SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
3-0![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Doet elke clubquote:Op zondag 24 februari 2013 15:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Schijnt dat Ajax ook de seizoenskaarthouders plaatsen meetelt... Vandaar mijn vraag![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 15:36 schreef Paul het volgende:
3-0![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
Doe normaal.
![]()
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Wedstrijd om des keizers baard.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:36 schreef Paul het volgende:
3-0![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
Wie?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:36 schreef Paul het volgende:
3-0![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
3-0
![]()
![]()
![]()
Calimeroquote:Op zondag 24 februari 2013 15:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kwestie van kansen afmaken en een beetje meer geluk met de arbitrage.
Hebben we geen leuke rechtsbuiten in de C jeugd lopen ofzo?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Je hebt gelijk Utrecht wint toch wel met 10-0 ik ga weer kijken naar Ajaxquote:
koud hequote:Op zondag 24 februari 2013 15:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan zijn, maar bij elke andere club zitten die mensen er ook elke weekGroot fan van User Wotte![]()
Wat. Is. Dit.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:36 schreef Rickazio het volgende:
Speciaal voor alle Amsterdammers (zover er hier echte zijn)![]()
Dat kut "don't worry" altijd, liedje komt me de strot uit aangezien het precies de mentaliteit bij ajax aangeeft: "o maakt niet uit we scoren nog wel" en dan verlies je straks mooi weer punten.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
wie scoorde er voor utreg paultjequote:Op zondag 24 februari 2013 15:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Utrecht wint toch wel met 10-0 ik ga weer kijken naar Ajax![]()
Met Boerrichter wordt het niet beter, doe dan Lukoki er maar in.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:38 schreef ValHallen het volgende:
Cuenca en Siggy zijn tergend slecht vandaag.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Gewoon een keer Rammstein met Feuer Frei opzetten.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:38 schreef MouzurX het volgende:
Dat kut "don't worry" altijd, liedje komt me de strot uit aangezien het precies de mentaliteit bij ajax aangeeft: "o maakt niet uit we scoren nog wel" en dan verlies je straks mooi weer punten.![]()
oarquote:Op zondag 24 februari 2013 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wie scoorde er voor utreg paultjeWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Puritania van Dimmu Borgir is beterquote:Op zondag 24 februari 2013 15:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gewoon een keer Rammstein met Feuer Frei opzetten.RED ONS HENNIEGOD![]()
Serero erin inderdaad.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
gewoon weer met de jong in de spits.![]()
zolang poulsen er maar niet in komtquote:Op zondag 24 februari 2013 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
gewoon weer met de jong in de spits.![]()
Den Haag is zo slecht, als je daar van verliest dan verdien je het ook niet om kampioen te worden.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Het geeft gewoon precies het verschil in mentaliteit aan tussen bijv ajax en boekarest.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gewoon een keer Rammstein met Feuer Frei opzetten.
ajax: chillin, wiet roken, achteruit hangen.
boekarest: keihard erop knallen, passie in het spel.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ik kijk Man City tegen Chelseaquote:Op zondag 24 februari 2013 15:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Utrecht wint toch wel met 10-0 ik ga weer kijken naar Ajax♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
ajax slechtquote:Op zondag 24 februari 2013 15:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Speelt ADO goed of speelt Ajax slecht?![]()
Ado > Ajaxquote:Op zondag 24 februari 2013 15:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
ajax speelt niet perse slecht maar kan niet scorenquote:Op zondag 24 februari 2013 15:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
quote:Op zondag 24 februari 2013 15:41 schreef Doublepain het volgende:
Ajacied422 zijn dag kan niet meer stuk, verlies PSV, winst Feyenoord en verlies Ajax.
ADO verdedigt en Ajax heeft wat pech samen met geprutsquote:Op zondag 24 februari 2013 15:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
quote:Op zondag 24 februari 2013 15:41 schreef Doublepain het volgende:
Ajacied422 zijn dag kan niet meer stuk, verlies PSV, winst Feyenoord en verlies Ajax.![]()
![]()
Volgens mij heeft Ajax weinig pech, gewoon het vermogen niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:41 schreef Adames het volgende:
[..]
ADO verdedigt en Ajax heeft wat pech samen met gepruts![]()
80ste minuut, wanneer het al te laat is.quote:When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Als zelfs onze verdedigers niet scoren, hebben we een probleem. :pVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Jij begrijpt het.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:41 schreef Doublepain het volgende:
Ajacied422 zijn dag kan niet meer stuk, verlies PSV, winst Feyenoord en verlies Ajax."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
3 ballen van de doellijn halen is ook wel wat pechquote:Op zondag 24 februari 2013 15:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ajax weinig pech, gewoon het vermogen niet.![]()
Wat kan Ajax goed op balbezit spelen zeg
C'mon ADO
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Frank is Stief niet.quote:
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Disclaimer: Ik ben pas in de tweede helft aangehaakt. Was de nabeschouwing van Feyenoord aan het kijkenquote:Op zondag 24 februari 2013 15:42 schreef Adames het volgende:
[..]
3 ballen van de doellijn halen is ook wel wat pech![]()
dan heb je veel gemistquote:Op zondag 24 februari 2013 15:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Disclaimer: Ik ben pas in de tweede helft aangehaakt. Was de nabeschouwing van Feyenoord aan het kijken![]()
Als de ham op isquote:If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)![]()
Ik denk dat Frans eerst Lukako erin zet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 24 februari 2013 15:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wanneer Frans dat noodzakelijk acht.![]()
![]()
Drank de Boer.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarom wisselt Frans de Boer niet een keer
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
85e minuutquote:Op zondag 24 februari 2013 15:44 schreef Seam het volgende:
Waarom wisselt Frans de Boer niet een keer![]()
Frank wacht altijd te lang, je moet nu al ingrijpen de 60ste minuut.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Frans de Boer.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
![]()
Toen ik dit vorige week zei kreeg ik iedereen over me heenquote:Op zondag 24 februari 2013 15:45 schreef Saekerhett het volgende:
Cuenca mag de rest van het seizoen wel acclimatiseren in het tweede... Mijn god.![]()
Ga je nu iedere keer dat hij zich verspreekt zo doenquote:
Wie moet hij inbrengen dan? Nou?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:45 schreef MouzurX het volgende:
Frank wacht altijd te lang, je moet nu al ingrijpen de 60ste minuut.Narf!![]()
Cuenca speelde vorige week niet eens.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:45 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Toen ik dit vorige week zei kreeg ik iedereen over me heen![]()
week ervoor dan, en donderdagquote:Op zondag 24 februari 2013 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cuenca speelde vorige week niet eens.![]()
Goede actie Cuenca.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
dit lijkt qua spel meer op handbal man
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
80% balbezit volgens mij ofzoMaar hij gaat er maar niet in
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Hij doet niets goed andersquote:Op zondag 24 februari 2013 15:47 schreef Adames het volgende:
[..]
week ervoor was zijn eerste wedstrijd toch, halve wedstrijd gespeeld en een assist.![]()
Ze hebben kansen genoeg gehad.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax kan dit soort voetbal van de tegenstander niet handelenOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Hoeveel van zulk soort middagen heeft ajax wel niet gehad na de winterstopWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Snap ook niet dat er niemand fluit in het stadion, uitfluiten die handel, misschien dat ze dan wat beter gaan spelen.![]()
Nee als boerrigter gaat warmlopen dan doet lukoki dat natuurlijk niet. Wat een helder licht die commentator.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat is de "don't worry" mentaliteit.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Snap ook niet dat er niemand fluit in het stadion, uitfluiten die handel, misschien dat ze dan wat beter gaan spelen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Te weinig imo, indien ze verliezenquote:Op zondag 24 februari 2013 15:48 schreef MouzurX het volgende:
Hoeveel van zulk soort middagen heeft ajax wel niet gehad na de winterstop
Te veel imo, indien gelijk of winst![]()
of we hebben een rode kaart nodig.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Snap ook niet dat er niemand fluit in het stadion, uitfluiten die handel, misschien dat ze dan wat beter gaan spelen.![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 15:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
![]()
meestal werkt dat inderdaadquote:Op zondag 24 februari 2013 15:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kan nog gewoon 8-1 worden hoor.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Feyenoord ook niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
Ajax heeft geen plan B als het niet loopt.![]()
Dat dus.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ziek hoe makkelijk we het kampioenschap gewoon weggeven met zulke potjes![]()
We verdienen het niet op deze manierquote:Op zondag 24 februari 2013 15:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
![]()
foutje van mij jaquote:Op zondag 24 februari 2013 15:50 schreef tompsv18 het volgende:
Stijn, beugelsdijk was geschorst voor deze wedstrijd? dacht dat je dat eerst zei![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 15:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ziek hoe makkelijk we het kampioenschap gewoon weggeven met zulke potjesAlvast bedankt daarvoor
![]()
![]()
LOL@ Tom v/h Hek: Wordt er op de training wél gescoord?If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Wat is daar grappig aan?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:51 schreef ScudRaket het volgende:
LOL@ Tom v/h Hek: Wordt er op de training wél gescoord?![]()
![]()
Ja maar das tegen de verdediging van ajax, die je gewoon een paas in de voeten geeft.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:51 schreef ScudRaket het volgende:
LOL@ Tom v/h Hek: Wordt er op de training wél gescoord?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
tja, sigthorsson is weer fitquote:Op zondag 24 februari 2013 15:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ziek hoe makkelijk we het kampioenschap gewoon weggeven met zulke potjes
doodsteek voor ajax![]()
LOL XDDXPDquote:Op zondag 24 februari 2013 15:51 schreef ScudRaket het volgende:
LOL@ Tom v/h Hek: Wordt er op de training wél gescoord?![]()
De ironie niet snappenquote:Op zondag 24 februari 2013 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het seizoen is nog lang.
Echt wat een kortzichting hoerenlopers zitten er hier./![]()
![]()
Past prima. De band is al even boeiend als de stad.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 15:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Da fuq.
![]()
Heb liever dode wedstrijden met Siem in de spits, dan weet je in ieder geval dat Ajax wel fijn en goed speelt.![]()
Wel jammer dat we Eriksen niet meer kunnen verhuren.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
smoofie is echt heel boos nuquote:Op zondag 24 februari 2013 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb liever dode wedstrijden met Siem in de spits, dan weet je in ieder geval dat Ajax wel fijn en goed speelt.![]()
De aanval loopt ook gewoon een beetje op 1 lijn met de verdediging, totaal geen beweging, luie donders.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Lol, geweldige band man, kun je niet om heen, alleen het is niet jou smaakquote:Op zondag 24 februari 2013 15:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Past prima. De band is al even boeiend als de stad.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Fischer trapt nog ff lekkergevaarlijk spel op de grond
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Of desnoods bij de beloften van Feyenoord laten meetrainen om aan 't hogere niveau te wennen.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:52 schreef Seam het volgende:
Wel jammer dat we Eriksen niet meer kunnen verhuren.![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 15:53 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Lol, geweldige band man, kun je niet om heen, alleen het is niet jou smaak![]()
![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 15:53 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Lol, geweldige band man, kun je niet om heen, alleen het is niet jou smaak___!!
Wie scoort er?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Voorzetten Cuenca zijn best goed telkens.... alleen niemand loopt er tegenaan
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
beetje apart ja als je de jong en siggy hebtquote:Op zondag 24 februari 2013 15:55 schreef Stiggie het volgende:
Voorzetten Cuenca zijn best goed telkens.... alleen niemand loopt er tegenaan![]()
Cuenca kan er HE-LE-MAAL niets van, ongelofelijk dat hij aan zoveel speelminuten is gekomen in de basis bij FC Barcelona.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
[quote]Op zondag 24 februari 2013 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
oke
[ Bericht 95% gewijzigd door ValHallen op 24-02-2013 15:57:13 ]![]()
Ado doet het helemaal niet prima, Ajax had het al lang af moeten maken.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
vieze kut kolk. Is zeker ajacied ofzo.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Kolk, faalkoningDeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
De kinderen van Challamangquote:Op zondag 24 februari 2013 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
ROT EENS OP MET DATUHH HWJHAHAJHSDJHRFGSJIJJRED ONS HENNIEGOD![]()
Cuenca doet het deze wedstrijd gewoon al beter hoor.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
In ieder geval nog een puntje pakken. Dan is een overwinning op psv afdoende voor de eerste plek.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
even tr gemacht voor je eigen bestwilquote:Op zondag 24 februari 2013 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
STERVENDE HOEREN [KEES WOENSELWEST]![]()
Waar is de kachel?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
STERVENDE HOEREN [KEES WOENSELWEST]If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Beetje Zu,pen beetje stelenquote:Op zondag 24 februari 2013 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
STERVENDE HOEREN [KEES WOENSELWEST]RED ONS HENNIEGOD![]()
Niks gezien, dus klinkt als muziek in mn orenquote:Op zondag 24 februari 2013 15:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit gaat niks worden
0-1 gaat het eindigen, misschien 0-2♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Hahahahahaquote:Op zondag 24 februari 2013 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
ROT EENS OP MET DATUHH HWJHAHAJHSDJHRFGSJIJJ[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Dit is wel weer triest hoor
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"![]()
Wat een verschrikkelijk slechte commentator is dat.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Hahahahahahahahahahaha plan B Van Rijswijk is egt super gappigOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Al die focking steekpaasjes door het midden idd, schiet gewoon van de 16.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Steve McClarenquote:
Net terug van een vollr kolkende kuip, bij Ajax ook weer uitvwrkocht zo te zien
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
Je mist toch niksquote:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ajax -6 voor de wanprestatie.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:59 schreef Rickazio het volgende:
Vind dat Ado wel 4 punten moet krijgen ipv 3 voor deze prestatieWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Zou kunnen, heeft Siena ook gekregen dit seizoen alleen met een andere redenquote:♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Ik heb het na de 0-1 maar uitgezet. Kan er gewoon niet meer naar kijken. Geen passie, echt helemaal niks is dit Ajax meer.
Ik ben bij deze supporter af![]()
![]()
Stel je voor dat je eens een keertje profiteert van puntverlies van een concurrent
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!![]()
quote:
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:00 schreef Saekerhett het volgende:
Geef die schaal dan gelijk aan Feyenoord...2000 light years from home![]()
Ik heb zin in de samenvattingen vanavond en studio voetbal!quote:Op zondag 24 februari 2013 16:00 schreef Tallie1982 het volgende:
Het is nog niet afgelopen! Maar dit had ik nooit verwacht.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Dat doet Feyenoord toch?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:00 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Stel je voor dat je eens een keertje profiteert van puntverlies van een concurrentAnonieme tievesclown![]()
Corners zijn ook ineens sinds 5 wedstrijden helemaal niks meer.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
VI bedoel je morgenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:00 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ik heb zin in de samenvattingen vanavond en studio voetbal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |