Ja klopt dan reserveren we kaartjes. Wat is er zo leuk aan Sevilla (is het de extra 4 uur in de bus waard?)quote:Op maandag 25 februari 2013 11:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Je bedoelt het Alhambra Billy. Daarvoor zou ik maar eens bekijken of er nog kaartjes beschikbaar zijn, meestal moet je die reserveren.
Ik vond zelf Sevilla mooier overigens.
Shit, volgende keer quoten!
Waarom ga je niet met de trein? Waar zitten jullie?quote:Op maandag 25 februari 2013 11:10 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja klopt dan reserveren we kaartjes. Wat is er zo leuk aan Sevilla (is het de extra 4 uur in de bus waard?)
Cordoba is nog leuker natuurlijk, daar heb je de Mezquita en dat is het mooiste en meest indrukwekkende gebouw van Spanje.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:10 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja klopt dan reserveren we kaartjes. Wat is er zo leuk aan Sevilla (is het de extra 4 uur in de bus waard?)
Is dat chiller? Lijkt mij ook wel leuk om met de trein te gaan, maar een ander plaats is ook leuk!quote:Op maandag 25 februari 2013 11:12 schreef anna82 het volgende:
[..]
Waarom ga je niet met de trein? Waar zitten jullie?
In Sevilla kan je ook nog naar het Real Alcazar en ik vond het mooier en gezelliger dan Granada. Hoewel Granada dan weer een studentenstad is...
Dat is ook een optie!quote:Op maandag 25 februari 2013 11:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Cordoba is nog leuker natuurlijk, daar heb je de Mezquita en dat is het mooiste en meest indrukwekkende gebouw van Spanje.
Granada heeft qua bezienswaardigheden alleen het Alhambra, Sevilla heeft er veel meer.
Granada! echt mooiquote:Op maandag 25 februari 2013 11:07 schreef Probability het volgende:
Bedoelde Granada of Sevilla. Bij die eerste kan ik naar de Alhambra gaan! (Moors Middeleeuws fort)
Alhambra is echt heel mooi. Ik had hem niet willen missen. Ik Sevilla zelf ben ik nog niet geweest. Verder wat Henk zegt! En veel plezier natuurlijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:07 schreef Probability het volgende:
Bedoelde Granada of Sevilla. Bij die eerste kan ik naar de Alhambra gaan! (Moors Middeleeuws fort)
Ja maar ze is er alquote:Op maandag 25 februari 2013 11:23 schreef anna82 het volgende:
De oplossing is dus dat je een midweek gaat: 1 dagje Malaga, 1 dagje Granada, 1 dagje Cordoba, 1 dagje Sevilla en 1 dagje chill
wut?quote:Op maandag 25 februari 2013 11:23 schreef V1z0R het volgende:
Mwah, vind Granada niet zo speciaal maar vergeleken met Cordoba of Alhambra is het al snel speciaal natuurlijk
Verlengen!quote:
Volgens mij waren ze daar vorig jaar met Wie is de Mol.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:24 schreef An24 het volgende:
Ohw en Ronda is ook erg mooi:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 februari 2013 11:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet zo speciaal
Maar vergeleken met:
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
Is een Granada best speciaal te noemen
Ik bied m eerst aan aan de mensen die ik ken/leuk vind.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Spanje is tof
Henk, als ik geen nacht had gehad, had ik je reservering graag overgenomen, amarone is fantastischen toffe bediening. Zet het in het restaurantweektopic en waarschijnlijk ben je m zo kwijt
Het is dat hij net iets te vroeg komt (nog financieel aan het bijkomen van mijn huisquote:Op maandag 25 februari 2013 11:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben geloof ik wel 5 keer in het Alhambra geweest, maar vond het lang niet zo indrukwekkend als de Mezquita.
Verder klacht: Ik ben niet fit. En ik heb slecht geslapen.
Iemand nog interesse in een reservering voor een lunch tijdens de restaurantweek bij Amarone (vraag het gewoon nog een keer!)? Is een sterrentent en als ik me niet vergis is Puff er een keer geweest met de restaurantweek, en die was behoorlijk onder de indruk.
Maar toch ben jer 5 keer naartoe gegaanquote:Op maandag 25 februari 2013 11:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben geloof ik wel 5 keer in het Alhambra geweest, maar vond het lang niet zo indrukwekkend als de Mezquita.
Verder klacht: Ik ben niet fit. En ik heb slecht geslapen.
Iemand nog interesse in een reservering voor een lunch tijdens de restaurantweek bij Amarone (vraag het gewoon nog een keer!)? Is een sterrentent en als ik me niet vergis is Puff er een keer geweest met de restaurantweek, en die was behoorlijk onder de indruk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Een weekje is ook te kort. Ik ben er nu twee keer een week geweest en nog niet alle hoogtepunten gezien. En in mei ga ik natuurlijk voornamelijk aan de yogaquote:Op maandag 25 februari 2013 11:36 schreef anna82 het volgende:
[..]
Maar toch ben jer 5 keer naartoe gegaan![]()
![]()
Sowieso is Andalusie tof en Prob gaat hierna vast nog wel een keer terug om al het andere te bekijken.
quote:Op maandag 25 februari 2013 11:36 schreef Goodbye het volgende:
Het is gelukt met de foto, hoor! Kiek nou!
mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Super!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelijk al weer aan het werk? Ik plan het ook altijd zo dat ik mijn vakantiedagen optimaal benut, maar stiekem is het toch lekkerder als je thuis nog even bij kunt komen!quote:Op maandag 25 februari 2013 11:37 schreef _aurum_ het volgende:
Pff, ik zit nog midden in mijn jetlagAf en toe is het mistig in mijn hoofd en kom ik niet uit mijn woorden.
Erg fijn als je dingen niet goed kan benoemen
Ik ben trouwens vanmorgen op de weegschaal gaan staan....laat ik het zo zeggen ik hoop dat het een hoop vocht is wat ik vasthoud![]()
Lijstje voor vandaag:
O: quinoa, bessen, amandel en whey
T: eitje en rijstewafels
L: grote bak sla met rosbief en dressing
T: 1/2 bak kwark
D: tartaartje, klein beetje aardappels en zuurkool (gisteraaf onverwacht bij ouders gegeten)
S: fitness
T: gewokte groenten, rijst en vis
T: 1/2 bak kwark
Ik heb er ooit een week of 3 gezeten om spaans te studeren, dus dan heb je alle tijd om het Alhambra een paar keer te bekijken.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:36 schreef anna82 het volgende:
[..]
Maar toch ben jer 5 keer naartoe gegaan![]()
![]()
Sowieso is Andalusie tof en Prob gaat hierna vast nog wel een keer terug om al het andere te bekijken.
Leuke foto! Het is dus voor een wedstrijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben geen fotograaf maar qua compositie kan het spannender. Voor het effect zou ik de rechter olifant eraf knippen, zodat het kleine olifantje echt de moeder volgt.. En de kleur intensiteit iets omhoog gooien..
Breng me niet op ideeen...quote:Op maandag 25 februari 2013 11:23 schreef anna82 het volgende:
De oplossing is dus dat je een midweek gaat: 1 dagje Malaga, 1 dagje Granada, 1 dagje Cordoba, 1 dagje Sevilla en 1 dagje chill
Wanneer krijg je vakantiegeld?quote:Op maandag 25 februari 2013 11:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Het is dat hij net iets te vroeg komt (nog financieel aan het bijkomen van mijn huis) Anders had ik hem met alle liefde van je overgenomen
Mei! Maar met het salaris van maart krijg ik ook al een beetje verhoging, dus vanaf volgende maand komt het weer goedquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
Jaffa cakes en druiven als ontbij_!
Ja, gewoon hier op Fok! Heb het al geplaatst, though!quote:Op maandag 25 februari 2013 11:48 schreef the85mc het volgende:
[..]
Leuke foto! Het is dus voor een wedstrijd?
Ik ben geen fotograaf maar qua compositie kan het spannender. Voor het effect zou ik de rechter olifant eraf knippen, zodat het kleine olifantje echt de moeder volgt.. En de kleur intensiteit iets omhoog gooien..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |