Wij sparen ze voor vriendenquote:Op maandag 4 februari 2013 19:22 schreef Scissor het volgende:
Albert Heijn heeft weer een actie waarbij je bij elke ¤15,- aan boodschappen en bij bepaalde producten keukenmini's krijgt.
Ik verzamel ze zelf niet, maar wil ze best meenemen voor anderen die ze wel sparen.
Ik heb nu 2 citroenschijven.
Af te halen in Utrecht
Hier ook Utrechtquote:Op maandag 4 februari 2013 19:22 schreef Scissor het volgende:
Albert Heijn heeft weer een actie waarbij je bij elke ¤15,- aan boodschappen en bij bepaalde producten keukenmini's krijgt.
Ik verzamel ze zelf niet, maar wil ze best meenemen voor anderen die ze wel sparen.
Ik heb nu 2 citroenschijven.
Af te halen in Utrecht
Zal posten wat ik krijgquote:Op maandag 4 februari 2013 19:55 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Wij sparen ze voor vrienden
Maar de citroenschijven hebben we al....
Je hebt PMquote:Op maandag 4 februari 2013 21:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hier ook UtrechtDochter kreeg vanmiddag van een oud dametje 3 zakjes
We hebben Hertog ijs, Toverrijst en de rookworst
Nog geen dubbele dus aanwezig hiero om onderling te ruilen
Indien nog aanwezig zou ik best een citroenschijfje voor haar willen hebben?
Kan je als het goed is gewoon nog mee terug, ze vinken namelijk met een pen op je kassabon aan of je ze gehad hebt of niet. tenminste dat deden ze voorheen wel altijdquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:11 schreef Mark het volgende:
Zag thuis op de kassabon pas dat die actie weer liep en ik er 8 had moeten krijgen![]()
Zal er op letten de komende tijd
doen ze hier ook nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:23 schreef Mark het volgende:
Dat hebben ze bij mij bij voorgaande acties nog nooit gedaan bij de kassa
Veel wel.....quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:39 schreef lady-wrb het volgende:
ik 2 broodjes
krijgt iedereen steeds 2 dezelfde ofzo?
doet je moeder zoveel boodschappen dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:36 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Veel wel.....
Maar mijn moeder spaart heel hard
Maar de broodjes hebben we nog niet
Ik krijg er morgen weer 5 van iemand.....ben benieuwd
erger nog. AH zet kinderen aan tot bedelen en zeuren.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:39 schreef Pietverdriet het volgende:
AH, reken 15 euro voor wat elders 12 euro kost en geef er een plastic troepje bij wat 5 cent kost.
Mensen staan tot om de hoek in de rij met geld in hun handen want er is iets gratis...
Slim van AH.
Ja en mijn schoonmoeder ook en bij bepaalde producten kreeg je er extra.....quote:Op zondag 10 februari 2013 01:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
doet je moeder zoveel boodschappen dan?
ik had vanavond een kar vol maar ik kreeg maar 2 mini's (ik had volgens de kassiere zelfs maar recht op 1
ze letten inderdaad erg op de kleintjes daar bij ah
maar ik ga ze niet sparen hoor. wat moet ik met die zooi.
ik had er vorige keer een halve plastic tas vol uiteindelijk.
ik had even gekeken, maar er stond niets in het foldertje dat ik gebruik, dus dat neem ik dan niet. de tijd dat ik me helemaal suf kocht om die verzameling compleet te krijgen, is gestopt bij het ouder worden van mijn kind. heerlijk, geen stress meer over voetbalplaatjes, beestjes, handpoppen whatever. ik pak aan waar ik recht op heb en voor de rest kijk ik wel wat ik er mee ga doen. maar zo liggen hier dus de muppetpoppen, de fabeltjeskrantpoppen, sneeuwwitje, toystory ergens te verstoffen. alleen daar al om wil ik niet meer verzamelen. op een gegeven moment ligt het toch ergens niets te doen.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:35 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ja en mijn schoonmoeder ook en bij bepaalde producten kreeg je er extra.....
Lang leve goedkope conimex zakjes kruidenmixenWij kunnen weer even vooruit
ik kom er redelijk vaak (het is lekker dichtbijquote:Op zondag 10 februari 2013 20:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Enige wat ik bij AH haal is de belgische mayonaise
Dan is het bij onze AH toch lang zo erg nog niet. Hier staan ook vaak kinderen bij de uitgang, maar veel meer als een "Mevrouw, spaart u de mini's??" komt er niet uit. Niets dwingend of om je heen hangend. (ook de straatnieuwsverkoper hiero is gewoon een leuke vriendelijke jongen waar ik geregeld een praatje mee maakquote:Op zondag 10 februari 2013 19:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
erger nog. AH zet kinderen aan tot bedelen en zeuren.
nou ja, ik weet in elk geval weer dat ik mijn boodschappen moet doen tijdens schooluren.
ik heb daar zo'n hekel aan dat ik zodra ik de appie uitkom meteen omringt wordt door bedelende kinderen. daar zijn straatkrantverkopers nog niks bij.
en weet je wat zo erg is? sommigen staan er gewoon met zakken voor speeltjes/plaatjes/whatever.
het is gewoon nooit genoeg
om over de droeftoeters die de dingen op marktplaats te koop zetten maar te zwijgen
Vind het wel verdraaid knap. Alles wat ze verzinnen qua acties, van voetbalplaatjes tot keukenspulletjes, EK/WK diertjes tot aan suffe dierenplaatjes. Het is altijd enorm succesvol, kinderen die bedelen voor de deur, iedereen wordt ingeschakeld om het te gaan verzamelen. Mensen die nooit bij de AH kopen maar dan wel....quote:Op zondag 10 februari 2013 16:39 schreef Pietverdriet het volgende:
AH, reken 15 euro voor wat elders 12 euro kost en geef er een plastic troepje bij wat 5 cent kost.
Mensen staan tot om de hoek in de rij met geld in hun handen want er is iets gratis...
Slim van AH.
Ik heb wel evt de sla en druiven en ui voor jequote:Op zondag 10 februari 2013 20:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan is het bij onze AH toch lang zo erg nog niet. Hier staan ook vaak kinderen bij de uitgang, maar veel meer als een "Mevrouw, spaart u de mini's??" komt er niet uit. Niets dwingend of om je heen hangend. (ook de straatnieuwsverkoper hiero is gewoon een leuke vriendelijke jongen waar ik geregeld een praatje mee maak)
Dankzij Scissor en de buurvrouw heeft Susanne er al aardig wat!
[ afbeelding ]
Nog slimmer, bedrijven betalen hoogstwaarschijnlijk grof geld om zo'n miniatuurtje te hebben. Heb eens gelezen dat veel 'merkentrouw' al van kinds af aan wordt ingeprent, meestal door producten die ouders gebruiken, maar een speelgoedje zal ook wel helpen.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan is het bij onze AH toch lang zo erg nog niet. Hier staan ook vaak kinderen bij de uitgang, maar veel meer als een "Mevrouw, spaart u de mini's??" komt er niet uit. Niets dwingend of om je heen hangend. (ook de straatnieuwsverkoper hiero is gewoon een leuke vriendelijke jongen waar ik geregeld een praatje mee maak)
Dankzij Scissor en de buurvrouw heeft Susanne er al aardig wat!
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |