Ik wilde er nog bijzetten - na het lezen van deze kant van het verhaal - maar ik nam aan dat jullie wel snapte dat ik de andere kant niet gehoord hebquote:Op maandag 25 februari 2013 13:18 schreef Gia het volgende:
[..]
We horen het verhaal maar van een kant.
Heeft TS gemeld. Auto staat op naam van ex. Ook heeft TS gemeld dat kentekenbewijs geen bewijs van eigenaarschap is. Dat klopt ook.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:17 schreef Gia het volgende:
TS zegt dat hij die betaald heeft, ook de verzekering en onderhoud betaalde, maar wiens naam staat op het kentekenbewijs? Dat is de eigenaar van die auto.
Dit dus...quote:Op maandag 25 februari 2013 13:18 schreef Gia het volgende:
[..]
We horen het verhaal maar van een kant.
Overheen gelezen.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:03 schreef Laysa het volgende:
Scheiden hoeft niet, want ze zijn niet getrouwd
Dat snap ik, maar hier schiet je niets mee op. Je kinderen zijn ook niet gelukkig als hun moeder alleen in het huis van hun ouders woont terwijl vader is verbannen zonder zelfs een schoon paar sokken. Bovendien is dit voor jou enorm schadelijk - je verliest inkomen, spaargeld en waarschijnlijk ook klanten. Als je in een huis woonde zou groot dat jullie beiden een apart werk en slaapgedeelte had, terwijl er ook kinderen wonen, neem ik even aan dat je een goede baan hebt die je niet zomaar terug krijgt als het fout gaat.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:32 schreef carramba het volgende:
Wel ballen geen ballen... daar gaat het niet om. Het gaat om de kinderen die nog bij moeder zijn. Het recht in eigen hand nemen kan direct gevolgen hebben voor de kinderen. Natuurlijk kan ik actie ondernemen maar wat is het waard om spullen te hebben en kinderen achter te laten met emotionele schade. Neem vooral in acht dat er kinderen in het spel zijn en dat is het aller belangrijkste.
Wat merken je kinderen ervan als je overdag, als de rest van huis is, even wat spullen ophaalt?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:32 schreef carramba het volgende:
Wel ballen geen ballen... daar gaat het niet om. Het gaat om de kinderen die nog bij moeder zijn. Het recht in eigen hand nemen kan direct gevolgen hebben voor de kinderen. Natuurlijk kan ik actie ondernemen maar wat is het waard om spullen te hebben en kinderen achter te laten met emotionele schade. Neem vooral in acht dat er kinderen in het spel zijn en dat is het aller belangrijkste.
Tocht door het ingetikte ruitje 'savonds?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:51 schreef jroz het volgende:
[..]
Wat merken je kinderen ervan als je overdag, als de rest van huis is, even wat spullen ophaalt?
Is je ex zo boos op je dan, dat ze zo ver gaat.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:32 schreef carramba het volgende:
Als de tennaamstelling de gegevens van die ex bevat, kan zij zo de auto verkopen.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:18 schreef jroz het volgende:
[..]
Heeft TS gemeld. Auto staat op naam van ex. Ook heeft TS gemeld dat kentekenbewijs geen bewijs van eigenaarschap is. Dat klopt ook.
Luister nou eens even, die twee dingen staan los van elkaar.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:32 schreef carramba het volgende:
Dan haal je je troep op als niemand thuis is.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:32 schreef carramba het volgende:
Dit inderdaad.quote:Op maandag 25 februari 2013 03:00 schreef BoefB2 het volgende:
Wat een bitch man. Sterkte.
Had allang ruit ingebroken en wat van mij was weggehaald.. als ik het echt nodig had.
Dan maar een nacht cel .
quote:Op maandag 25 februari 2013 09:01 schreef Metro2005 het volgende:
Ik zou gewoon , als ze niet thuis is, met een huurbus erheen rijden, een baksteen door de ruit heen keilen en mijn spullen terughalen. Kom op zeg, dit is gewoon pure diefstal.
En dit. Zo moeilijk is het niet.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:38 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Dan haal je je troep op als niemand thuis is.
Raampje + baksteen. Spullen eruit. Nieuw raampje erin en klaar is caramber.
Al was TS maar in gemeenschap van goederen getrouwd, dan had hij nu minder problemen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:16 schreef Jellereppe het volgende:
Als ik dit zo lees, dan zijn huwelijkse voorwaarden een must. Je weet nooit wat de toekomst brengt. Veel succes TS.
Alleen wel jammer dat de TS in deze niet getrouwd was met de dame.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:16 schreef Jellereppe het volgende:
Als ik dit zo lees, dan zijn huwelijkse voorwaarden een must. Je weet nooit wat de toekomst brengt. Veel succes TS.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |