Dat laatste niet gezien. Volgens mij moet de bal toch volledig over de doellijn zijn en dat bleek in de herhalingen tijdens de wedstrijd nergens uit.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, na veel herhalingen en gespoel.
Mooi inderdaad. Ik hou wel van de klassieke nummertjes. Nu nog een keer "Koe-koe-koeman, het spel dat loopt weer als een trein."quote:Op zondag 24 februari 2013 15:27 schreef Dekatria het volgende:
Was overigens leuk om sinds lange tijd 'Huppie huppie huppie' weer eens langs te horen komen.
Je bent een echte fan...quote:Op zondag 24 februari 2013 15:38 schreef arjan1212 het volgende:
khad de stream bij 0-1 uitgezet en was depressief in bed gaan leggen. winnen ze gewoon nog met 2-1
Gozerquote:Op zondag 24 februari 2013 15:38 schreef arjan1212 het volgende:
khad de stream bij 0-1 uitgezet en was depressief in bed gaan leggen. winnen ze gewoon nog met 2-1
quote:Op zondag 24 februari 2013 15:38 schreef arjan1212 het volgende:
Advies: Ga Ajax supporten. Daar zal je je meer thuis voelen.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:38 schreef arjan1212 het volgende:
Of PSV natuurlijkquote:Op zondag 24 februari 2013 15:42 schreef eight het volgende:
[..]
Advies: Ga Ajax supporten. Daar zal je je meer thuis voelen.
Ik snap je frustratie wel. Ik word ook kankerchagerijnig als we achter staan en slinger het liefst m'n tv uit.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:38 schreef arjan1212 het volgende:
Bazenactie was dat ja. Meteen die counter eruit halen.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:45 schreef Grifte het volgende:
Die tackle van JP op het eind, 50m sprint en dan zo'n sliding
Ow echt joh.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:47 schreef HighVolume het volgende:
rellen in de catacombe . Lens vliegt matthijse aan
Je verwacht het niet...quote:
Echt prima, Immers was passend goed, tackelend prima, boven verwachting. Net als eindbaas Mathijsen.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:50 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik kijk nu die beelden van dat opstootje terug en het lijkt of Immers er echt vol op wil gaan. Hij moet echt weggetrokken worden
Hoe speelde hij trouwens?
Mathijsen.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:42 schreef Gert het volgende:
Heerlijk!
Vond Mathijssen heel sterk spelen, en de frustratie van Lens bewijst dat.
Immers heeft vandaag toch geen kansen verneukt?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Echt prima, Immers was passend goed, tackelend prima, boven verwachting. Net als eindbaas Mathijsen.
En Fernandez in de celquote:Op zondag 24 februari 2013 15:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
Trouwens jammer dat Guyon KO Fernandez er net te laat aan kwam lopen anders lag Lens nu in het ziekenhuis
Dat zou mooi zijn... Guidetti en Pellè naast elkaarquote:Op zondag 24 februari 2013 15:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
Kan het trouwens nog steeds moeilijk geloven dat we de komende 3-4 seizoenen nog van Pelle kunnen genieten![]()
Misschien kunnen we wel Guidetti/Miyaichi halen als die Double dutch deal echt uitkomt.
Ik heb liever een goede, scorende, aanvallende middenvelder ter vervanging van Immers.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
Kan het trouwens nog steeds moeilijk geloven dat we de komende 3-4 seizoenen nog van Pelle kunnen genieten![]()
Misschien kunnen we wel Guidetti/Miyaichi halen als die Double dutch deal echt uitkomt.
Sinds Praag thuis weet ik wel beter dan na 1 helft al te wanhopenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:02 schreef Maastoren het volgende:
Feyenoord![]()
![]()
Zag het echt niet meer gebeuren in de rust maar toch....
Double Dutch deal?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |