Die hebben we al gehadquote:Op zondag 24 februari 2013 22:16 schreef BarbaClan het volgende:
tt moest "Waar de spanning stijgt'' zijn
Nah, wordt hem niet. Ik schijn ook nog te moeten werken. Zo idioot.quote:
Jezus wat achterlijk. Kan je daar bij jouw werk geen verlof voor aanvragen?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nah, wordt hem niet. Ik schijn ook nog te moeten werken. Zo idioot.
Ik heb al vakantie genomen voor de expansion van WoW vorig jaar, ik vind ook voor SimCity verlof vragen te gek wordenquote:Op maandag 25 februari 2013 00:17 schreef TigerXtrm het volgende:
Jezus wat achterlijk. Kan je daar bij jouw werk geen verlof voor aanvragen?
Daar is vast wel een potje voor toch isa?quote:Op maandag 25 februari 2013 00:17 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Jezus wat achterlijk. Kan je daar bij jouw werk geen verlof voor aanvragen?
echte fok(st)ers werken nietquote:Op zondag 24 februari 2013 23:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Werken is zooooooooo 2012quote:Op zondag 24 februari 2013 23:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 februari 2013 00:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb al vakantie genomen voor de expansion van WoW vorig jaar, ik vind ook voor SimCity verlof vragen te gek worden
Verkeerde prioriteiten!quote:Op maandag 25 februari 2013 00:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb al vakantie genomen voor de expansion van WoW vorig jaar, ik vind ook voor SimCity verlof vragen te gek worden
quote:Op maandag 25 februari 2013 08:00 schreef Isabeau het volgende:
Oh, vriendlief wil wel beginnen met spelen zodra hij uit is, maar wil dan ook graag samen met mij spelen. Dus twee versies halen
done , Regio 4 zit nu ook volquote:Op maandag 25 februari 2013 09:29 schreef beelz het volgende:
Gisteren preorder geplaatst. Is er nog een plekje vrij in een regio voor ome beelz? Originnaam is beelz666kaas.
quote:Op maandag 25 februari 2013 10:43 schreef Karmijn12 het volgende:
Heb ik wat gemi... WOW nog 9 dagen?!
Was al besproken in Simcity #23quote:Op maandag 25 februari 2013 10:48 schreef LinQ het volgende:
Ik las net op GoT trouwens het volgende:
• SimCity Regions can be set to Private or Public. In Private only people you invited at the creation of the game can join.You cannot invite people later on.
• If a Region is set to Private it cannot be viewed by any outsider. If set to Public anyone can view your city.
Weet niet of dit al bekend was hier, maar punt 1 is wel een belangrijke voor onze regio's.
Jullie gaan te hard met de topics, kan het allemaal niet mee bijhoudenquote:Op maandag 25 februari 2013 11:02 schreef Cowamundo het volgende:
Gooooood morning mayors!!
Heb ik al geslapen tot begin Maart?
fuck....
[..]
Was al besproken in Simcity #23toch bedankt!
Awesome!quote:
eerst de LE via cdkeyshere.com en daarna de upgrade naar DD via Originquote:Op maandag 25 februari 2013 11:29 schreef beelz het volgende:
[..]
Awesome!
Ik kan echt niet wachten tot het eindelijk zover is.
Welke versie heeft iedereen hier gehaald trouwens? Ik heb zelf de Digital Deluxe gehaald
Volgens mij verwachten ze geen steden groter dan 100.000 inwoners?quote:Suburb City - Have 10,000 residents living in your city
Population Boom - Have 50,000 residents living in your city
Metropolis! - Have 100,000 residents living in your city
Jumbo Region! - Have 500,000 residents living in a Region
Mega-Region! - Have 1,000,000 residents living in a Region
Simcity - London Collectors Editionquote:Op maandag 25 februari 2013 11:29 schreef beelz het volgende:
[..]
Awesome!
Welke versie heeft iedereen hier gehaald trouwens? Ik heb zelf de Digital Deluxe gehaald
1 service stad voor de hele regio gaat dus niet gebeurenquote:The clusters are defined as cities that are connected by a highway, and therefore can share road-centric services like power, water, sewage. This is also true for trucks, buses, police cars, ambulances, fire trucks, garbage tucks, recycling trucks, etc, and their non-road equivalents like fire and police helicopters. These vehicles can't be shared without a highway connection. So, in the end, the only thing that can be shared without a highway are workers, shoppers, and students.
Moeten we dat weer helemaal gaan aanpassenquote:Op maandag 25 februari 2013 13:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
dus je kan alleen per 4 steden iets delen? daar gaat de opzet voor regio 2![]()
ik dacht het al wel toen ik die kaart zag.
Ik heb de standaard game zonder extra's gehaald via DirectGameCards, de rest koop ik later misschien wel een keer via de store als ze in de aanbieding zijn!quote:Op maandag 25 februari 2013 11:29 schreef beelz het volgende:
[..]
Awesome!
Hahaha damn, dat was ook te mooi om waar te zijn... Gelukkig en helaas hebben we nog tijd zat om het opnieuw uit te zoeken en in te delen!quote:Op maandag 25 februari 2013 13:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
dus je kan alleen per 4 steden iets delen? daar gaat de opzet voor regio 2![]()
ik dacht het al wel toen ik die kaart zag.
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:31 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
1 service stad voor de hele regio gaat dus niet gebeuren
Kan niet wachten man, die laatste dagen vind ik het vervelendstquote:Op maandag 25 februari 2013 10:43 schreef Karmijn12 het volgende:
Heb ik wat gemi... WOW nog 9 dagen?!
Hmm...quote:Op maandag 25 februari 2013 10:48 schreef LinQ het volgende:
Ik las net op GoT trouwens het volgende:
• SimCity Regions can be set to Private or Public. In Private only people you invited at the creation of the game can join.You cannot invite people later on.
• If a Region is set to Private it cannot be viewed by any outsider. If set to Public anyone can view your city.
Weet niet of dit al bekend was hier, maar punt 1 is wel een belangrijke voor onze regio's.
Vond het eerst ook erg vreemd, maar achteraf bedenk ik me dat dit misschien tegen het 'achievement-grinden' is? Als je als beginneling in een regio stapt die al weken/maanden draait scoor je gelijk allerlei regio-achievements (of andere..) zonder dat je er zelf iets voor gedaan hebt (behalve je invite accepterenquote:Op maandag 25 februari 2013 15:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hmm...
Dat wil zeggen dat als iedereen begonnen is, ik niet meer mee kan doen als eindelijk de Mac OS X release komt.
Jawel, want ik kan je toch gewoon inviten? Je Originnaam is daar denk ik voor nodig, maar zolang die niet anders isquote:Op maandag 25 februari 2013 15:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hmm...
Dat wil zeggen dat als iedereen begonnen is, ik niet meer mee kan doen als eindelijk de Mac OS X release komt.
Als je zijn Origin ID invite op het moment dat je de regio maakt dan zou het goed moeten komen. Er vanuit gaande dat die invites niet verlopen.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Jawel, want ik kan je toch gewoon inviten? Je Originnaam is daar denk ik voor nodig, maar zolang die niet anders is
Ik zag op YouTube dat iemand een stad van 120k inwoners gemaakt had in de beta, en als je veel langer speelt kom je wel op een veel hoger getal uit, met flats en wolkenkrabbers enzoquote:Op maandag 25 februari 2013 12:55 schreef Thrilled het volgende:
[..]
eerst de LE via cdkeyshere.com en daarna de upgrade naar DD via Origin
/edit
ff in de achievement-lijst gekeken:
[..]
Volgens mij verwachten ze geen steden groter dan 100.000 inwoners?
Je mag je plaatsje altijd aan mij afstaan hoor :pquote:Op maandag 25 februari 2013 15:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hmm...
Dan vloek je toch het oude en nieuwe testament bij elkaar of niet?quote:
Alleen dat met die treinen hebben ze niet geweldig gedaan imoquote:
Laten we het hopen dat het toch werkt.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Jawel, want ik kan je toch gewoon inviten? Je Originnaam is daar denk ik voor nodig, maar zolang die niet anders is
Wow, wat zijn die gasten vreselijk vervelend en dom. Had echt de neiging het uit te zetten.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:23 schreef xienix2501 het volgende:
Zag vanochtend 2 nieuwe (beta?)simcity filmpjes van OMFGCata en Wowcrendor, zag wel een paar nieuwe dingen in het filmpje (minder beperkingen.)
City van Wowcrendor:
*zag net dat LeaderRoel al het filmpje van OMFGCata al had geupload hehe![]()
Tja...quote:Leaderboards, world market, challenges, regions, and all that are unique to each server. In essence, there is no all-encompassing worldwide world. This decision was made in the interest of stability and speed. Regional updates are quicker this way, so I've been told, which I feel is more important than just having one universal server.
mschol PM sturenquote:Op maandag 25 februari 2013 17:22 schreef Karmijn12 het volgende:
Sorry als het een gedoe is, maar kan mijn specializatie veranderd worden? ik wil graag alle basisgrondstoffen zoals water, energie, vuilniswagens, afvoerput, brandweer, politie, ziekenhuis, en van alles en nog wat leveren.
Belast mij maar lekker, ik bouw wel dingen erbij als ik niet genoeg energie bijvoorbeeld heb.
Ja klopt, een watertank naast een industriegebied zetten en gelijk in het begin alles volstampen met dure wegenquote:Op maandag 25 februari 2013 17:11 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wow, wat zijn die gasten vreselijk vervelend en dom. Had echt de neiging het uit te zetten.
Ik bouw in het begin ook meestal veel wegen, maar dan ook meteen álles zonen, en niet maar een paar stukjesquote:Op maandag 25 februari 2013 17:39 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ja klopt, een watertank naast een industriegebied zetten en gelijk in het begin alles volstampen met dure wegen
Voorzover het voor ons duidelijk was ben je inderdaad verdeeld in clusters van 4 steden en kunnen die alleen onderling bewoners, politie, brandweer, werkers etc delen/leveren.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:25 schreef davedavy het volgende:
Ik heb eens wat rond gekeken naar Regio 2, kun je eigenlijk alleen maar stroom leveren aan de steden met een snelwegverbinding? Want anders kan ik alleen voor Frankrijk stroom leveren
Daar gaat het planquote:Op maandag 25 februari 2013 19:39 schreef Cowamundo het volgende:
[..]
Voorzover het voor ons duidelijk was ben je inderdaad verdeeld in clusters van 4 steden en kunnen die alleen onderling bewoners, politie, brandweer, werkers etc delen/leveren.
Dat is niet helemaal waar natuurlijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:39 schreef Cowamundo het volgende:
[..]
Voorzover het voor ons duidelijk was ben je inderdaad verdeeld in clusters van 4 steden en kunnen die alleen onderling bewoners, politie, brandweer, werkers etc delen/leveren.
Maar elektriciteit, water en hulpdiensten etc kunnen alleen via de weg transporteren. Alleen inwoners/toeristen konden dacht ik met trein, vliegtuig of bootquote:Op maandag 25 februari 2013 19:51 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar natuurlijk.
Kijk hier maar:
http://www.troel.nl/simcity
"Engeland en Italie" zijn wel met elkaar verbonden met de trein. Daarnaast bestaat er toch nog zoiets als een vliegtuig en boot (zodat Monet Platau en heel engeland met elkaar verbonden zijn.
En Duitsland en engeland via de boot.
quote:The clusters are defined as cities that are connected by a highway, and therefore can share road-centric services like power, water, sewage. This is also true for trucks, buses, police cars, ambulances, fire trucks, garbage tucks, recycling trucks, etc, and their non-road equivalents like fire and police helicopters. These vehicles can't be shared without a highway connection. So, in the end, the only thing that can be shared without a highway are workers, shoppers, and students.
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:51 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar natuurlijk.
Kijk hier maar:
http://www.troel.nl/simcity
"Engeland en Italie" zijn wel met elkaar verbonden met de trein. Daarnaast bestaat er toch nog zoiets als een vliegtuig en boot (zodat Monet Platau en heel engeland met elkaar verbonden zijn.
En Duitsland en engeland via de boot.
Dus dat.. Thnx!quote:Op maandag 25 februari 2013 20:00 schreef Troel het volgende:
[The clusters are defined as cities that are connected by a highway, and therefore can share road-centric services like power, water, sewage. This is also true for trucks, buses, police cars, ambulances, fire trucks, garbage tucks, recycling trucks, etc, and their non-road equivalents like fire and police helicopters. These vehicles can't be shared without a highway connection. So, in the end, the only thing that can be shared without a highway are workers, shoppers, and students.]
Dus kom ook om mee te beslissen.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:12 schreef Troel het volgende:
Voor de Regio2 mensen: de huidige verdeling wordt dus nog aangepast. Op het irc kanaal zijn we aan het passen en meten
En met passen, meten, knippen en plakken doel ik ook echt op:quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:25 schreef Troel het volgende:
[..]
En met passen, meten, knippen en plakken doel ik ook echt op:
[ afbeelding ]
Beetje over de top misschien?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:25 schreef Troel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valt wel mee. Het schuift gewoon lekker makkelijk en dan kan je meteen zien waar het fout gaatquote:
Voor regio 1 begint gewoon iemand de regio en zien we wel wie waar terecht komtquote:Op maandag 25 februari 2013 20:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Valt wel mee. Het schuift gewoon lekker makkelijk en dan kan je meteen zien waar het fout gaat
Zo kan het ook.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:30 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Voor regio 1 begint gewoon iemand de regio en zien we wel wie waar terecht komt. Wordt een hele dynamische regio
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:30 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Voor regio 1 begint gewoon iemand de regio en zien we wel wie waar terecht komt. Wordt een hele dynamische regio
Zal ik de regio starten dan? of gaat Lipjes dat doen?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:30 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Surveillance-Fiets gaat de regio starten voor ons.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:53 schreef tim94 het volgende:
[..]
Zal ik de regio starten dan? of gaat Lipjes dat doen?
In principe de bovenstequote:Op maandag 25 februari 2013 21:30 schreef AppleMartini het volgende:
Is daar al iemand voor in regio 3?
Of gewoon de bestaande regio anders indelenquote:Op maandag 25 februari 2013 22:06 schreef Thrilled het volgende:
Wellicht dat we dan beter kunnen beslissen om de eerste paar dagen een beetje te knoeien in de regio zoals we hem nu opgezet hebben, gelijk zoveel mogelijk proberen uit te wisselen met alles en iedereen in onze regio. Tot op het punt dat iedereen de game heeft en we eventueel een nieuwe indeling maken en een nieuwe regio starten? Valt niks aan te verliezen toch?
mschol gaat regio 4 starten voor zover ik weet en aangezien hij bovenaan staat.. Alleen speelt hij ook in regio 1 dus hopelijk maakt hij daar wel tijd voor vrij voordat hij helemaal in zijn regio 1 city duikt!quote:Op maandag 25 februari 2013 21:46 schreef _NZT_ het volgende:
Wie doet regio 4??? Ik kan op release en zondag daarna wel, alleen daarna 1,5/2 weken is mogelijkheid om te gamen minimaal...
Precies. Je kan ook niet verwachten dat iedereen hem gelijk de eerste dag heeft en gelijk kan spelen. Er zijn gewoon ook mensen die moeten werken of wat dan ook.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:06 schreef Thrilled het volgende:
Wellicht dat we dan beter kunnen beslissen om de eerste paar dagen een beetje te knoeien in de regio zoals we hem nu opgezet hebben, gelijk zoveel mogelijk proberen uit te wisselen met alles en iedereen in onze regio. Tot op het punt dat iedereen de game heeft en we eventueel een nieuwe indeling maken en een nieuwe regio starten? Valt niks aan te verliezen toch?
Troel.. of Trollcity?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:48 schreef 82Sander het volgende:
[..]
Precies. Je kan ook niet verwachten dat iedereen hem gelijk de eerste dag heeft en gelijk kan spelen. Er zijn gewoon ook mensen die moeten werken of wat dan ook.
Dat neemt niet weg dat mensen die willen beginnen natuurlijk ook moeten beginnen. Als ze maar een plekje vrijhouden voor de mensen die een paar dagen later komen..
Neem aan dat dit geen probleem is.
Trouwesn Troel . Goed bezig![]()
Denk er over na om me stad Troelcity te noemen
Volgens mij niet, ik heb dit nog nergens gezienquote:Op maandag 25 februari 2013 23:00 schreef Romanus het volgende:
Je kan geen eenrichtingsverkeer wegen maken of wel?
Jammer, leek me wel leukquote:Op maandag 25 februari 2013 23:04 schreef Mopsy het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ik heb dit nog nergens gezien
Haha, ik herken dit wel jaquote:Jammer, leek me wel leukBeetje Rollercoaster Tycoon-style ('Geen toegang' bordje bij de uitgang zetten) zodat niemand je stad/park uit kan
quote:Op maandag 25 februari 2013 23:13 schreef ArnosL het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit niet op een mooiere manier op te lossen met taxibanen en dergelijke? Het ziet er zo niet bepaald mooi uit vind ik.
ik laat het hier van te voren weten of mij het lukt om R4 te starten, anders is de volgende de pineutquote:Op maandag 25 februari 2013 22:18 schreef Cowamundo het volgende:
[..]
mschol gaat regio 4 starten voor zover ik weet en aangezien hij bovenaan staat.. Alleen speelt hij ook in regio 1 dus hopelijk maakt hij daar wel tijd voor vrij voordat hij helemaal in zijn regio 1 city duikt!
Tof filmpje trouwens om wat meer van de gameplay te zien, wel beetje een saaie stad met al die blokken... voor mij weer een duidelijk voorbeeld waarom ik wat meer ga freeballen met het wegen net...
En zoals ik de progressie van een stad al enig sinds wat had voorgesteld, denk ik dat je later in het spel weer delen van je stad zal moeten slopen en herbouwen want meteen alles volgooien met avenue's lijkt me een beetje duur in het begin.
zal ik doen, ik ben komende dagen niet veel online denk ik, pm mij als ik wat moet doen!quote:Op maandag 25 februari 2013 12:44 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
wil je mij uit regio 4 halen
Okay top!quote:Op maandag 25 februari 2013 21:20 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Surveillance-Fiets gaat de regio starten voor ons.
Ik gok dat die in het bovenstaande plaatje al enig sinds is uitgebreid aangezien ik niet denk dat je meteen met 4 start/landingsbanen begint. Of er een mogelijkheid is om eventuele "taxi banen" aan te leggen tussen de extra start/landing strips wordt afwachten.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:02 schreef Troel het volgende:
Je kunt de vliegvelden neem ik aan ook uitbreiden
Sterker nog: bijna alle gebouwen die je zelf neer kan zetten (dus niet RCI) hebben een uitbreid-functiequote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:02 schreef Troel het volgende:
Je kunt de vliegvelden neem ik aan ook uitbreiden
Ja daaromquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:51 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Sterker nog: bijna alle gebouwen die je zelf neer kan zetten (dus niet RCI) hebben een uitbreid-functie
Het lijkt er inderdaad wel op, de regio is al begonnen maar je kunt nog steeds vrienden uitnodigen. Een goed teken dus!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:51 schreef Cowamundo het volgende:
Als ik dit plaatje trouwens bekijk denk ik dat het gewoon mogelijk is om later in het spel nog mensen toe te voegen in je privé regio en dus niet iedereen er vanaf het begin bij hoeft te zitten! (al moet je dan natuurlijk wel een plekje vrij houden om op te kunnen spelen).
Nja ik hoorde gisteren dat Troel het allemaal ging laten zoals het is, waarom nu schuiven als er later weer gewijzigd moet worden. Ik neem aan dat iedereen die zn game op dag 1 al heeft toch gelijk wilt spelenquote:Op maandag 25 februari 2013 22:11 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Of gewoon de bestaande regio anders indelen
dan is het wellicht gewoon een publieke regioquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:57 schreef Mopsy het volgende:
[..]
Het lijkt er inderdaad wel op, de regio is al begonnen maar je kunt nog steeds vrienden uitnodigen. Een goed teken dus!
Heel serieus gesprek daar linksonderquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:51 schreef Cowamundo het volgende:
Als ik dit plaatje trouwens bekijk denk ik dat het gewoon mogelijk is om later in het spel nog mensen toe te voegen in je privé regio en dus niet iedereen er vanaf het begin bij hoeft te zitten! (al moet je dan natuurlijk wel een plekje vrij houden om op te kunnen spelen).
[ afbeelding ]
Ik wil ook electronics doen maar education lijkt me ook wel tof. Ik wil een arco of een raketinstallatiequote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:09 schreef LinQ het volgende:
Ik heb hem ook gepre-ordered nuen volgende week donderdag en vrijdag ben ik vrij!
hopelijk houden de servers het
Weten mensen in regio 4 al waar ze zich in willen specialiseren? Dan kunnen we ook een beetje clusters gaan vormen. Ikzelf zal electronics gaan doen, waardoor ik ook al het afval van mijn cluster op wil gaan halen en eventueel voor stroom willen zorgen voor mijn cluster.
Als jij ook electronics gaat doen heeft het niet veel zin om in dezelfde cluster als mij te gaan zitten lijkt mij. Aangezien we dan beiden gerecycled afval nodig hebben. Denk dat we zoveel mogelijk de specialisaties moeten verdelen over verschillende clusters, met name de specialisaties welke bepaalde grondstoffen nodig zijn. 2x een stad gespecialiseerd in Nutsvoorzieningen lijkt mij bijv. ook geen goed idee.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:14 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik wil ook electronics doen maar education lijkt me ook wel tof. Ik wil een arco of een raketinstallatie
Mee eens, denk dat het verdelen van de specialisaties gewoon moet gebeuren wanneer de regio er is en we steden hebben geclaimd. Als ik dan bij iemand in cluster zit die electronics wil doen dan doe ik wel wat anders, education of culture. Ik ben de moeilijkste nietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:40 schreef LinQ het volgende:
[..]
Als jij ook electronics gaat doen heeft het niet veel zin om in dezelfde cluster als mij te gaan zitten lijkt mij. Aangezien we dan beiden gerecycled afval nodig hebben. Denk dat we zoveel mogelijk de specialisaties moeten verdelen over verschillende clusters, met name de specialisaties welke bepaalde grondstoffen nodig zijn. 2x een stad gespecialiseerd in Nutsvoorzieningen lijkt mij bijv. ook geen goed idee.
Het hoeft van mij niet zo uitgebreid gespecificeerd te worden zoals Troel dat doet voor Regio 2 maar een beetje nadenken over de indeling lijkt me geen slecht idee
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:09 schreef LinQ het volgende:
Ik heb hem ook gepre-ordered nuen volgende week donderdag en vrijdag ben ik vrij!
hopelijk houden de servers het
Weten mensen in regio 4 al waar ze zich in willen specialiseren? Dan kunnen we ook een beetje clusters gaan vormen. Ikzelf zal electronics gaan doen, waardoor ik ook al het afval van mijn cluster op wil gaan halen en eventueel voor stroom willen zorgen voor mijn cluster.
Hier staat de redelijk up to date lijst voor regio 4, mocht je aanpassingen hebben even mschol een PM sturen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:14 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik wil ook electronics doen maar education lijkt me ook wel tof. Ik wil een arco of een raketinstallatie
Prima, nu staat Het_torentje bovenaan. Die heb ik de laatste tijd ook niet zien posten, wie van regio 4 heeft volgende week donderdag tijd om de regio te starten en de rest te inviten? Ik wil het eventueel ook wel doen...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:23 schreef mschol het volgende:
ik heb mijzelf voorlopig uit regio 4 teruggetrokken, ik weet nml niet of ik bij release kan gamen
pm's verewerkt en plaatje geupdate
Voor de ene helft moet je namelijk personen geven/nemen (kan via vliegveld/trein/weg)quote:City specializations:
- Mining
- Drilling
- Trading
- Electronics
- Culture
- Gambling
- Education
ik hoop dat er alsnog een regio komt waar iedereen aan 1 snelweg zitquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:38 schreef Thrilled het volgende:
Maar jongens, ik denk dat dat nu juist het probleem isEr is geen echte 'specialisatie' in de vorm van elektra, water, politie, brandweer, ambu:
[..]
Voor de ene helft moet je namelijk personen geven/nemen (kan via vliegveld/trein/weg)
Voor de andere helft moet je goederen geven/nemen (kan via vliegveld, trein, weg, water)
Met andere woorden, voor die specialisaties heb je altijd wel opties om naar elke stad in de regio iets uit te wisselen. Maar met die 'sub'-specialisaties zoals stroom, water etc gaat dat niet omdat je niet met een snelweg aan alle steden verbonden bent.
Maar je zit toch altijd per 4 steden (cluster) aan dezelfde snelweg vast? Dan kun je toch per cluster een specialist in Nuts voorzieningen hebben? Of ben ik niet aan het opletten?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:38 schreef Thrilled het volgende:
Maar jongens, ik denk dat dat nu juist het probleem isEr is geen echte 'specialisatie' in de vorm van elektra, water, politie, brandweer, ambu:
[..]
Voor de ene helft moet je namelijk personen geven/nemen (kan via vliegveld/trein/weg)
Voor de andere helft moet je goederen geven/nemen (kan via vliegveld, trein, weg, water)
Met andere woorden, voor die specialisaties heb je altijd wel opties om naar elke stad in de regio iets uit te wisselen. Maar met die 'sub'-specialisaties zoals stroom, water etc gaat dat niet omdat je niet met een snelweg aan alle steden verbonden bent.
Daar heb je een punt. Maar als je dan toch gebruik wil maken van een van de diensten van je mede regio genoten is het toch wel makkelijk als je kunt kiezen uit verschillende specialisaties?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:53 schreef Thrilled het volgende:
Nee ok, maar we worden nu niet verdeeld op basis van die sub-specialisatie, maar op de hoofd-specialisatie zoals dat lijstje wat ik plaatste.
Om heel eerlijk te zijn wil ik namelijk niet afhankelijk zijn van een ander op gebied van stroom/water/hulpverlening.. stel dat we met 15 steden afhankelijk zijn van jou, en we groeien allemaal behoorlijk, dan moeten we maar hopen dat jij het kan bijbenen.. Mocht jij een keer een ramp krijgen, zitten we allemaal zonder stroom, ga jij idle, op vakantie, noem maar iets op en je stad ligt stil, is de kans voor problemen bij ons ook weer groter. Ik voorzie veel liever zelf mijn eigen dingen.. Logischerwijs is dat wanneer ik geen olie heb, ik wel olie moet inkopen van een andere stad etc, maar daarom denk ik dat we moeten blijven focussen op de 'hoofd' specialisaties, omdat je die (volgens mij) toch wel met een trade depot of global market kan blijven uitwisselen..
Dat kan, Mschol kan je toevoegen aan het lijstje als je je origin naam geeft (je kan hem PMen)quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:54 schreef Mopsy het volgende:
Ik zie dat er in regio 4 maar 14 mensen zitten, kan ik daar misschien nog bij?
Ik heb Mschol een berichtje gestuurdquote:Dat kan, Mschol kan je toevoegen aan het lijstje als je je origin naam geeft (je kan hem PMen)
je zit erin, plaatje update ik laterquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:05 schreef Mopsy het volgende:
[..]
Ik heb Mschol een berichtje gestuurd
In de handleiding staat ook nadrukkelijk dat je in een prive regio mensen moet uitnodigen voor je begint met spelen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:20 schreef mschol het volgende:
[..]
dan is het wellicht gewoon een publieke regio
Voor de mensen in Murrica nog 1 week inderdaadquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:00 schreef Troel het volgende:
Leuk
Het is nu ook gewoon bijna al natuurlijk! Voor de mensen in de USA dan
Ik denk dat je dan eerst moet downloadenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:07 schreef TigerXtrm het volgende:
Als alles goed gaat krijg ik mijn code op 7 maart om middernacht. Ben benieuwd of ik dan meteen kan spelen
100mb glasvezelquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan eerst moet downloaden
Dan nog moet je eerst downloaden, ongeacht hoe lang het duurt hequote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:21 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
100mb glasvezel. Downloaden duurt nog geen 10 minuten
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan nog moet je eerst downloaden, ongeacht hoe lang het duurt he
Vrouwen moeten altijd gelijk hebben hequote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ik geen gelijk heb dan
Behalve als we het ECHT niet hebbenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:23 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Vrouwen moeten altijd gelijk hebben he![]()
Ja, je hebt gelijk.
ThaBrain, heb je al een regio gekozen voor regio 3?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:36 schreef LeaderRoel het volgende:
Alle plaatjes van de regio's staan op IGNIk zet ze even van alle 16 personen regio's hier. Willen alle regioleiders beslissen welke regio ze nemen?
Ohja: Gele lijntjes zijn snelwegen, witte lijntjes zijn rails.
Viridian Woods
[ afbeelding ]
Titan Gorge
[ afbeelding ]
Discovery Delta
[ afbeelding ]
Discovery Delta. Genoeg water om al mijn rotzooi in te dumpenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:16 schreef tim94 het volgende:
Regio 1, welke regio nemen wij?
Ik zou persoonlijk voor Discovery Delta of Titan Gorge gaan
Dat zouden ook mijn keuzes zijn. Discovery Delta bied wel een uitdaging omdat je minder bouwgrond hebt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:16 schreef tim94 het volgende:
Regio 1, welke regio nemen wij?
Ik zou persoonlijk voor Discovery Delta of Titan Gorge gaan
bij mij doet hij het niet!twitter:simcity twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 18:17:13Okay, the site is up and running. Thanks you all for your patience. Now let's destroy a city! reageer retweet
Ik kan het ook doen.quote:Prima, nu staat Het_torentje bovenaan. Die heb ik de laatste tijd ook niet zien posten, wie van regio 4 heeft volgende week donderdag tijd om de regio te starten en de rest te inviten? Ik wil het eventueel ook wel doen...
Ja ik kan nu ook weer stemmenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:30 schreef tim94 het volgende:
Ik heb een zwart beeld, maar kan wel stemmen in ieder geval :p
twitter:simcity twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 18:32:16Again...sorry for the technical difficulties at Let's All Be Mayor. Please stand by. reageer retweet
twitter:simcity twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 18:32:16Again...sorry for the technical difficulties at Let's All Be Mayor. Please stand by. reageer retweet
Het kunnen ook onverwachte rampen zijn, dus dat wordt heel erg frustrerend als een onverwachte meteor shower je stad waar je zo hard aan gewerkt hebt ineens helemaal is afgebrandquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:43 schreef tim94 het volgende:
Hahahaha die meteorieten brengen ook weinig schade toe zeg
Ja okay da's wel kut :pquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:45 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Het kunnen ook onverwachte rampen zijn, dus dat wordt heel erg frustrerend als een onverwachte meteor shower je stad waar je zo hard aan gewerkt hebt ineens helemaal is afgebrand
thnxquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:45 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
http://letsallbemayor.com/en/event/disaster-city#
Ik ook. Lekker vluchten zoals echte internethelden dat doen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:50 schreef LeaderRoel het volgende:
Waar gaan we op stemmen? Ik heb op treintje gestemd
Paar keer refreshen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij mij is ie nog steeds aan het laden...
top.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:52 schreef AppleMartini het volgende:
Treintje gestemd
[..]
Paar keer refreshen?
Waarschijnlijk omdat de taal verandert is, rechts in de bovenhoekquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:54 schreef AppleMartini het volgende:
Waarom is die poll ineens in het Frans bij mij?
nopequote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:55 schreef tim94 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat de taal verandert is, rechts in de bovenhoek
Bij mij stond ie ook op duits, maar rechtsboven gewoon op engels, als je gewoon nog een x op engels klikt moet et goed zijnquote:
Leuke planning, waar kan ik dat zien? Volgens mij mos ik wat?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:00 schreef AppleMartini het volgende:
Disaster City
Unleash meteors, earthquakes, tornados and a lizard just for fun.
Live Now
Casino City
How many fancy casinos, luxury hotels and tourist traps can one city take?
Feb. 27
Going Green
Can we turn a toxic city into a symbol of environmentalism?
Feb. 28
City In The Shape Of
With curved roads, anything is possible.
Mar. 1
Burn Some Coal
A limited amount of coal. Endless ways to burn it.
Mar. 2
City on the Brink
Can we save a city on the verge of collapse?
Mar. 3
4 cities in 4 hours
A metropolitan multitasking extravaganza.
Mar. 4
http://letsallbemayor.com/en/event/disaster-city#quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:05 schreef LeaderRoel het volgende:
Ben benieuwd naar de livestream 4 cities in 4 hours, dan krijgen we ook een beetje een idee van hoe we onze regio's goed kunnen indelen
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij mij is ie nog steeds aan het laden...
Hij is bij mij nu weg, na veel refreschen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:16 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Bij mij ook, krijg het niet weg met refreshen of die taalknop bovenaan
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:20 schreef LeaderRoel het volgende:
Japan en Indonesië stemmen zeker op "One is more than enough"
Inderdaad.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:24 schreef LeaderRoel het volgende:
Al wat interessante gameplay elementen gezien, deze mensen weten ook hoe het spel werkt ipv de meeste Youtube helden
Hoeveel mensen zijn dat? Ik kan me niet voorstellen dat er veel vanuit afrika gekeken wordt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:25 schreef LeaderRoel het volgende:
Wtf, 50% van Afrika stemt op "3 is the magic number"?
Lijkt me sterk dat 100 mensen daar kijken en er 50 op 3 stemmenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:29 schreef TigerXtrm het volgende:
Want in Afrika wonen alleen primitieve stammen en leeuwen, toch?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:29 schreef TigerXtrm het volgende:
Want in Afrika wonen alleen primitieve stammen en leeuwen, toch?
Zei het tochquote:
Is juist leuk dat ze het weer opbouwen, zo heeft de aarbedving extra effectquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:34 schreef tim94 het volgende:
Wow de populatie wordt alleen maar hoger
Niet zomaar hagedissen, je krijgt een enorme Godzilla soort van beestquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:39 schreef tim94 het volgende:
Wauw dat zag er echt vet uit
We hebben dus Aardbevingen, UFO, Hagedissen invasie, meteorieten, Tornado en zombie-aanval
Die vind ik persoonlijk niet zo leuk, maar wel nostalgischquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:39 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Niet zomaar hagedissen, je krijgt een enorme Godzilla soort van beest
Dit en m'n haar vervenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:56 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Officiële livestream http://letsallbemayor.com/en/event/disaster-city#
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:56 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Officiële livestream http://letsallbemayor.com/en/event/disaster-city#
Volgens mij heb ik dat gemist?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oh, dat dubbelklikken is wel nice.
Je kan blijkbaar dubbelklikken op parkjes en ze zodoende (de paden) met elkaar verbinden.quote:
Oh nice!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kan blijkbaar dubbelklikken op parkjes en ze zodoende (de paden) met elkaar verbinden.
Welke kleurquote:
Het was eerst blondig, toen bruin, en toen vond ik dat bruin veel te donker was dus nu probeer ik het weer te blonderen maar het wordt oranje nuquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:10 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Het was eerst blondig, toen bruin, en toen vond ik dat bruin veel te donker was dus nu probeer ik het weer te blonderen maar het wordt oranje nu![]()
Oeiquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:10 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Het was eerst blondig, toen bruin, en toen vond ik dat bruin veel te donker was dus nu probeer ik het weer te blonderen maar het wordt oranje nu![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |