4x per week. Maar we hebben dan ook gezamenlijke huiskamer dus dan heb je dat vanzelf wel meer.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mijn huisgenoot zegt wel eens dat ze thuis gaat komen, maar dan toch niet. En laat dan een week niets van dr horen. Om opeens onaangekondigd weer op te komen duiken. Ik hou mezelf nu maar gewoon voor dat ze een onverwachte logee is die af en toe binnenvalt en afwas achterlaat. Toch leuk dat we hier ooit gingen wonen met het idee minstens 3-4x per week samen te eten en altijd even te laten weten of we wel/niet thuis gingen komen.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:06 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wij wonen met zn tweeen en we hebben veel contact, we eten ook best vaak samen (of met vrienden erbij) denk toch wel 3-4x per week. Maar we hebben dan ook gezamenlijke huiskamer dus dan heb je dat vanzelf wel meer.
Als ik onverwacht niet thuis ga slapen dan laat ik het wel weten en hij andersom ook. Ik zal ook echt niet direct bellen waar die blijft maar als ie een dag niks van zich laat horen check ik wel of alles ok is.
Ja ik zit in exact dezelfde situatiequote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:06 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wij wonen met zn tweeen en we hebben veel contact, we eten ook best vaak samen (of met vrienden erbij) denk toch wel 3-4x per week. Maar we hebben dan ook gezamenlijke huiskamer dus dan heb je dat vanzelf wel meer.
Als ik onverwacht niet thuis ga slapen dan laat ik het wel weten en hij andersom ook. Ik zal ook echt niet direct bellen waar die blijft maar als ie een dag niks van zich laat horen check ik wel of alles ok is.
^^quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:16 schreef V1z0R het volgende:
Die huisgenoten van mij verdommen het om ook maar iets aan huur bij te dragen
Visjes!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:05 schreef Mufasa208 het volgende:
Mijn lief is ook helemaal van het snorkelen. En de visjes en alles
Ik ben erachter gekomen dat ik de zee haat.En dan met de kano de zee op en dan gewaarschuwd worden voor haaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |