abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123301908
Deel 1: DIG / UPC Horizon

En hier verder

pi_123302088
Maar ik zit eraan te denken om mijn internet gewoon via de MB te laten gaan. Was bang voor storingen dat ik dan niets had.
  zondag 24 februari 2013 @ 22:36:10 #3
381451 HotSummerNight
DM mij voor een date :')
pi_123305130
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 21:52 schreef OxygeneFRL het volgende:
Maar ik zit eraan te denken om mijn internet gewoon via de MB te laten gaan. Was bang voor storingen dat ik dan niets had.
alles loopt bij mij via de mediabox, werkt prima, hij is mijn router, wireless accesspoint en mediabox.
Morgen ben ik jarig
Gister had ik sex met een mooiboy
Ik kan 4 vingers in mijn poesje schuiven
alleen echte playerz mogen mij dm'en
pi_123306454
Ja het zal vast en zeker prima verlopen, maar ik heb er geen zin in dat als de MB vastloopt of storing heeft ik geen tv en geen internet meer heb,
pi_124061464
Nou heb internet via de box lopen. Gaat allemaal prima. Maar je kan toch apparaten op een netwerk aansluiten? Mijn laptop zeg maar?
  donderdag 14 maart 2013 @ 20:26:28 #6
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_124061887
Hier sinds gisteren weer problemen. Geen internet. Ik dacht ik reset gewoon naar fabrieksinstellingen, dat werkte bij de installatie een paar weken terug ook. Nu zit ik weer met de foutcodes 1010 en 1030. Die had ik in het begin ook en toen hielp die reset wel, maar nu niet.

Iemand een oplossing ? Monteur kan maandag pas :{ .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_124062706
Email van UPC;

quote:
Beste Adolecens,

Als één van de allereerste abonnees koos u voor het Alles-in-1 Horizon TV-pakket. Hiervoor zijn we u erg dankbaar. We beseffen ons dat de eerste periode met Horizon niet altijd de makkelijkste was. Uw Horizon TV-beleving is wellicht niet optimaal geweest. Dat vinden wij vervelend.

Verlenging introductieaanbieding
Graag willen we uw vertrouwen in ons belonen. Daarom mag u langer van onze introductieaanbieding gebruikmaken. U behoudt de korting op het abonnement, het uitgebreide zenderpakket, het HD-pakket én Film1 tot en met 31 mei 2013. Hier hoeft u niets voor te doen.

Verbetering Horizon Mediabox
Uw Horizon Mediabox heeft inmiddels diverse updates gehad. De mediabox is nu stabieler, werkt beter en reageert sneller. Ook in de komende periode brengen we nog verbeteringen aan. Wilt u meer uit Horizon TV halen? Ga dan naar onze gebruikerstips.

2 maanden extra volgens mij.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_124063283
Nergens last van hier. Eerder last van dichtgetimmerde poorten op de MB, zo moet ik nu een aparte router aan houden voor de ipcam + opslag.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  donderdag 14 maart 2013 @ 21:41:19 #9
50442 DaMook
pi_124066035
Jeej, ik weet niet wat ik gedaan heb, maar het werkt weer *O* .

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
  Admin vrijdag 15 maart 2013 @ 10:08:13 #10
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_124082565
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 20:39 schreef Adolecens het volgende:
Email van UPC;

[..]

2 maanden extra volgens mij.
Die heb ik ook. Mijn eerste zes maanden waren afgelopen maandag voorbij. Nette actie dat er een verlenging van de aanbieding is. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_124082842
Voor wie dit interessant vindt:

Hebben jullie veel last gehad van de storing die het UPC netwerk had op digitaal gebied en waar je vooraf voor werd gewaarschuwd via mail? (werkzaamheden) Het zou op 14 of 15 maart jl. tussen 01:00 uur en 07:00 uur gebeuren, een tijdstip dat elk weldenkend mens slaapt.

Ik heb er niks van gemerkt i.i.g daar ik zoals verwacht sliep.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2013 10:18:26 ]
  vrijdag 15 maart 2013 @ 13:35:40 #12
381451 HotSummerNight
pi_124089687
Ik heb er wel eens last van dat ik de box op pauze zet omdat ik bv een film wil kijken, en dat ik hem dan niet van pauze af krijg. ik kan dan alleen stoppen.

Wat dan wel lijkt te werken is terug spoelen, ik zie dan beelden, maar zodra ik terug spoel naar het begin van het programma blijft hij weer in pauze modus hangen.

volgensmij komt het doordat ik na het zappen hem direct pauze zet.

bv ik zit het journaal op ned1 te kijken, en daarna begint een film op veronica.

Ik zap dan na het journaal naar veronica, knal hem direct (zegmaar zodra ik beeld heb) op pauze om wat drinken te halen. volgensmij zit hier het probleem, als je wat langer kijkt en dan op pauze zet is het geen probleem.

hebben jullie dat ook?
Morgen ben ik jarig
pi_124098878
Is er ook ergens een handleiding voor de HB te downloaden?
  vrijdag 15 maart 2013 @ 17:45:25 #14
6941 APK
Factual, I think.
pi_124099730
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 17:22 schreef OxygeneFRL het volgende:

Is er ook ergens een handleiding voor de HB te downloaden?
Hiero.

Maar je krijgt dat boekje er toch gewoon bij?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_124100161
Ik wilde laatst de reclame doorspoelen van een programma dat ik had opgenomen, maar hij bleef hangen en wilde niet meer stoppen en spoelde zo door naar het eind :')
Verder werkt het wel prima, alleen als je alle afleveringen van een serie op wilt nemen, dat doet ie dus niet.
Tap tap tap
pi_124102034
Vet...ik heb Twonky geinstalleerd zodat ik muziek etc kan afspelen op me tv..ik had alleen gehoopt dat ik mijn beeldsignaal op de tv kon toveren
pi_124128526
Gisteren gebeld met UPC, omdat ik wel alle HD zenders nog had maar niet de extra zenders.
Daarna met hele gezellige gozert heel lijstje doorgelopen met dingen waar ik recht op had maar ik niet had gekregen :') Ook die email dus niet van 2 maanden extra.
Dus aankomende maand financiele vergoeding en Film1/Sport1 nogmaals 3 maanden voor 5¤.
Inmiddels werken alle zenders weer, en gaf hij ook nog de tip als je films snel wilt zien, ga lekker downloaden :P

Al met al zijn dit dus de grootste problemen die ik heb gehad met me Horizon. *O*
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  zaterdag 16 maart 2013 @ 14:32:15 #18
180280 Inschrijven_valt_niet_mee
Ik ben niet gek, denk ik...
pi_124129373
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 18:53 schreef OxygeneFRL het volgende:
Vet...ik heb Twonky geinstalleerd zodat ik muziek etc kan afspelen op me tv..ik had alleen gehoopt dat ik mijn beeldsignaal op de tv kon toveren
Met Twonky kan je muziek en film-bestanden van je PC op de TV afspelen. Je PC-scherm naar de TV sturen gaat niet werken. (of bedoel je heel iets anders?)
pi_124129423
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 14:32 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:

[..]

Met Twonky kan je muziek en film-bestanden van je PC op de TV afspelen. Je PC-scherm naar de TV sturen gaat niet werken. (of bedoel je heel iets anders?)
Ja dat bedoel ik. Kan wel via een kabel op je tv aansluiten maar had gehoopt dat ik idd mijn pc scherm op de tv kon doen ofzo
  zaterdag 16 maart 2013 @ 14:44:37 #20
pi_124129660
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 14:34 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik. Kan wel via een kabel op je tv aansluiten maar had gehoopt dat ik idd mijn pc scherm op de tv kon doen ofzo
Dan moet je de TV op een of andere manier als extra scherm aan je pc koppelen, dat kan de HB niet. Misschien kan je met dit speeltje en remote desktop iets bereiken. Ik ken het niet, lijkt me wel leuk speelgoed ;)
pi_124159276
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 14:34 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Er is een manier om met vlc je scherm op te nemen en te streamen via twonky naar je tv.
pi_124559435
UPC geeft alle klanten gratis digitale tv
quote:
UPC geeft alle klanten kosteloos digitale tv. Daarvoor is geen nieuw kastje of een andere kabel nodig. Alle klanten die nu analoge tv kijken, gaan per 3 april automatisch over op het digitale signaal. Dat laat het bedrijf woensdag weten.

Het gaat om de 29 populairste zenders en 12 regionale en lokale zenders. Nederland 1, 2 en 3 zijn zelfs in HD beschikbaar. Klanten hoeven geen nieuw abonnement af te sluiten en de prijs van het analoge kabelabonnement blijft ondanks de toevoeging van digitaal signaal gelijk.

Het digitale signaal wordt via de bestaande kabels doorgegeven in alle huishoudens die UPC afnemen. Dat zijn er in totaal 1,7 miljoen. De tv moet wel geschikt zijn om dit digitale signaal te ontvangen. Hiervoor is een DVB-C-ontvanger nodig.

Volgens UPC zit die ontvanger in 90 procent van de tv's die momenteel in Nederland verkocht worden. "Op dit moment heeft ten minste 40 procent van alle UPC-klanten één of meerdere televisies met zo'n ontvanger", aldus het bedrijf. De rest van de klanten ontvangt voorlopig dus nog het analoge signaal.

De maatregel betekent ook dat klanten die nu via een settopbox (het kastje van providers als UPC, Ziggo en KPN) digitale tv in hun woonkamer ontvangen, maar analoge tv hebben in bijvoorbeeld de slaapkamer, op alle tv-toestellen een digitaal signaal krijgen.

Voor het gebruik van interactieve tv is wel een mediabox nodig. Daarmee kunnen bijvoorbeeld programma's opgenomen worden, is een elektronische tv-gids beschikbaar, kunnen gemiste programma's teruggekeken worden en is het mogelijk films te huren.

UPC heeft 1,7 miljoen klanten, waarvan 1,1 miljoen digitale televisie afnemen. De overige 600.000 klanten kijken dus analoge tv. Hoeveel klanten naast digitale tv op een tweede toestel een analoog signaal gebruiken, is niet bekend.
Bron: nu.nl

Zou dit een vervanger zijn voor dat tweede kastje wat je zou krijgen en ze dat niet voor elkaar krijgen, of worden we hier gewoon genaaid :?
pi_124559492
Verdwijnt het kabelpakket dan ook vna de rekening?
pi_124559558
Ja kak, ik heb in de slaapkamer gewoon een beeldbuis-tv staan.
Tap tap tap
  woensdag 27 maart 2013 @ 12:29:11 #25
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_124562012
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 11:10 schreef CherryLips het volgende:
Ja kak, ik heb in de slaapkamer gewoon een beeldbuis-tv staan.
Dat... gvd.

Edit: Oh wacht.

quote:
Daarnaast gaat UPC de digitale tv vanaf 3 april ongecodeerd aanbieden. Daardoor hoeft een abonnee van de provider geen insteekmodule meer te gebruiken om digitale tv te kunnen kijken, mits zijn tv over een dvb-c-module beschikt. Er blijven echter wel beperkingen: alleen de 29 populairste zenders, 12 regionale zenders en de plaatselijke kunnen zonder insteekmodule in sd-kwaliteit worden bekeken. Daarnaast worden Nederland 1, 2 en 3 in hd-kwaliteit geleverd. Wie meer zenders wil bekijken, meer zenders in hd-kwaliteit wil of betaalzenders wil kijken, blijft een ci+-insteekmodule nodig hebben.

Volgens UPC heeft 90 procent van de tv's die vandaag de dag worden verkocht een dvb-c-ontvanger aan boord; 40 procent van de UPC-klanten zou een of meer tv's met een dergelijke ontvangers hebben. De digitale tv is ook beschikbaar voor klanten die nu alleen nog analoge tv kijken. Om de digitale kanalen te kunnen kijken, het is wel nodig dat ze hun tv opnieuw tunen. De wijziging heeft vooralsnog geen gevolgen voor het analoge zenderpakket. Tegelijk erkent Kroes dat analoge tv op de lange termijn zal verdwijnen. Dit jaar zal er echter sowieso nog niets veranderen, belooft hij. "We hebben nog geen concrete plannen."
Tweakers

Analoog blijft gewoon, een deel wordt ongecodeerd uitgezonden.

[ Bericht 34% gewijzigd door AchJa op 27-03-2013 12:36:16 ]
pi_124562162
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 12:29 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dat... gvd.
Word je dus gedwongen om een nieuwe tv te kopen of een of ander kastje ertussen te zetten... dat alleen op SCART kan. Leuk joh, gratis digitale tv.
Tap tap tap
  woensdag 27 maart 2013 @ 12:40:32 #27
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_124562267
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 12:35 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Word je dus gedwongen om een nieuwe tv te kopen of een of ander kastje ertussen te zetten... dat alleen op SCART kan. Leuk joh, gratis digitale tv.
Zie edit, scheelt weer. Ik zat hier alweer hardop te schelden. :D
pi_124562486
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 12:40 schreef AchJa het volgende:

[..]

Zie edit, scheelt weer. Ik zat hier alweer hardop te schelden. :D
Dat stond toch ook al in mijn bericht :? Dat het náást het bestaande analoge kanaal uitgezonden wordt, zodat een ieder die nu een tv heeft die digitale tv kan ontvangen dat gratis erbij kan krijgen.
  woensdag 27 maart 2013 @ 13:02:07 #29
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_124562880
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 12:48 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Dat stond toch ook al in mijn bericht :? Dat het náást het bestaande analoge kanaal uitgezonden wordt, zodat een ieder die nu een tv heeft die digitale tv kan ontvangen dat gratis erbij kan krijgen.
Niet echt duidelijk, toen ik het bericht gelezen had had ik het idee dat het analoge signaal zou verdwijnen.
pi_124563518
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 13:02 schreef AchJa het volgende:

[..]

Niet echt duidelijk, toen ik het bericht gelezen had had ik het idee dat het analoge signaal zou verdwijnen.
Ja dat idee had ik ook :@
Tap tap tap
pi_124577138
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 12:35 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat is niet zo, je huidige TV blijft gewoon werken. Maar nagenoeg alle TV's die nu verkocht worden hebben een ingebouwde DVB-C tuner en die zijn straks zonder module of smartcard te gebruiken voor de ontvangst van het digitale basispakket.

En: het is niet waar dat er geen losse decoders te koop zijn met een HDMI aansluiting, die zijn er volop. Als je dus een wat oudere TV hebt die geen ingebouwde DVB-C tuner heeft maar wel een HDMI aansluiting, en waarmee je momenteel als UPC klant nog analoog kijkt (noodgedwongen, omdat UPC zo zeikerig is om maximaal 2 smartcards per huishouden te willen verhuren), dan kan het straks een interessante optie zijn om een decoder met HDMI uitgang te scoren. De zogenaamde Ziggo decoders, die gewoon vrij verkrijgbaar zijn (ook tweedehands op bijvoorbeeld Marktplaats) zouden straks in principe ook gewoon met UPC moeten werken, zij het alleen voor het digitale basispakket.
pi_124577422
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 13:02 schreef AchJa het volgende:

[..]

Natuurlijk zal analoge televisie op termijn verdwijnen. Het is een achterhaalde techniek die onevenredig veel bandbreedte in beslag neemt op de kabel die veel beter voor andere doeleinden zou kunnen worden gebruikt (een groter zenderaanbod, meer HD kanalen, en sneller internet bijvoorbeeld). Analoge TV wordt alleen nog maar in leven gehouden door de kabelaars, via de ether zijn analoge TV-uitzendingen in Nederland al meer dan zes jaar geleden gestopt.
  dinsdag 9 april 2013 @ 17:58:46 #33
381451 HotSummerNight
pi_125076837
Morgen ben ik jarig
  dinsdag 9 april 2013 @ 18:15:41 #34
50442 DaMook
pi_125077380
quote:
En een sneller menu (las ik zojuist in de mail) *O* .

Een tv-gids knopje op de afstandsbediening O+

dinsdag 9 april 2013 @ 18:34:14 #35
251119 Rainesz
flets outz
pi_125078000
Zal de hoop niet te hoog leggen. ;)
  dinsdag 9 april 2013 @ 18:52:24 #36
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_125078641
Ahh zie et mailtje ook net in mn inbox.. ben benieuwd..
  dinsdag 9 april 2013 @ 19:35:27 #37
251119 Rainesz
flets outz
pi_125080623
Deze is tdt getest. Ik weet niet wat ik ervan moet vinden.
hopelijk komen ze toch met wat anders. ;)

dinsdag 9 april 2013 @ 19:55:58 #38
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_125081581
Mwa.. Opzich ..
pi_125081902
Als er maar eens snelheid in komt. Die afstandsbediening kan me niet echt interesseren want daar heb ik hier een harmony voor.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_125082145
Ja, een beetje snelheid graag ;(
Tap tap tap
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 9 april 2013 @ 22:52:15 #41
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_125094029
quote:
Bij UPC geloven we dat telefonie, internet en televisie altijd beter kunnen. Daarom werken we continu aan het vernieuwen en verbeteren van ons netwerk en onze diensten. Zodat u de kwaliteit en beleving krijgt die u verdient. Onderzoek onder onze klanten heeft naar voren gebracht dat een aantal klanten de snelheid van de Horizon Mediabox en het gebruiksgemak van het menu en de afstandsbediening voor verbetering vatbaar vindt.

Uw reacties nemen we zeer serieus. In juli introduceren we daarom een nieuwe afstandsbediening en staat een software-update voor Horizon TV gepland. Tezamen zullen de software-update en de nieuwe afstandsbediening zorgen voor een verbeterde televisie-ervaring en dus meer kijkplezier!
Wat kunt u verwachten?

Verhoogde snelheid van het Horizon-bedieningsmenu: sneller naar en door het menu.
Sterk verbeterde menustructuur: met minder klikken eerder vinden wat u zoekt.
Uitgebreidere programma-informatie: terwijl u zapt meer informatie over programma’s.
Een nieuwe, geavanceerde afstandsbediening: direct naar veelgebruikte functies zoals de tv-gids en on demand.

Hoe werkt het?
U hoeft zelf niets te doen. De software-update wordt automatisch gedownload op uw Horizon Mediabox. En de nieuwe afstandsbediening krijgt u gratis per post toegestuurd. In de loop van juni/juli zullen we u hier verder over informeren.

Met vriendelijke groet,
Namens UPC Nederland,
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_125094972
Box hield ermee op vorige week.
Week gewacht op de monteur.

Nieuwe dikkere kabel gekregen en probleem opgelost. Oude kabel zat er al 8 jaar, te slechte kwaliteit voor wat er mogelijk is met horizon.

Nu wachten op de update en nieuwe remote.
pi_125158714
Heb nu de horizon box binnen. Duurt wel lang met installeren zeg. Maar ga nu ff verder puzzelen
pi_125163226
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:26 schreef fotostarter het volgende:
Heb nu de horizon box binnen. Duurt wel lang met installeren zeg. Maar ga nu ff verder puzzelen
Hier was ie na 30min helemaal klaar toen ik hem kreeg. ;)
pi_125164459
quote:
2s.gif Op donderdag 11 april 2013 18:21 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Hier was ie na 30min helemaal klaar toen ik hem kreeg. ;)
Hier na een kleine 50 minuten. Ook was Internet en Telefonie uitgeschakeld terwijl duidelijk was aangegeven dat ik alles via de horizon wilde laten lopen.
Alles up and running nu. Alleen is mijn internetsnelheid nog 50mb terwijl dit 100 zou zijn, en werken mijn HD kanalen niet.
pi_125167273
quote:
4s.gif Op donderdag 11 april 2013 18:58 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Hier na een kleine 50 minuten. Ook was Internet en Telefonie uitgeschakeld terwijl duidelijk was aangegeven dat ik alles via de horizon wilde laten lopen.
Alles up and running nu. Alleen is mijn internetsnelheid nog 50mb terwijl dit 100 zou zijn, en werken mijn HD kanalen niet.
Hmz, 50 is zelfs nog 10minder dan de standaard 60mb. Al verschillende speedtests gedaan?
En normalitair zouden gelijk de juiste zenders moeten werken, ik zou er toch even een telefoontje aan wagen en de helpdesk lastig vallen (1200 nummer) ;).
pi_125177082
quote:
Het is een afstandsbediening he, geen vibrator..
  donderdag 11 april 2013 @ 23:14:46 #48
381451 HotSummerNight
pi_125177215
quote:
10s.gif Op donderdag 11 april 2013 23:12 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Het is een afstandsbediening he, geen vibrator..
:{ :{ :{ :{ :{
Morgen ben ik jarig
pi_125177240
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 23:14 schreef HotSummerNight het volgende:

[..]

:{ :{ :{ :{ :{
Je deed zó blij :@
  vrijdag 12 april 2013 @ 00:01:00 #50
381451 HotSummerNight
pi_125180032
quote:
9s.gif Op donderdag 11 april 2013 23:15 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Je deed zó blij :@
het is een kleine stap voor mij, maar een grote stap voor de mensheid?
Morgen ben ik jarig
pi_125184717
quote:
2s.gif Op donderdag 11 april 2013 20:09 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Hmz, 50 is zelfs nog 10minder dan de standaard 60mb. Al verschillende speedtests gedaan?
En normalitair zouden gelijk de juiste zenders moeten werken, ik zou er toch even een telefoontje aan wagen en de helpdesk lastig vallen (1200 nummer) ;).
ik heb een download van 44 mb max nu.
Hd zenders werken nog niet. Extra zenders wel plus bij gekochte pakketten. Ga vanmiddag bellen.
pi_125197415
quote:
2s.gif Op donderdag 11 april 2013 20:09 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Vandaag gebeld. Eerst moest ik de stekker er 10 minuten uit, geen resultaat.
Toen resetten (terug naar fabrieksinstellingen) geen resultaat. Nu belt ze me over een paar minuten terug.
Want nog geen hd zenders, en nog steeds internet op 50 mb :+
  vrijdag 12 april 2013 @ 17:55:16 #53
251119 Rainesz
flets outz
pi_125203084
quote:
4s.gif Op vrijdag 12 april 2013 15:05 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Vandaag gebeld. Eerst moest ik de stekker er 10 minuten uit, geen resultaat.
Toen resetten (terug naar fabrieksinstellingen) geen resultaat. Nu belt ze me over een paar minuten terug.
Want nog geen hd zenders, en nog steeds internet op 50 mb :+
Hopelijk bellen ze terug, want dit zeggen ze vaak maar doen ze feitelijk nooit. :(
Lijkt me gewoon een activering probleem dus zou eerder verwachten dat als ze het signaal opnieuw sturen dit Maximaal 72uur kan duren, maar de praktijk leert dat het vaak binnen 4 uurtjes dan wel werkt.

Wat is je signaalsterkte in de box? (Te vinden bij de instellingen)
pi_125203394
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 april 2013 17:55 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Hopelijk bellen ze terug, want dit zeggen ze vaak maar doen ze feitelijk nooit. :(
Lijkt me gewoon een activering probleem dus zou eerder verwachten dat als ze het signaal opnieuw sturen dit Maximaal 72uur kan duren, maar de praktijk leert dat het vaak binnen 4 uurtjes dan wel werkt.

Wat is je signaalsterkte in de box? (Te vinden bij de instellingen)
ben tot nu toe altijd netjes terug gebeld. Het is opgelost. Hd zenders 70 t/m 100 worden automatisch omgeschakeld naar de normale zenders zeg maar. Internet is via hun kant aangepast en haal nu 89 mbit.
Nu de update afwachten in mei. Verder alles goed tot nu :)
  vrijdag 12 april 2013 @ 20:04:36 #55
6941 APK
Factual, I think.
pi_125207541
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2013 18:06 schreef fotostarter het volgende:

ben tot nu toe altijd netjes terug gebeld. Het is opgelost.
Het valt mij ook op dat ze steeds klantvriendelijker worden :Y
Toen ik vorige week met het schuim op mijn bek wilde vertellen dat ik niet via 1200 kon bellen omdat de boel niet werkte werd ik binnen een minuut teruggebeld op mijn mobiel ^O^
pi_125224669
Al meerdere malen gehad na dat we een probleem, hadden verholpen dat ze zeiden meneer we bellen u bijv Donderdag terug om te kijken of de problemen zich nog voordoen en dan kunnen we het evt gelijk weer proberen op te lossen... Nou ze zouden nu nog moeten bellen haha.
pi_125283831
Wie heeft hier het internet ook via die Horizon box lopen en wat zijn de ervaringen daar zoal mee?
I'm not here for your amusement. You're here for mine.
  zondag 14 april 2013 @ 21:13:18 #58
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_125283869
Ik kan geen enkele reden verzinnen waarom je dat zou willen
pi_125284113
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 21:13 schreef mitchelll0181 het volgende:
modem minder router minder. Ervaring is niet al te best. Wifi signaal is slecht.
pi_125284348
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 21:13 schreef mitchelll0181 het volgende:
Heb ik geen apart router in de kamer staan. Wifi signaal is bij mij overal in de kamer stukken beter.
pi_125284385
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2013 21:17 schreef fotostarter het volgende:

[..]

modem minder router minder. Ervaring is niet al te best. Wifi signaal is slecht.
Dat. En mijn ervaring met het vervangende Cisco modem is ook niet al te best. Apparaten die niet altijd een verbinding hebben of vasthouden.
pi_125303932
Zaterdag de Horizon binnen gehad, ondanks de klachten die ik links en rechts op internet las toch maar overgestapt. Dat mensen in mijn directe omgeving geen noemenswaardige problemen ervoeren en dat ik graag meerdere programma's tegelijk op wil nemen gaven de doorslag.

Box werkt prima, naviagatie in de menu's is wat lastig, ten opzichte van mijn oude mediabox de volgende minpunten:
- Minder knoppen op de afstandbediening, ziet er mooi uit, maar daardoor meer klikken voor de navigatie naar je opnames en tv-gids.
- Niet meer in 1 oogopslag te zien wat er nu&straks op een tv zender is.

Ik had bij UPC aangeven dat ik wilde blijven bellen en internetten via mijn bestaande Cisco modem, alleen bleken ze dit uitgeschakeld te hebben en werkte het via de horizon-box wel. Ik laat dit voorlopig maar even zo en kijk het een tijdje aan.

Ben benieuwd naar de firmware upgrade in juni/juli!
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_125303954
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2013 21:17 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Wifi signaal is bij mij prima.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_125304316
Een vraag van de andere orde even:

Wie is nog in het bezit van een oude UPC DIG Box waarmee je kunt opnemen?

(linker,midden dus.)

Heeft 1 van jullie weleens last gehad dat je plotseling merkte dat bepaalde zenders even niet meer te zien waren? Ik bedoel daarmee dat je dan dat blauwe scherm met tekst te zien krijgt dat e.a. niet te ontvangen is en je zus en zo moet indrukken (groen) etc.

Gek genoeg als je de boel helemaal uitzet (dus rode knop en stekker eruit ) en vervolgens 30 seconden wacht en de UPC Box weer langzaam laat ontwaken alles het weer gewoon doet.
pi_125304374
quote:
15s.gif Op maandag 15 april 2013 11:43 schreef Iwanius het volgende:
Een vraag van de andere orde even:

Wie is nog in het bezit van een oude UPC DIG Box waarmee je kunt opnemen?

[ afbeelding ]
(linker,midden dus.)

Heeft 1 van jullie weleens last gehad dat je plotseling merkte dat bepaalde zenders even niet meer te zien waren? Ik bedoel daarmee dat je dan dat blauwe scherm met tekst te zien krijgt dat e.a. niet te ontvangen is en je zus en zo moet indrukken (groen) etc.

Gek genoeg als je de boel helemaal uitzet (dus rode knop en stekker eruit ) en vervolgens 30 seconden wacht en de UPC Box weer langzaam laat ontwaken alles het weer gewoon doet.
Die box had ik tot voor kort. Sommige zenders deden het idd niet best. Soms blauw scherm, soms zwart scherm. Heb toen even met de kabels lopen rommelen en toen deed ie het weer.
Met die box had ik de laatste tijd meer problemen dan met de huidige Horizon Box. Al heeft de Horizon Box nu weleens dat hij vastloopt als hij uitstaat :') Dan staat de klok gewoon stil en wil ie ook niet aan.
Tap tap tap
pi_125307645
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 11:33 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Wifi signaal is bij mij prima.
hier ook
Tot max 4 meter
  maandag 15 april 2013 @ 16:18:29 #67
pi_125314185
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 21:12 schreef octium het volgende:
Wie heeft hier het internet ook via die Horizon box lopen en wat zijn de ervaringen daar zoal mee?
Bij mij loopt alles via de box en voor mij werkt het prima. Internet zowel bedraad als draadloos, en draadloos op zowel 2,4 als 5 GHz. Draadloos signaal is prima maar ik woon vrij klein (wel meer dan 4 meter ;)), wellicht dat het problemen geeft als je meer ruimte of verdiepingen moet overbruggen.
pi_125315755
Ik woon ook klein maar in de keuken is mijn wifi gewoon een heel stuk minder.
  maandag 15 april 2013 @ 18:31:33 #69
6941 APK
Factual, I think.
pi_125318720
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 11:45 schreef CherryLips het volgende:

Al heeft de Horizon Box nu weleens dat hij vastloopt als hij uitstaat :') Dan staat de klok gewoon stil en wil ie ook niet aan.
Dan is 'ie volgens mij aan het updaten oid, doet mijn box dagelijks ('s avonds) als ik 'em uitzet.
(Dan zie je vier symbooltjes op de display en maakt 'ie even een soort zoemend opstartgeluid.)
pi_125318777
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:31 schreef APK het volgende:

[..]

Dan is 'ie volgens mij aan het updaten oid, doet mijn box dagelijks ('s avonds) als ik 'em uitzet.
(Dan zie je vier symbooltjes op de display en maakt 'ie even een soort zoemend opstartgeluid.)
Ja, dan krijg je vier brede blokjes die heen en weer gaan. Maar laatst zat ik een dvd te kijken en stond ie op 17.50 ofzo, en ik dacht 'o ik heb nog even voor ik ga koken'. Film afgelopen en hij stond nog steeds op 17.50 :D
Tap tap tap
pi_125322660
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:33 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja, dan krijg je vier brede blokjes die heen en weer gaan. Maar laatst zat ik een dvd te kijken en stond ie op 17.50 ofzo, en ik dacht 'o ik heb nog even voor ik ga koken'. Film afgelopen en hij stond nog steeds op 17.50 :D
_O- dat vind ik wel leuk stiekem :@
pi_125328931
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 16:18 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:

[..]

Bij mij loopt alles via de box en voor mij werkt het prima. Internet zowel bedraad als draadloos, en draadloos op zowel 2,4 als 5 GHz. Draadloos signaal is prima maar ik woon vrij klein (wel meer dan 4 meter ;)), wellicht dat het problemen geeft als je meer ruimte of verdiepingen moet overbruggen.
Wat is het voordeel/ verschil tussen die 2,5GHz en 5GHz eigenlijk?
pi_125357798
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 21:37 schreef octium het volgende:

[..]

Wat is het voordeel/ verschil tussen die 2,5GHz en 5GHz eigenlijk?
5Ghz is minder druk, 2.4Ghz wordt behalve voor wifi ook gebruikt voor magnatorns

[ Bericht 0% gewijzigd door Volksrepubliek- op 17-04-2013 09:27:15 ]
pi_125357935
Als ik 's ochtends de horizon aanzet om ff op 404 de herhaling van het journaal te kijken duurt het vrij lang voor hij is opgestart, ongeveer een minuut, heeft iedereen dit?
pi_125359849
Ik heb een Philipstv en deze geeft problemen met de Horizonbox. UPC vertelde me dat in het midden van dit jaar ook deze problemen uit de wereld zijn. Ben heel benieuwd of dit dan ook echt zo is.
History became legend, legend became myth.
  dinsdag 16 april 2013 @ 18:40:23 #76
6941 APK
Factual, I think.
pi_125362877
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 17:16 schreef valek het volgende:

Ik heb een Philipstv en deze geeft problemen met de Horizonbox. UPC vertelde me dat in het midden van dit jaar ook deze problemen uit de wereld zijn. Ben heel benieuwd of dit dan ook echt zo is.
Wat voor problemen zijn dat dan? :o
  dinsdag 16 april 2013 @ 19:04:28 #77
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_125363867
Handshaking dacht ik
  dinsdag 16 april 2013 @ 19:06:46 #78
6941 APK
Factual, I think.
pi_125363963
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 19:04 schreef mitchelll0181 het volgende:

Handshaking dacht ik
Kan de tv de box dan niet vinden oid :?
  dinsdag 16 april 2013 @ 19:50:01 #79
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_125366079
Ook, of met een roze of groene gloed over het beeld

Klik
  dinsdag 16 april 2013 @ 21:33:38 #80
6941 APK
Factual, I think.
pi_125371964
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 19:50 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ook, of met een roze of groene gloed over het beeld

Klik
Oeh, nasty!
  dinsdag 16 april 2013 @ 22:41:22 #81
50442 DaMook
pi_125376568
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 16:26 schreef DroogDok het volgende:
Als ik 's ochtends de horizon aanzet om ff op 404 de herhaling van het journaal te kijken duurt het vrij lang voor hij is opgestart, ongeveer een minuut, heeft iedereen dit?
Ligt aan je standby instelling. Als je die op hoog zet doet ie het meteen, maar verbruikt ie meer stroom tijdens standby. Op laag verbruikt ie minder, maar moet ie ook helemaal opstarten.

pi_125377768
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 april 2013 22:41 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ligt aan je standby instelling. Als je die op hoog zet doet ie het meteen, maar verbruikt ie meer stroom tijdens standby. Op laag verbruikt ie minder, maar moet ie ook helemaal opstarten.
O, die van mij is vrij rap aan :D
Tap tap tap
pi_125385678
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 18:40 schreef APK het volgende:

[..]

Wat voor problemen zijn dat dan? :o
Problemen met de HDMI aansluiting in combinatie met die tv's.
History became legend, legend became myth.
  woensdag 17 april 2013 @ 09:03:23 #84
pi_125386335
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 april 2013 16:23 schreef Volksrepubliek- het volgende:

[..]

5Ghz is minder druk, 5Ghz wordt behalve voor wifi ook gebruikt voor magnatorns
Magnetrons (en verschillende andere apparaten) zitten rond de 2,4 GHz ;) Verder is in theorie 5GHz sneller maar het bereik is minder.
pi_125386771
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 09:03 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:

[..]

Magnetrons (en verschillende andere apparaten) zitten rond de 2,4 GHz ;) Verder is in theorie 5GHz sneller maar het bereik is minder.
Ja dat bedoel ik ;)
pi_125386934
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 april 2013 16:23 schreef Volksrepubliek- het volgende:

[..]

5Ghz is minder druk, 2.4Ghz wordt behalve voor wifi ook gebruikt voor magnatorns
Maar hoe gebruik je die 5GHz band dan? Ik was in de veronderstelling dat laptops, telefoons en printers van de 2,4GHz band gebruik maakten.
pi_125387061
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 09:33 schreef octium het volgende:

[..]

Maar hoe gebruik je die 5GHz band dan? Ik was in de veronderstelling dat laptops, telefoons en printers van de 2,4GHz band gebruik maakten.
Sommige laptops, tablets en smartphones hebben zowel 2.4ghz als 5ghz
pi_125476086
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2013 06:42 schreef fotostarter het volgende:

ik heb een download van 44 mb max nu.
Hd zenders werken nog niet. Extra zenders wel plus bij gekochte pakketten. Ga vanmiddag bellen.
Als je wilt (want dat heb ik gemist) wat heb je nu allemaal afgenomen? Kun je dat nog even opsommen en wat betaal je elke maand daar nu allemaal voor?

Waar ik heen wil is een vergelijking met mijn abonnement en wat ik allemaal voor dat bedrag krijg en maandelijks betaal. Misschien heb jij een goedkopere weg dan dat ik heb,maar misschien ook niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2013 12:56:00 ]
pi_125477042
Ik horizon 60 mb.
Extra tv HD
Bellen
Extra decoder in huis.

71¤ per maand.
pi_125480527
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:55 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Als je wilt (want dat heb ik gemist) wat heb je nu allemaal afgenomen? Kun je dat nog even opsommen en wat betaal je elke maand daar nu allemaal voor?

Waar ik heen wil is een vergelijking met mijn abonnement en wat ik allemaal voor dat bedrag krijg en maandelijks betaal. Misschien heb jij een goedkopere weg dan dat ik heb,maar misschien ook niet.
Ik heb nu,
100 mb internet
UPC royaal plus 1 extra mediabox
Kids zone (zoontje) Plus film 1
UPC horizon
Telefonie
En ik betaal nu 71 euro per maand.
  vrijdag 19 april 2013 @ 23:45:36 #91
251119 Rainesz
flets outz
pi_125507253
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:55 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Hier nu
Royaal HD Extra
Film1
150mb internet
Bellen Standaard
2e decoder.
¤73
Sport1 en eredivisie live er ook bij genomen.
Totaal ¤95.

Dus voor beide sport paketten betaal ik ¤22. :)
pi_125516974
Volgens mij doe ik iets niet goed want ik betaal +/- 105+ euro inclusief btw.

-Internet(basis)
-Film1
-Sport 1 & EDL
-HBO
-Huur decoder?
-Kabelkosten
pi_125517273
Sport 1 en edl zijn bij elkaar 24,75. Hbo is 15 euro. Film1 ook 15 euro dus dat loopt al op. Basis internet is 30 mb? Heb je wel een pakket? Er zijn vanaf 3 april nieuwe pakketten met film1 standaard erin, ik zou er eens naar kijken en anders dm mij is. Dan bel ik je van de week wel even! :9
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zaterdag 20 april 2013 @ 11:16:05 #94
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_125517402
Is toch niet normaal zon bedrag voor een kanaaltje erbij :|
pi_125517403
Hebben ze het Horizon-pakket veranderd :o
Naaierij ;(
Tap tap tap
pi_125517444
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:16 schreef mitchelll0181 het volgende:
Is toch niet normaal zon bedrag voor een kanaaltje erbij :|
Voor film1 vind ik het een goed bedrag, dat zijn 8 kanalen en bovendien kan je gratis 6000 films bekijken op demand wanneer je wilt. Is ook wat waard, zijn best nieuwe films.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_125517476
Idd, ik heb nu zes maanden gratis Film1 en heb gewoon geen tijd om al die films te kijken :D
Tap tap tap
pi_125517668
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:18 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Voor film1 vind ik het een goed bedrag, dat zijn 8 kanalen en bovendien kan je gratis 6000 films bekijken op demand wanneer je wilt. Is ook wat waard, zijn best nieuwe films.
Kreeg laatst toch echt van een UPC medewerker te horen met 150mb internet zou ik nieuwe films lekker downloaden :P
Moest wel even lachen haha.
pi_125518462
Zojuist de nieuwe rekening gekregen van UPC _O_
Zulke bedragen wil ik elke maand wel.
(Er moest wat verrekend worden omdat ik eerst wat teveel had betaald en korting niet had gekregen. ;) )
Te betalen deze maand ¤1,53 _O-
pi_125537270
Ik ben al een kwartier bezig om via on demand een film te kijken, wil niet helemaal :')
Download hem wel ;(
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')