quote:
Er zijn posts verwijderd maar als je niet een harde refresh doet dan telt ie gewoon door.quote:
Valt wel mee. Mag nog wel hogerquote:
Ja, die is afgeserveerd wegens slapte.quote:
liever te mager dan te dik.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:59 schreef HiZ het volgende:
Als ik eerlijk ben vind ik die trainers eigenlijk te mager.
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:59 schreef THEFXR het volgende:
rat millo moet ook aangepakt worden, lelijk nerderlands praten
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:00 schreef Wrijfhout het volgende:
Hij aait iig die kat wel zelf ipv dat hij zijn hand erbij houdt en wacht tot die kat voor en achteruit loopt.
Pleite, ze wilde niet terugkomen.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ho wacht, is zij wel terug van vakantie gekomen of is ze nog pleite?
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:00 schreef Samson het volgende:
Melissa ziet vroeger weer voor zich, Michel met zn jeugdvriend aan het pijpen op de bank, heeft ze geen zin meer in. Jarenlang kon ze ze bij elkaar weg houden.....
Wendy speelt op safe. Dit doet het altijd goed.quote:
Het is een klein kind. Dat gaat echt niet veranderenquote:Op zondag 24 februari 2013 21:01 schreef THEFXR het volgende:
wat een kutwijf, hij is eindelijk aan het veranderen en zij bailt eruit
Natuurlijk gescoord daar in Turkije...quote:Op zondag 24 februari 2013 21:01 schreef THEFXR het volgende:
Dit komt vast ui haar gelbikini.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Was de shampoo uitverkocht bij de drogist?
Nou, zoveel moeite doet hij ook nietquote:Op zondag 24 februari 2013 21:01 schreef THEFXR het volgende:
Welnee, die kan (en wil) geen kant op.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:01 schreef THEFXR het volgende:
*PANG*quote:Op zondag 24 februari 2013 21:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Zou zo mooi zijn als hij op die bal zou gaan zitten en die bal wegschoot
Daarom, die heeft al genoeg geduld met hem gehad.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:02 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Welnee, die kan (en wil) geen kant op.
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Zou zo mooi zijn als hij op die bal zou gaan zitten en die bal wegschoot
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat een jankerd joh. Ik vind dat ze hem dan maar gewoon in zn sop frituurvet moeten laten gaarkoken hoor!
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:04 schreef Deisyy het volgende:
Gelukkig is zijn vriend Daan er....
Ja, want hij kan niet voor zichzelf zorgen.
Hij valt toch af?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Gast, besef gewoon dat als je niet afvalt je DOOD gaat! Need any more excuses?
Besef gewoon dat je penis langer lijkt als je afvalt!!quote:Op zondag 24 februari 2013 21:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Gast, besef gewoon dat als je niet afvalt je DOOD gaat! Need any more excuses?
Dat zou voor mannen ook een goede motivatie moeten zijn inderdaad.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Besef gewoon dat je penis langer lijkt als je afvalt!!
Zonder begeleiding ook al vrees ik.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:05 schreef Aventura het volgende:
Ik begin te denken dat hij een hopeloos geval is. Als straks die vriend ook afhaakt komt hij weer keihard aan.
hihi, wanna see?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat zou voor mannen ook een goede motivatie moeten zijn inderdaad.
Ik weet dat eigenlijk wel zeker..quote:Op zondag 24 februari 2013 21:05 schreef Aventura het volgende:
Ik begin te denken dat hij een hopeloos geval is. Als straks die vriend ook afhaakt komt hij weer keihard aan.
Lijkt mij dat je zoiets niet echt alleen kan. Geen mens.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:05 schreef SEMTEX het volgende:
Nu heeft-ie die vriend. Op zich mooi, maar uiteindelijk moet-ie ook eens kracht uit zichzelf leren halen..
Of die heeft ie aangetrokken op 3 februari 2008 en sindsdien zoveel aangekomen dat ie niet meer uit kan.quote:
De hele week vooruitquote:
Er zijn grenzen hé. Hij kan écht niks alleen.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:06 schreef Ziba het volgende:
[..]
Lijkt mij dat je zoiets niet echt alleen kan. Geen mens.
Jawel hoor, etenquote:Op zondag 24 februari 2013 21:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Er zijn grenzen hé. Hij kan écht niks alleen.
Hij is iemand die het niet alleen kan, omdat hij het ergens niet wíl. Hij wil niet nadenken over voeding en hij is gewoon te lui om te sporten.quote:
Goed. Maar door dit hele proces gaan alleen doel ik op, dat lijkt mij niet echt mogelijk. Je hebt wel steun nodig van mensen.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Er zijn grenzen hé. Hij kan écht niks alleen.
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Er zitten in dit topic grotere tokkies dan de hele obese-deelnemerscrew bij elkaar.![]()
Juist. Hij zegt: het zit niet mee, maar die kilo's gaan niet automatisch weg, luie donder is het.quote:
Daar gaan we weer......quote:Op zondag 24 februari 2013 21:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Er zitten in dit topic grotere tokkies dan de hele obese-deelnemerscrew bij elkaar.![]()
Ga je gebruik maken van de zeven dagen sporten bij Health City?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik krijg door dit programma altijd zin om te gaan sporten.
bedankt voor je motivatie, blondiequote:Op zondag 24 februari 2013 21:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Was je voor je begon een vrouw of zo ?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sinds ik ben afgevallen is mijn piemel 20cm gegroeid.
pics for proofquote:Op zondag 24 februari 2013 21:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sinds ik ben afgevallen is mijn piemel 20cm gegroeid.
Wie het kleine niet eert...quote:Op zondag 24 februari 2013 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Hij heeft 1 rolletje minder in zijn hals, dat is het dan.
Ja maar veer-tig kilo. Kom op. Als ik dat zou afvallen was ik doodquote:Op zondag 24 februari 2013 21:08 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hij is dan ook ziek dik. Dan zie je het toch nooit snel?
Ohja, dit ook inderdaad.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:09 schreef hexje het volgende:
Maar dit is zijn tempo. Niet bij iedereen past het obese-tempo.
dit ja. Het Obese tempo vind ik echt een bizar hoog tempo. Je kan beter wat langzamer afvallen.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:09 schreef hexje het volgende:
Maar dit is zijn tempo. Niet bij iedereen past het obese-tempo.
Hij moest toch 35 kilo in 3 maanden afvallen? das echt bizar veelquote:Op zondag 24 februari 2013 21:10 schreef MissJ het volgende:
[..]
dit ja. Het Obese tempo vind ik echt een bizar hoog tempo. Je kan beter wat langzamer afvallen.
Ah, stom, had ik niet begrepenquote:Op zondag 24 februari 2013 21:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Er lezen toekomstige deelnemers mee, hebbie het door?
Ja, ik ook. Morsdood. Maar hij is ons niet. En hij weegt 2-2-0 kilo. Zo gek vind ik het niet dat het niet te zien is als je moddervet bent.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:10 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja maar veer-tig kilo. Kom op. Als ik dat zou afvallen was ik dood
35kg in 3 maanden komt neer op 3 à 400 gram per dag. Is pittig maar wel te doen als je gewoon als een beest gaat sporten.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:10 schreef MissJ het volgende:
[..]
dit ja. Het Obese tempo vind ik echt een bizar hoog tempo. Je kan beter wat langzamer afvallen.
Hij had 135 kilo vetquote:Op zondag 24 februari 2013 21:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hij moest toch 35 kilo in 3 maanden afvallen? das echt bizar veel
Ja zoiets. Echt niet ok hoor!quote:Op zondag 24 februari 2013 21:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja, z'n pa is voor zijn ogen weggevallen. Hij had het ook lachend kunnen zeggen maar staat enigszins vreemd. Toch?quote:
Niet als je boven de 200 kg begint. In de eetste weken vliegen de kilo's er normaliter af. Eerste week 5kg is helemaal niks.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Daar lijken veel dikke mannen opquote:Op zondag 24 februari 2013 21:11 schreef SEMTEX het volgende:
Hij lijkt trouwens best op Erik DIKeb...
Dat moet je in verhouding zien. Als je 120kg vet hebt is dat iets meer dan een kwartquote:Op zondag 24 februari 2013 21:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat was na 5 min al erg duidelijkquote:Op zondag 24 februari 2013 21:12 schreef SEMTEX het volgende:
Ik denk dat meer psychologische hulp voor hem geen kwaad kan...
Een cm per 10 kilo was het toch?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:14 schreef Ambipur het volgende:
Ja, afgevallen. Ik zie het. Zou zijn penis ook groter zijn?
Die vieze vetrol onderaan zijn schedel achter zit er nog steeds.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:13 schreef Deisyy het volgende:
Zijn kinnebak wordt al een stuk minder.
Klopt, dat schiet er bij dit programma een beetje bij in.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:12 schreef SEMTEX het volgende:
Ik denk dat meer psychologische hulp voor hem geen kwaad kan...
zich vol aan het vretenquote:
Zal bij hem denk ik vooral een medische vooruitgang zijn en niet zozeer qua looks.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:14 schreef Samson het volgende:
Het zal allemaal wel maar ik zie echt nog heeeeel weinig verschil...
Hij heeft een bolle bouw.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:14 schreef Samson het volgende:
Het zal allemaal wel maar ik zie echt nog heeeeel weinig verschil...
Beetje jammer dit, ik wil spectaculaire veranderingen zien, kunnen ze niet wat meer mensen laten meedoen en alleen de succesnummers uitzenden?quote:
Heel kort iets over stevigere aanpak.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:15 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Werd daar nog iets over gezegd of kwam die andere gewoon uit het niets?
Liever niet, die jankerd...quote:Op zondag 24 februari 2013 21:16 schreef THEFXR het volgende:
op het einde is hij nog steeds dik en vet tov de gemiddelde man, dus tijd voor een follow up, na 6 mnd
Rustig aan, op deze manier afvallen is een aanslag op je lichaam.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:16 schreef THEFXR het volgende:
op het einde is hij nog steeds dik en vet tov de gemiddelde man, dus tijd voor een follow up, na 6 mnd
Volgende keer tijdens de reclame naar de wc gaan.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:15 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]![]()
Werd daar nog iets over gezegd of kwam die andere gewoon uit het niets?
Dat wordt het sowieso, want ik verwacht dat-ie een vetschort overhoudt aan het eind van de rit.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Rustig aan, op deze manier afvallen is een aanslag op je lichaam.
jij weet een andere manier?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Rustig aan, op deze manier afvallen is een aanslag op je lichaam.
Had hij achterop zijn schedel ook nog een vetrol zitten?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Die vieze vetrol onderaan zijn schedel achter zit er nog steeds.
nee, dat lukt nietquote:Op zondag 24 februari 2013 21:18 schreef nz1900 het volgende:
Is Obese dat programma waar ze de deelnemers wijsmaken dat ze hard moeten sporten en vervolgens weer koolhydraatrijke voeding moeten etenterwijl dat ook kan zonder te sporten en een lowcarb dieet ?
Zonder sporten gaan deze mensen niet 60,70,80kg afvallen.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:18 schreef nz1900 het volgende:
Is Obese dat programma waar ze de deelnemers wijsmaken dat ze hard moeten sporten en vervolgens weer koolhydraatrijke voeding moeten etenterwijl dat ook kan zonder te sporten en een lowcarb dieet ?
Let maar op.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had hij achterop zijn schedel ook nog een vetrol zitten?
De poezen.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:21 schreef Samson het volgende:
Wie komen er straks bij de onthulling? Hij kent toch verder niemand en heeft weinig familie?
Andere deelnemers.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:21 schreef Samson het volgende:
Wie komen er straks bij de onthulling? Hij kent toch verder niemand en heeft weinig familie?
Daan, z'n vrouw op hangende pootjes en de andere kandidaten met hun familie.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:21 schreef Samson het volgende:
Hij had collega's.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:21 schreef Samson het volgende:
Ok, het is beter als ze natuurlijk daarbij ook gaan sporten. Maar om nou na dat sporten de deelnemers te adviseren om kh-rijke voeding te gaan eten werkt contraproductief.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zonder sporten gaan deze mensen niet 60,70,80kg afvallen.
Collega's denk ik.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:21 schreef Samson het volgende:
Bel Wendy. Ik ben alleen bang dat het haar niet boeit.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:22 schreef nz1900 het volgende:
[..]
Ok, het is beter als ze natuurlijk daarbij ook gaan sporten. Maar om nou na dat sporten de deelnemers te adviseren om kh-rijke voeding te gaan eten werkt contraproductief.
Inhuren die vrienden.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:21 schreef Samson het volgende:
Bij rent-a-frent.quote:
Ja, viel mij ook opquote:Op zondag 24 februari 2013 21:23 schreef jcdragon het volgende:
Zijn onderkin decollete is wel minder geworden
Dan kon jij zo als een zwembandje om zijn middel.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:24 schreef Pino112 het volgende:
189cm buikomvang
Dat is bijna mijn lengte
doen ze achter de schermen ivm privacyquote:Op zondag 24 februari 2013 21:24 schreef SEMTEX het volgende:
Dit lijkt me eerder een coach dan een psych, deze man heeft een psych nodig.
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:26 schreef Disana het volgende:
Die vetrol achterop zijn hoofd zit er nog steeds.
Klopt, afvallers zien er altijd ouder uit. Had ik ook vorig jaar.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:26 schreef Samson het volgende:
Jammer, in de meeste gevallen, hoeveel ze ook afvallen gaan ze er nooit meer goed uitzien, of ze moeten nog heel jong zijn zoals vorige week.
Hoeveel ben je afgevallen?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Klopt, afvallers zien er altijd ouder uit. Had ik ook vorig jaar.
Het zal wel een handigheidje zijnquote:Op zondag 24 februari 2013 21:27 schreef Ambipur het volgende:
God, ik schaam me nu wel...... Ik kan mij nog steeds niet opdrukken en dit dikkerdje wel.
Toen van 120 naar 95 kg in een klein half jaar.quote:
Danny was erg vorig seizoenquote:Op zondag 24 februari 2013 21:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Knapquote:Op zondag 24 februari 2013 21:28 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Toen van 120 naar 95 kg in een klein half jaar.
Ben je nu neukbaar?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:28 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
komt door de pijn van het afvallenquote:Op zondag 24 februari 2013 21:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Netjesquote:Op zondag 24 februari 2013 21:28 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:27 schreef Ambipur het volgende:
God, ik schaam me nu wel...... Ik kan mij nog steeds niet opdrukken en dit dikkerdje wel.
Dat was ik altijd al.quote:
Die vetrol fascineert jou he?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:29 schreef Disana het volgende:
Z'n haar klapt zelfs dubbel door die vetrol.
Zwakkeling.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Het lukt me niet Yuri......Godver.
Een kwart minder eten en elke dag 20 km fietsen (hometrainer). Niet veel meer dan dat, geen pillen, geen dieet.quote:
Geen idee, nooit klachten over gehad.quote:
Stuur even een before en after picture?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Geen idee, nooit klachten over gehad.
Dat is zelfs voor een kerel die 20cm langer is al teveel.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:32 schreef SEMTEX het volgende:
Streef: 135. Da's nog steeds enorm veel....
Hij is getrouwd hoor.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Stuur even een before en after picture?
die is bij Mehmet in Alanyaquote:Op zondag 24 februari 2013 21:32 schreef Ambipur het volgende:
Ik mis die ex, of zie ik het verkeerd?
Exit, wil niets meer van hemquote:Op zondag 24 februari 2013 21:32 schreef Ambipur het volgende:
Ik mis die ex, of zie ik het verkeerd?
Hee, bedankt he?quote:
dat vind ik geen goed resultaatquote:Op zondag 24 februari 2013 21:32 schreef Axia het volgende:
De helft van wat eigenlijk eraf had moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |