Dat laatste niet gezien. Volgens mij moet de bal toch volledig over de doellijn zijn en dat bleek in de herhalingen tijdens de wedstrijd nergens uit.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, na veel herhalingen en gespoel.
Mooi inderdaad. Ik hou wel van de klassieke nummertjes. Nu nog een keer "Koe-koe-koeman, het spel dat loopt weer als een trein."quote:Op zondag 24 februari 2013 15:27 schreef Dekatria het volgende:
Was overigens leuk om sinds lange tijd 'Huppie huppie huppie' weer eens langs te horen komen.
Je bent een echte fan...quote:Op zondag 24 februari 2013 15:38 schreef arjan1212 het volgende:
khad de stream bij 0-1 uitgezet en was depressief in bed gaan leggen. winnen ze gewoon nog met 2-1
Gozerquote:Op zondag 24 februari 2013 15:38 schreef arjan1212 het volgende:
khad de stream bij 0-1 uitgezet en was depressief in bed gaan leggen. winnen ze gewoon nog met 2-1
quote:Op zondag 24 februari 2013 15:38 schreef arjan1212 het volgende:
Advies: Ga Ajax supporten. Daar zal je je meer thuis voelen.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:38 schreef arjan1212 het volgende:
Of PSV natuurlijkquote:Op zondag 24 februari 2013 15:42 schreef eight het volgende:
[..]
Advies: Ga Ajax supporten. Daar zal je je meer thuis voelen.
Ik snap je frustratie wel. Ik word ook kankerchagerijnig als we achter staan en slinger het liefst m'n tv uit.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:38 schreef arjan1212 het volgende:
Bazenactie was dat ja. Meteen die counter eruit halen.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:45 schreef Grifte het volgende:
Die tackle van JP op het eind, 50m sprint en dan zo'n sliding
Ow echt joh.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:47 schreef HighVolume het volgende:
rellen in de catacombe . Lens vliegt matthijse aan
Je verwacht het niet...quote:
Echt prima, Immers was passend goed, tackelend prima, boven verwachting. Net als eindbaas Mathijsen.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:50 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik kijk nu die beelden van dat opstootje terug en het lijkt of Immers er echt vol op wil gaan. Hij moet echt weggetrokken worden
Hoe speelde hij trouwens?
Mathijsen.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:42 schreef Gert het volgende:
Heerlijk!
Vond Mathijssen heel sterk spelen, en de frustratie van Lens bewijst dat.
Immers heeft vandaag toch geen kansen verneukt?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Echt prima, Immers was passend goed, tackelend prima, boven verwachting. Net als eindbaas Mathijsen.
En Fernandez in de celquote:Op zondag 24 februari 2013 15:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
Trouwens jammer dat Guyon KO Fernandez er net te laat aan kwam lopen anders lag Lens nu in het ziekenhuis
Dat zou mooi zijn... Guidetti en Pellè naast elkaarquote:Op zondag 24 februari 2013 15:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
Kan het trouwens nog steeds moeilijk geloven dat we de komende 3-4 seizoenen nog van Pelle kunnen genieten![]()
Misschien kunnen we wel Guidetti/Miyaichi halen als die Double dutch deal echt uitkomt.
Ik heb liever een goede, scorende, aanvallende middenvelder ter vervanging van Immers.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
Kan het trouwens nog steeds moeilijk geloven dat we de komende 3-4 seizoenen nog van Pelle kunnen genieten![]()
Misschien kunnen we wel Guidetti/Miyaichi halen als die Double dutch deal echt uitkomt.
Sinds Praag thuis weet ik wel beter dan na 1 helft al te wanhopenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:02 schreef Maastoren het volgende:
Feyenoord![]()
![]()
Zag het echt niet meer gebeuren in de rust maar toch....
Double Dutch deal?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
2 sterren in je team gaat niet werken. Beter een degelijke linksback, middenvelder een een speler als Miayichi idd.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn... Guidetti en Pellè naast elkaar
Gelijk doen zoiets.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De Vrij met BMI die voor 28.5M zouden verkassen naar verluid.
Kan Feyenoord voor dat geld Guidetti wel halen?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De Vrij met BMI die voor 28.5M zouden verkassen naar verluid.
Nelom deed het anders prima vandaag.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
2 sterren in je team gaat niet werken. Beter een degelijke linksback, middenvelder een een speler als Miayichi idd.
Mwa, het heilig vuur ontbrak in de eerste helft imo. Tweede helft begon lekker met die snelle goal en dan weet je dat de chaos compleet is in de Kuipquote:Op zondag 24 februari 2013 16:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Sinds Praag thuis weet ik wel beter dan na 1 helft al te wanhopen
Heb 't niet kunnen zien, zat eind 1e helft en begin 2e helft kotsmisselijk in de trein naar huis.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nelom deed het anders prima vandaag.
de visie van Frankquote:Op zondag 24 februari 2013 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
2 sterren in je team gaat niet werken. Beter een degelijke linksback, middenvelder een een speler als Miayichi idd.
Verving BMI prima.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb 't niet kunnen zien, zat eind 1e helft en begin 2e helft kotsmisselijk in de trein naar huis.Speelde hij goed of niet?
ja opeens speelde je tegen Engelaarquote:Op zondag 24 februari 2013 16:04 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Mwa, het heilig vuur ontbrak in de eerste helft imo. Tweede helft begon lekker met die snelle goal en dan weet je dat de chaos compleet is in de Kuip
Voor 28 miljoen haal je 3 guidetti'squote:Op zondag 24 februari 2013 16:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan Feyenoord voor dat geld Guidetti wel halen?
Denk niet dat hij meer dan 7-10 miljoen zal kosten. Zeker nu hij al een hele tijd niet heeft gespeeld en daar toch maar op de bank zal zittenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik dacht dat City flink geld voor hem wilde hebbenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:06 schreef eight het volgende:
[..]
Voor 28 miljoen haal je 3 guidetti's
Daarom doet Barca het ook zo slecht..quote:Op zondag 24 februari 2013 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
!?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:07 schreef eight het volgende:
[..]
[..]
Daarom doet Barca het ook zo slecht..
voor dat geld krijg je die chick van hem er bij.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Guardiolaquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
voor dat geld krijg je die chick van hem er bij.
Ik verwachtte eigenlijk een pingel, dat moment.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
Die goal van Schaken was best knap trouwens
en erg zwak van watermanquote:Op zondag 24 februari 2013 16:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
Die goal van Schaken was best knap trouwens
Dan gaan we weer de verkeerde spelers kopen.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
Moet je voorstellen als we ook nog eens kampioen worden
Dat geld van BMI+De Vrij,CL geld en sponsorbonussen
Niet met Van Geel als kapiteinquote:Op zondag 24 februari 2013 16:12 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dan gaan we weer de verkeerde spelers kopen.
Van Geel werkt beter als'ie niet zoveel geld tot z'n beschikking heeft volgens mij.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Niet met Van Geel als kapitein
afwachten. Van geel met geld is in het verleden geen succes geweest.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Niet met Van Geel als kapitein
Dat.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Van Geel werkt beter als'ie niet zoveel geld tot z'n beschikking heeft volgens mij.
Ze hadden Immers en Verhoek gewoon los moeten laten, mooie beeldenquote:
Lamprou daar te springen omdat hij niets zietquote:
Kleutertje Willems die denkt dat hij wat voorstelt.quote:
knjbknjbknjbquote:Op zondag 24 februari 2013 16:17 schreef eight het volgende:
+4 blessuretijd bij ajax-ado terwijl het spel in de 2de helft nauwelijks is stilgelegd
Edit: Ajoh kanker ook maar op met die link kut imageshackquote:Op zondag 24 februari 2013 16:17 schreef eight het volgende:
+4 blessuretijd bij ajax-ado terwijl het spel in de 2de helft nauwelijks is stilgelegd
Dit inderdaad. Samen Kongolo de boel opruimen.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:17 schreef SjaakBauer het volgende:
Die PSV'erts hadden nog flink geluk dat Bruno er niet bij was
Barca heeft ook maar 1 ster: Messiquote:Op zondag 24 februari 2013 16:07 schreef eight het volgende:
[..]
Daarom doet Barca het ook zo slecht..
Lekker jaquote:Op zondag 24 februari 2013 16:18 schreef Happel het volgende:
http://nos.nl/video/47773(...)aags-in-de-kuip.html
Haha, deze is nog beter. Hoor ze juichen.![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
YES! We zijn weer ingelopen. Topweekend.
Zeker, ja.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:21 schreef Happel het volgende:
Mooie TIFO actie weer vandaag trouwens.
Foto's ergens?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:21 schreef Happel het volgende:
Van alle 3 hebben wij het gemakkelijkste programma. Hoe mooi zou het zijn als we daar nu eens gebruik van makenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Nu lekker volhouden en gas geven voor een goede klassering.
PEC. We hadden gedeeld eerste kunnen staan.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:25 schreef eight het volgende:
[..]
Van alle 3 hebben wij het gemakkelijkste programma. Hoe mooi zou het zijn als we daar nu eens gebruik van maken
Feyenoord en profiteren... Ik wacht eerst, daarna ga ik wel dromenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:25 schreef eight het volgende:
[..]
Van alle 3 hebben wij het gemakkelijkste programma. Hoe mooi zou het zijn als we daar nu eens gebruik van maken
Eerst maar eens zien en dan nog niet gelovenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:25 schreef eight het volgende:
[..]
Ja en we hadden vorig jaar kampioen kunnen zijn als Guidetti zijn shirt niet uittrokquote:Op zondag 24 februari 2013 16:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
PEC. We hadden gedeeld eerste kunnen staan.
Klote inderdaad, we hebben gelukkig Kongolo nog en Nelom deed het best aardig op linksback.quote:
Wat kansloos zeg, staat er al die tijd te wachten. Advocaat ziet het en loopt door, scheidsrechter loopt erlangs. Sneu geval.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:18 schreef Happel het volgende:
Klopt ik gun het Nelom ook wel, sympathieke gozer. Maar na vandaag kan je voorlopig niet over Mathijsen bankie beginnenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Klote inderdaad, we hebben gelukkig Kongolo nog en Nelom deed het best aardig op linksback.
Hij was echt wel goed. Die haal die hij Lens gafquote:Op zondag 24 februari 2013 16:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt ik gun het Nelom ook wel, sympathieke gozer. Maar na vandaag kan je voorlopig niet over Mathijsen bankie beginnen
Bazennummerquote:
Beter dan alles afgescheurd zeg ik altijd maar.quote:
Lens op 0:42 : "ik pak hem zo"quote:Op zondag 24 februari 2013 16:18 schreef Happel het volgende:
Idd smerig ventje die Lens speelde echt over het randjequote:Op zondag 24 februari 2013 16:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Beter dan alles afgescheurd zeg ik altijd maar.
100% zeker dat hij geschorst gaat worden hiervoor.quote:
WTF-gezichtquote:
Dat geluid vanuit de Kuipquote:Op zondag 24 februari 2013 16:18 schreef Happel het volgende:
"Ik pak 'm zo"quote:Op zondag 24 februari 2013 16:18 schreef Happel het volgende:
Weer geen centen voor een ticket pinda?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:36 schreef kapiteintje het volgende:
Is er toevallig iemand die de wedstrijd in mp4 heeft?
Rellen bij PSV - Kaiserslautern in 2000 ofzo. Toen was hij reservedoelman achter Waterreus.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:34 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Idd smerig ventje die Lens speelde echt over het randje
Reactie van Lodewijs in de catacomben na dat incidentje die had het over Kaiserslautern iemand enig idee?
Laten we het hopenquote:
Inderdaad. Hij reageert ook rustig. Had ik niet van hem verwacht.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:39 schreef Dekatria het volgende:
Overigens respect voor Strootman dat hij even Koeman een hand komt geven.
Precies, verdediging. Als Lens daar niet was geweest, had Verhoek niks hoeven te doen.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:41 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Lens valt Joris aan actie = reactie
Zeker.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:39 schreef Dekatria het volgende:
Overigens respect voor Strootman dat hij even Koeman een hand komt geven.
Komt ie wel laat mee dan. Op het veld heeft hij weinig laten zien.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:44 schreef Siyara het volgende:
[..]
Goede indruk maken bij de toekomstig bondscoach
Thanks.quote:
Waar was je voor de wedstrijd?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:43 schreef Caland het volgende:
HEY DICKIE. DOE MAAR EFKES WISSELEN JONGE
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Nergens. Verslapen. 12.35 kwam ik binnen.
Nee. Wel efkes bussen uitgezwaaid. Mooi man gefrustreerde puistenkoppies.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]. Heb je Wijnaldem nog uitgezwaaid?
Ik sla je helemaal LENS.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Assist op Schaken, verder op zijn fout na best aardig, maar de rest speelde gewoon zoveel beterquote:Op zondag 24 februari 2013 16:55 schreef Dekatria het volgende:
Clasie vond ik één van de minderen vandaag.
Zeker, ja. Ook Nelom speelde goed.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Assist op Schaken, verder op zijn fout na best aardig, maar de rest speelde gewoon zoveel beter
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:58 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zeker, ja. Ook Nelom speelde goed.
Hoi HMFquote:Op zondag 24 februari 2013 16:59 schreef Feyenoordisbaas het volgende:
[..]. Eerste vier acties 2 overtredingen en 2 baggerpasses.
Niet huilen. Nelom heeft potentie man.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:59 schreef Feyenoordisbaas het volgende:
[..]. Eerste vier acties 2 overtredingen en 2 baggerpasses.
Slim die rookpotten + fakkels. Dit seizoen al een boete gehad van ¤7500 voor FEY - AJA en die ga je nu weer krijgen.quote:
Ben er niet kapot van. Vind BMI op links en Mathijsen centraal nog altijd een uitstekende keuze. Je ziet wat er gebeurd als er een speler geblesseerd raakt. Dan zouden we nu 3 verdedigers jonger dan 22 hebben, en 1 jonger dan 24. Valt er dan nog één weg... God, dan ben je de lul.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet huilen. Nelom heeft potentie man.
Lekker belangrijkquote:Op zondag 24 februari 2013 17:02 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Slim die rookpotten + fakkels. Dit seizoen al een boete gehad van ¤7500 voor FEY - AJA en die ga je nu weer krijgen.
Je bent net zo opportunistisch nu als mensen die na 1 slechte pot Mathijsen afserveren. Feit blijft gewoon dat een 3-jarig contract waanzin is voor zo'n speler.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:02 schreef Feyenoordisbaas het volgende:
[..]
Ben er niet kapot van. Vind BMI op links en Mathijsen centraal nog altijd een uitstekende keuze. Je ziet wat er gebeurd als er een speler geblesseerd raakt. Dan zouden we nu 3 verdedigers jonger dan 22 hebben, en 1 jonger dan 24. Valt er dan nog één weg... God, dan ben je de lul.
Mathijsen halen was dus erg verstandig.
quote:
Eens. 2 jaar was beter.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent net zo opportunistisch nu als mensen die na 1 slechte pot Mathijsen afserveren. Feit blijft gewoon dat een 3-jarig contract waanzin is voor zo'n speler.
Haha inderdaadquote:Op zondag 24 februari 2013 17:04 schreef Muto het volgende:
Had Peter Houtman trouwens gezopen voor de wedstrijd?
Laatste alineaquote:De Vrij: 'Het leek of we werden opgewacht'
Feyenoord versloeg zondag PSV in De Kuip met 2-1. Maar na afloop ging het vooral over wat er buiten het veld gebeurde: een opstootje in de catacomben.
"Volgens mij waren ze ons aan het opwachten", zegt Feyenoord-aanvoerder Stefan de Vrij. "Ik kwam boven en ineens zag ik geduw en getrek. Ik zag ook een camera die heen en weer ging. Het verstandigste is om op zo’n moment iedereen de kleedkamer in te krijgen en daar verder niet op in te gaan. Maar het ging zo snel. Je moet het natuurlijk niet groter maken dan het is, maar ik heb ik dit nooit eerder meegemaakt."
In de wedstrijd werd er bij vlagen al hard gespeeld, maar volgens De Vrij veranderde in de slotfase pas de sfeer. "Er waren vanaf het begin veel duels, benen werden niet teruggetrokken. Dat hoeft ook niet in zo’n wedstrijd. Het moet hard zijn, maar ook fair. Dat ging goed. Pas in de slotfase liep het uit de hand. Er leek het een en ander aan de hand te zijn tussen Jeremain Lens en Joris Mathijsen. Wat er precies gebeurd is, weet ik niet. Dat moet je aan de betrokkenen vragen."
De Vrij voelde in die slotfase dat de buit binnen was voor Feyenoord, dat in de 68e minuut door Graziano Pellè op 2-1 kwam. "In de eerste helft misten we de overtuiging dat we niet voor PSV onderdoen. Na rust zaten we er wel bovenop. We gingen voor elkaar door het vuur. Dat maakt ons ons ook zo sterk. Het was alsof het het geloof bij hen steeds verder wegebde."
Deed ie ook al tegen joden thuis, briljantquote:Op zondag 24 februari 2013 17:04 schreef Muto het volgende:
Hij ging bijna nog zelf het Hand in Hand zingenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:04 schreef Muto het volgende:
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:21 schreef Happel het volgende:
Hier wat zelfgemaakte beelden van de TIFO van Feyenoord-PSV:quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:05 schreef Slobeend het volgende:
Iedereen haalde z'n niveau vandaag, alleen Mulder zag er weer niet geweldig uit bij de 0-1.
Ben ik met je eens idd.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:05 schreef Feyenoordisbaas het volgende:
[..]
Eens. 2 jaar was beter.
Maar mijn argumentatie heeft weinig met oppertunisme te maken. 5 verdedigers voor een heel seizoen (Vrij BMI Kongolo Nelom en Janmaat) is gewoon véél te weinig. Vallen er 2 weg (en dat is dus niet onredelijk om te verwachten; is al eerder gebeurd) ben je ineens heel blij dat Mathijsen bestaat.
Ja, maar er kwam ook veel onzin uit. Ging hij helemaal uitleggen dat als we verloren we op 9 punten zouden staan, als we wonnen op 3. Toen zich hardop afvragen of hij de mascotte naar hem toe kon lokken en als die mascotte zegt dat Pelle zijn favoriet is, zegt hij Christiano uhh Graziano Pelle:')quote:Op zondag 24 februari 2013 17:05 schreef Grifte het volgende:
[..]
Deed ie ook al tegen joden thuis, briljant
Wie geeft een fuck.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:02 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Slim die rookpotten + fakkels. Dit seizoen al een boete gehad van ¤7500 voor FEY - AJA en die ga je nu weer krijgen.
Middelmaat. Heb je niks aan.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:07 schreef vandermar het volgende:
Ik vind Bruns van Heracles trouwens een heel erg goede speler, misschien wel een leuke middenvelder voor ons.
Misschien wel maar niet voor dit salaris!quote:Op zondag 24 februari 2013 17:02 schreef Feyenoordisbaas het volgende:
Mathijsen halen was dus erg verstandig.
Nee, maar hij had niet uit moet komen. Verder hoor je mij niet klagen hoor.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat was helemaal niet zijn fout.
Investeren.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:02 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Daarvoor wel een hele knappe redding op die bal van Matavz.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:05 schreef Slobeend het volgende:
Iedereen haalde z'n niveau vandaag, alleen Mulder zag er weer niet geweldig uit bij de 0-1.
grapjasquote:Op zondag 24 februari 2013 17:05 schreef Slobeend het volgende:
Klopt ja, ik vond het wel mooi haha. Een prima middenweg tussen zo'n mallote stadionspeaker als bij Steauau, of een te rustige.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, maar er kwam ook veel onzin uit. Ging hij helemaal uitleggen dat als we verloren we op 9 punten zouden staan, als we wonnen op 3. Toen zich hardop afvragen of hij de mascotte naar hem toe kon lokken en als die mascotte zegt dat Pelle zijn favoriet is, zegt hij Christiano uhh Graziano Pelle:')
Ik zag Pelle iedereen op z'n plek zetten bij de corners in plaats van Mulder.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:11 schreef Slobeend het volgende:
Ook positief. Geen enkel gevaar uit de corners van Psv.
Gelukkig is Kongolo weer fit, mocht Mathijsen geschorst worden.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:13 schreef jakees het volgende:
Jaaa Buitendam ZO STA JE ACHTER JE PLOEG. Moet je ons niet de les lezen hoe je je team steunt?
Wat een sfeer. Met mijn gebroken teen met het hel vak staan springen. Zelfs EE was zeer fanatiek. Prachtig gewoon. Wat een BAZENPOT speelde Mathijsen, Janmaat goed! Verder iedereen eigenlijk goed al vond ik Schaken niet heel sterk.
Ik hoorde op Rijnmond dat Mathijsen een elleboog zou hebben uitgedeeld die goed op de foto staat. Das minder.
Foto's zeggen niets.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gelukkig is Kongolo weer fit, mocht Mathijsen geschorst worden.
Geel was op z'n minst terecht geweestquote:Op zondag 24 februari 2013 17:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij deelde idd een elleboog uit die volledig onnodig was..quote:Op zondag 24 februari 2013 17:13 schreef jakees het volgende:
Ik hoorde op Rijnmond dat Mathijsen een elleboog zou hebben uitgedeeld die goed op de foto staat. Das minder.
Ik bedoelde inderdaad de film. Maar was het in een actie?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:17 schreef eight het volgende:
[..]
Hij deelde idd een elleboog uit die volledig onnodig was..
Heb het niet duidelijk gezienquote:Op zondag 24 februari 2013 17:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geel was op z'n minst terecht geweest
EN haalde ze zelf allemaal wegquote:Op zondag 24 februari 2013 17:11 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zag Pelle iedereen op z'n plek zetten bij de corners in plaats van Mulder.
In de herhaling was heel duidelijk te zien dat hij een overtreding maakt (niet of hij een elleboog uitdeelde).quote:
quote:
Duurt nog 2 weken minimaal.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan is hij nog niet gelijk fit voor het eerste.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gaat morgen minuten maken bij tweede elftal
Ja dat dacht ik al, de racisme kaart zal wel weer gespeeld worden.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:26 schreef Muto het volgende:
Trouwens beweert Advocaat dat Lens zei dat Mathijsen op het veld iets had geroepen, maar Lens wilde in de kleedkamer niet zeggen wat.
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:26 schreef Muto het volgende:
Trouwens beweert Advocaat dat Lens zei dat Mathijsen op het veld iets had geroepen, maar Lens wilde in de kleedkamer niet zeggen wat.
Prachtig om te zien was dat! Vanavond maar weer eens studio neus kijken, hopen dat Waterkneus er ook is.quote:
Zal iets in de trant van: "Hey negert, 2-1. Lol"quote:Op zondag 24 februari 2013 17:26 schreef Muto het volgende:
NEC bedoel je.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:30 schreef Aldo-MC het volgende:
Volgende week NAC uit hopelijk laten we daar dan niet weer dom punten liggen want ze kunnen echt geweldig voetballen.
NAC, NEC, het is provincie, net als PSV of zoiets vandaag.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
NAC, NEC, het is provincie, net als PSV of zoiets vandaag.
Pelle heeft zelf aangegeven dat hij met links bijna evengoed kan schieten als met rechts haha.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:36 schreef jakees het volgende:
Pelle scoorde met links toch? Wat een drol van een keeper heeft PSV zeg.
Linksbenig,quote:Op zondag 24 februari 2013 17:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Pelle heeft zelf aangegeven dat hij met links bijna evengoed kan schieten als met rechts haha.
Die geweldige kool tegen Roda thuis was ook met links.
Daarom ook: https://www.facebook.com/events/381282041960026/quote:Op zondag 24 februari 2013 17:39 schreef Lastpost het volgende:
Geweldige pot, maakt het alleen maar zuurder dat je zo tegen Zwolle voor de dag kwam. Maar gek genoeg deze competitie is de titel nog steeds een realistisch doel.
quote:'Passie en strijd gaven de doorslag'
Ruben Schaken luisterde zondagmiddag in de kraker tegen PSV zijn rentree in de basis op met een zeer belangrijke treffer. De aanvaller gebruikte net na rust goed zijn lichaam en rondde één op één met doelman Waterman op koelbloedige wijze af, waarmee hij Feyenoord met de gelijkmaker terug in de wedstrijd bracht. ‘Daarna zijn we met veel strijdlust en passie op jacht gegaan naar de overwinning’, vertelde Schaken na afloop. ‘We wisten dat we moesten winnen en gelukkig hebben we dat met de geweldige steun van het legioen ook gedaan.’
De tweevoudig international gaf toe dat Feyenoord tot aan de gelijkmaker het overwicht onvoldoende had omgezet in doelkansen. ‘Het was een lastig duel, waarin de rust bij ons op belangrijke momenten ontbrak.’ Met een 0-1 achterstand zocht Feyenoord de kleedkamer op, waar volgens Schaken een donderspeech volgde van trainer Ronald Koeman. ‘Hij gaf aan dat we nog feller moesten zijn en vooral moesten geloven in de overwinning.’
Die boodschap was niet aan dovemansoren gericht, zo bleek tijdens de tweede helft. Schaken: ‘Verlies betekende voor ons dat we zouden afhaken in de strijd om de bovenste plaatsen. Dat was na rust goed te zien bij ons. De jonkies hebben gevochten als mannen en als elftal verdienden we echt om te winnen.’ Het feest dat vervolgens losbarstte in De Kuip, zal de aanvaller niet snel vergeten. ‘Ongelofelijk, het stadion trilde helemaal. Ik kreeg er kippenvel van.’
Ook Lex Immers, die kon terugkijken op een ijzersterk optreden in de kraker tegen de Eindhovenaren, genoot van de ambiance die ontstond na de overwinning. ‘Dit is een van de redenen waarom ik naar Feyenoord ben gekomen’, zei hij. ‘Dit bewijst andermaal dat we thuis echt ijzersterk zijn. We wisten dat we vandaag moesten winnen en ik ben heel blij dat we dat ook hebben gedaan.’
De middenvelder noemde de gelijkmaker van Schaken meteen na rust een cruciaal moment voor de ploeg. ‘Daarmee kwamen we terug in de wedstrijd. Ook voor rust hadden we in mijn ogen een overwicht, maar door een fout van onze kant keken we tegen een achterstand aan. We hebben ons knap teruggeknokt in de wedstrijd en na de 1-1 wisten we allemaal dat we moesten doordrukken. Na de 2-1 lag er zelfs voldoende ruimte om het duel te beslissen, maar de drie punten kwamen gelukkig niet meer in gevaar.’
Ook op zijn eigen optreden keek Immers met een goed gevoel terug. ‘Het gaat de laatste weken steeds beter en ook vandaag kon ik me goed profileren. Die lijn wil ik de komende tijd doortrekken.’ De middenvelder wees op de belangrijke komende duels voor Feyenoord. ‘Er wachten ons met N.E.C. en Roda JC Kerkrade twee belangrijke uitwedstrijden. Daarin moeten we laten zien lering te hebben getrokken uit de laatste uitwedstrijd bij PEC Zwolle.’
Say Wut?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:05 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op zondag 24 februari 2013 18:02 schreef Muto het volgende:
KNVB: Volgend jaar Feyenoord - PSV zonder spelers.
Kippevelquote:Op zondag 24 februari 2013 17:43 schreef WethouderHekking het volgende:
Nog even nagenieten :
http://www.rijnmond.nl/sp(...)ord-topper-tegen-psv
Is het nu alweer komkommertijd?quote:Op zondag 24 februari 2013 18:02 schreef nostra het volgende:
"Vechtpartij" openingsitem op het zes uur journaal, het moet niet treuriger worden.
Uiteraard met "Feyenoord" groot in beeld.
twitter:Koeman1963 twitterde op zondag 24-02-2013 om 18:01:41Gespeeld om te winnen met alles wat we hadden #Feyenoord! Trots op het team en het legioen. Dat is #Feyenoord reageer retweet
Microfoon schijnt aan die zijde staan ofzo.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:04 schreef Bombvis het volgende:
Net even live wedstrijdtopic doorgekeken, daar zeiden ze dat ze alleen maar die boeren hoorden in het stadion? WTF, één van de weinige keren dit seizoen dat er echt sfeer was, heerlijke pot
Inderdaad, ik zit in een gezinsvak (PP), maar ook daar heerste totale chaosquote:Op zondag 24 februari 2013 18:04 schreef Bombvis het volgende:
Net even live wedstrijdtopic doorgekeken, daar zeiden ze dat ze alleen maar die boeren hoorden in het stadion? WTF, één van de weinige keren dit seizoen dat er echt sfeer was, heerlijke pot
Dat begreep ik dus ook. Maar de microfoon daar stond de hele tijd open gok ik zo.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:04 schreef Bombvis het volgende:
Komt automatisch te vervallen.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:08 schreef XSbig het volgende:
Zeg als ik nu nog een scc koop, hoe zit dat dan emt de cc? Moet ik die opzeggen ofwat?
Nu nog een SCC kopen? Ben je gek?quote:Op zondag 24 februari 2013 18:08 schreef XSbig het volgende:
Zeg als ik nu nog een scc koop, hoe zit dat dan emt de cc? Moet ik die opzeggen ofwat?
Ben ik dus niet de enige die dat denktquote:Op zondag 24 februari 2013 18:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Peter had trouwens ook gezopen geloof ik
quote:Op zondag 24 februari 2013 18:08 schreef Feyenoordisbaas het volgende:
De uitleg die ik kreeg is dat de microfoon aan de overkant van X staat omdat het geluid anders - door het hoge aantal decibellen - vervormd. Tegen Twente hebben ze hem na 20 minuten losgekoppeld, omdat die trommel de hele opname van die microfoon verpestte..
De Houtquote:
Snap niet zo goed waarom hij tekeer ging eigenlijk.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:10 schreef Muto het volgende:
Die Wijnaldem ging wel tekeer tegen zijn teamgenoten bij dat opstootje
Hij leek mee te vechten met onze jongens.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:10 schreef Feyenoordisbaas het volgende:
[..]
Snap niet zo goed waarom hij tekeer ging eigenlijk.
Ja maar ik begrijp niet zo goed waarom. Welke van onze jongens heeft hij nou zelf mee gevoetbald joh.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:11 schreef Siyara het volgende:
[..]
Hij leek mee te vechten met onze jongens.
Dubbele NSB'ert it is.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:11 schreef Siyara het volgende:
[..]
Hij leek mee te vechten met onze jongens.
Geen idee, maar het is een publiek geheim dat iedereen bij Feyenoord Wijnaldem best wel mag.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:10 schreef Feyenoordisbaas het volgende:
[..]
Snap niet zo goed waarom hij tekeer ging eigenlijk.
quote:Op zondag 24 februari 2013 18:11 schreef Feyenoordisbaas het volgende:
[..]
Ja maar ik begrijp niet zo goed waarom. Welke van onze jongens heeft hij nou zelf mee gevoetbald joh.
De Vrij, Clasie vanuit de jeugd misschien? Mulder.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:11 schreef Feyenoordisbaas het volgende:
[..]
Ja maar ik begrijp niet zo goed waarom. Welke van onze jongens heeft hij nou zelf mee gevoetbald joh.
Clasie niet. Alleen Mulder en Stefje.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:12 schreef Siyara het volgende:
[..]
[..]
De Vrij, Clasie vanuit de jeugd misschien? Mulder.
Chill dat je nog niet gebanned ben trouwensquote:Op zondag 24 februari 2013 18:13 schreef Feyenoordisbaas het volgende:
[..]
Clasie niet. Alleen Mulder en Stefje.
kutwijvenquote:Op zondag 24 februari 2013 18:18 schreef Feyenoordisbaas het volgende:
Vriendinlief: "hadden we vorige week maar gewonnen hé".
Ennnnnnnn daar is het rothumeur weer.
Op basis waarvan? Verpeste weer 3 kansen en legde niet af wat de 3-1 had kunnen wezen op Pellé.quote:
Ja ontzettend. Man het was een drama. En het geeft misschien wel iets meer gif in een volgende wedstrijd maar je kan dan ook zeggen dat ze in een goede flow zouden zitten echt onzin.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:25 schreef Dekatria het volgende:
Denk dat het eigenlijk voor de ploeg wel goed is geweest, die partij tegen PEC.
Niet alleen de volgende wedstrijd, maar ook de uitwedstrijden die nog volgen. Natuurlijk is het kut dat je tegen de no. 16 verliest, maar het zal zeker ook z'n nut hebben.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:26 schreef jakees het volgende:
[..]
Ja ontzettend. Man het was een drama. En het geeft misschien wel iets meer gif in een volgende wedstrijd maar je kan dan ook zeggen dat ze in een goede flow zouden zitten echt onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |