quote:Op zondag 24 februari 2013 18:15 schreef Levolution het volgende:
Je arts heeft een te lage dosering voorgeschreven, volgens de huidige richtlijnen (die dus voor artsen gelden!) moet het 800 IE zijn bij fractuurrisico. Bovendien is het door jou genoemde supplement niet op recept. Je had hem dus net zo goed zelf kunnen kopen, zonder "voorschrift" van de arts.
Met je arts.
wat zijn je levels dan en naar welk level wil je naar toe?quote:Op zondag 24 februari 2013 18:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
M.b.t. de laatste zin: kan ik dan niet net zo goed die 5000IU bestellen en dit slechts 2-3x per week nemen? Bespaart meteen wat geld.
Ik weet niet wat mijn levels zijn, ik wil gewoon genieten van de voordelen van supplementatie, wetende dat het toch onschadelijk is. Hier geldt: baat het niet, dan schaadt het niet. Echter is de kans gigantisch dat het wel baat.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat zijn je levels dan en naar welk level wil je naar toe?
Komt bij mij nogal dom en kortzichtig over en ook iets van geld weggooien.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik weet niet wat mijn levels zijn, ik wil gewoon genieten van de voordelen van supplementatie, wetende dat het toch onschadelijk is. Hier geldt: baat het niet, dan schaadt het niet. Echter is de kans gigantisch dat het wel baat.
Waarom kom je hier alleen maar om iedereen ruzie te zoeken en mensen provoceren? Elke post die je in dit topic maakt is wel om iemand te beledigen of te provocerenquote:Op zondag 24 februari 2013 18:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Komt bij mij nogal dom en kortzichtig over en ook iets van geld weggooien.
kan ook zijn dat je geen tekort hebt en het geld ergens anders aan kunt besteden.
Nogmaals, al is mijn spiegel op orde, dan nog brengt suppletie voordelen met zich mee. Is die 8 euro per jaar dubbel en dwars waard (als ik niet elke dag gebruik).quote:Op zondag 24 februari 2013 18:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Komt bij mij nogal dom en kortzichtig over en ook iets van geld weggooien.
kan ook zijn dat je geen tekort hebt en het geld ergens anders aan kunt besteden.
dat is dus precies wat jij dus nu doet, met je persoonlijke aanval.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:54 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Waarom kom je hier alleen maar om iedereen ruzie te zoeken en mensen provoceren? Elke post die je in dit topic maakt is wel om iemand te beledigen of te provoceren
Komt door zijn vit D tekort.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:54 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Waarom kom je hier alleen maar om iedereen ruzie te zoeken en mensen provoceren? Elke post die je in dit topic maakt is wel om iemand te beledigen of te provoceren
kan het ook zijn dat je door je huisartsenhaat er niet graag naar toe gaat om je levels te laten prikken? het verband zou ik wel zienquote:Op zondag 24 februari 2013 18:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nogmaals, al is mijn spiegel op orde, dan nog brengt suppletie voordelen met zich mee. Is die 8 euro per jaar dubbel en dwars waard (als ik niet elke dag gebruik).
En je maakt de gains van je leven.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:58 schreef Jahr00n het volgende:
Ik voel me veel vitaler nu ik vitD neem.
Ik heb al een formuliertje, hoef alleen naar het lab maar ben druk.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kan het ook zijn dat je door je huisartsenhaat er niet graag naar toe gaat om je levels te laten prikken? het verband zou ik wel zien
ik ook, mijn postcounts zijn omhoog geschoten, alleen beschuldigt iedereen mij van doping, zo verbetering kan gewoon niet schoon zijn...quote:Op zondag 24 februari 2013 18:58 schreef Jahr00n het volgende:
Ik voel me veel vitaler nu ik vitD neem.
dat is toch bij vit B12 ?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Inderdaad. Als je zo laag staat dan kun je beter een spuit krijgen. Ik heb studies gezien waarbij deficiente mensen honderdduizenden IU's ingespoten kregen.
daar ben ik het wel mee eens, ik heb ben vaker van huisarts gewisseld of ruzie mee gehadquote:Op zondag 24 februari 2013 19:09 schreef Snakey het volgende:
Ow en mijn ervaringen met huisartsen e.d. in Nederland zijn ook niet al te best.
Een goed voorbeeld is dat ik een gebroken spiertje had in mijn vinger wat vastgesteld werd door een andere arts dan waar ik normaal gesproken kom. Ik kwam een week later bij mijn eigen arts terug die mijn voorlaatste bezoek terug las en die melde me dat ik een kapot spiertje in mijn hand had. Dus ik zeg, nee, in mijn vinger. Ik kon hoog en laag springen maar de andere arts had opgeschreven dat het in mijn hand zat, DUS HET ZAT IN MIJN HAND...![]()
Hij wilde op mijn aangeven het niet eens voelen. Klungel.
Zo kan ik een boek schrijven over missers van artsen. Het is echt om te janken.
Yep, dat is wat mijn zus onmiddelijk kreeg. En lees maar eens wat de gevolgen op lange termijn kunnen zijn. Een langdurig ernstig tekort kan op latere leeftijd behoorlijke ernstige ziekten geven.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Inderdaad. Als je zo laag staat dan kun je beter een spuit krijgen. Ik heb studies gezien waarbij deficiente mensen honderdduizenden IU's ingespoten kregen.
Eens. Daarnaast zou iedere inwoner van Nederland verplicht o.a. Vitamine D moeten supplementeren. Maarja, wie verdienen groot geld aan zieke mensen.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Yep, dat is wat mijn zus onmiddelijk kreeg. En lees maar eens wat de gevolgen op lange termijn kunnen zijn. Een langdurig ernstig tekort kan op latere leeftijd behoorlijke ernstige ziekten geven.
Artsen die dat niet weten zouden tijdelijk uit hun ambt gezet moeten worden en verplicht wat update cursussen moeten volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |