mss wordt dit óók weer een scheiding! Wendy de homewreckerquote:Op zondag 24 februari 2013 20:26 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, nee, en zij laat hem nou weer net níet in de steek.
Duwen ze hem zo terugquote:Op zondag 24 februari 2013 20:28 schreef Deisyy het volgende:
Op het strand![]()
Het is niet te hopen dat Greenpeace langs komt
Johannes?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:28 schreef Fascination het volgende:
Godverdomme, wat een ranzige walvis is het toch.
Gelukkig geen grijze jas aan.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:28 schreef Deisyy het volgende:
Op het strand![]()
Japan direct een tsunami waarschuwingquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zelfs Alberto heeft een betere conditie.
Dadelijk duwen ze hem terugquote:Op zondag 24 februari 2013 20:28 schreef Deisyy het volgende:
Op het strand![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:30 schreef tralalala het volgende:
Zo kan ik ook 300 keer opdrukken als je toch op je buik steunt.
Dit. Mag je best schokkend noemen. Kan me goed voorstellen dat zijn vrouw/vriendin het af en toe niet meer ziet zitten. Die moet thuis alles doen. Even wat ramen lappen of stofzuigen zit er voor hem ook niet meer in.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:29 schreef HiZ het volgende:
Dit is wel heftig, gewoon wat dingen oprapen en dan zo volledig uitgeput raken.
Probleem opgelostquote:Op zondag 24 februari 2013 20:30 schreef Ambipur het volgende:
Godver, wat erg dit!!!! Hij gaat dood.
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dit. Mag je best schokkend noemen. Kan me goed voorstellen dat zijn vrouw/vriendin het af en toe niet meer ziet zitten. Die moet thuis alles doen. Even wat ramen lappen of stofzuigen zit er voor hem ook niet meer in.
Ik zou helemaal gek worden..quote:Op zondag 24 februari 2013 20:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dit. Mag je best schokkend noemen. Kan me goed voorstellen dat zijn vrouw/vriendin het af en toe niet meer ziet zitten. Die moet thuis alles doen. Even wat ramen lappen of stofzuigen zit er voor hem ook niet meer in.
87 kilo er af is al een behoorlijke stap.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
135 voor zo'n ukkerd. Mag toch hopen dat dat de 1e fase van afvallen is.
Ironische is dat de man die zorgde voor anderen (ma en pa) nu zelf eigenlijk verzorging nodig heeft.quote:
Ik zie enkel dat mondje, met de hoekjes naar beneden.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:32 schreef Ambipur het volgende:
Godsamme.. Die kin... Het staart naar me.
Dat zijn 2 Wendy'squote:Op zondag 24 februari 2013 20:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
87 kilo er af is al een behoorlijke stap.
Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
87 kilo er af is al een behoorlijke stap.
Nou eh, met 200 kilo zal dat wel pijnlijk zijn, lijkt me.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:32 schreef SEMTEX het volgende:
Wat een mietjede hele tijd mauwen over z'n rug
Maar er is heel veel voedsel doorheen gegaanquote:Op zondag 24 februari 2013 20:32 schreef Fascination het volgende:
Hij heeft echt zo'n piepklein mondje.
Inderdaad, ik zou op een gegeven moment echt een ultimatum stellen..quote:Op zondag 24 februari 2013 20:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ironische is dat de man die zorgde voor anderen (ma en pa) nu zelf eigenlijk verzorging nodig heeft.
Doutzen of Esti Ginzburg ofzoquote:Op zondag 24 februari 2013 20:33 schreef THEFXR het volgende:
waarom geen lekker wijf, wat hem gaat trainen?
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:32 schreef SEMTEX het volgende:
Wat een mietjede hele tijd mauwen over z'n rug
Nee die man die weleens bij RTL Boulevard zit dan...dat is ook een megagroot drama! Die heeft ook geen kaaklijn, 1 drabber vet!quote:Op zondag 24 februari 2013 20:32 schreef Ambipur het volgende:
Godsamme.. Die kin... Het staart naar me.
Volgens mij is dat best vaak zo.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ironische is dat de man die zorgde voor anderen (ma en pa) nu zelf eigenlijk verzorging nodig heeft.
Gaat-ie weer, met dat geklaagquote:Op zondag 24 februari 2013 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou eh, met 200 kilo zal dat wel pijnlijk zijn, lijkt me.
Oh ja, die koningshuisdeskundige.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee die man die weleens bij RTL Boulevard zit dan...dat is ook een megagroot drama! Die heeft ook geen kaaklijn, 1 drabber vet!
Dan ga ik me ook volvreten!quote:
quote:
Daat kan hij niet ook gewoon thuis doen denk ik?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:34 schreef tralalala het volgende:
Waarom niet zwemmen? Scheelt ook in de rugpijn lijkt me.
Ja die gaan we met z'n allen ook nog eens door zijn kruk zien zakken, dat is ook een mobide obesitas.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, die koningshuisdeskundige.
Doe maar die ex van Edgar Davids; Olcay Gulsen, die mat hem wel afquote:
Ooooh die van het koningshuis!!! Die is goor..quote:Op zondag 24 februari 2013 20:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee die man die weleens bij RTL Boulevard zit dan...dat is ook een megagroot drama! Die heeft ook geen kaaklijn, 1 drabber vet!
Hij doet ook als een klein kindquote:Op zondag 24 februari 2013 20:37 schreef Maraca het volgende:
Echt, ze behandelen hem als een klein kind
Moet ook!quote:Op zondag 24 februari 2013 20:37 schreef Maraca het volgende:
Echt, ze behandelen hem als een klein kind
Maar die zoete ketjap die ze er doorheen gooide lijkt me geen succes.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:37 schreef Revanches het volgende:
Leuk dat zijn vriendin zo zijn eten voorbereid.
Ik kijk pas netquote:
Waarom? Het is een volwassen ventquote:
Is ie ook.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ben ik de enige die hem een uitermate saaie, vervelende zeikerige kerel vindt?
Neequote:Op zondag 24 februari 2013 20:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nee.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Saai ja.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Yep, standaard terugvalletje op 4/5e.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Och zo monteren ze het elke keer; oh het gaat mis, en mis, nog maar een paar weken, en dan boem, volgend stukje is het gelukt.
En op 1/5, 2/5 en 3/5.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Yep, standaard terugvalletje op 4/5e.
Mooi doet ie datquote:
Een travo zou het schitterend vinden.quote:
Ja als iemand zo weinig moeite doet zou ik ook denken flikker maar op!quote:Op zondag 24 februari 2013 20:40 schreef Fascination het volgende:
Laat 'm zich gewoon dood eten. /care
Dus jij vindt haar mooi nu?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:41 schreef OProg het volgende:
[..]
Een travo zou het schitterend vinden.
Scheelt een hoop ziektekosten idd, en je kan een middelgroot dorp een jaar Van energie voorzien door zijn crematiequote:Op zondag 24 februari 2013 20:40 schreef Fascination het volgende:
Laat 'm zich gewoon dood eten. /care
Dat is speciaal voor dit en eh, die ushi-dushi zooi. Bij The Voice was die doffe oogschaduw boven en onder niet zoquote:Op zondag 24 februari 2013 20:41 schreef Samson het volgende:
Komt Wendy net aan uit de jaren 80 of zo met die make-up?
Echt zo'n doorgeleefd hoofd.quote:
quote:
Dat moet. Voor het contrast later.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:43 schreef Axia het volgende:
Ben je 200 kilo, draag je nog steeds horizontale strepen
dus dat! Zeg dan gewoon joh luie eikel dat je d'r bent, pak lekker zelf!!!!!quote:Op zondag 24 februari 2013 20:44 schreef computergirl het volgende:
Aaaahhhh dan ga je hem toch geen drinken brengen!!!!!!
Het is weer gelukt.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:45 schreef Ambipur het volgende:
Arme Turken.. Straks haar in bikini zien
De Turken verdrinken in haar ogen.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:45 schreef Ambipur het volgende:
Arme Turken.. Straks haar in bikini zien
Datquote:Op zondag 24 februari 2013 20:45 schreef utrecht1970 het volgende:
Ze wil niet, zij voelt zich verantwoordelijke dan hij
Of in haar lichaamssappen.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De Turken verdrinken in haar ogen.
Helpt wel om afstand te nemen.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:46 schreef xFriendx het volgende:
Denk dat die vakantie hier niet zo op z'n plek is. Natuurlijk is een rustmoment dik verdiend voor haar, maar ik denk dat ze eerder flink emotioneel moe is, afwegingen maken over wel of niet blijven en zo. Denk niet dat een vakantie hierin nou echt helpt.
Gaat het toch niet om, alleen maar om hem te dwingen met zijn enorme reet eens van de bank te komen!quote:Op zondag 24 februari 2013 20:46 schreef xFriendx het volgende:
Denk dat die vakantie hier niet zo op z'n plek is. Natuurlijk is een rustmoment dik verdiend voor haar, maar ik denk dat ze eerder flink emotioneel moe is, afwegingen maken over wel of niet blijven en zo. Denk niet dat een vakantie hierin nou echt helpt.
Snel een biertap aanschaffen dus!quote:Op zondag 24 februari 2013 20:47 schreef JaneDoe het volgende:
hij denkt: hoe kom ik in die week aan m'n drinken?!
Denk dat zij de emotionele rust goed kan gebruikenquote:Op zondag 24 februari 2013 20:46 schreef xFriendx het volgende:
Jij wilt wel zo'n dikzak waar je lekker tegenaan kunt liggen en je lekker in z'n vet kunt kruipen hé.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Of in haar lichaamssappen.
Vriendje is wel lief!! Wat een schatje.
Erg standaard-scriptje tot nu toe inderdaad.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:47 schreef Fascination het volgende:
Tot nu toe een vrij saaie aflevering.
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij wilt wel zo'n dikzak waar je lekker tegenaan kunt liggen en je lekker in z'n vet kunt kruipen hé.
Hallo, een paar weken Wendy over de vloer, dan ga je vanzelf onderuit.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:49 schreef HiZ het volgende:
Wanneer zijn Nederlandse mannen van die huilebalken geworden?
Klopt. Wendy wilde ook niet knuffelen of zo. Het is geen aandoenlijke vetklep.quote:
Tuurlijk weet ik dat.quote:
Sinds de vrouwen in Nederland de baas in huis zijn.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:49 schreef HiZ het volgende:
Wanneer zijn Nederlandse mannen van die huilebalken geworden?
Allochtoontje.quote:
Maar ze zijn toch gezellig?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Klopt. Wendy wilde ook niet knuffelen of zo. Het is geen aandoenlijke vetklep.
Ze lijkt me in ieder geval geen type om vreemd te gaan in Turkije. Of waar dan ook.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:51 schreef utrecht1970 het volgende:
Hij is leuk met woorden, maar erg slecht met daden. Ik hoop dat zij dat ook doorkrijgt
In Turkije neuken ze alles. Ook varkens. Waar denk je dat ik altijd scoor?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:52 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ze lijkt me in ieder geval geen type om vreemd te gaan in Turkije. Of waar dan ook.
Vergelijk jij jezelf nu met een varken?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
In Turkije neuken ze alles. Ook varkens. Waar denk je dat ik altijd scoor?
Hmmm van vetzak naar harige aap.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
In Turkije neuken ze alles. Ook varkens. Waar denk je dat ik altijd scoor?
Die gaat ie eten als ze op z'n schoot springenquote:Op zondag 24 februari 2013 20:45 schreef Disana het volgende:
Wie moet de poezen dan voeren. Hij doet dat vast niet.
Die zijn zelf toch meestal mager?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:54 schreef THEFXR het volgende:
ik snap het nu, zijn vriendin is een FEEDER!!!!
Enabler in ieder geval. Waarom ze toestaat dat hij helemaal niks doet?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:54 schreef THEFXR het volgende:
ik snap het nu, zijn vriendin is een FEEDER!!!!
Ja. Maar een normale he. Zo dik ben ik ook weer niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:54 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Vergelijk jij jezelf nu met een varken?
Ze kunnen inderdaad beter uit zijn buurt blijven.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die gaat ie eten als ze op z'n schoot springen
Die van de magere speklapjes?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. Maar een normale he. Zo dik ben ik ook weer niet.
bmi?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. Maar een normale he. Zo dik ben ik ook weer niet.
Die zijn extreem lekker.quote:
Delen!quote:
Groeit vast in huis.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:56 schreef Maraca het volgende:
Hij moet een week voor zichzelf zorgenBen benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |