Is zo.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja komt vast ook wel goed... hoop ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet, dank je.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 22:37 schreef wyccie het volgende:
Hehe, die verbazing. Maar ik schrik er ook nog elke keer van als C4 het over zijn dochter heeft, zonder aanhalingstekens.
quote:Op maandag 25 februari 2013 00:22 schreef wyccie het volgende:
Hij is leuk, tinu kon er niet heel hard om lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoiquote:Op maandag 25 februari 2013 06:43 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zal een volgende keer de aanhalingstekens niet vergeten.
Zekers. Erg geslaagd. Grote lol gehad.quote:Op maandag 25 februari 2013 06:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoiwas leuk weekend met DW?
Beterschap!quote:Op maandag 25 februari 2013 09:09 schreef MadMaster het volgende:
Vannacht nauwelijks geslapen, nog steeds kotsmisselijk en dus maar proberen vanuit huis wat te werken...
Mijn vriend en ik nemen als het even kan een perculator mee op vakantie, zodat we tenminste lekkere koffie kunnen zettenquote:
Dat laatste is idd beter, dat eerste is idd wel een goed ideequote:Op maandag 25 februari 2013 09:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik nemen als het even kan een perculator mee op vakantie, zodat we tenminste lekkere koffie kunnen zetten![]()
Als we niet al te lang weggaan doen we decadent en drinken we onze koffie in een tentje dat we op de eerste dag hebben uitgezocht waar ze goeie koffie schenken
Mannenavond? Bier zuipen dusquote:Op maandag 25 februari 2013 09:37 schreef iamredleader het volgende:
Vandaag lekker papadagje met Lior, Jair is naar school en tinu is in Duitsland. Heerlijk even met z'n tweetjes het huis onveilig makenen vanavond mannenavond
een "redje" Geen ideequote:Op maandag 25 februari 2013 09:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je weet toch wat "een redje doen" is? Tussen 21:00 en 22:00 naar bed gaan
quote:Op maandag 25 februari 2013 09:42 schreef iamredleader het volgende:
Tussen 21:00 en 22:00 naar bed gaan
quote:Op maandag 25 februari 2013 00:22 schreef wyccie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
En morgen zeker weer fris aan het werk?quote:Op maandag 25 februari 2013 09:45 schreef iamredleader het volgende:
Ik kan je vertellen, een dag met de kleine is leuk, en een hele avond met de jongens ook, maar daarna ben ik wel redelijk gesloopt
Jazeker, eerst de kinderen naar de creche/school brengen en dan een gewone werkdag. Na werk de jongens weer ophalen en koken/avondeten/avondritueel, en rond 21:30 is tinu weer thuisquote:Op maandag 25 februari 2013 09:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En morgen zeker weer fris aan het werk?
Blij dat ik kinderloos benquote:Op maandag 25 februari 2013 09:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jazeker, eerst de kinderen naar de creche/school brengen en dan een gewone werkdag. Na werk de jongens weer ophalen en koken/avondeten/avondritueel, en rond 21:30 is tinu weer thuis
Idem, en dan heb ik nog geen eens kinderenquote:Op maandag 25 februari 2013 09:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik lig er tegenwoordig best wel eens om half negen al in.
En dan hopen dat je door kan slapen zonder gewekt te worden door de kleine.quote:Op maandag 25 februari 2013 09:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dan slaap ik niet direct hoor, maar vast lekker onder de dekens, Otje tegen kwart over negen nog een voeding en dan slapen.
Geen wonder dat je dan steeds om 0500 weer wakker bent.quote:Op maandag 25 februari 2013 09:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idem, en dan heb ik nog geen eens kinderen
Tinu werkt als SEO/SEA consultant en een van haar grote klanten zit in die buurt. Een van haar talenten is natuurlijk de Duitse taal en deze klant bedient onder andere de Duitse, Zwitserse en Oostenrijkse marktquote:Op maandag 25 februari 2013 09:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Blij dat ik kinderloos ben![]()
Ik zou dat geduld niet kunnen opbrengen.
Wat doet Tinu eigenlijk in Frankfurt als ik vragen mag?
Lior heeft nog niet in de gaten dat hij twee keer overdag hoort te slapenquote:Op maandag 25 februari 2013 10:03 schreef Soempie het volgende:
Hier wordt het de laatste tijd steeds vaker weer 23.00/23.30 uur voor we naar bed gaan. Sinds M. maar 1 middagslaapje doet en dan om half 7 's avonds weer in bed ligt slaapt hij uit tot half 9 's morgens.Ik hoop dat dat nog heel lang duurt.
ahhhh, duidelijkquote:Op maandag 25 februari 2013 10:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tinu werkt als SEO/SEA consultant en een van haar grote klanten zit in die buurt. Een van haar talenten is natuurlijk de Duitse taal en deze klant bedient onder andere de Duitse, Zwitserse en Oostenrijkse markt
O heerlijk, mama wakker houdenquote:Op maandag 25 februari 2013 10:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oh, dat wil ik ook!![]()
Maar het is hier best vaak 21u naar bed (ervoor drinken), 22u drinken, en als ik mazzel heb om 1en 5 drinken en dan door tot een uur of haf acht.
Vannacht was het daarentegen, 21u, 22u, 1u, 2u, 4u, 5u, 6u, 7u.![]()
Laat maar weten wanneer jullie tijd hebben, tinu wil vast wel een kijkje nemenquote:Op maandag 25 februari 2013 10:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ahhhh, duidelijk
SEO consulent moeten we ook eens inhuren voor onze webshop
Geen haast mee hoor, wellicht dat we onze laptop ff meenemen naar de bbq bij jullie, kan ze ff kijkenquote:Op maandag 25 februari 2013 10:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Laat maar weten wanneer jullie tijd hebben, tinu wil vast wel een kijkje nemen
We doen allebei mee aan een online 'cursus' over Communicatiewetenschap, van de UvAquote:
BBQ is natuurlijk nog wel een tijdjequote:Op maandag 25 februari 2013 10:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen haast mee hoor, wellicht dat we onze laptop ff meenemen naar de bbq bij jullie, kan ze ff kijken
Maar wat MaJo zei is echt waar: als je dan straks weer een keer een bril op hebt zegt iedereen "Hee, heb je een (nieuwe) bril?"quote:Op maandag 25 februari 2013 11:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
We doen allebei mee aan een online 'cursus' over Communicatiewetenschap, van de UvA
Het is echt bizar hoe weinig mensen zien dat ik geen bril draag vandaag
Gister de laatste mc gemaakt.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:39 schreef Etcetera het volgende:
Hey Soemp, hoe is het met je huiswerk?
Ik ook, zie dat soort dingen zelf ook altijd wel, maar dat geldt dus echt niet voor iedereenquote:
Zaterdag de laatste filmpjes en mc's gedaanquote:Op maandag 25 februari 2013 11:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gister de laatste mc gemaakt.En bij jou?
quote:Op maandag 25 februari 2013 11:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ook, zie dat soort dingen zelf ook altijd wel, maar dat geldt dus echt niet voor iedereen
Laatst zag ik een vriend van me die al 100 jaar een ringetje in zn oor heeft. Sta 5 minuten met m te praten en vraag dan waar zn ringetje is. Blijk ik de eerste te zijn die het zag terwijl hij m al dagen of weken niet meer had! Zn ouders hadden het ook niet gezien
Wat een nacht.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oh, dat wil ik ook!![]()
Maar het is hier best vaak 21u naar bed (ervoor drinken), 22u drinken, en als ik mazzel heb om 1en 5 drinken en dan door tot een uur of haf acht.
Vannacht was het daarentegen, 21u, 22u, 1u, 2u, 4u, 5u, 6u, 7u.![]()
Ook ruim voor de deadline.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zaterdag de laatste filmpjes en mc's gedaan
Vast nietquote:Op maandag 25 februari 2013 11:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ook ruim voor de deadline.Zouden we het volhouden?
Kan je des te sneller de reacties van je collega's testenquote:Op maandag 25 februari 2013 11:42 schreef Etcetera het volgende:
Optiek dicht vandaag, dus kan nu niet bellen om lenzen te bestellen
https://www.toplenzen.nl/quote:Op maandag 25 februari 2013 11:42 schreef Etcetera het volgende:
Optiek dicht vandaag, dus kan nu niet bellen om lenzen te bestellen
Nee, heb al even op de site gekeken. En zou misschien wel via een andere bron kunnen bestellen, maar doe het voor nu toch het liefst bij de optiek waar ik nu klant bentquote:Op maandag 25 februari 2013 11:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kan je des te sneller de reacties van je collega's testen
Maar kun je ook niet online bestellen?
Ik heb sinds november een nieuwe bril. Van blauwpaars ben ik naar zwart gegaan, ook met een (iets) ander montuur. In de periode sindsdien is er niemand uit zichzelf over begonnen. Familie niet, collega's niet, vrienden niet... Je staat dus niet alleen met zo'n soort probleem.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het is echt bizar hoe weinig mensen zien dat ik geen bril draag vandaag
quote:Op maandag 25 februari 2013 11:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je staat dus niet alleen met zo'n soort probleem.
quote:Op maandag 25 februari 2013 11:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb sinds november een nieuwe bril. Van blauwpaars ben ik naar zwart gegaan, ook met een (iets) ander montuur. In de periode sindsdien is er niemand uit zichzelf over begonnen. Familie niet, collega's niet, vrienden niet... Je staat dus niet alleen met zo'n soort probleem.
Ik ben na een vakantie van drie weken ook een keer teruggekomen op het werk met een snor en sik. Een collega viel op dat er iets anders was, maar kon niet direct haar vinger leggen op wat er dan veranderd zou zijn. Nadat ze gokte op nieuwe kleding en nieuwe bril heb ik haar maar het juiste antwoord verteld
quote:Op maandag 25 februari 2013 11:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat een nacht.Wisselen jullie de nachten af? Aangezien jij ook gewoon moet werken?
Ander mijnenveld: iemand aanzien voor zwanger en dat ze het vervolgens niet blijkt te zijnquote:Op maandag 25 februari 2013 11:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik laatst helemaal trots tegen iemand "Hé je hebt je haar geverfd, wat leuk!", had ze niets aan haar haar gedaan.Maar ik was gelukkig niet de eerste die het zei.
Taken in het huishouden of bedoel je dat je ook overdag meer met Otje bezig bent?quote:Op maandag 25 februari 2013 11:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
Borstvoeding en ik kan me vervolgens omdraaien en doorslapen, hij niet. (Hoewel ik moet toegeven dat de taakverdeling in mijn beleving momenteel wat scheef ligt.)
quote:Op maandag 25 februari 2013 12:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou daar zo mee trollen als ik wel zwanger zou zijn![]()
'Oh gefeliciteerd met je zwangerschap!'
- 'Noem je me nu dik?!'
![]()
![]()
Allebei.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Taken in het huishouden of bedoel je dat je ook overdag meer met Otje bezig bent?
Hier doe ik ook de nachten, omdat Wiebel niet zo goed tegen slaapgebrek kan. Maar zo'n nacht als jij nu post hebben we hier nog nooit zo gehad.
You are my heroquote:Op maandag 25 februari 2013 12:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou daar zo mee trollen als ik wel zwanger zou zijn![]()
'Oh gefeliciteerd met je zwangerschap!'
- 'Noem je me nu dik?!'
![]()
![]()
een keer gedaan. Ik vraag het nooit meerquote:Op maandag 25 februari 2013 12:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
"Ooh wat leuk, gefeliciteerd, je bent zwanger toch?" is heel link inderdaad, typisch geval van beter niet vragen.
Ik dacht even dat je het over een zwangerschap had.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:07 schreef Etcetera het volgende:
Directe collega's zagen het wel meteenMaar hen had ik verteld dat ik het van plan was
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het over een zwangerschap had.
De kinderboekwinkel.quote:
Ah, ja dat zie ik helemaal voor mequote:Op maandag 25 februari 2013 13:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
De kinderboekwinkel.
Het kwartje is deze week pas gevallen. En nu voel ik me een beetje belachelijk, maar ook hyper omdat ik het zo leuk vind dat ik eindelijk door heb wat ik echt tof vind: (kinder)boeken, projecten over boeken, voorlezen, creatief zijn, enz.
Wat een leuk idee! Zoals LB en jezelf ook al zeggen is het niet heel waarschijnlijk dat je erin terecht kan, maar het kan geen kwaad om een oogje in het zeil te houden of om een beetje te gaan vissen of er binnenkort nog een vacature vrijkomtquote:Op maandag 25 februari 2013 13:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
De kinderboekwinkel.
Het kwartje is deze week pas gevallen. En nu voel ik me een beetje belachelijk, maar ook hyper omdat ik het zo leuk vind dat ik eindelijk door heb wat ik echt tof vind: (kinder)boeken, projecten over boeken, voorlezen, creatief zijn, enz.
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, ja dat zie ik helemaal voor me
quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
De kinderboekwinkel.
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
De kinderboekwinkel.
Emo-mutsquote:Op maandag 25 februari 2013 13:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
[..]
Wat lief dat jullie zo reageren. Nu moet ik nog huilen ook.
Het is ook gaaf om je zo enthousiast te zien met dit ideequote:Op maandag 25 februari 2013 13:28 schreef Soempie het volgende:
Ja precies.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]Dat heb ik ook wel eens, zo'n moment van: BAM! Dįt is het. En dan wordt je hyper en wil je alles in 1x aanpakken
Focus. Use the force, troublequote:Op maandag 25 februari 2013 13:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb dan altijd het gevoel dat ik als een kip zonder kop rondren, alles oppak en uiteindelijk niks doe omdat ik alles wil doen
These are not the droids you are looking forquote:Op maandag 25 februari 2013 13:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Focus. Use the force, trouble
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:49 schreef Etcetera het volgende:
These are not the droids you are looking for
Prima toch?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
De kinderboekwinkel.
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:52 schreef MaJo het volgende:
Wat een goed idee Soemp! Past echt helemaal bij jeSoms zijn dingen zo voor de hand liggend en dan zie je het zelf niet
Ik heb dat nu ook met freelancen, een vriendin raadde me dat aan en toen dacht ik "ja, dat is helemaal de oplossing!" Ik heb toen die nacht ook niet geslapen dus ik weet hoe je je nu voelt
Gisteren ingeleverd! Ben erg benieuwd naar de feedback, als het bevalt dan mag ik vaker teksten voor ze schrijvenquote:Op maandag 25 februari 2013 13:53 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Inderdaad te voor de hand liggend.![]()
Hoe gaat het met je opdracht?
Ja, daar was ik dus ook al naar aan het kijken. Gister zat ik ook te bedenken dat ik me wel graag in zou willen zetten voor 'Boekstart'. Maar ook geen idee of dat hier in de buurt kan.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:55 schreef MadMaster het volgende:
Je kan beginnen met nationale voorleesdag, doet mijn schoonzusje ook op scholen.
Die vindt het ook geweldig...
Dat heb je snel gedaan! Wanneer verwacht je de feedback?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gisteren ingeleverd! Ben erg benieuwd naar de feedback, als het bevalt dan mag ik vaker teksten voor ze schrijven
Dat heb ik ook wel eensquote:Op maandag 25 februari 2013 13:31 schreef Etcetera het volgende:
Dat heb ik ook wel eens, zo'n moment van: BAM! Dįt is het. En dan wordt je hyper en wil je alles in 1x aanpakken
Ah, gevonden! Ik heb de bevestiging verstuurd.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:10 schreef Etcetera het volgende:
Pssst, Soemp, ik heb je als connection toegevoegd bij MOOC. Geen idee waar het voor is, geen idee of het handig is, maar ik heb het maar gedaan
Je hebt van die tegeltjes:quote:Op maandag 25 februari 2013 14:10 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens
Maar 5 minuten rustig zitten verhelpt het meestal wel weer
Zoiets dacht ik ook alquote:Op maandag 25 februari 2013 14:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt van die tegeltjes:
En als ik dan weer een aanval van werklust krijg,
Ga ik rustig in een hoekje zitten totdat het over is...
quote:Op maandag 25 februari 2013 14:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, gevonden! Ik heb de bevestiging verstuurd.
dan reageer ik wel even anders. Je bent 20 jaar te laat. Boekenwinkels zijn langzaam aan het verdwijnenquote:Op maandag 25 februari 2013 13:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
[..]
Mooi stuk Engelandquote:Op maandag 25 februari 2013 16:12 schreef Lotusss het volgende:
In Barnstaple
Lekker 4 dagen bijkomen in de South West waar mijn moeder opgroeide
Ik denk dat er ruimte in de markt is voor echt goede boekwinkels die zich kunnen onderscheiden met bijvoorbeeld een goed programma qua voorlezen of zoquote:Op maandag 25 februari 2013 15:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan reageer ik wel even anders. Je bent 20 jaar te laat. Boekenwinkels zijn langzaam aan het verdwijnen
Da's dan toch juist een heel goede stap geweest?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:49 schreef Soempie het volgende:
Het allerstomst vind ik dat m'n ex me gevraagd heeft wat ik dan wilde doen, toen ik besloot te stoppen met kunstgeschiedenis. Mijn antwoord kwam zo'n beetje neer op: ja, iets met kinderen en boeken.En toen ben ik begonnen aan de pabo.
Nouja, ik zat in elk geval wel een béétje in de richting.
Dat denk ik ook en de meeste kinderboekwinkels doen er ook veel extra's naast. Als het alleen gaat om de verkoop van boeken, dan komen ze er niet.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik denk dat er ruimte in de markt is voor echt goede boekwinkels die zich kunnen onderscheiden met bijvoorbeeld een goed programma qua voorlezen of zo
De pabo heb ik ook maar een jaar gedaan.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Da's dan toch juist een heel goede stap geweest?
Nu heb je tenminste een afgeronde opleiding die je ook toe kunt passen in deze hoek. Als je toen in een kinderboekwinkel was gaan werken als goedkoop studentje was dat nu ook het enige geweest dat je had gekund. En met de huidige vastheid van contracten is dat helemaal niet handig
Ik zou er juist van proberen te profiteren dat je nu eventueel ook dingen kunt doen op vrijwillige basis (desnoods als een vriendin op kan passen of als je M mee kunt nemen), om je te profileren
quote:Op maandag 25 februari 2013 17:17 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kreeg net een verzoekje van een vriendin, om deze muts voor haar vriendje te haken
quote:Op maandag 25 februari 2013 17:17 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kreeg net een verzoekje van een vriendin, om deze muts voor haar vriendje te haken
Ja, paranoļde, tof!!quote:Op maandag 25 februari 2013 18:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
bleegh vriendje loopt nog steeds los. Hoop maar dat ik gewoon paranoļde ben
Door wie?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:43 schreef Etcetera het volgende:
Andere vraag
Toen koningin Beatrix werd ingehuldigd waren er protesten vanwege o.a. de woningnood. Welke slogan werd toen gebruikt door de protestanten?
Wat bedoel je daarmee?quote:Op maandag 25 februari 2013 18:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja dat klopte niet hequote:
Als ik dat woord lees moet ik altijd hier aan denken, hoe hij het uitspreektquote:
Je bent paranoļde-lightquote:Op maandag 25 februari 2013 18:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Demonstranten zal je in gedachten hebben gehad...quote:Op maandag 25 februari 2013 18:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja dat klopte niet heik keek er al heel raar tegenaan eerlijk gezegd
ja! Maar ik kon niet op dat woord komen en zat echt naar protesten te starenquote:Op maandag 25 februari 2013 18:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Demonstranten zal je in gedachten hebben gehad...
Volgens mij welquote:
Mooiquote:Op maandag 25 februari 2013 19:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij wel
En zaterdag is prima
Dat komt dan goed uitquote:Op maandag 25 februari 2013 20:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mooi
Zaterdag ben ik vrij namelijk
Nog niets heel concreet. Kom jij naar Rdam of ik naar Utrecht?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat komt dan goed uitHeb je ideeėn?
Zal ik eens naar Rotterdam komen?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nog niets heel concreet. Kom jij naar Rdam of ik naar Utrecht?
Beter, dank.quote:
Hij is er nog steeds niet uitgevallen maar hij is wel nog steeds leeg? 13 april heb ik wel genoteerd.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:09 schreef MadMaster het volgende:
Staat 6 april nog in je agenda, Nem?
De 13e welquote:Op maandag 25 februari 2013 20:09 schreef MadMaster het volgende:
Staat 6 april nog in je agenda, Nem?
Ik ook, zie ik net in de OP.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij is er nog steeds niet uitgevallen maar hij is wel nog steeds leeg? 13 april heb ik wel genoteerd.
Rotterdam it isquote:Op maandag 25 februari 2013 20:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zal ik eens naar Rotterdam komen?Verder maakt het me niet uit. En als je graag naar Utrecht komt mag het natuurlijk ook
Diep in de Groef is elke week dus dat kan altijd nogquote:Op maandag 25 februari 2013 20:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Rotterdam it isEn Utrecht kan dan altijd nog
Is wel Diep in de Groef zag ik.
Ik weet sowieso wel een relax tentje om in ieder geval even langs te gaan. En ik bedenk wel watquote:Op maandag 25 februari 2013 20:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Diep in de Groef is elke week dus dat kan altijd nogMaar als je iets leuks weet I'm in
Topquote:Op maandag 25 februari 2013 20:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet sowieso wel een relax tentje om in ieder geval even langs te gaan. En ik bedenk wel wat
Te ver en op een verkeerde dag.quote:
Eerste was mijn insteekquote:Op maandag 25 februari 2013 20:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
TopSpreken we dan overdag/'s avonds af of wordt het een stapavond? Neig zelf naar het eerste wegens ook weer terug moeten
Ok dan zitten we op 1 lijnquote:
nog steeds niet goed gesproken sinds ons gedoe op zaterdag en hij is heel kortaf per smsquote:
Ik ga maar niet zeggen wat ik denk.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nog steeds niet goed gesproken sinds ons gedoe op zaterdag en hij is heel kortaf per smsIk kan hier zo slecht tegen
Waar ging de onenigheid over? Was het echt een fikse ruzie of een beetje gekibbel? Vaak blijkt het allemaal wel mee te vallen en maak je het veel groter in je hoofdquote:Op maandag 25 februari 2013 20:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nog steeds niet goed gesproken sinds ons gedoe op zaterdag en hij is heel kortaf per smsIk kan hier zo slecht tegen
Aangezien je het vaker doet, ga ik het je toch een keer vragen:quote:Op maandag 25 februari 2013 20:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hmmm als er een groepje van hier gaat wil ik wellicht wel gaanquote:
Wat the fck is Oz in dit geval?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmm als er een groepje van hier gaat wil ik wellicht wel gaan
Disney. Niet de verfilming van de gevangenisserie.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat the fck is Oz in dit geval?
Zie de banner bovenaan, weer zo'n fokpremiere van een Disneyfilmquote:Op maandag 25 februari 2013 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat the fck is Oz in dit geval?
Gaat Fok naar Disney?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Disney. Niet de verfilming van de gevangenisserie.
Ah, ik heb geen banners op een tablet, vandaar...quote:Op maandag 25 februari 2013 20:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zie de banner bovenaan, weer zo'n fokpremiere van een Disneyfilm
Voor de 2de keer zelfs.quote:
Ah dat is dan wat lastig jaquote:Op maandag 25 februari 2013 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, ik heb geen banners op een tablet, vandaar...
Dat vind ik niet meer dan logisch.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:59 schreef MadMaster het volgende:
FOK!tv en diverse FOK!fotografen zullen aanwezig zijn om van deze speciale voorpremičre verslag te doen. Door deelname verklaar je geen bezwaar te hebben tegen publicatie door FOK.nl.
Jawel, maar ik vond die vorige serie foto's iets te overdreven met poseren op de rode loper en zo...quote:Op maandag 25 februari 2013 21:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat vind ik niet meer dan logisch.
Woolah!!!!quote:Op maandag 25 februari 2013 21:02 schreef iamredleader het volgende:
John Carter was overigens epischgeweldig leuk van tevoren gegeten/gedronken met een flinke groep, best wat gekletst met een hoop oude bekenden, en de film zelf was ook heel entertaining
Kan ķemand me dan nu eens uitleggen waarom hond blijkbaar tegenwoordig hont is?quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:02 schreef Etcetera het volgende:
En ik zou, net als PS, ook niet snel details over een ruzie hier neerzetten. We weten dat ze woorden hebben gehad, en we wisten ook dat ze elkaar nog niet gesproken hadden. Wat meer moet je weten
Dit vond jij duidelijk?quote:Op maandag 25 februari 2013 18:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dan heb je de post ervoor gemist die duidelijker was denk ikquote:Op maandag 25 februari 2013 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Dit vond jij duidelijk?
Ik vraag niet naar details, ik ben alleen benieuwd waarom PS niet meteen iets concreter zegt waar het over gaat. Zie de vragen van de anderen en de reacties na de concrete post...
Ergens de afgelopen dagen?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan heb je de post ervoor gemist die duidelijker was denk ik
Omdat bijna niemand tegenwoordig meer de Nederlandse taal beheerst...quote:Op maandag 25 februari 2013 21:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kan ķemand me dan nu eens uitleggen waarom hond blijkbaar tegenwoordig hont is?
Is al een tijdje zo.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
gekibbel plus... maar geen schreeuwende ruziequote:Op maandag 25 februari 2013 20:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar ging de onenigheid over? Was het echt een fikse ruzie of een beetje gekibbel? Vaak blijkt het allemaal wel mee te vallen en maak je het veel groter in je hoofdKun je hem niet even bellen/afspreken om het uit te praten?
oh vanwege de TT. Sorry, bedoelde het niet zo.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aangezien je het vaker doet, ga ik het je toch een keer vragen:
Waarom zeg je dat niet meteen in je eerste bericht i.p.v. een cryptogram hier te droppen waar niemand iets van begrijpt?
Just curious, je maakt er soms van die teasers van, waarna het een tijd stil blijft en je er later weer op terug komt. Vandaar...quote:Op maandag 25 februari 2013 21:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oh vanwege de TT. Sorry, bedoelde het niet zo.
Ja sorry. Ik probeer dat een stuk minder te doen. Ik dacht alleen vanwege de TT. Nahja sorry dus.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Just curious, je maakt er soms van die teasers van, waarna het een tijd stil blijft en je er later weer op terug komt. Vandaar...
wait what?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
In KLB topics staat nog wel eens hont in plaats van hond. En kad, in plaats van kat. En k vind het stom.quote:
oh ik dacht even dat het voor het eggie veranderd wasquote:Op maandag 25 februari 2013 21:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
In KLB topics staat nog wel eens hont in plaats van hond. En kad, in plaats van kat. En k vind het stom.
Dan zou ik woordenboek gaan verbranden denk ik.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oh ik dacht even dat het voor het eggie veranderd was
ik zou alleen nog maar engels gaan pratenquote:Op maandag 25 februari 2013 21:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan zou ik woordenboek gaan verbranden denk ik.
Is het niet in navolging van Geen Stijl, die hun eigen taaltje er op na houden?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
In KLB topics staat nog wel eens hont in plaats van hond. En kad, in plaats van kat. En k vind het stom.
Ontstaan in ONZ. Zegt genoeg denk ik.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het niet in navolging van Geen Stijl, die hun eigen taaltje er op na houden?
Strond irritant in ieder geval...
Ik kan me van Geen Stijl het steevaste gebruik van het woord 'kudt' herinneren...quote:Op maandag 25 februari 2013 21:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ontstaan in ONZ. Zegt genoeg denk ik.
Dat was omdat "kut" niet mocht.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan me van Geen Stijl het steevaste gebruik van het woord 'kudt' herinneren...
Nee, lijkt me ook niet verstandig, tenzij je 5 minuten helemaal niet wilt praten...quote:Op maandag 25 februari 2013 21:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben dus op mijn werk, en moest net de telefoon opnemen en heb spontaan een oncontroleerbare hik aanval. Lekker genant, maar de meneer aan de andere kant van de lijn wist me te vertellen dat eemn lepel pindakaas help. iemand bekend mee?
yup heb even gebeld. Vanavond afgesprokenquote:Op maandag 25 februari 2013 22:34 schreef LadyBlack het volgende:
PS, ik ben het met Etc eens, sms is gevaarlijk in dit soort dingen. Hij vindt misschien niet eens dat er wat aan de hand is, en jij interpreteert zijn berichtjes dan heel anders dan ze bedoeld zijn... Beter even langsgaan of bellen!!
Gaat goedkomenquote:Op maandag 25 februari 2013 22:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
yup heb even gebeld. Vanavond afgesproken
quote:
Gusty!quote:Op maandag 25 februari 2013 23:13 schreef MaJo het volgende:
[..]Wel knap hoe dat nu zo verbonden is aan een reclame!
Ik ga lekker![]()
liefquote:
Oeps. Inmiddels ge-edit...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:05 schreef Mark het volgende:
Laat ik me daar bij aansluiten!
Maar dan wel voor Hawaii_Tim
Je ziet die enorme header niet boven het forum staanquote:
Omdat famfare en soberso...quote:Op maandag 25 februari 2013 21:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Erg goede serie.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:23 schreef Mark het volgende:
De gevangenisserie vond ik altijd wel tof
Een goeie nacht dus! Lief van hemquote:Op dinsdag 26 februari 2013 07:01 schreef iamredleader het volgende:
Lior kwam gisteravond om 23:05 voor z'n laatste voeding, en is pas om 6:45 weer wakker geworden
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 07:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Feli Tim!!!
Met vriendje is alles weer goed. Ik was inderdaad paranoļde
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 07:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Met vriendje is alles weer goed. Ik was inderdaad paranoļde
Kleine correctuur op Redleader. Mijn bedrijf biedt Seo & Sea als diensten aan. Ik werk op dit moment alleen op Sea. Al heb ik in het verleden ook kort als Seo consultant gewerkt, dus ik weet er wel wat over.quote:Op maandag 25 februari 2013 09:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Blij dat ik kinderloos ben![]()
Ik zou dat geduld niet kunnen opbrengen.
Wat doet Tinu eigenlijk in Frankfurt als ik vragen mag?
Ditquote:Op maandag 25 februari 2013 23:52 schreef Mark het volgende:
Ik verbind dat niet aan elkaar, want ik vind het een kutkind
Nee, die zie je niet op een tablet, zoals ik eerder zei (en zoals je ook al opgemerkt hebt, zie ik nu)...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Je ziet die enorme header niet boven het forum staan.
GC / Exclusieve FOK!premičre Disney's OZ THE GREAT AND POWERFUL! #3
quote:
Dames (en anderen) bedankt voor de felicitatiesquote:
quote:Flood Warning
Tuesday 26th February
There are flood warnings in force in the following regions:
SOUTHWEST (1)
Als de voorspellingen daar net zo betrouwbaar zijn als hier, dan is er dus niets aan de hand...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:41 schreef ErwinRommel het volgende:
whehehe, laten we nu juist daar zitten
[..]
Gefeliciteerd met je verjaardag!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
Dames (en anderen) bedankt voor de felicitaties
de South West is een erg groot gebied. Hier gelukkig geen kans op overstromingen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als de voorspellingen daar net zo betrouwbaar zijn als hier, dan is er dus niets aan de hand...
Gebeld worden door het uitzendbureau met een uitnodiging voor een sollicitatiegesprekquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:12 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd tim! Ga je nog iets leuks doen?
Ik heb me weer ziek gemeld, ben echt helemaal kapot
Ik heb mini handjes... Ik heb maat smallquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb trouwens blijkbaar behoorlijk grote handenDat wist ik eigenlijk wel al, maar met het kopen van handschoenen werd het nog eens bevestigd: ik heb nu maat XL, maar dat is al een beetje aan de kleine kant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |