vraag me dat ook af, vond hem het niet zó slecht doen.quote:
blessurequote:Op zondag 24 februari 2013 16:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
geef eens antwoord. ben ook wel benieuwd
Elke club heeft zulke supportersquote:Op zondag 24 februari 2013 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bijzonder curieus gedrag voor een Ajacied.
Linkje?quote:
Ok.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zie jou alleen maar zeiken. Elke wedstrijd weer. En als het goed gaat ben je er niet
Wijze woorden.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De kracht van het team is het team.
Ga er nou niet die discussie aanquote:Op zondag 24 februari 2013 16:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Elke club heeft zulke supporters
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:07 schreef MouzurX het volgende:
Ik zet het af, kan het gewoon niet meer aanzien.
Ah, dus daar ligt het aanquote:Op zondag 24 februari 2013 16:07 schreef Stiggie het volgende:
Vergeet niet dat de arbitrage niet echt mee zit
Geweldig trouwe supporters heeft Ajaxquote:Op zondag 24 februari 2013 16:07 schreef MouzurX het volgende:
Ik zet het af, kan het gewoon niet meer aanzien.
Lijkt me geen onderwerpquote:Op zondag 24 februari 2013 16:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Uitschakeling tegen Steaua. Verlies tegen ADO. Hoeveel krediet heeft De Boer wel niet? Zelfs Van Basten kwam redelijk snel onder vuur te staan en die is een veel grotere clubicoon geweest dan Frank de Boer.
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Uitschakeling tegen Steaua. Verlies tegen ADO. Hoeveel krediet heeft De Boer wel niet? Zelfs Van Basten kwam redelijk snel onder vuur te staan en die is een veel grotere clubicoon geweest dan Frank de Boer.
iets met 2 kampioenschappenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |