abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 28 februari 2014 @ 19:56:58 #276
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_137248927
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport zondag 23 maart 2014 @ 23:15:55 #277
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_138098669
Ongelooflijk, wat een bandenproblemen vandaag ...
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_138110846
quote:
11s.gif Op zondag 23 maart 2014 23:15 schreef Peterselieman het volgende:
Ongelooflijk, wat een bandenproblemen vandaag ...
Dat blijft een probleem dat al jaren aan de gang is.

BTW Kyle Larsen lijkt me wel een toekomstige topper te worden.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 24 maart 2014 @ 17:30:37 #279
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_138121121
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 12:56 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Dat blijft een probleem dat al jaren aan de gang is.
Het toestaan van meer camber draagt wel bij aan het probleem, al waren de banden gisteren ook niet optimaal, want vaak na twintig ronden in een run ontstond er een reeks aan lekke banden aan de linkerzijde.
quote:
BTW Kyle Larsen lijkt me wel een toekomstige topper te worden.
Zeker. Hele race rond de top tien hangen en dan na de laatste restart toeslaan
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_141647688
Hé, toch nog een NASCAR-topic.

Over een ruime vijf minuten NASCAR op Motors TV.
pi_141648599
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 16:23 schreef Jigzoz het volgende:
Hé, toch nog een NASCAR-topic.

Over een ruime vijf minuten NASCAR op Motors TV.
Ik heb op wat Nationwide na via Motors TV geen NASCAR meer gezien sinds Daytona... :@
pi_141648887
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 16:57 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Ik heb op wat Nationwide na via Motors TV geen NASCAR meer gezien sinds Daytona... :@
Nee, ik ook niet.

Eerlijk gezegd vind ik er nu eigenlijk maar weinig aan.

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2014 17:06:53 ]
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 28 juni 2014 @ 23:16:38 #283
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_141665881
Ik heb toevallig vorige week nog gekeken. Eens een keer een niet Oval. Is best wel leuk, al zie je de inhaalacties van mijlenver aankomen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_141972639
race is live
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_143239798
Over een paar minuten Nationwide op Watkins Glen. 8-)
NASCAR op een road course is meestal goed voor mooie races. :)
pi_143253671
NASCAR driver Tony Stewart ran over a competitor, 20-year-old Kevin Ward Jr., during a confrontation at a sprint car race on Saturday night at Canandaigua Motorsports Park in New York. Ward was killed.

In the video above, via YouTube, you can see Ward apparently confronting Stewart on foot after Ward's car is run into the wall. He is struck, dragged, then thrown a number of feet. According to Ontario County Sheriff Philip C. Povero, Ward was dead on arrival at the hospital.

video is vrij duidelijk hopen dat Stewart paar jaar van Bubba mag genieten
"Now fuck off, I need to meditate, or masturbate, or both... "
pi_143257994
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 10:47 schreef Vaas3 het volgende:
NASCAR driver Tony Stewart ran over a competitor, 20-year-old Kevin Ward Jr., during a confrontation at a sprint car race on Saturday night at Canandaigua Motorsports Park in New York. Ward was killed.

In the video above, via YouTube, you can see Ward apparently confronting Stewart on foot after Ward's car is run into the wall. He is struck, dragged, then thrown a number of feet. According to Ontario County Sheriff Philip C. Povero, Ward was dead on arrival at the hospital.

video is vrij duidelijk hopen dat Stewart paar jaar van Bubba mag genieten
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_143258113
Ik vind lastig oordelen.

Tony gaat een zware pijp roken, dat lijkt me zeker.
pi_143258303
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 10:47 schreef Vaas3 het volgende:
NASCAR driver Tony Stewart ran over a competitor, 20-year-old Kevin Ward Jr., during a confrontation at a sprint car race on Saturday night at Canandaigua Motorsports Park in New York. Ward was killed.

In the video above, via YouTube, you can see Ward apparently confronting Stewart on foot after Ward's car is run into the wall. He is struck, dragged, then thrown a number of feet. According to Ontario County Sheriff Philip C. Povero, Ward was dead on arrival at the hospital.

video is vrij duidelijk hopen dat Stewart paar jaar van Bubba mag genieten
Waarom?

Kan ook een noodlottig ongeluk zijn, zoals hier wordt gezegd.
quote:
Tyler Graves, a sprint-car racer and friend of Ward’s, told Sporting News in a phone interview that he was sitting in the Turn 1 grandstands and saw everything.

“Tony pinched him into the frontstretch wall, a racing thing,” Graves said. “The right rear tire went down, he spun on the exit of (Turn) 2. They threw the caution and everything was toned down. Kevin got out of his car. … He was throwing his arms up all over the place at Tony for most of the corner.

“I know Tony could see him. I know how you can see out of these cars. When Tony got close to him, he hit the throttle. When you hit a throttle on a sprint car, the car sets sideways. It set sideways, the right rear tire hit Kevin, Kevin was sucked underneath and was stuck under it for a second or two and then it threw him about 50 yards.”

Graves said he didn’t believe it was intentional.


“You never mean to do something like that,” Graves told Sporting News. “Kevin was pissed and he let Tony know. And Tony was trying to give the message back that he wasn’t happy either. He went over the line with it.”
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_143273691
quote:
Die kerel zegt dat je a) wel degelijk uit de auto's kan zien en Stewart hem gezien moet hebben, b) zodra hij in zijn buurt komt geeft hij gas.

Hij zag hem, hij gaf gas

Dat geeft nu niet bepaald de indruk dat het een ongeluk was. Op zijn best zou je kunnen zeggen dat ie misschien zijn engine wat wou revven om hem te laten weten dat hij ook kwaad was en dat eindigde in een drama (omdat hij de controle verloor). Maar zelfs dan valt Stewart heel wat te verwijten

Kan ook een ongeluk zijn maar dat artikel geeft mijn inziens het tegenovergestelde aan
pi_143276049
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 19:46 schreef Unstoppable het volgende:

[..]

Die kerel zegt dat je a) wel degelijk uit de auto's kan zien en Stewart hem gezien moet hebben, b) zodra hij in zijn buurt komt geeft hij gas.

Hij zag hem, hij gaf gas

Dat geeft nu niet bepaald de indruk dat het een ongeluk was. Op zijn best zou je kunnen zeggen dat ie misschien zijn engine wat wou revven om hem te laten weten dat hij ook kwaad was en dat eindigde in een drama (omdat hij de controle verloor). Maar zelfs dan valt Stewart heel wat te verwijten

Kan ook een ongeluk zijn maar dat artikel geeft mijn inziens het tegenovergestelde aan
Ik zeg ook niet dat hem niets te verwijten valt. Maar als hij hem niet bewust aanreed is het een ongeluk en geen opzet. Hoeveel schuld hij heeft mogen de rechters bepalen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_143293627
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 19:46 schreef Unstoppable het volgende:

[..]

Die kerel zegt dat je a) wel degelijk uit de auto's kan zien en Stewart hem gezien moet hebben, b) zodra hij in zijn buurt komt geeft hij gas.

Hij zag hem, hij gaf gas

Dat geeft nu niet bepaald de indruk dat het een ongeluk was. Op zijn best zou je kunnen zeggen dat ie misschien zijn engine wat wou revven om hem te laten weten dat hij ook kwaad was en dat eindigde in een drama (omdat hij de controle verloor). Maar zelfs dan valt Stewart heel wat te verwijten

Kan ook een ongeluk zijn maar dat artikel geeft mijn inziens het tegenovergestelde aan
Je moet gas geven om fatsoenlijk te sturen met een sprint car. Je kan niet simpelweg revven, omdat de wagen een direct drive heeft.

De man die het zegt is wel een vriend van Ward uiteraard. Lastig om subjectiviteit uit te sluiten.

- Het zicht is gewoon slecht in een sprint car


- Hij zal ongetwijfeld al modder op zijn vizier hebben,
- Ward loopt op de baan in een zwart overall, terwijl het daar slecht verlicht is.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_143306969
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 10:12 schreef PeeJay1980 het volgende:

[..]

Je moet gas geven om fatsoenlijk te sturen met een sprint car. Je kan niet simpelweg revven, omdat de wagen een direct drive heeft.

De man die het zegt is wel een vriend van Ward uiteraard. Lastig om subjectiviteit uit te sluiten.

- Het zicht is gewoon slecht in een sprint car
- Hij zal ongetwijfeld al modder op zijn vizier hebben,
- Ward loopt op de baan in een zwart overall, terwijl het daar slecht verlicht is.
Ik geloof best dat het zicht slecht is, maar als er caution is afgegeven, ben je gewoon extra alert lijkt mij?

Ik geloof trouwens niet dat iemand, wie dan ook, op een renbaan een ander echt wil doodrijden en hij is wel gehoord maar wordt niet vastgehouden, dus men gaat ook niet echt uit van intentie.

Ook niet slim van Kevin natuurlijk om ter plekke verhaal te willen gaan halen...

Erg triest allemaal en heel schokkend als je zit te kijken.
pi_143307224
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 17:08 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Ik geloof best dat het zicht slecht is, maar als er caution is afgegeven, ben je gewoon extra alert lijkt mij?

Caution was nog maar net afgegeven. Zoals je ziet op de beelden rijden nog lang niet alle wagens 20mph en in de onderste ring. Een auto ontwijken gaat dan op zich prima, maar iemand in een zwart pak die richting je auto loopt, dat wordt problematischer. Zeker omdat uitwijken niet heel erg vlot gaat.

Trieste afloop. Hij had gewoon in de auto moeten blijven zitten, zoals in de regels staat ;(
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_143308713
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 17:17 schreef PeeJay1980 het volgende:

[..]

Caution was nog maar net afgegeven. Zoals je ziet op de beelden rijden nog lang niet alle wagens 20mph en in de onderste ring. Een auto ontwijken gaat dan op zich prima, maar iemand in een zwart pak die richting je auto loopt, dat wordt problematischer. Zeker omdat uitwijken niet heel erg vlot gaat.

Trieste afloop. Hij had gewoon in de auto moeten blijven zitten, zoals in de regels staat ;(
Dat laatste voorop. Dan was hij er nog geweest.

Dat je hem niet van een afstand ziet kan ik me nog iets bij voorstellen, en ontwijken kan dan wel moeilijk zijn, maar op het moment dat je hem dan toch echt wel vlakbij hebt gas geven lijkt onlogish? Wat is daarvoor jouw verklaring als kenner?
Kevin zag hém in elk geval wel al van verre en is natuurlijk niet moedwillig onder zijn auto gelopen. Er is afstand geweest en alleen door het opzij gaan van de achterkant van de wagen door het gasgeven, werd hij geraakt.

Iemand trouwens al ergens een versie gelezen van Tony Stewart?
pi_143308799
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:04 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Dat laatste voorop. Dan was hij er nog geweest.

Dat je hem niet van een afstand ziet kan ik me nog iets bij voorstellen, en ontwijken kan dan wel moeilijk zijn, maar op het moment dat je hem dan toch echt wel vlakbij hebt gas geven lijkt onlogish? Wat is daarvoor jouw verklaring als kenner?
Kevin zag hém in elk geval wel al van verre en is natuurlijk niet moedwillig onder zijn auto gelopen. Er is afstand geweest en alleen door het opzij gaan van de achterkant van de wagen door het gasgeven, werd hij geraakt.

Iemand trouwens al ergens een versie gelezen van Tony Stewart?
De auto wijkt sneller uit en 'stuurt' dus sneller als je de achterkant scheef zet. Misschien wilde hij dat doen om uit te wijken.

Ik heb ook nog geen verklaring van Stewart gezien.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_143563075
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_143563284
quote:
Ze blijven maar dingen wijzigen in NASCAR. :N
pi_144872583
Tony Stewart niet schuldig aan dood Kevin Ward jr.
quote:
An Ontario County (N.Y.) grand jury ruled Wednesday that three-time NASCAR Sprint Cup champion Tony Stewart will not face criminal charges resulting from the accident that killed young driver Kevin Ward Jr.

Ontario County (N.Y.) District Attorney Michael Tantillo announced the grand jury’s findings at a 3 pm ET press conference.

“The grand jury today has completed it’s investigation,” Tantillo said. “Approximately two dozen witnesses testified. … In addition, the grand jury reviewed a number of photographs and video recordings as well as a number of documentary evidence.

“After interviewing all of the witnesses and reviewing all the evidence, the grand jury has determined there is no basis to charge Tony Stewart with any crimes. This case was therefore no-billed by the grand jury.”

Later, Tantillo added of the grand jury, “Their job was to determine whether or not, based upon all the evidence they heard, all the testimony they heard, whether there was reasonable cause to believe Tony Stewart had committed a crime, or not. Obviously, their vote was that they did not reach that finding.”

One surprising outcome of the investigation was that Ward was under the influence of marijuana at the time of the accident, according to Tantillo.

“There is toxicology evidence in the case relating to Kevin Ward that actually indicated at the time of operation, he was under the influence of marijuana,” Tantillo said. “There was no toxicology work performed on Tony Stewart. However, a certified drug recognition expert had interviewed him on the night of the collision and determined that he found no basis to observe any alcohol consumption or impairment by drugs.”

Tantillo later said, “The levels that were determined were enough to impair judgement, yes.”

Tantillo refused to say whether the grand jury determined Ward was at fault.

“The grand jury was never tasked with the responsibility of anything other than to determine whether there was enough evidence to file charges against Tony Stewart,” Tantillo said. “They were not considering whether anybody else was at fault.

“However, I am sure from their deliberations and discussions, that the fact that Kevin Ward was observed running basically down two-thirds of the track into a hot track, and into the middle of other cars that were racing, played a big, big factor in their decision.”

After a review of evidence and a completed report gathered from a month-long probe by the Ontario County (N.Y.) sheriff’s office, Sheriff Philip Povero turned over his investigator’s findings and evidence collected to Tantillo’s office on Sept. 11.

Five days later, Tantillo decided to convene a grand jury to review the evidence and consider whether charges against Stewart were warranted or not.

The grand jury was convened Tuesday, Sept. 23, and needed less than one day to reach its decision to clear Stewart of any culpability in the incident.

Investigators had two videos that showed the incident. One was posted to YouTube shortly after the accident, but the second video has never surfaced publicly.

“The second video was the racetrack’s own video,” Tantillo said. “They were relatively similar in what they showed. Actually, the racetrack video was a little higher quality. Those videos were examined in detail, they were enhanced, were run through programs that allowed the frames to be isolated … and they were a pretty important piece of the evidence that was considered here.”

Stewart’s sprint car struck and killed Ward during a caution period in a short track race on Aug. 9 at Canandaigua Motorsports Park, located about an hour north of Watkins Glen International raceway.

Shortly after hitting the wall with his racecar, Ward exited the car and was coming down the racetrack in an apparent attempt to confront Stewart. The area where the incident occurred is dimly lit and Ward, of nearby Port Leyden, N.Y., was wearing an all-black firesuit.

As Ward approached Stewart’s car, at least one video that has been made public showed Stewart appeared to take evasive action but the right rear tire of his sprint car struck Ward, 20, who was pronounced dead approximately 45 minutes later at a local hospital. Cause of death was ruled blunt force trauma.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_144885308
Verrassende wending vanwege die marijuana.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')