altijd in de buurt van speeltuintjesquote:Op zondag 24 februari 2013 21:25 schreef Studiotje het volgende:
Wat doet koos trouwens in een woonwijk :S
Inderdaadquote:Op zondag 24 februari 2013 21:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Je bent niet tot antwoorden verplicht.
Heb je wapens bij je?
Heb je wapens bij je?
Heb je wapens bij je?
Heb je wapens bij je?
Heb je wapens bij je?
Heb je wapens bij je?
Heb je wapens bij je?
Heb je wapens bij je?
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Je bent niet tot antwoorden verplicht.
Heb je wapens bij je?
Heb je wapens bij je?
Heb je wapens bij je?
Heb je wapens bij je?
Heb je wapens bij je?
Heb je wapens bij je?
Heb je wapens bij je?
Heb je wapens bij je?
illegale kledingwinkels zijn veel ergerquote:Op zondag 24 februari 2013 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit soort mannetjes confronteert Alberto dus nooit
iemand zou alberto moeten confronteren over de confrontaties, met uitgeprinte FOK berichten als bewijsmateriaalquote:Op zondag 24 februari 2013 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit soort mannetjes confronteert Alberto dus nooit
Doodslag danquote:Op zondag 24 februari 2013 21:28 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
moord roepen zonder de juridische implicaties te kennen.
Met z'n alle blonde rastapruiken aandoen.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:28 schreef Stickertje het volgende:
iemand zou alberto moeten confronteren over de confrontaties, met uitgeprinte FOK berichten als bewijsmateriaal
Dat zou top-TV zijn.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
iemand zou alberto moeten confronteren over de confrontaties, met uitgeprinte FOK berichten als bewijsmateriaal
Hehe lijkt me wel mooiquote:Op zondag 24 februari 2013 21:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en alberto na rennen ' kijk, zo hoort het.. 'quote:Op zondag 24 februari 2013 21:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Met z'n alle blonde rastapruiken aandoen.
Hij die opzettelijk een ander van het leven berooft, wordt, als schuldig aan doodslag, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vijftien jaren of geldboete van de vijfde categorie.quote:
been there done that?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:31 schreef Stickertje het volgende:
nep schoenen is idd schande.. kut chinese kinderen lijmen ze niet goed.. naar 2 weken kan je zelf aan de slag met 10 seconde lijm
dat dit kan in Nederlandquote:Op zondag 24 februari 2013 21:31 schreef Stickertje het volgende:
nep schoenen is idd schande.. kut chinese kinderen lijmen ze niet goed.. naar 2 weken kan je zelf aan de slag met 10 seconde lijm
je neemt ook elke kans aan om 'hont 'te typenquote:Op zondag 24 februari 2013 21:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Als ik het niet dacht. Alles uit het land waar ze hontenvlees eten.
Alberto moet die Chinese kinderen confronteren.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:31 schreef Stickertje het volgende:
Shit, ik zie de confrontatie gewoon helemaal voor me.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alberto moet die Chinese kinderen confronteren.
idd! dat dit kan in nederland: china editiequote:Op zondag 24 februari 2013 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alberto moet die Chinese kinderen confronteren.
Dat rook je toch?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ken die nep marlboro's .. niet te zuipen
Uh... das ook niet de bedoeling...quote:Op zondag 24 februari 2013 21:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ken die nep marlboro's .. niet te zuipen
action heeft goeie boxers 1 euro psquote:Op zondag 24 februari 2013 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
De HEMA verkoopt onderbroeken voor 1.50/stuk
Precies, zitten prima.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Ja precies, dan ga je toch niet van die ontiegelijk duren nemen?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
'de mensen weten niet dat het nep is!quote:Op zondag 24 februari 2013 21:35 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die vent deed er ook niet bepaald geheimzinnig over.
Want dat neppe spul wordt niet door kinderen gemaakt?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:34 schreef Doler12 het volgende:
Goed zo smerige varkens in pakken pijn doen, zal ze leren om kinderarbeid te gebruiken!
Maar tenminste gaat het geld niet naar die gasten, ooow wacht wel naar enge chinezen criminelen, je kunt er echt niks aan doen hequote:Op zondag 24 februari 2013 21:36 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Want dat neppe spul wordt niet door kinderen gemaakt?
enige reden waarom politie voor dit soort dingen controleerd.. worden onder druk gezet door de grote bedrijven die nooit genoeg geld hebbenquote:Op zondag 24 februari 2013 21:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Veel schade op bjorn borg en nike, die bedrijven hebben het zo zwaar he
Geen type F jet meer voor de directeur!quote:Op zondag 24 februari 2013 21:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Veel schade op bjorn borg en nike, die bedrijven hebben het zo zwaar he
Je weet toch dat Alberto om 21.30 begint?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Waar gaat het over dames en heren, kom net van RTL4.
imitatiekledingquote:Op zondag 24 februari 2013 21:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Waar gaat het over dames en heren, kom net van RTL4.
datquote:Op zondag 24 februari 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
Dit is best saai. Alleen de muziek is spannend.
Ja ik wilde de finale even zien, mevrouwtje!quote:Op zondag 24 februari 2013 21:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je weet toch dat Alberto om 21.30 begint?
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Deze verdient het niet om geconfronteerd te worden
Had het wel gehad met die jankbalquote:Op zondag 24 februari 2013 21:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja ik wilde de finale even zien, mevrouwtje!
idd jaquote:Op zondag 24 februari 2013 21:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die hoesjes is gewoon echt standaard ebay meuk.
Inderdaad dat valt niet onder het hele namaak gebeuren.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die hoesjes is gewoon echt standaard ebay meuk.
quote:Zelfs als je last hebt van overgewicht, valt er nog een hoop te genieten tussen de lakens. Of je nu jong bent of oud, man of vrouw, hetero of homo, dik of dun. Menigeen geniet met volle teugen van seks met voluptueuze vrouwen en verdwijnt met liefde in de vetkwabben en de weelderige ronde vormen van hun zwaarlijvige vriend of vriendin.
Dat ja. Geldverspilling.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:40 schreef Stickertje het volgende:
je bent zielig als je merk onderbroeken koopt.. ziet toch niemand
waarom denk je dat al die wigga's hun broek zo laag dragen?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:40 schreef Stickertje het volgende:
Die jongetjes die de merkband boven de zwembroek dragen zijn het daar niet mee eens.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:40 schreef Stickertje het volgende:
nieuw kopen? 1.50 voor bjorn borg onderbroek en 20 euro voor een prada broek..quote:Op zondag 24 februari 2013 21:41 schreef Studiotje het volgende:
OH WAT SPANNEND!!! IK PLAS IN MIJN BROEKJE HIHIHIHIHI ok.
Zeker omdat de douane nog even bevestigd dat het goede namaak isquote:Op zondag 24 februari 2013 21:42 schreef WcPot het volgende:
die man krijgt het alleen maar drukker door de reclame van Alberto
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nieuw kopen? 1.50 voor bjorn borg onderbroek en 20 euro voor een prada broek..
Wel van de Bijenkort toch ?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nieuw kopen? 1.50 voor bjorn borg onderbroek en 20 euro voor een prada broek..
idd, ik vind de grote bedrijven grotere criminelen.. iets goedkoop laten maken in asia en 4 - 5 x keer zo duur verkopen.. of meerquote:Op zondag 24 februari 2013 21:42 schreef tompsv18 het volgende:
Alberto is weer lekker aan het overdrijven. Ik vind dit allemaal maar redelijk onschuldig hoor wat die jongens doen
/care.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vraag me af hoe ze aan al ie spullen komen en dat moet toch opvallen voor de buren
Dat geeft gewoon aan dat de prijs van de authentieke onderbroeken te hoog is.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zeker omdat de douane nog even bevestigd dat het goede namaak is
Mwa, alleen seizoen 1 en 2 waren echt goed.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Alberto moet weer gaan lopen voor zijn leven. Red mijn vakantie is 20 keer leuker qua confrontaties.
Dis foed is tow koud and the salad is two howt.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Alberto moet weer gaan lopen voor zijn leven. Red mijn vakantie is 20 keer leuker qua confrontaties.
Do normal!quote:Op zondag 24 februari 2013 21:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dis foed is tow koud and the salad is two howt.
da's Robquote:Op zondag 24 februari 2013 21:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat sowiesoquote:Op zondag 24 februari 2013 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat geeft gewoon aan dat de prijs van de authentieke onderbroeken te hoog is.
Dat is Robquote:Op zondag 24 februari 2013 21:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die winkels zijn ook vrij duur, locaties ook, marketing.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat geeft gewoon aan dat de prijs van de authentieke onderbroeken te hoog is.
quote:
En die van de MM ook.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:45 schreef Specularium het volgende:
Die Samsung Galaxy reclame moet echt dood.
dan komt gewoon uit China.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vraag me af hoe ze aan al ie spullen komen en dat moet toch opvallen voor de buren
Eens, kijk ons een lekker gek doenquote:Op zondag 24 februari 2013 21:45 schreef Specularium het volgende:
Die Samsung Galaxy reclame moet echt dood.
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:45 schreef tralalala het volgende:
http://picasaweb.google.c(...)1sRgCLzE_I-vgvG7oAE#
![]()
![]()
ik koop nooit merkkleding.. vind het oplichterij om zo veel te vragen voor kleding en schoenen.. ik heb nep converse van 7 euro van bristol.. vind ik goed genoegquote:Op zondag 24 februari 2013 21:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat sowiesoHet is dan ook de naam waarvoor je betaald.
DOONT TUTS ME...SJEEM ON JOE is ook van Robquote:Op zondag 24 februari 2013 21:45 schreef Maraca het volgende:
[..]![]()
Alberto is van de "doent toech de camera"
Ik koop wat ik leuk vind icm de prijs en tja, of dat nou een merk is zal me een rotzorg zijnquote:Op zondag 24 februari 2013 21:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik koop nooit merkkleding.. vind het oplichterij om zo veel te vragen voor kleding en schoenen.. ik heb nep converse van 7 euro van bristol.. vind ik goed genoeg
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:45 schreef tralalala het volgende:
http://picasaweb.google.c(...)1sRgCLzE_I-vgvG7oAE#
![]()
![]()
Schoenen van Scapino voor 30 euro doen het ook prima hoor.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Voor schoenen maak ik wel een uitzondering, daar is kwaliteit gewoon duur.
Niet echt.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Schoenen van Scapino voor 30 euro doen het ook prima hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |