En met passen, meten, knippen en plakken doel ik ook echt op:quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:25 schreef Troel het volgende:
[..]
En met passen, meten, knippen en plakken doel ik ook echt op:
[ afbeelding ]
Beetje over de top misschien?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:25 schreef Troel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valt wel mee. Het schuift gewoon lekker makkelijk en dan kan je meteen zien waar het fout gaatquote:
Voor regio 1 begint gewoon iemand de regio en zien we wel wie waar terecht komtquote:Op maandag 25 februari 2013 20:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Valt wel mee. Het schuift gewoon lekker makkelijk en dan kan je meteen zien waar het fout gaat
Zo kan het ook.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:30 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Voor regio 1 begint gewoon iemand de regio en zien we wel wie waar terecht komt. Wordt een hele dynamische regio
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:30 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Voor regio 1 begint gewoon iemand de regio en zien we wel wie waar terecht komt. Wordt een hele dynamische regio
Zal ik de regio starten dan? of gaat Lipjes dat doen?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:30 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Surveillance-Fiets gaat de regio starten voor ons.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:53 schreef tim94 het volgende:
[..]
Zal ik de regio starten dan? of gaat Lipjes dat doen?
In principe de bovenstequote:Op maandag 25 februari 2013 21:30 schreef AppleMartini het volgende:
Is daar al iemand voor in regio 3?
Of gewoon de bestaande regio anders indelenquote:Op maandag 25 februari 2013 22:06 schreef Thrilled het volgende:
Wellicht dat we dan beter kunnen beslissen om de eerste paar dagen een beetje te knoeien in de regio zoals we hem nu opgezet hebben, gelijk zoveel mogelijk proberen uit te wisselen met alles en iedereen in onze regio. Tot op het punt dat iedereen de game heeft en we eventueel een nieuwe indeling maken en een nieuwe regio starten? Valt niks aan te verliezen toch?
mschol gaat regio 4 starten voor zover ik weet en aangezien hij bovenaan staat.. Alleen speelt hij ook in regio 1 dus hopelijk maakt hij daar wel tijd voor vrij voordat hij helemaal in zijn regio 1 city duikt!quote:Op maandag 25 februari 2013 21:46 schreef _NZT_ het volgende:
Wie doet regio 4??? Ik kan op release en zondag daarna wel, alleen daarna 1,5/2 weken is mogelijkheid om te gamen minimaal...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |