Goed bezig!quote:Op maandag 25 februari 2013 13:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Held zeg ik je.
Nog anderhalf uurtje werken en dan zit de werkdag er weer op Piet
Die man is zo'n baas hequote:
En die man heeft toffe wagensquote:Op maandag 25 februari 2013 13:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die man is zo'n baas heKomt altijd met van die lijken dingen aan
Klopt, hij verzamelt ze geloof ikquote:Op maandag 25 februari 2013 13:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En die man heeft toffe wagens
Die man is ook stinkend rijk toch?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, hij verzamelt ze geloof ik
Naar Rossdale-standaarden niet.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die man is ook stinkend rijk toch?
http://www.celebritynetwo(...)rry-weiss-net-worth/quote:Barry Weiss is an American reality television star and professional storage-treasure hunter who has a with a net worth of $9 million.
Na, als jij in zo'n custom Cadillac kon rijden in plaats van je Golf deed je het ook wel!quote:
Ik moet er niet aandenken om daar elke dag mee naar het werk te gaanquote:Op maandag 25 februari 2013 13:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Na, als jij in zo'n custom Cadillac kon rijden in plaats van je Golf deed je het ook wel!
Ik welquote:Op maandag 25 februari 2013 13:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik moet er niet aandenken om daar elke dag mee naar het werk te gaan
Nou, echt niet he... geef mij maar gewoon vw!quote:Op maandag 25 februari 2013 13:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Na, als jij in zo'n custom Cadillac kon rijden in plaats van je Golf deed je het ook wel!
Dan verpatst je hem en haal je een golfquote:Op maandag 25 februari 2013 14:01 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Nou, echt niet he... geef mij maar gewoon vw!
Geef hem wel aan m'n wijf.. Die wil die rommel wel!quote:Op maandag 25 februari 2013 14:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan verpatst je hem en haal je een golf
Nee joh, dat meen je toch niet echtquote:Op maandag 25 februari 2013 14:01 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Nou, echt niet he... geef mij maar gewoon vw!
Rommelquote:Op maandag 25 februari 2013 14:05 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Geef hem wel aan m'n wijf.. Die wil die rommel wel!
Dan meen ik echt!quote:Op maandag 25 februari 2013 14:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee joh, dat meen je toch niet echt
Mooiste is nog wel dat ze allemaal moeilijk doen over het geld en dergelijke maar ondertussen gewoon allemaal miljonair zijnquote:Op maandag 25 februari 2013 13:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mooi programma inderdaad, alleen jammer dat het gestaged is
Tuurlijk. Maar het is niet gestagedquote:Op maandag 25 februari 2013 14:07 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Mooiste is nog wel dat ze allemaal moeilijk doen over het geld en dergelijke maar ondertussen gewoon allemaal miljonair zijn
Je bolle moeder op een hooivork!quote:Op maandag 25 februari 2013 14:07 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Je zuster op een houtvlot is een hoax!
Hooivorken!quote:Op maandag 25 februari 2013 14:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je bolle moeder op een hooivork!
Die Yuupp kerel is inmiddels ontslagen volgens mij omdat hij de productie ervan beschuldigde die boxen te fixen oidquote:Op maandag 25 februari 2013 14:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar het is niet gestaged
Ssssssst! Anders komt Stef hier weerquote:Op maandag 25 februari 2013 14:10 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Die Yuupp kerel is inmiddels ontslagen volgens mij omdat hij de productie ervan beschuldigde die boxen te fixen oid
Die man is zo verschrikkelijk irritant die had ik al lang een tik verkocht als ik daar stondquote:Op maandag 25 februari 2013 14:10 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Die Yuupp kerel is inmiddels ontslagen volgens mij omdat hij de productie ervan beschuldigde die boxen te fixen oid
quote:Op maandag 25 februari 2013 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die man is zo verschrikkelijk irritant die had ik al lang een tik verkocht als ik daar stond
Zie je die rechter arm van hem? Gewoon breken die hapquote:Op maandag 25 februari 2013 14:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dave Hester kan jou makkelijk hebben
Grote praat!quote:Op maandag 25 februari 2013 14:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zie je die rechter arm van hem? Gewoon breken die hap
quote:Op maandag 25 februari 2013 14:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zoals Maurice zou zeggen: Ik heb ze voor minder in elkaar geslagen
Klopt, ik moest dat bij mijn vorige werk ook doen. Schiet echt niet opquote:Op maandag 25 februari 2013 14:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hahahah dat programma is briljant
Pieter roosters maken en bestellingen doen is zo saai werk
Beetje op internet kijken zo nu en dan weer wat invoeren in excel je kent het wel. Ben bijna klaar dan neem ik de waggie weer naar huus.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, ik moest dat bij mijn vorige werk ook doen. Schiet echt niet op![]()
[ afbeelding ]
Wel!quote:Op maandag 25 februari 2013 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beetje op internet kijken zo nu en dan weer wat invoeren in excel je kent het wel. Ben bijna klaar dan neem ik de waggie weer naar huus.
Sugarbear heeft geen emotie period.
En als je dan bedenkt wat voor programma's er zijnquote:Op maandag 25 februari 2013 14:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mijn god hij lacht. Wel mooi dat TLC staat voor The Learning Channel
Say yes to the dressquote:Op maandag 25 februari 2013 14:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En als je dan bedenkt wat voor programma's er zijn
Extreme couponingquote:
Dat is wel baasquote:Op maandag 25 februari 2013 15:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Extreme couponingVoor 800 dollar boodschappen doen en slechts 62 cent betalen
![]()
Laatst ook zo'n gast, die had voor 600 dollar boodschappen en kreeg gewoon 3 dollarquote:
Heb ik ook wel eens gehad in Amsterdam met lege kratten bier had gewoon boodschappen gedaan voor 3 dagen en ik kreeg nog geld terugquote:Op maandag 25 februari 2013 15:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Laatst ook zo'n gast, die had voor 600 dollar boodschappen en kreeg gewoon 3 dollar
Die man, de echte Cake Boss, die schreeuwt zo belachelijk hard altijdquote:Op maandag 25 februari 2013 15:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Cake Boss was vroeger op discovery
Mooiste wat er is, statiegeld terugbrengen en geld krijgen bij de kassaquote:Op maandag 25 februari 2013 15:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehad in Amsterdam met lege kratten bier had gewoon boodschappen gedaan voor 3 dagen en ik kreeg nog geld terug
Heerlijk is dat. Waar ik wel altijd een hekel aan had was wanneer mensen konko veel boodschappen hadden gedaan en dan rond 4 uur half 5 in de tram gingen zittenquote:Op maandag 25 februari 2013 15:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mooiste wat er is, statiegeld terugbrengen en geld krijgen bij de kassa
Ik ga gewoon met de fiets, alhoewel nu ik een auto heb het boodschappen doen echt hemels isquote:Op maandag 25 februari 2013 15:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heerlijk is dat. Waar ik wel altijd een hekel aan had was wanneer mensen konko veel boodschappen hadden gedaan en dan rond 4 uur half 5 in de tram gingen zitten
Ik ging ook altijd met de auto was 10 minuten rijden van Zeeburg naar IJburg en daar zat een AH XLquote:Op maandag 25 februari 2013 15:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ga gewoon met de fiets, alhoewel nu ik een auto heb het boodschappen doen echt hemels is
quote:Op maandag 25 februari 2013 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb gewoon een vriendin die boodschappen doet
Is karig tegenwoordig bij de AH XL. Beetje kaas en dat is het welquote:Op maandag 25 februari 2013 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb nooit moeite met boodschappen doen gewoon beetje van alles proeven enzo
Hier liggen ook altijd stukjes vlaai en vlees om te proevenquote:Op maandag 25 februari 2013 15:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Is karig tegenwoordig bij de AH XL. Beetje kaas en dat is het wel
Weert heeft geen XLquote:Op maandag 25 februari 2013 15:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hier liggen ook altijd stukjes vlaai en vlees om te proeven
Dat hebben ze hier in de normale AH. Wat moet je met een XL als er een Sligro op 500 meter van je huis zit?quote:
Ik heb geen pasje van de Sligroquote:Op maandag 25 februari 2013 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat hebben ze hier in de normale AH. Wat moet je met een XL als er een Sligro op 500 meter van je huis zit?
Je kan gewoon een dag pas nemen aan de balie. Iedereen in de wijk heeft er een gekregen toen die winkel open gingquote:
Komend weekend even langs de Sligro rijden. Alles kaufen in grootverpakkingquote:
Zijn die op zondag open?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Komend weekend even langs de Sligro rijden. Alles kaufen in grootverpakking
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zondag? uhh nee, weekend heeft twee dagen he Piet
Goed handig zo'n Sligro, Makro ook welquote:Op maandag 25 februari 2013 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat hebben ze hier in de normale AH. Wat moet je met een XL als er een Sligro op 500 meter van je huis zit?
http://how-rich.com/1702/how-rich-is-nabila-haniss/quote:Op maandag 25 februari 2013 13:19 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.omg-facts.com/(...)ce-Found-A-Mur/51123
LOL storage wars is baas!
GAM / [Crysis 3] #1 Open MP Beta!quote:Op maandag 25 februari 2013 16:28 schreef KoningStoma het volgende:
Crysis 3 is zo vet. 3 keer in een potje een killstreak krijgen die je onsterfelijk maakt
Oja dit is het fifa topic.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
GAM / [Crysis 3] #1 Open MP Beta!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |