Ja klopt dan reserveren we kaartjes. Wat is er zo leuk aan Sevilla (is het de extra 4 uur in de bus waard?)quote:Op maandag 25 februari 2013 11:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Je bedoelt het Alhambra Billy. Daarvoor zou ik maar eens bekijken of er nog kaartjes beschikbaar zijn, meestal moet je die reserveren.
Ik vond zelf Sevilla mooier overigens.
Shit, volgende keer quoten!
Waarom ga je niet met de trein? Waar zitten jullie?quote:Op maandag 25 februari 2013 11:10 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja klopt dan reserveren we kaartjes. Wat is er zo leuk aan Sevilla (is het de extra 4 uur in de bus waard?)
Cordoba is nog leuker natuurlijk, daar heb je de Mezquita en dat is het mooiste en meest indrukwekkende gebouw van Spanje.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:10 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja klopt dan reserveren we kaartjes. Wat is er zo leuk aan Sevilla (is het de extra 4 uur in de bus waard?)
Is dat chiller? Lijkt mij ook wel leuk om met de trein te gaan, maar een ander plaats is ook leuk!quote:Op maandag 25 februari 2013 11:12 schreef anna82 het volgende:
[..]
Waarom ga je niet met de trein? Waar zitten jullie?
In Sevilla kan je ook nog naar het Real Alcazar en ik vond het mooier en gezelliger dan Granada. Hoewel Granada dan weer een studentenstad is...
Dat is ook een optie!quote:Op maandag 25 februari 2013 11:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Cordoba is nog leuker natuurlijk, daar heb je de Mezquita en dat is het mooiste en meest indrukwekkende gebouw van Spanje.
Granada heeft qua bezienswaardigheden alleen het Alhambra, Sevilla heeft er veel meer.
Granada! echt mooiquote:Op maandag 25 februari 2013 11:07 schreef Probability het volgende:
Bedoelde Granada of Sevilla. Bij die eerste kan ik naar de Alhambra gaan! (Moors Middeleeuws fort)
Alhambra is echt heel mooi. Ik had hem niet willen missen. Ik Sevilla zelf ben ik nog niet geweest. Verder wat Henk zegt! En veel plezier natuurlijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:07 schreef Probability het volgende:
Bedoelde Granada of Sevilla. Bij die eerste kan ik naar de Alhambra gaan! (Moors Middeleeuws fort)
Ja maar ze is er alquote:Op maandag 25 februari 2013 11:23 schreef anna82 het volgende:
De oplossing is dus dat je een midweek gaat: 1 dagje Malaga, 1 dagje Granada, 1 dagje Cordoba, 1 dagje Sevilla en 1 dagje chill
wut?quote:Op maandag 25 februari 2013 11:23 schreef V1z0R het volgende:
Mwah, vind Granada niet zo speciaal maar vergeleken met Cordoba of Alhambra is het al snel speciaal natuurlijk
Verlengen!quote:
Volgens mij waren ze daar vorig jaar met Wie is de Mol.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:24 schreef An24 het volgende:
Ohw en Ronda is ook erg mooi:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 februari 2013 11:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet zo speciaal
Maar vergeleken met:
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
Is een Granada best speciaal te noemen
Ik bied m eerst aan aan de mensen die ik ken/leuk vind.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Spanje is tof
Henk, als ik geen nacht had gehad, had ik je reservering graag overgenomen, amarone is fantastischen toffe bediening. Zet het in het restaurantweektopic en waarschijnlijk ben je m zo kwijt
Het is dat hij net iets te vroeg komt (nog financieel aan het bijkomen van mijn huisquote:Op maandag 25 februari 2013 11:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben geloof ik wel 5 keer in het Alhambra geweest, maar vond het lang niet zo indrukwekkend als de Mezquita.
Verder klacht: Ik ben niet fit. En ik heb slecht geslapen.
Iemand nog interesse in een reservering voor een lunch tijdens de restaurantweek bij Amarone (vraag het gewoon nog een keer!)? Is een sterrentent en als ik me niet vergis is Puff er een keer geweest met de restaurantweek, en die was behoorlijk onder de indruk.
Maar toch ben jer 5 keer naartoe gegaanquote:Op maandag 25 februari 2013 11:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben geloof ik wel 5 keer in het Alhambra geweest, maar vond het lang niet zo indrukwekkend als de Mezquita.
Verder klacht: Ik ben niet fit. En ik heb slecht geslapen.
Iemand nog interesse in een reservering voor een lunch tijdens de restaurantweek bij Amarone (vraag het gewoon nog een keer!)? Is een sterrentent en als ik me niet vergis is Puff er een keer geweest met de restaurantweek, en die was behoorlijk onder de indruk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Een weekje is ook te kort. Ik ben er nu twee keer een week geweest en nog niet alle hoogtepunten gezien. En in mei ga ik natuurlijk voornamelijk aan de yogaquote:Op maandag 25 februari 2013 11:36 schreef anna82 het volgende:
[..]
Maar toch ben jer 5 keer naartoe gegaan![]()
![]()
Sowieso is Andalusie tof en Prob gaat hierna vast nog wel een keer terug om al het andere te bekijken.
quote:Op maandag 25 februari 2013 11:36 schreef Goodbye het volgende:
Het is gelukt met de foto, hoor! Kiek nou!
mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Super!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelijk al weer aan het werk? Ik plan het ook altijd zo dat ik mijn vakantiedagen optimaal benut, maar stiekem is het toch lekkerder als je thuis nog even bij kunt komen!quote:Op maandag 25 februari 2013 11:37 schreef _aurum_ het volgende:
Pff, ik zit nog midden in mijn jetlagAf en toe is het mistig in mijn hoofd en kom ik niet uit mijn woorden.
Erg fijn als je dingen niet goed kan benoemen
Ik ben trouwens vanmorgen op de weegschaal gaan staan....laat ik het zo zeggen ik hoop dat het een hoop vocht is wat ik vasthoud![]()
Lijstje voor vandaag:
O: quinoa, bessen, amandel en whey
T: eitje en rijstewafels
L: grote bak sla met rosbief en dressing
T: 1/2 bak kwark
D: tartaartje, klein beetje aardappels en zuurkool (gisteraaf onverwacht bij ouders gegeten)
S: fitness
T: gewokte groenten, rijst en vis
T: 1/2 bak kwark
Ik heb er ooit een week of 3 gezeten om spaans te studeren, dus dan heb je alle tijd om het Alhambra een paar keer te bekijken.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:36 schreef anna82 het volgende:
[..]
Maar toch ben jer 5 keer naartoe gegaan![]()
![]()
Sowieso is Andalusie tof en Prob gaat hierna vast nog wel een keer terug om al het andere te bekijken.
Leuke foto! Het is dus voor een wedstrijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben geen fotograaf maar qua compositie kan het spannender. Voor het effect zou ik de rechter olifant eraf knippen, zodat het kleine olifantje echt de moeder volgt.. En de kleur intensiteit iets omhoog gooien..
Breng me niet op ideeen...quote:Op maandag 25 februari 2013 11:23 schreef anna82 het volgende:
De oplossing is dus dat je een midweek gaat: 1 dagje Malaga, 1 dagje Granada, 1 dagje Cordoba, 1 dagje Sevilla en 1 dagje chill
Wanneer krijg je vakantiegeld?quote:Op maandag 25 februari 2013 11:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Het is dat hij net iets te vroeg komt (nog financieel aan het bijkomen van mijn huis) Anders had ik hem met alle liefde van je overgenomen
Mei! Maar met het salaris van maart krijg ik ook al een beetje verhoging, dus vanaf volgende maand komt het weer goedquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
Jaffa cakes en druiven als ontbij_!
Ja, gewoon hier op Fok! Heb het al geplaatst, though!quote:Op maandag 25 februari 2013 11:48 schreef the85mc het volgende:
[..]
Leuke foto! Het is dus voor een wedstrijd?
Ik ben geen fotograaf maar qua compositie kan het spannender. Voor het effect zou ik de rechter olifant eraf knippen, zodat het kleine olifantje echt de moeder volgt.. En de kleur intensiteit iets omhoog gooien..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, vandaag op de zaak maar morgen werk ik toch echt lekker thuisquote:Op maandag 25 februari 2013 11:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gelijk al weer aan het werk? Ik plan het ook altijd zo dat ik mijn vakantiedagen optimaal benut, maar stiekem is het toch lekkerder als je thuis nog even bij kunt komen!![]()
Mooi lijstje weer!
quote:Op maandag 25 februari 2013 11:54 schreef the85mc het volgende:
Oh maakt ook niet uit, maar zoiets vind ik dan mooier:Ieks, je hebt mama door de helft geknipt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar ik snap wat je bedoelt qua kleur e.d.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Vooral omdat je dan rustig de was kunt doen... Anders kom je 's avonds helemaal gaar thuis en dan zie je die volle wasmand en dan zakt de moed je compleet in de schoenen.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gelijk al weer aan het werk? Ik plan het ook altijd zo dat ik mijn vakantiedagen optimaal benut, maar stiekem is het toch lekkerder als je thuis nog even bij kunt komen!![]()
Mooi lijstje weer!
quote:Op maandag 25 februari 2013 11:54 schreef the85mc het volgende:
Oh maakt ook niet uit, maar zoiets vind ik dan mooier:Ik denk zelfs vierkant croppen en dan het kleine olifantje iets uit het midden, zodat van de achterste olifant de voorkant nog te zien hebt. Dan heb je achterkant, klein olifantje, voorkant....lekker speels!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu vind ik juist dat het kleine olifantje veel kleiner lijkt. Eigenlijk zou ik kleine olifantje niet midden in het plaatje willen hebben, maar wel midden op het weggetje.. Maar goed, dit is wat ik 1 minuut ervan heb gemaakt.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ieks, je hebt mama door de helft geknipt!![]()
![]()
Wel lekker, maar verder....quote:
En zo? Is ook geknipt, maar wel speels.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ieks, je hebt mama door de helft geknipt!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 februari 2013 12:02 schreef An24 het volgende:
[..]
En zo? Is ook geknipt, maar wel speels.Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
Is niet mijn foto he, dus dan ga ik em niet gebruiken.. Volgens mijn docent toen waren mijn composities ook vaak niet spannend genoeg.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:01 schreef Goodbye het volgende:
Jullie zijn in ieder geval origineler qua foto's bewerken, that's for sure!Ik zou meedoen met die wedstrijd als ik jullie was.
Nee, met een eigen foto bedoel ik ook!quote:Op maandag 25 februari 2013 12:04 schreef the85mc het volgende:
[..]
Is niet mijn foto he, dus dan ga ik em niet gebruiken.. Volgens mijn docent toen waren mijn composities ook vaak niet spannend genoeg.
Zeg het maar als je wilt dat ik hem weer weg haal. Hij staat nu ook op mijn photobucket (waar niemand komt).quote:
Ik had bij "mijn" slager op de zaterdagmarkt 6 kippendijen gekocht en 400 gr gehakt - 16 euroquote:Op maandag 25 februari 2013 12:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
O: 2 broodjes met ham
T: yoghurt
L: omelet, gebakken champignons
D: verse boontjes, aardappelbolletjes, kip
T: chocolaatje
T: banaan
We kopen nu alleen nog kip die 3 sterren krijgt van de dierenbescherming (of wat voor organisatie dat ook alweer precies is), geen plofkip dus. M's idee, hij vindt het zielig voor de kipjes. Maar damn, wat een prijsRuim 7 euro voor twee kipfiletjes
Een heel kipje is relatief gezien minder duurder als je het biologisch koopt. Niet zo gek ook, als je dan meer delen van het beestje gebruikt.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
We kopen nu alleen nog kip die 3 sterren krijgt van de dierenbescherming (of wat voor organisatie dat ook alweer precies is), geen plofkip dus. M's idee, hij vindt het zielig voor de kipjes. Maar damn, wat een prijsRuim 7 euro voor twee kipfiletjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn streven (hoe ik was in 2006)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als ik foto's van nu zie.. Onderkin(nen), flubberarmen, pens, rollen.. Meh. Hoe heb ik het zover kunnen laten komen?? Vanaf vandaag gaan we echt echt ECHT werken naar mijn oude figuur, - en goede conditie. Dat laatste is natuurlijk het belangrijkste, maar ik zou ook blij zijn met het betere figuur![]()
Oude foto ergens ophangen als motivatie? Ondanks je onderkinnen, rollen en flubbers zie je er goed uit, maar ik snap dat je terug wilt.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
En als ik foto's van nu zie.. Onderkin(nen), flubberarmen, pens, rollen.. Meh. Hoe heb ik het zover kunnen laten komen?? Vanaf vandaag gaan we echt echt ECHT werken naar mijn oude figuur, - en goede conditie. Dat laatste is natuurlijk het belangrijkste, maar ik zou ook blij zijn met het betere figuur
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh ja, goed idee! Volgende keer maar een heel kipje kopen. Kan ik van de rest ook kippensoep maken ofzo, yummie!![]()
En die olifantenfoto, nice!
Spoorde me aan om op zoek te gaan naar mijn vakantiefoto's uit Kenia, en van daaruit kwam ik een oude foto tegen uit 2006. Daar heb ik eigenlijk het gewicht dat ik weer wil hebben. Volgens mij zit ik daar rond de 56 kilo.
Denk dat ik me die ga uitprinten en ergens op ga hangen ter motivatie
Voor wie benieuwd is:
De olifanten uit 2007 (olifanten rocken!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn streven (hoe ik was in 2006)Twee hele mooie foto's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als ik foto's van nu zie.. Onderkin(nen), flubberarmen, pens, rollen.. Meh. Hoe heb ik het zover kunnen laten komen?? Vanaf vandaag gaan we echt echt ECHT werken naar mijn oude figuur, - en goede conditie. Dat laatste is natuurlijk het belangrijkste, maar ik zou ook blij zijn met het betere figuur
Hoewel jij meer onderkinnen en flubberarmen ziet dan wij, zeker een goede motivatie. (En vergeet mijn voorstel niet
)
Wat goed zeg! Op dag drie koste mij dat een half uur...(dat was vanochtend).quote:Op maandag 25 februari 2013 13:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
De lenzen zijn goed aan te wennen, krijg ze er binnen 2 minuten per stuk in en geen last (behalve dat er iets tussen mn oog en mn ooglid voelbaar is).
Strijken nu ....
Jup en op je vinger ook inderdaad, zodat ie niet blijft plakkenquote:Op maandag 25 februari 2013 14:01 schreef MarMar het volgende:
Drupje vloeistof in je lens voordat je m in je oog duwt is ook wel prettig. Dan moet je daarna wel even wegvegen wat weer uit je oog drupt, maar het zorgt wel gelijk dat eventuele stofjes en luchtbelletjes tussen je lens en je oog weg zijn. Irriteert gelijk een stuk minder.
gelukkig hebben wij die hier nietquote:Op maandag 25 februari 2013 13:41 schreef V1z0R het volgende:
Waren er hier trouwens niet een paar liefhebbers van chocolonelyZag dat bij de uitverkoop-stapel liggen bij C1000
En qua centimeters?quote:Op maandag 25 februari 2013 14:35 schreef MarMar het volgende:
Volgens de bmidingesen mag ik minimaal 60 kilo wegen, aangezien dat ongeveerprecies mijn vetvrije massa is, doen we dat maar niet
Ik ben nu meer dan 5 kg zwaarder dan afgelopen zomer, maar mijn vetpercentage is drastisch lager. Dat gaat dus precies zoals het gaan moet
je had ook achterstevoren naar huis kunnen lopenquote:Op maandag 25 februari 2013 13:44 schreef Jagärtrut het volgende:
De zon schijnt!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus ik ben naar huis gewandeld, om thuis verder te werken, en de tijd te hebben om optimaal van de zon te genieten, tijdens de wandeling naar huis. Helaas dat de zon precies verkeerd stond/m'n huis verkeerd ligt, want de zon scheen de hele tijd in m'n rug.
[/leven in Zweden]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |