Is zo.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja komt vast ook wel goed... hoop ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet, dank je.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 22:37 schreef wyccie het volgende:
Hehe, die verbazing. Maar ik schrik er ook nog elke keer van als C4 het over zijn dochter heeft, zonder aanhalingstekens.
quote:Op maandag 25 februari 2013 00:22 schreef wyccie het volgende:
Hij is leuk, tinu kon er niet heel hard om lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoiquote:Op maandag 25 februari 2013 06:43 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zal een volgende keer de aanhalingstekens niet vergeten.
Zekers. Erg geslaagd. Grote lol gehad.quote:Op maandag 25 februari 2013 06:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoiwas leuk weekend met DW?
Beterschap!quote:Op maandag 25 februari 2013 09:09 schreef MadMaster het volgende:
Vannacht nauwelijks geslapen, nog steeds kotsmisselijk en dus maar proberen vanuit huis wat te werken...
Mijn vriend en ik nemen als het even kan een perculator mee op vakantie, zodat we tenminste lekkere koffie kunnen zettenquote:
Dat laatste is idd beter, dat eerste is idd wel een goed ideequote:Op maandag 25 februari 2013 09:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik nemen als het even kan een perculator mee op vakantie, zodat we tenminste lekkere koffie kunnen zetten![]()
Als we niet al te lang weggaan doen we decadent en drinken we onze koffie in een tentje dat we op de eerste dag hebben uitgezocht waar ze goeie koffie schenken
Mannenavond? Bier zuipen dusquote:Op maandag 25 februari 2013 09:37 schreef iamredleader het volgende:
Vandaag lekker papadagje met Lior, Jair is naar school en tinu is in Duitsland. Heerlijk even met z'n tweetjes het huis onveilig makenen vanavond mannenavond
een "redje" Geen ideequote:Op maandag 25 februari 2013 09:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je weet toch wat "een redje doen" is? Tussen 21:00 en 22:00 naar bed gaan
quote:Op maandag 25 februari 2013 09:42 schreef iamredleader het volgende:
Tussen 21:00 en 22:00 naar bed gaan
quote:Op maandag 25 februari 2013 00:22 schreef wyccie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |