Nee ... Dat ze mesgevaarlijk is en dat soort dingen en dat ze mislukte borstvergrotingen heeft.. En beter uit dr buurt kan blijven...quote:Op maandag 25 februari 2013 22:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wat heb jij verteld?![]()
ik snap je nietmoest jij je broer vertellen dat hij gestalkt werd?
ja toen ik het neetplempte dacht ik al ... huh... dat kan nooitquote:Op maandag 25 februari 2013 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Een geit met ballen zou wel een wereldwonder zijn.
Ah... ja die borsten kunnen niet zoveel kwaad, maar dat mes heh? da's iets minderquote:Op maandag 25 februari 2013 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ... Dat ze mesgevaarlijk is en dat soort dingen en dat ze mislukte borstvergrotingen heeft.. En beter uit dr buurt kan blijven...
Dat dus .... Ik hoop dus niet dat ik dr tegenkom , de volgende keer dat ik weer een naar het Noorden gaquote:Op maandag 25 februari 2013 23:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... ja die borsten kunnen niet zoveel kwaad, maar dat mes heh? da's iets minder
Het Noorden? waar woont ze dan?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat dus .... Ik hoop dus niet dat ik dr tegenkom , de volgende keer dat ik weer een naar het Noorden ga
Zij in Almere, maar mn broer bij Lien in de stadquote:Op maandag 25 februari 2013 23:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het Noorden? waar woont ze dan?
ah... nu snap ik hetquote:Op maandag 25 februari 2013 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Zij in Almere, maar mn broer bij Lien in de stad
Gelukkig maar ... Kan ik weer met een gerust hart slapen zometeenquote:Op maandag 25 februari 2013 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... nu snap ik het
ik ookquote:Op maandag 25 februari 2013 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig maar ... Kan ik weer met een gerust hart slapen zometeen
Ja oude begrippen oude blackboxesquote:Op maandag 25 februari 2013 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
o jij bedoeld Natasia?
jij bent soms errug vaag hoor
Ik hou me nu rustig en zal geen vage dingen meer plaatsen hierquote:Op maandag 25 februari 2013 23:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
maar dan snap ik het wel
Bluezzz ??? Sparen jullie die zooi nog?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |