mss wordt dit óók weer een scheiding! Wendy de homewreckerquote:Op zondag 24 februari 2013 20:26 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, nee, en zij laat hem nou weer net níet in de steek.
Duwen ze hem zo terugquote:Op zondag 24 februari 2013 20:28 schreef Deisyy het volgende:
Op het strand![]()
Het is niet te hopen dat Greenpeace langs komt
Johannes?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:28 schreef Fascination het volgende:
Godverdomme, wat een ranzige walvis is het toch.
Gelukkig geen grijze jas aan.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:28 schreef Deisyy het volgende:
Op het strand![]()
Japan direct een tsunami waarschuwingquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zelfs Alberto heeft een betere conditie.
Dadelijk duwen ze hem terugquote:Op zondag 24 februari 2013 20:28 schreef Deisyy het volgende:
Op het strand![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:30 schreef tralalala het volgende:
Zo kan ik ook 300 keer opdrukken als je toch op je buik steunt.
Dit. Mag je best schokkend noemen. Kan me goed voorstellen dat zijn vrouw/vriendin het af en toe niet meer ziet zitten. Die moet thuis alles doen. Even wat ramen lappen of stofzuigen zit er voor hem ook niet meer in.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:29 schreef HiZ het volgende:
Dit is wel heftig, gewoon wat dingen oprapen en dan zo volledig uitgeput raken.
Probleem opgelostquote:Op zondag 24 februari 2013 20:30 schreef Ambipur het volgende:
Godver, wat erg dit!!!! Hij gaat dood.
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dit. Mag je best schokkend noemen. Kan me goed voorstellen dat zijn vrouw/vriendin het af en toe niet meer ziet zitten. Die moet thuis alles doen. Even wat ramen lappen of stofzuigen zit er voor hem ook niet meer in.
Ik zou helemaal gek worden..quote:Op zondag 24 februari 2013 20:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dit. Mag je best schokkend noemen. Kan me goed voorstellen dat zijn vrouw/vriendin het af en toe niet meer ziet zitten. Die moet thuis alles doen. Even wat ramen lappen of stofzuigen zit er voor hem ook niet meer in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |