Dit.quote:
Goed om te weten, maar theoretisch gezien denk ik niet geheel legaal of wel?quote:Op maandag 25 februari 2013 12:02 schreef Karina het volgende:
Je hoeft niet eens de politie te bellen, ik heb ook weleens mijn deur dichtgegooid en een slotenmaker gebeld. Die vragen niet om legitimatie overigens, omdat de naam op de deur niet persé de naam van alle bewoners hoeft te zijn. Zij zien uit ervaring of iemand er woont of niet (of je de weg weet, dat soort dingen).
In dit geval: geen idee. Dat kan een van de meer juridisch ingestelde FOK!kers vast vertellen.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:04 schreef jroz het volgende:
[..]
Goed om te weten, maar theoretisch gezien denk ik niet geheel legaal of wel?
Jullie lezen het hele topic niet echt door, ofwel? Redelijk duidelijk dat het een vrouw is met psychische problemen.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan heeft TS er wel heel lang over gedaan om daar achter te komen, en is het wel heel naïef om het ouderlijk gezag ondertussen niet te regelen...
Heb jij de kinderen erkend? Heb je voogdij over ze?quote:Op maandag 25 februari 2013 05:37 schreef carramba het volgende:
In maart word de oudste 18 maar tot die tijd zijn ze minderjarig en dan beslist moeder toch?
quote:Op maandag 25 februari 2013 06:24 schreef Trebo het volgende:
Jezus TS, je bent echt net een wijf. Waar is je ruggegraat man![]()
Dat je je zo in laat pakken door je eigen wijf. Ik had haar al lang gedumpt.
Misschien moet je dat wijf van je gewoon even een opvoedkundig tikje verkopen ipv hier te komen huilen.
Slappe.
Ik wilde er nog bijzetten - na het lezen van deze kant van het verhaal - maar ik nam aan dat jullie wel snapte dat ik de andere kant niet gehoord hebquote:Op maandag 25 februari 2013 13:18 schreef Gia het volgende:
[..]
We horen het verhaal maar van een kant.
Heeft TS gemeld. Auto staat op naam van ex. Ook heeft TS gemeld dat kentekenbewijs geen bewijs van eigenaarschap is. Dat klopt ook.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:17 schreef Gia het volgende:
TS zegt dat hij die betaald heeft, ook de verzekering en onderhoud betaalde, maar wiens naam staat op het kentekenbewijs? Dat is de eigenaar van die auto.
Dit dus...quote:Op maandag 25 februari 2013 13:18 schreef Gia het volgende:
[..]
We horen het verhaal maar van een kant.
Overheen gelezen.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:03 schreef Laysa het volgende:
Scheiden hoeft niet, want ze zijn niet getrouwd
Dat snap ik, maar hier schiet je niets mee op. Je kinderen zijn ook niet gelukkig als hun moeder alleen in het huis van hun ouders woont terwijl vader is verbannen zonder zelfs een schoon paar sokken. Bovendien is dit voor jou enorm schadelijk - je verliest inkomen, spaargeld en waarschijnlijk ook klanten. Als je in een huis woonde zou groot dat jullie beiden een apart werk en slaapgedeelte had, terwijl er ook kinderen wonen, neem ik even aan dat je een goede baan hebt die je niet zomaar terug krijgt als het fout gaat.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:32 schreef carramba het volgende:
Wel ballen geen ballen... daar gaat het niet om. Het gaat om de kinderen die nog bij moeder zijn. Het recht in eigen hand nemen kan direct gevolgen hebben voor de kinderen. Natuurlijk kan ik actie ondernemen maar wat is het waard om spullen te hebben en kinderen achter te laten met emotionele schade. Neem vooral in acht dat er kinderen in het spel zijn en dat is het aller belangrijkste.
Wat merken je kinderen ervan als je overdag, als de rest van huis is, even wat spullen ophaalt?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:32 schreef carramba het volgende:
Wel ballen geen ballen... daar gaat het niet om. Het gaat om de kinderen die nog bij moeder zijn. Het recht in eigen hand nemen kan direct gevolgen hebben voor de kinderen. Natuurlijk kan ik actie ondernemen maar wat is het waard om spullen te hebben en kinderen achter te laten met emotionele schade. Neem vooral in acht dat er kinderen in het spel zijn en dat is het aller belangrijkste.
Tocht door het ingetikte ruitje 'savonds?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:51 schreef jroz het volgende:
[..]
Wat merken je kinderen ervan als je overdag, als de rest van huis is, even wat spullen ophaalt?
Is je ex zo boos op je dan, dat ze zo ver gaat.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:32 schreef carramba het volgende:
Als de tennaamstelling de gegevens van die ex bevat, kan zij zo de auto verkopen.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:18 schreef jroz het volgende:
[..]
Heeft TS gemeld. Auto staat op naam van ex. Ook heeft TS gemeld dat kentekenbewijs geen bewijs van eigenaarschap is. Dat klopt ook.
Luister nou eens even, die twee dingen staan los van elkaar.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:32 schreef carramba het volgende:
Dan haal je je troep op als niemand thuis is.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:32 schreef carramba het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |