quote:
Er zijn posts verwijderd maar als je niet een harde refresh doet dan telt ie gewoon door.quote:
Valt wel mee. Mag nog wel hogerquote:
Ja, die is afgeserveerd wegens slapte.quote:
liever te mager dan te dik.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:59 schreef HiZ het volgende:
Als ik eerlijk ben vind ik die trainers eigenlijk te mager.
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:59 schreef THEFXR het volgende:
rat millo moet ook aangepakt worden, lelijk nerderlands praten
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:00 schreef Wrijfhout het volgende:
Hij aait iig die kat wel zelf ipv dat hij zijn hand erbij houdt en wacht tot die kat voor en achteruit loopt.
Pleite, ze wilde niet terugkomen.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ho wacht, is zij wel terug van vakantie gekomen of is ze nog pleite?
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:00 schreef Samson het volgende:
Melissa ziet vroeger weer voor zich, Michel met zn jeugdvriend aan het pijpen op de bank, heeft ze geen zin meer in. Jarenlang kon ze ze bij elkaar weg houden.....
Wendy speelt op safe. Dit doet het altijd goed.quote:
Het is een klein kind. Dat gaat echt niet veranderenquote:Op zondag 24 februari 2013 21:01 schreef THEFXR het volgende:
wat een kutwijf, hij is eindelijk aan het veranderen en zij bailt eruit
Natuurlijk gescoord daar in Turkije...quote:Op zondag 24 februari 2013 21:01 schreef THEFXR het volgende:
Dit komt vast ui haar gelbikini.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Was de shampoo uitverkocht bij de drogist?
Nou, zoveel moeite doet hij ook nietquote:Op zondag 24 februari 2013 21:01 schreef THEFXR het volgende:
Welnee, die kan (en wil) geen kant op.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:01 schreef THEFXR het volgende:
*PANG*quote:Op zondag 24 februari 2013 21:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Zou zo mooi zijn als hij op die bal zou gaan zitten en die bal wegschoot
Daarom, die heeft al genoeg geduld met hem gehad.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:02 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Welnee, die kan (en wil) geen kant op.
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Zou zo mooi zijn als hij op die bal zou gaan zitten en die bal wegschoot
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat een jankerd joh. Ik vind dat ze hem dan maar gewoon in zn sop frituurvet moeten laten gaarkoken hoor!
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:04 schreef Deisyy het volgende:
Gelukkig is zijn vriend Daan er....
Ja, want hij kan niet voor zichzelf zorgen.
Hij valt toch af?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Gast, besef gewoon dat als je niet afvalt je DOOD gaat! Need any more excuses?
Besef gewoon dat je penis langer lijkt als je afvalt!!quote:Op zondag 24 februari 2013 21:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Gast, besef gewoon dat als je niet afvalt je DOOD gaat! Need any more excuses?
Dat zou voor mannen ook een goede motivatie moeten zijn inderdaad.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Besef gewoon dat je penis langer lijkt als je afvalt!!
Zonder begeleiding ook al vrees ik.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:05 schreef Aventura het volgende:
Ik begin te denken dat hij een hopeloos geval is. Als straks die vriend ook afhaakt komt hij weer keihard aan.
hihi, wanna see?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat zou voor mannen ook een goede motivatie moeten zijn inderdaad.
Ik weet dat eigenlijk wel zeker..quote:Op zondag 24 februari 2013 21:05 schreef Aventura het volgende:
Ik begin te denken dat hij een hopeloos geval is. Als straks die vriend ook afhaakt komt hij weer keihard aan.
Lijkt mij dat je zoiets niet echt alleen kan. Geen mens.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:05 schreef SEMTEX het volgende:
Nu heeft-ie die vriend. Op zich mooi, maar uiteindelijk moet-ie ook eens kracht uit zichzelf leren halen..
Of die heeft ie aangetrokken op 3 februari 2008 en sindsdien zoveel aangekomen dat ie niet meer uit kan.quote:
De hele week vooruitquote:
Er zijn grenzen hé. Hij kan écht niks alleen.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:06 schreef Ziba het volgende:
[..]
Lijkt mij dat je zoiets niet echt alleen kan. Geen mens.
Jawel hoor, etenquote:Op zondag 24 februari 2013 21:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Er zijn grenzen hé. Hij kan écht niks alleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |