Ga ik uitzoeken thanks!quote:Op zondag 24 februari 2013 22:55 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Been there know how it feels.
Kan vooe dit soort zaken ook perfect terecht bij een ostheopaat
Je moet je duim niet om de bar wikkelen, maar aan dezelfde kant al je vingers houden. Voorkomt tendonitis in je onderarm en elleboogquote:Op zondag 24 februari 2013 17:09 schreef rumiii het volgende:
Iemand ervaring met 'schreeuwende' pijn rond de elleboog rondom het low bar squatten? Waarschijnlijk vangt m'n elleboog te veel van het gewicht op, wat in deze intense pijn resulteert. Is het de bedoeling dat je armen zo horizontaal mogelijk komen?
Heb je nooit last van je pols bij de low bar squat?quote:Op maandag 25 februari 2013 00:02 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Je moet je duim niet om de bar wikkelen, maar aan dezelfde kant al je vingers houden. Voorkomt tendonitis in je onderarm en elleboog
denk dat de squat oefening niet voor jou is weggelegtquote:Op maandag 25 februari 2013 00:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
Heb je nooit last van je pols bij de low bar squat?
Ik heb vaak gewoon dat de druk op mijn pols met een low bar squat best hoog wordt (gewoon pijnlijk). De bar glijdt soms ook wel eens van mijn rug naar beneden.
Het is qua houding echt irritant, ik kan helemaal voorover leunen met een low bar squat en dan heb ik er minder last van, maar de laatste tijd werd mij door een stel high-bar squatters gezegd dat ik meer rechtop moet zitten/staan, maar dat werkt dus weer heel belastend op alles.
okquote:Op maandag 25 februari 2013 00:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
denk dat de squat oefening niet voor jou is weggelegt
Bulk nutrients, bazenwinkel. Ze formuleren hun producten op basis van wetenschappelijk onderzoek (zie purity guarantee) en sponsoren allerlei krachtsport gerelateerde evenementen. Schrik niet van de prijzen overigens; alles hier is duur en goedkoper dan bulk kun je het nauwelijks krijgen. Sommige producten zijn iets goedkoper bij No bull supplements. De webshop venom protein heeft ook redelijke prijzen (zeker als je hun coupons gebruikt), maar ik vind hun whey niet te zuipen.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:41 schreef Nic1 het volgende:
star_gazer: wat is de Australische variant van BF-shop/XXL?
Dan weet ik waar ik vanaf komende maand mijn whey moet gaan halen.
Dat bedoel ik dus; als je je vingers allemaal bovenop de bar legt en dus je duim niet om de bar wikkelt, is het onmogelijk om druk op je pols te krijgen. Je kan je pols bij juiste bar placement zelfs over de bar 'vouwen' als je wilt.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
Heb je nooit last van je pols bij de low bar squat?
Ik heb vaak gewoon dat de druk op mijn pols met een low bar squat best hoog wordt (gewoon pijnlijk). De bar glijdt soms ook wel eens van mijn rug naar beneden.
Het is qua houding echt irritant, ik kan helemaal voorover leunen met een low bar squat en dan heb ik er minder last van, maar de laatste tijd werd mij door een stel high-bar squatters gezegd dat ik meer rechtop moet zitten/staan, maar dat werkt dus weer heel belastend op alles.
quote:"What separates you from the boys"
Alpha Muscle: de keiharde spierbundel, de sterkste, positief agressief, degene waartegen iedereen opkijkt!
Tjongejonge. Komt hier de quote "de gains van mijn leven" soms vandaan?quote:99,9% Pure NMDA! Intimidate maakt je letterlijk groter, keihard, sneller en sterker. Een Bodybuilding Monster! Niet in weken maar in dagen! Letterlijk 100x sterker dan het tot nu toe best verkochte bodybuilding & spiermassa supplement op de markt! Geen enkel product geeft je direct zoveel testosteron als Intimidate. Keiharde massieve spiermassa!
Een schlemiel van 74? Dat valt reuze mee ben zelf 8 kilo lichter. Maar met consequent zijn en een goede basis kom je een heel eind met kracht training. Met benchen zit ik ook al maanden op 5x80. Heb vorige week een nieuw schema gemaakt en doe de DL,squat en bench op verschillende dagen. Eens kijken of dat wat uitmaakt.quote:Op maandag 25 februari 2013 01:05 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Vandaag 6x130kg deadlift proberen trouwens. Ben een schlemiel van 74kg, dus ben benieuwd hoe dat gaat.
Zit wel op rond de 15%BF. Mag zeker nog wel een kilootje of 5 droge massa bij.quote:Op maandag 25 februari 2013 02:09 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Een schlemiel van 74? Dat valt reuze mee ben zelf 8 kilo lichter.
Op je schouderbladen gaan liggen, met een iets holle onderrug. Aars op het bankje houden, voeten in de vloer, dan benchen.quote:Op maandag 25 februari 2013 01:30 schreef star_gazer het volgende:
Iemand trouwens nog bench tips? Mijn bench slaat met 6x75kg echt totaal nergens op. Ik begrijp er reet van; er komen soms van die skinny gastjes de gym binnen hobbelen en die drukken rustig 8x80kg weg ofzo. Ikan kan er gewoon echt geen klote vanHet gekke is dat mijn borst en schouders er behoorlijk goed bijstaan.
Overigens ga ik wel elke rep door tot de bar mijn lichaam raakt, dat doet ook niet iedereen.
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Iedereen uit dit topic zou vitamine D moeten slikken, ja dus.
quote:Op maandag 18 februari 2013 08:59 schreef CarbonC het volgende:
[..]
In de winter ALTIJD vitamine D slikken (mijn mening).
[..]
Dit hebben we ook al 100x vastgesteld en daar zouden we het ook niet meer over hebben.quote:Op maandag 25 februari 2013 01:11 schreef star_gazer het volgende:
Allejezus zeg, die beschrijvingen bij B&F zijn echt te zielig voor woorden
[..]
[..]
Tjongejonge. Komt hier de quote "de gains van mijn leven" soms vandaan?
quote:Op maandag 25 februari 2013 08:13 schreef Weissman het volgende:
Ik droomde vannacht iets over front squats, power cleans ...
quote:... en heup stretch
Train je al lang? Ik had dat aan het begin ook, bij mij was er sprake van dat een snel groeiende trapezius wat zenuwen aan het beknellen was, wat de pijn veroorzaakte.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
ok my bad!
Heb nog een afspraak bij de afdeling neurologie enzo.
Ook als ik train heb ik de dag daarna vaak gruwelijke nekpijn die uitstraalt in hoofdpijn (pijn varieert)
Daar moet je mee oppassen, voor je het weet zitten je heupen onder de striae.quote:Op maandag 25 februari 2013 08:13 schreef Weissman het volgende:
Ik droomde vannacht van heup stretch
Er zijn wel verschillende oefeningen te vinden waarmee je je nek wat kan rekken e.d.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
ok my bad!
Heb nog een afspraak bij de afdeling neurologie enzo.
Ook als ik train heb ik de dag daarna vaak gruwelijke nekpijn die uitstraalt in hoofdpijn (pijn varieert)
Dat doe ik ook altijd even tijdens de training. Even hangen, heupen wat draaien en alles loskraken.quote:Op maandag 25 februari 2013 09:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Er zijn wel verschillende oefeningen te vinden waarmee je je nek wat kan rekken e.d.
ga eens na je trainingen aan je armen hangen, (wide grip pullup positie) en dan met een zo recht mogelijke rug/nek je kin op je borst proberen te krijgen bijv.
Ik ga ook tijdens/na elke training ff aan het cable curl rek hangen om alle rug/nek wervels weer ff op z'n plek te laten schieten. Wel altijd je schouderspieren aanspannen als je aan je armen gaat hangen.
Hoe lang ben je? Te lui om alle topics bij langs te gaan voor je lengtequote:Op maandag 25 februari 2013 05:42 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Zit wel op rond de 15%BF. Mag zeker nog wel een kilootje of 5 droge massa bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |