Ja klopt, een watertank naast een industriegebied zetten en gelijk in het begin alles volstampen met dure wegenquote:Op maandag 25 februari 2013 17:11 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wow, wat zijn die gasten vreselijk vervelend en dom. Had echt de neiging het uit te zetten.
Ik bouw in het begin ook meestal veel wegen, maar dan ook meteen álles zonen, en niet maar een paar stukjesquote:Op maandag 25 februari 2013 17:39 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ja klopt, een watertank naast een industriegebied zetten en gelijk in het begin alles volstampen met dure wegen
Voorzover het voor ons duidelijk was ben je inderdaad verdeeld in clusters van 4 steden en kunnen die alleen onderling bewoners, politie, brandweer, werkers etc delen/leveren.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:25 schreef davedavy het volgende:
Ik heb eens wat rond gekeken naar Regio 2, kun je eigenlijk alleen maar stroom leveren aan de steden met een snelwegverbinding? Want anders kan ik alleen voor Frankrijk stroom leveren
Daar gaat het planquote:Op maandag 25 februari 2013 19:39 schreef Cowamundo het volgende:
[..]
Voorzover het voor ons duidelijk was ben je inderdaad verdeeld in clusters van 4 steden en kunnen die alleen onderling bewoners, politie, brandweer, werkers etc delen/leveren.
Dat is niet helemaal waar natuurlijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:39 schreef Cowamundo het volgende:
[..]
Voorzover het voor ons duidelijk was ben je inderdaad verdeeld in clusters van 4 steden en kunnen die alleen onderling bewoners, politie, brandweer, werkers etc delen/leveren.
Maar elektriciteit, water en hulpdiensten etc kunnen alleen via de weg transporteren. Alleen inwoners/toeristen konden dacht ik met trein, vliegtuig of bootquote:Op maandag 25 februari 2013 19:51 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar natuurlijk.
Kijk hier maar:
http://www.troel.nl/simcity
"Engeland en Italie" zijn wel met elkaar verbonden met de trein. Daarnaast bestaat er toch nog zoiets als een vliegtuig en boot (zodat Monet Platau en heel engeland met elkaar verbonden zijn.
En Duitsland en engeland via de boot.
quote:The clusters are defined as cities that are connected by a highway, and therefore can share road-centric services like power, water, sewage. This is also true for trucks, buses, police cars, ambulances, fire trucks, garbage tucks, recycling trucks, etc, and their non-road equivalents like fire and police helicopters. These vehicles can't be shared without a highway connection. So, in the end, the only thing that can be shared without a highway are workers, shoppers, and students.
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:51 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar natuurlijk.
Kijk hier maar:
http://www.troel.nl/simcity
"Engeland en Italie" zijn wel met elkaar verbonden met de trein. Daarnaast bestaat er toch nog zoiets als een vliegtuig en boot (zodat Monet Platau en heel engeland met elkaar verbonden zijn.
En Duitsland en engeland via de boot.
Dus dat.. Thnx!quote:Op maandag 25 februari 2013 20:00 schreef Troel het volgende:
[The clusters are defined as cities that are connected by a highway, and therefore can share road-centric services like power, water, sewage. This is also true for trucks, buses, police cars, ambulances, fire trucks, garbage tucks, recycling trucks, etc, and their non-road equivalents like fire and police helicopters. These vehicles can't be shared without a highway connection. So, in the end, the only thing that can be shared without a highway are workers, shoppers, and students.]
Dus kom ook om mee te beslissen.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:12 schreef Troel het volgende:
Voor de Regio2 mensen: de huidige verdeling wordt dus nog aangepast. Op het irc kanaal zijn we aan het passen en meten
En met passen, meten, knippen en plakken doel ik ook echt op:quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:25 schreef Troel het volgende:
[..]
En met passen, meten, knippen en plakken doel ik ook echt op:
[ afbeelding ]
Beetje over de top misschien?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:25 schreef Troel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valt wel mee. Het schuift gewoon lekker makkelijk en dan kan je meteen zien waar het fout gaatquote:
Voor regio 1 begint gewoon iemand de regio en zien we wel wie waar terecht komtquote:Op maandag 25 februari 2013 20:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Valt wel mee. Het schuift gewoon lekker makkelijk en dan kan je meteen zien waar het fout gaat
Zo kan het ook.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:30 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Voor regio 1 begint gewoon iemand de regio en zien we wel wie waar terecht komt. Wordt een hele dynamische regio
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:30 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Voor regio 1 begint gewoon iemand de regio en zien we wel wie waar terecht komt. Wordt een hele dynamische regio
Zal ik de regio starten dan? of gaat Lipjes dat doen?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:30 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:25 schreef Troel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |