SPOILER: seizoen 12/132Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Seizoen 11/122Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Het volledige speelschema2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik tel niet meer, 4e of 3e?quote:
quote:
6 al ofzoquote:
Gast ik ben al 3 keer klaargekomen hier.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Kapteintje zit intens te genieten vandaag
er zit niks betersquote:Op zondag 24 februari 2013 16:02 schreef TweeGrolsch het volgende:
Serero, Boerrigter
Wat een wissels
Tijdens Ajax???quote:Op zondag 24 februari 2013 16:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast ik ben al 3 keer klaargekomen hier.
Ja, grootste kans was voor ADO.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:02 schreef Tallie1982 het volgende:
Heeft ado al een kans gehad op dit doelpunt na?
Gadverrrrrjakkiebahquote:Op zondag 24 februari 2013 16:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast ik ben al 3 keer klaargekomen hier.
Zometeen lukaki dr nog bijquote:
die ken ik nietquote:
Zoals verwacht beter dan Messi.quote:
Het is dan ook echt vrij knap wat de boer de afgelopen seizoenen en ook dit seizoen weer presteert met deze selectie.quote:
jaquote:Op zondag 24 februari 2013 16:04 schreef AFCNiels het volgende:
Alleen een geniale actie van Eriksen kan ons nog redden.
het is wonder dat we tweede staan inderdaadquote:Op zondag 24 februari 2013 16:05 schreef Saekerhett het volgende:
Zit ook helemaal niks in, wat een dramatisch team dit.
Kan komen doordat ajax dat laatste nou net niet kanquote:Op zondag 24 februari 2013 16:04 schreef MouzurX het volgende:
Ajax moet de volgende wedstrijd maar gewoon van taktiek wisselen.
Met 11 man op de 16 staan en dan counteren, dat werkt blijkbaar beter dan ook echt kunnen voetballen.
kut team. kut kut kut is het. kut gewoon.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:05 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zie jou alleen maar zeiken. Elke wedstrijd weer. En als het goed gaat ben je er nietquote:Op zondag 24 februari 2013 16:05 schreef Saekerhett het volgende:
De kracht van het team is het team.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:05 schreef Saekerhett het volgende:
Nou geen wonder hoor, de concurrentie is net zo slecht als ajax op dit moment.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
het is wonder dat we tweede staan inderdaad
en nog terecht ookquote:Op zondag 24 februari 2013 16:05 schreef Tallie1982 het volgende:Dadelijk wordt feijenoord nog kampioen ook.
Bijzonder curieus gedrag voor een Ajacied.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zie jou alleen maar zeiken. Elke wedstrijd weer. En als het goed gaat ben je er niet
in de studioquote:
cherryquote:Op zondag 24 februari 2013 16:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Man van de wedstrijd moet wel bij ADO zitten
koetienjoquote:Op zondag 24 februari 2013 16:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Man van de wedstrijd moet wel bij ADO zitten
vraag me dat ook af, vond hem het niet zó slecht doen.quote:
geef eens antwoord. ben ook wel benieuwdquote:
quote:
blessurequote:Op zondag 24 februari 2013 16:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
geef eens antwoord. ben ook wel benieuwd
Elke club heeft zulke supportersquote:Op zondag 24 februari 2013 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bijzonder curieus gedrag voor een Ajacied.
Linkje?quote:
Ok.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zie jou alleen maar zeiken. Elke wedstrijd weer. En als het goed gaat ben je er niet
Wijze woorden.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De kracht van het team is het team.
Ga er nou niet die discussie aanquote:Op zondag 24 februari 2013 16:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Elke club heeft zulke supporters
Jammer dat je niet kan stemmen op iemand die op de bank zit...quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:07 schreef MouzurX het volgende:
Ik zet het af, kan het gewoon niet meer aanzien.
Ah, dus daar ligt het aanquote:Op zondag 24 februari 2013 16:07 schreef Stiggie het volgende:
Vergeet niet dat de arbitrage niet echt mee zit
hey hoeveel staan jullie nu eigenlijkquote:
Geweldig trouwe supporters heeft Ajaxquote:Op zondag 24 februari 2013 16:07 schreef MouzurX het volgende:
Ik zet het af, kan het gewoon niet meer aanzien.
Lijkt me geen onderwerpquote:Op zondag 24 februari 2013 16:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Uitschakeling tegen Steaua. Verlies tegen ADO. Hoeveel krediet heeft De Boer wel niet? Zelfs Van Basten kwam redelijk snel onder vuur te staan en die is een veel grotere clubicoon geweest dan Frank de Boer.
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Uitschakeling tegen Steaua. Verlies tegen ADO. Hoeveel krediet heeft De Boer wel niet? Zelfs Van Basten kwam redelijk snel onder vuur te staan en die is een veel grotere clubicoon geweest dan Frank de Boer.
iets met 2 kampioenschappenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:08 schreef Asskicker14 het volgende:
5e, maar wij mogen dat.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey hoeveel staan jullie nu eigenlijk
Kortzichtig.quote:
Standaard toch? Alleen kan het geld daar genaamd nooit opquote:
Jullie zijn dat lijden ook veel beter gewendquote:Op zondag 24 februari 2013 16:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geweldig trouwe supporters heeft Ajax. Om jaloers op te worden als Feyenoord fan
laat ze maar gewoon voetballen, dan schiet een debiel zoals moisander hem er zelf wel inquote:Op zondag 24 februari 2013 16:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als je gewoon 9 man achterin zet en 3 keer countert win je zo van Ajax.
Ado viel aan met 6 man dwaasquote:Op zondag 24 februari 2013 16:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als je gewoon 9 man achterin zet en 3 keer countert win je zo van Ajax.
quote:
AZ 16:30 NAC Bredaquote:Op zondag 24 februari 2013 16:09 schreef Tallie1982 het volgende:
Woensdag tegen az? En tegen wie spelen ze in het weekend?
http://eredivisielive.nl/(...)opstelling#home_teamquote:
Tja... Je kan zeggen wat je wil, maar de Feyenoord aanhang blijft tenminste trouw aan de club en zal niet vroegtijdig afhakenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jullie zijn dat lijden ook veel beter gewend
helemaal nietsquote:
Ajax bedoel ikquote:
twente dacht ikquote:
Zometeen bakkie snert bij de haard na het douchen, lekker man.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:09 schreef kapiteintje het volgende:
Wisseltje, jasje aan. Heerlijk man.
Ben ik normaal ook niet van maar mijn stream loopt ook echt 4 minuten achter ofzo dus niet leuk met fok erbij.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja... Je kan zeggen wat je wil, maar de Feyenoord aanhang blijft tenminste trouw aan de club en zal niet vroegtijdig afhaken
en terechtquote:Op zondag 24 februari 2013 16:10 schreef Moody het volgende:
Het fluitconcert zal niet zo groot zijn straks. Er zit bijna niemand meer op de tribune
Heerlijk weekendje of niet dan Kapo ouwe reus. Feyenoord in Kolkende Kuip 2-1. Al onze verraders op de bek, luc gini jerson leroyquote:
hou je bek gewoon kneus, ga lekker ergens anders zuigenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:10 schreef Doublepain het volgende:
Weet Ajax wel dat je een corner direct mag nemen?
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
hou je bek gewoon kneus, ga lekker ergens anders zuigen
Dit jaquote:
Kon gewoon rustig een stream weer aanzetten en de goal nog zien.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ben ik normaal ook niet van maar mijn stream loopt ook echt 4 minuten achter ofzo dus niet leuk met fok erbij.
Ik wist wel dat je bluftequote:
ja, ze domineerden de hele wedstrijdquote:Op zondag 24 februari 2013 16:12 schreef Bayswater het volgende:
ADO weer pech net als tegen Feyenoord uit 2 maanden terug.
hahahaquote:Op zondag 24 februari 2013 16:12 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, ze domineerden de hele wedstrijd
Kom we gaan naar het Ajaxtopic!quote:Op zondag 24 februari 2013 16:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
hou je bek gewoon kneus, ga lekker ergens anders zuigen
Ze wilden de spanning er gewoon een beetje inhoudenquote:
Wat heeft domineren nou te maken met verdient winnen? Goed verdedigen is ook voetbal hoor.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:12 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, ze domineerden de hele wedstrijd
Ookal zou het 2-1 worden dan nog is het focking slecht, dit moet 4-0 zijn.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:13 schreef Tyron het volgende:
het staat nog steeds 1-1 hoor
wat ook fucking slecht is
quote:
Dat is toch geen pechquote:Op zondag 24 februari 2013 16:12 schreef Bayswater het volgende:
ADO weer pech net als tegen Feyenoord uit 2 maanden terug.
Ach, ADO wint wel vaker daar maar het mooiste was ooit die 2-2quote:Op zondag 24 februari 2013 16:13 schreef Tyron het volgende:
hij heeft wel geluk dat zijn foutjes niet bestraft werdenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:12 schreef DeLachendeVierde het volgende:
goeie wedstrijd speelt van Rhijn
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kom we gaan naar het Ajaxtopic!
Eriksen gaat er nog 1 maken.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:13 schreef Tyron het volgende:
??? ADO heeft 2 kansen gehad in de tweede helft, ajax iets van 20quote:
En dan 1 punt pakken, terwijl je er 3 had moeten hebben natuurlijk.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:13 schreef Rodawa het volgende:
Is toch heerlijk man, Ado gewoon 80 minuten lang het gevoel geven dat er wat te halen valt, om vervolgens in de laatste 10 minuten even gas te geven.
heeft geen zin, de ajacieden zitten nog steeds in het twente en psv topicquote:Op zondag 24 februari 2013 16:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kom we gaan naar het Ajaxtopic!
Nou daar moet je gewoon overheen lopenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:13 schreef Rodawa het volgende:
Is toch heerlijk man, Ado gewoon 80 minuten lang het gevoel geven dat er wat te halen valt, om vervolgens in de laatste 10 minuten even gas te geven.
Komt nog wel goed, broeder.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
En dan 1 punt pakken, terwijl je er 3 had moeten hebben natuurlijk.
We gaan het zien, ik geloof het niet zo.quote:
Dan kun je evengoed slecht spelen. Er zijn teams die winnen van ADO met 7-0quote:Op zondag 24 februari 2013 16:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
??? ADO heeft 2 kansen gehad in de tweede helft, ajax iets van 20
tweede helft was vrij bagger van Ajax. Is ook vervelend als ADO voor staat en dan niks meer wil doen. Eerste helft was volledig voor Ajax.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
??? ADO heeft 2 kansen gehad in de tweede helft, ajax iets van 20
Da's waar, maar een voorsprong van Ajax onterecht noemen gaat mij wat te verquote:Op zondag 24 februari 2013 16:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan kun je evengoed slecht spelen. Er zijn teams die winnen van ADO met 7-0
de nieuwe messiquote:Op zondag 24 februari 2013 16:15 schreef Seam het volgende:
Cuenca komt echt niemand voorbij heWat een loser.
De tegenstanders van ajax maken er idd wel echt zeikwedstrijden van, 11 man op de 16 en niks meer doen.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:15 schreef Adames het volgende:
[..]
tweede helft was vrij bagger van Ajax. Is ook vervelend als ADO voor staat en dan niks meer wil doen. Eerste helft was volledig voor Ajax.
Ajax ookquote:
quote:
Dit dusquote:Op zondag 24 februari 2013 16:15 schreef AFCNiels het volgende:
Gelijkspel tegen Den Haag blijft zwaar klote.
Is idd geen enkele aanleiding toequote:
blijf jij maar even van de ouzo afquote:Op zondag 24 februari 2013 16:17 schreef Moody het volgende:
4 minuten? Heb dan een rode kaart en 20 corners gemist ouzo
Hoezo, hij mag blij zijn met dat punt.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:17 schreef MouzurX het volgende:
Dit moet toch gigantisch frustrerend zijn voor frank.
KNVB belde op doe 4 extra min speeltijdquote:
vanaf de tribune?quote:
quote:
Iets meer je best doen voortaan.quote:
2 minuten nog, ja dusquote:
Waren al min 2 minuten voor blessure Fischer/coutinoquote:
Als ik iedereen mag geloven voor 84 minuten lang, zou dat terecht zijnquote:
klopt ja, vergeten... 4 mins dus wel terechtquote:Op zondag 24 februari 2013 16:18 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Waren al min 2 minuten voor blessure Fischer/coutino
Pingel voor ADO.quote:
Jinxerdquote:Op zondag 24 februari 2013 16:18 schreef GGMM het volgende:
Ik zie het niet meer gebeuren.
Jammer dit.
quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:19 schreef MouzurX het volgende:
Zegt de commentator nou dat het een leuke wedstrijd is geweest?
Alle 28.000 die wel op zijn komen draven?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:18 schreef Moody het volgende:
Het publiek schreeuwt ze naar de overwinning
De overgebleven 6.000 manquote:Op zondag 24 februari 2013 16:19 schreef OProg het volgende:
[..]
Alle 28.000 die wel op zijn komen draven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop