SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zal hem even zoeken voor jequote:Op zondag 24 februari 2013 14:43 schreef muzas het volgende:
weet iemand nog dat plaatjen van die clowns?![]()
oja dat was een leukequote:Op zondag 24 februari 2013 14:43 schreef muzas het volgende:
weet iemand nog dat plaatjen van die clowns?
kan hem niet meer vinden![]()
Die doet niet eens mee man.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:44 schreef Ferdii het volgende:
Jezus had al 5-0 kunnen staan... Schiet die mega kansen er nu eens in...![]()
Wat zijn die godenzonen goed, nu nog de kansen afmaken.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Geen zonen, gewoon goden. Alleen is Strootgod nu verbannen.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:44 schreef AFCNiels het volgende:
Wat zijn die godenzonen goed, nu nog de kansen afmaken.![]()
ja we zien hetquote:Op zondag 24 februari 2013 14:45 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Die doet altijd mee om Ajax de lucky goals te bezorgen![]()
Tot nu toe waren het goed uitgespeelde kansen, als die erin gaan kan je het moeilijk een lucky goal noemenquote:
hardcoholic![]()
Lens laat zien wat voor rasmongool hij eigenlijk is:quote:![]()
Arbitrage in NL :")Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Die grens is zeker voor Feyenoord, komt net uit de kroeg en is nog flink dronken na die wedstrijd
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 14:47 schreef Ferdii het volgende:
Als dit doorgaat krijg je er nog 1 om je oren ook![]()
![]()
![]()
nee ado is domquote:Op zondag 24 februari 2013 14:47 schreef Ferdii het volgende:
Als dit doorgaat krijg je er nog 1 om je oren ook![]()
Als je zulke kansen niet afmaakt wordt je echt geen kampioen. Om te janken die aanvallers. Al weken missen ze de mooiste kansen.![]()
wtf is daar aan de hand dan?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:47 schreef RvLaak het volgende:
Lens laat zien wat voor rasmongool hij eigenlijk is:
[..]![]()
![]()
knokpartijtje?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Goede middag zo, Ajax straks 3 punten erbij, PSV verloren, knokpartijtje Fey. vs PSV![]()
Utrecht gaat Twente inhalen binnekortquote:Op zondag 24 februari 2013 14:50 schreef alors het volgende:
penal bij utrecht, rood voor iemand van roda![]()
![]()
Ga toch niet in op die frustie joh.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jullie leren punten pakken in de kuip![]()
![]()
Lens begint een opstootje. Wilde Mathijssen aanpakken, die wil doorlopen en Lens pakt hem bij z'n keelquote:![]()
Komende jaren verliezen wij daar weer.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jullie leren punten pakken in de kuip![]()
Cuenca moet nog wel iets werken aan zijn overzicht.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
die kut psverquote:Op zondag 24 februari 2013 14:50 schreef alors het volgende:
penal bij utrecht, rood voor iemand van roda![]()
`Maar goed als je van de 4 pingels er maar 2 in schiet, weet je dat er iets niet goed zit met je aanval en je scorend vermogen.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Nou, loop eens niet zo ontzettend te kutten en scoor eens gewoon Ajax
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!![]()
eriksen trekt zijn goede spel van donderdag gelukkig door. Hij gaat het verschil maken vandaag.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Vermeer schiet toh ook niet elke x op goalquote:Op zondag 24 februari 2013 14:52 schreef Tyron het volgende:
jullie zijn zo dom he
er liep toch niemand vrij![]()
wat lul jijquote:Op zondag 24 februari 2013 14:52 schreef Seam het volgende:
eriksen trekt zijn goede spel van donderdag gelukkig door. Hij gaat het verschil maken vandaag.
hij speelt goed hoor![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
goede vergelijkingquote:Op zondag 24 februari 2013 14:52 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Vermeer schiet toh ook niet elke x op goal![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 14:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
VBL / Het grote Feijenoordtopic #1108 BLESS!
Wat sneu![]()
![]()
Fap Fap Fap Fap.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:52 schreef Tyron het volgende:
eriksen speelt verder fantastisch
al die steekpassjes![]()
Misschien moet Frank maar weer eens gaan trainen op schoten uit de tweede lijn.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Haha die knokpartij
PSV wat een kneuzenclub is het toch.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Haha, leuk man. Stonden ook Feyenoorders bij.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Typische PSV reactie... Verliezen en dan agressief worden![]()
True. Verrassend dat Strootman er ook weer bij staat.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Typische PSV reactie... Verliezen en dan agressief worden![]()
misschien staat het voor de uitzending al op nos.nlquote:Op zondag 24 februari 2013 14:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
VBL / Het grote Feijenoordtopic #1108 BLESS![]()
Of uit de eerste lijn man.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:53 schreef Monolith het volgende:
Misschien moet Frank maar weer eens gaan trainen op schoten uit de tweede lijn.![]()
![]()
die vroeg om een gele kaartquote:Op zondag 24 februari 2013 14:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
True. Verrassend dat Strootman er ook weer bij staat.![]()
Willen ze niet zien. Altijd dat stomme PSV hequote:Op zondag 24 februari 2013 14:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Haha, leuk man. Stonden ook Feyenoorders bij.![]()
![]()
Lens greep Matthijssen bij de keel.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als Ajax kampioen wordt ga ik een dag in m'n bed zitten met radio en tv uit
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Strootman leek te sussen, voor wat het waard is.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
True. Verrassend dat Strootman er ook weer bij staat.![]()
altijd terechtquote:Op zondag 24 februari 2013 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lens greep Matthijssen bij de keel.![]()
hm, oke.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Strootman leek te sussen, voor wat het waard is.
Vergissing van mijn kant. Die zal ontstaan zijn omdat ik Strootman wat boos vond kijken.![]()
Natuurlijk, wie moeten die spelers dan aanvallen? De stewards?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
FC Utrecht komt via een penalty van Mulenga op voorsprong. Abel Tamata, die een doorgebroken speler van Utrecht neerhaalt, krijgt rood.
Topjeugd van PSV![]()
Andere clubs zijn niet gewend dat supporters uit heel het land komenquote:Op zondag 24 februari 2013 14:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
sneeuwstorm - ov enzo je kent het wel![]()
Logisch dat je dat vond. En verder blijft het een droeftoeter natuurlijk.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
hm, oke.
Vergissing van mijn kant. Die zal ontstaan zijn omdat ik Strootman wat boos vond kijken.![]()
Verrassend, dat je zo reageert. Je ziet duidelijk dat Strootman de boel probeert te kalmeren.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
True. Verrassend dat Strootman er ook weer bij staat.
Edit: Oh, dat had je al gezien. my bad
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Strootman deed het idd goed... Bleef maar "optiefen" roepen tegen zijn ploeggenotenquote:Op zondag 24 februari 2013 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
hm, oke.
Vergissing van mijn kant. Die zal ontstaan zijn omdat ik Strootman wat boos vond kijken..
![]()
die pakt echt te veel rode kaarten en weet tegen PSV altijd te blunderen.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Utrecht komt via een penalty van Mulenga op voorsprong. Abel Tamata, die een doorgebroken speler van Utrecht neerhaalt, krijgt rood.
Topjeugd van PSV![]()
NAC jeugdquote:Op zondag 24 februari 2013 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Topjeugd van PSV![]()
Niet, gewoon ado winnen jwzquote:Op zondag 24 februari 2013 14:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
FFS, wanneer gaat Ajax nou scorenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Vertonghenquote:Op zondag 24 februari 2013 14:57 schreef ejfaar het volgende:
Ajax moet in het vervolg in huurcontracten opnemen dat die spelers niet tegen Ajax mogen spelen
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Als ie de bal speelde is het natuurlijk wel een corner
Kein gewalt! Wir sind das volk!
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
schwalbeDeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
ja man, dadelijk weer puntverlies dankzij de scheidsquote:Op zondag 24 februari 2013 14:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In het begin ook nog die buitenspel situatie...![]()
2x die buitenspel.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In het begin ook nog die buitenspel situatie...![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 15:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ajax kan op gelijke hoogte komen met PSV, doen ze dit![]()
verrassend weerquote:Op zondag 24 februari 2013 15:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ajax kan op gelijke hoogte komen met PSV, doen ze dit![]()
![]()
Moisander boete geven.Gaan we dit weer krijgenquote:Op zondag 24 februari 2013 15:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jullie doen net alsof Ajax niet gaat winnen
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
is het nou een Moisandertje of mogen we dat nog een Frank de Boertje noemen?DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Goede pass van Moisander. Lekker strak aangespeeld. Goed baltempo.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Het zal ook eens niet
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!![]()
hou eens op davyquote:Op zondag 24 februari 2013 15:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jullie doen net alsof Ajax niet gaat winnen![]()
lol groot feest in de galgenwaard omdat de score van Ajax - ado op het scorebord kwam
![]()
![]()
![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
En ik dacht dat het na donderdag niet slechter kon gaan...
ongeïnspireerd slap zooitje is Ajax
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
ik zou het eerder als triest willen omschrijven.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:01 schreef Paul het volgende:
lol groot feest in de galgenwaard omdat de score van Ajax - ado op het scorebord kwamI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Haha, ja daar zitten genoeg kneusjes op de tribunequote:Op zondag 24 februari 2013 15:01 schreef Paul het volgende:
lol groot feest in de galgenwaard omdat de score van Ajax - ado op het scorebord kwam![]()
Maar we houden wel van je hoorquote:Op zondag 24 februari 2013 15:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee ik baal dat ik wederom gelijk krijg. Vermoeiend is dat.![]()
![]()
Lol, kneuzenkermis daar weer.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:01 schreef Paul het volgende:
lol groot feest in de galgenwaard omdat de score van Ajax - ado op het scorebord kwam![]()
en toch neemt niemand je serieus als je zoiets zegt. Je bent eigenlijk een moderne cassandra.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee ik baal dat ik wederom gelijk krijg. Vermoeiend is dat.![]()
Komt uit Eindhoven, weet niet beter...quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Iemand serieus nemen op FOKquote:Op zondag 24 februari 2013 15:02 schreef Adames het volgende:
[..]
en toch neemt niemand je serieus als je zoiets zegt. Je bent eigenlijk een moderne cassandra.
Noot noot.![]()
Watte?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Fischer vond het een geluksdoelpunt![]()
hahaquote:Op zondag 24 februari 2013 15:03 schreef Moody het volgende:
Ajax publiek, hoe weinig dan ook, staat weer lekker achter hun team![]()
Er was een foto van 2 Clowns?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:03 schreef starla het volgende:
Wat een clowneske eredivisie zo.
Gaat nergens meer over....Narf!![]()
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCKKKKKKKKKKKKKKKKI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
scheelt ook echt 3 centimeter
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
was er overheen, bijna
Techniek
Kein gewalt! Wir sind das volk!
quote:Op zondag 24 februari 2013 15:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
3e doelpunt die door de neus is geboord vanmiddag
Alle hens aan dek daar.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
jup, die spits had m er in moeten schietenquote:Op zondag 24 februari 2013 15:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
3e doelpunt die door de neus is geboord vanmiddag![]()
Met vanavond in Studio Voetbal:
Jack over doellijntechnologie.
"doellijntechnologie, zeg het maar""Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 15:06 schreef OProg het volgende:
Met vanavond in Studio Voetbal:
Jack over doellijntechnologie.![]()
![]()
Wel volledig dus.Kein gewalt! Wir sind das volk!
quote:Op zondag 24 februari 2013 15:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet jij die andere wedstrijd niet kijken
Haha loserquote:Op zondag 24 februari 2013 15:08 schreef franske19 het volgende:
2 100% doelpunten ontnomen. Kut arbitrage kost Ajax dit seizoen al wel tien punten.![]()
eentje om precies te zijnquote:Op zondag 24 februari 2013 15:08 schreef Ferdii het volgende:
Eriksen heeft ook alweer aantal acties geha waar dit zich vastloopt in de drukte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |