Is zo.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja komt vast ook wel goed... hoop ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet, dank je.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 22:37 schreef wyccie het volgende:
Hehe, die verbazing. Maar ik schrik er ook nog elke keer van als C4 het over zijn dochter heeft, zonder aanhalingstekens.
quote:Op maandag 25 februari 2013 00:22 schreef wyccie het volgende:
Hij is leuk, tinu kon er niet heel hard om lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoiquote:Op maandag 25 februari 2013 06:43 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zal een volgende keer de aanhalingstekens niet vergeten.
Zekers. Erg geslaagd. Grote lol gehad.quote:Op maandag 25 februari 2013 06:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoiwas leuk weekend met DW?
Beterschap!quote:Op maandag 25 februari 2013 09:09 schreef MadMaster het volgende:
Vannacht nauwelijks geslapen, nog steeds kotsmisselijk en dus maar proberen vanuit huis wat te werken...
Mijn vriend en ik nemen als het even kan een perculator mee op vakantie, zodat we tenminste lekkere koffie kunnen zettenquote:
Dat laatste is idd beter, dat eerste is idd wel een goed ideequote:Op maandag 25 februari 2013 09:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik nemen als het even kan een perculator mee op vakantie, zodat we tenminste lekkere koffie kunnen zetten![]()
Als we niet al te lang weggaan doen we decadent en drinken we onze koffie in een tentje dat we op de eerste dag hebben uitgezocht waar ze goeie koffie schenken
Mannenavond? Bier zuipen dusquote:Op maandag 25 februari 2013 09:37 schreef iamredleader het volgende:
Vandaag lekker papadagje met Lior, Jair is naar school en tinu is in Duitsland. Heerlijk even met z'n tweetjes het huis onveilig makenen vanavond mannenavond
een "redje" Geen ideequote:Op maandag 25 februari 2013 09:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je weet toch wat "een redje doen" is? Tussen 21:00 en 22:00 naar bed gaan
quote:Op maandag 25 februari 2013 09:42 schreef iamredleader het volgende:
Tussen 21:00 en 22:00 naar bed gaan
quote:Op maandag 25 februari 2013 00:22 schreef wyccie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
En morgen zeker weer fris aan het werk?quote:Op maandag 25 februari 2013 09:45 schreef iamredleader het volgende:
Ik kan je vertellen, een dag met de kleine is leuk, en een hele avond met de jongens ook, maar daarna ben ik wel redelijk gesloopt
Jazeker, eerst de kinderen naar de creche/school brengen en dan een gewone werkdag. Na werk de jongens weer ophalen en koken/avondeten/avondritueel, en rond 21:30 is tinu weer thuisquote:Op maandag 25 februari 2013 09:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En morgen zeker weer fris aan het werk?
Blij dat ik kinderloos benquote:Op maandag 25 februari 2013 09:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jazeker, eerst de kinderen naar de creche/school brengen en dan een gewone werkdag. Na werk de jongens weer ophalen en koken/avondeten/avondritueel, en rond 21:30 is tinu weer thuis
Idem, en dan heb ik nog geen eens kinderenquote:Op maandag 25 februari 2013 09:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik lig er tegenwoordig best wel eens om half negen al in.
En dan hopen dat je door kan slapen zonder gewekt te worden door de kleine.quote:Op maandag 25 februari 2013 09:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dan slaap ik niet direct hoor, maar vast lekker onder de dekens, Otje tegen kwart over negen nog een voeding en dan slapen.
Geen wonder dat je dan steeds om 0500 weer wakker bent.quote:Op maandag 25 februari 2013 09:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idem, en dan heb ik nog geen eens kinderen
Tinu werkt als SEO/SEA consultant en een van haar grote klanten zit in die buurt. Een van haar talenten is natuurlijk de Duitse taal en deze klant bedient onder andere de Duitse, Zwitserse en Oostenrijkse marktquote:Op maandag 25 februari 2013 09:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Blij dat ik kinderloos ben![]()
Ik zou dat geduld niet kunnen opbrengen.
Wat doet Tinu eigenlijk in Frankfurt als ik vragen mag?
Lior heeft nog niet in de gaten dat hij twee keer overdag hoort te slapenquote:Op maandag 25 februari 2013 10:03 schreef Soempie het volgende:
Hier wordt het de laatste tijd steeds vaker weer 23.00/23.30 uur voor we naar bed gaan. Sinds M. maar 1 middagslaapje doet en dan om half 7 's avonds weer in bed ligt slaapt hij uit tot half 9 's morgens.Ik hoop dat dat nog heel lang duurt.
ahhhh, duidelijkquote:Op maandag 25 februari 2013 10:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tinu werkt als SEO/SEA consultant en een van haar grote klanten zit in die buurt. Een van haar talenten is natuurlijk de Duitse taal en deze klant bedient onder andere de Duitse, Zwitserse en Oostenrijkse markt
O heerlijk, mama wakker houdenquote:Op maandag 25 februari 2013 10:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oh, dat wil ik ook!![]()
Maar het is hier best vaak 21u naar bed (ervoor drinken), 22u drinken, en als ik mazzel heb om 1en 5 drinken en dan door tot een uur of haf acht.
Vannacht was het daarentegen, 21u, 22u, 1u, 2u, 4u, 5u, 6u, 7u.![]()
Laat maar weten wanneer jullie tijd hebben, tinu wil vast wel een kijkje nemenquote:Op maandag 25 februari 2013 10:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ahhhh, duidelijk
SEO consulent moeten we ook eens inhuren voor onze webshop
Geen haast mee hoor, wellicht dat we onze laptop ff meenemen naar de bbq bij jullie, kan ze ff kijkenquote:Op maandag 25 februari 2013 10:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Laat maar weten wanneer jullie tijd hebben, tinu wil vast wel een kijkje nemen
We doen allebei mee aan een online 'cursus' over Communicatiewetenschap, van de UvAquote:
BBQ is natuurlijk nog wel een tijdjequote:Op maandag 25 februari 2013 10:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen haast mee hoor, wellicht dat we onze laptop ff meenemen naar de bbq bij jullie, kan ze ff kijken
Maar wat MaJo zei is echt waar: als je dan straks weer een keer een bril op hebt zegt iedereen "Hee, heb je een (nieuwe) bril?"quote:Op maandag 25 februari 2013 11:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
We doen allebei mee aan een online 'cursus' over Communicatiewetenschap, van de UvA
Het is echt bizar hoe weinig mensen zien dat ik geen bril draag vandaag
Gister de laatste mc gemaakt.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:39 schreef Etcetera het volgende:
Hey Soemp, hoe is het met je huiswerk?
Ik ook, zie dat soort dingen zelf ook altijd wel, maar dat geldt dus echt niet voor iedereenquote:
Zaterdag de laatste filmpjes en mc's gedaanquote:Op maandag 25 februari 2013 11:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gister de laatste mc gemaakt.En bij jou?
quote:Op maandag 25 februari 2013 11:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ook, zie dat soort dingen zelf ook altijd wel, maar dat geldt dus echt niet voor iedereen
Laatst zag ik een vriend van me die al 100 jaar een ringetje in zn oor heeft. Sta 5 minuten met m te praten en vraag dan waar zn ringetje is. Blijk ik de eerste te zijn die het zag terwijl hij m al dagen of weken niet meer had! Zn ouders hadden het ook niet gezien
Wat een nacht.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oh, dat wil ik ook!![]()
Maar het is hier best vaak 21u naar bed (ervoor drinken), 22u drinken, en als ik mazzel heb om 1en 5 drinken en dan door tot een uur of haf acht.
Vannacht was het daarentegen, 21u, 22u, 1u, 2u, 4u, 5u, 6u, 7u.![]()
Ook ruim voor de deadline.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zaterdag de laatste filmpjes en mc's gedaan
Vast nietquote:Op maandag 25 februari 2013 11:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ook ruim voor de deadline.Zouden we het volhouden?
Kan je des te sneller de reacties van je collega's testenquote:Op maandag 25 februari 2013 11:42 schreef Etcetera het volgende:
Optiek dicht vandaag, dus kan nu niet bellen om lenzen te bestellen
https://www.toplenzen.nl/quote:Op maandag 25 februari 2013 11:42 schreef Etcetera het volgende:
Optiek dicht vandaag, dus kan nu niet bellen om lenzen te bestellen
Nee, heb al even op de site gekeken. En zou misschien wel via een andere bron kunnen bestellen, maar doe het voor nu toch het liefst bij de optiek waar ik nu klant bentquote:Op maandag 25 februari 2013 11:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kan je des te sneller de reacties van je collega's testen
Maar kun je ook niet online bestellen?
Ik heb sinds november een nieuwe bril. Van blauwpaars ben ik naar zwart gegaan, ook met een (iets) ander montuur. In de periode sindsdien is er niemand uit zichzelf over begonnen. Familie niet, collega's niet, vrienden niet... Je staat dus niet alleen met zo'n soort probleem.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het is echt bizar hoe weinig mensen zien dat ik geen bril draag vandaag
quote:Op maandag 25 februari 2013 11:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je staat dus niet alleen met zo'n soort probleem.
quote:Op maandag 25 februari 2013 11:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb sinds november een nieuwe bril. Van blauwpaars ben ik naar zwart gegaan, ook met een (iets) ander montuur. In de periode sindsdien is er niemand uit zichzelf over begonnen. Familie niet, collega's niet, vrienden niet... Je staat dus niet alleen met zo'n soort probleem.
Ik ben na een vakantie van drie weken ook een keer teruggekomen op het werk met een snor en sik. Een collega viel op dat er iets anders was, maar kon niet direct haar vinger leggen op wat er dan veranderd zou zijn. Nadat ze gokte op nieuwe kleding en nieuwe bril heb ik haar maar het juiste antwoord verteld
quote:Op maandag 25 februari 2013 11:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat een nacht.Wisselen jullie de nachten af? Aangezien jij ook gewoon moet werken?
Ander mijnenveld: iemand aanzien voor zwanger en dat ze het vervolgens niet blijkt te zijnquote:Op maandag 25 februari 2013 11:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik laatst helemaal trots tegen iemand "Hé je hebt je haar geverfd, wat leuk!", had ze niets aan haar haar gedaan.Maar ik was gelukkig niet de eerste die het zei.
Taken in het huishouden of bedoel je dat je ook overdag meer met Otje bezig bent?quote:Op maandag 25 februari 2013 11:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
Borstvoeding en ik kan me vervolgens omdraaien en doorslapen, hij niet. (Hoewel ik moet toegeven dat de taakverdeling in mijn beleving momenteel wat scheef ligt.)
quote:Op maandag 25 februari 2013 12:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou daar zo mee trollen als ik wel zwanger zou zijn![]()
'Oh gefeliciteerd met je zwangerschap!'
- 'Noem je me nu dik?!'
![]()
![]()
Allebei.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Taken in het huishouden of bedoel je dat je ook overdag meer met Otje bezig bent?
Hier doe ik ook de nachten, omdat Wiebel niet zo goed tegen slaapgebrek kan. Maar zo'n nacht als jij nu post hebben we hier nog nooit zo gehad.
You are my heroquote:Op maandag 25 februari 2013 12:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou daar zo mee trollen als ik wel zwanger zou zijn![]()
'Oh gefeliciteerd met je zwangerschap!'
- 'Noem je me nu dik?!'
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |