abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 april 2013 @ 17:57:38 #1
381451 HotSummerNight
DM mij voor een date :')
pi_125076797
Zojuist plofte onderstaande mail in mijn mailbox:

quote:
Beste heer, mevrouw,

Bij UPC geloven we dat telefonie, internet en televisie altijd beter kunnen. Daarom werken we continu aan het vernieuwen en verbeteren van ons netwerk en onze diensten. Zodat u de kwaliteit en beleving krijgt die u verdient. Onderzoek onder onze klanten heeft naar voren gebracht dat een aantal klanten de snelheid van de Horizon Mediabox en het gebruiksgemak van het menu en de afstandsbediening voor verbetering vatbaar vindt.

Uw reacties nemen we zeer serieus. In juli introduceren we daarom een nieuwe afstandsbediening en staat een software-update voor Horizon TV gepland. Tezamen zullen de software-update en de nieuwe afstandsbediening zorgen voor een verbeterde televisie-ervaring en dus meer kijkplezier!

Wat kunt u verwachten?
> Verhoogde snelheid van het Horizon-bedieningsmenu: sneller naar en door het menu.
> Sterk verbeterde menustructuur: met minder klikken eerder vinden wat u zoekt.
> Uitgebreidere programma-informatie: terwijl u zapt meer informatie over programma’s.
> Een nieuwe, geavanceerde afstandsbediening: direct naar veelgebruikte functies zoals de tv-gids en on demand.

Hoe werkt het?
U hoeft zelf niets te doen. De software-update wordt automatisch gedownload op uw Horizon Mediabox. En de nieuwe afstandsbediening krijgt u gratis per post toegestuurd. In de loop van juni/juli zullen we u hier verder over informeren.

Met vriendelijke groet,
Namens UPC Nederland,
Hans Blom
Directeur Marketing & Service
Is het te mooi om waar te zijn en blijft de box bagger? Of gaan ze er nu echt iets aan doen en gaat o.a. zoeken met de nieuwe AB beter?

Wat zijn jullie verwachtingen?
Morgen ben ik jarig
Gister had ik sex met een mooiboy
Ik kan 4 vingers in mijn poesje schuiven
alleen echte playerz mogen mij dm'en
pi_125077064
Ik krijg de horizon pas deze week. Denk vrijdag pas binnen. Ben benieuwd :)
  dinsdag 9 april 2013 @ 18:09:03 #3
381451 HotSummerNight
DM mij voor een date :')
pi_125077162
quote:
4s.gif Op dinsdag 9 april 2013 18:05 schreef fotostarter het volgende:
Ik krijg de horizon pas deze week. Denk vrijdag pas binnen. Ben benieuwd :)
verwacht er niet te veel van :X

Uiteindelijk is het gewoon een mediabox die meerdere kanalen kan opnemen en waarbij je terug kan spoelen/pauzeren.

De ' integratie ' functie waarmee je files kan streamen vanaf je pc/tablet/gsm is een leuke bijkomstigheid maar veel moet je er dus niet van verwachten
Morgen ben ik jarig
Gister had ik sex met een mooiboy
Ik kan 4 vingers in mijn poesje schuiven
alleen echte playerz mogen mij dm'en
pi_125077341
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 18:09 schreef HotSummerNight het volgende:

[..]

Uiteindelijk is het gewoon een mediabox die meerdere kanalen kan opnemen en waarbij je terug kan spoelen/pauzeren.

De ' integratie ' functie waarmee je files kan streamen vanaf je pc/tablet/gsm is een leuke bijkomstigheid maar veel moet je er dus niet van verwachten
Dat opnemen en spoelen kan ik nu ook al :D
Ach ja, ik zie het wel. Zoveel tv kijk ik niet, en kreeg hem nu aangeboden toen ik een 2de mediabox aan wilde vragen.
  dinsdag 9 april 2013 @ 18:17:50 #5
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_125077458
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 18:09 schreef HotSummerNight het volgende:

[..]

En niet met de pijltje naar links of rechts naar een andere zender kan gaan ;( .

Wel een groot pluspunt is dat als je een favorieten lijst maakt dat je niet meer op alle tussenliggende zenders komt, maar alleen op je favorieten :) .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_125077713
Ik verwacht dat de afstandsbediening een stap achteruit gaat zijn. ;)
Over de software valt weinig te zeggen.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  Admin dinsdag 9 april 2013 @ 18:37:03 #7
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125078088
Over die afstandsbediening werd op de perspresentatie in september al gesproken, dus dat heeft nog lang geduurd. Maar wel een goede ontwikkeling, evenals de focus van de software update. Het menu is absoluut het vervelendste onderdeel van Horizon.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')