Tuurlijk. Maar het is niet gestagedquote:Op maandag 25 februari 2013 14:07 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Mooiste is nog wel dat ze allemaal moeilijk doen over het geld en dergelijke maar ondertussen gewoon allemaal miljonair zijn
Je bolle moeder op een hooivork!quote:Op maandag 25 februari 2013 14:07 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Je zuster op een houtvlot is een hoax!
Hooivorken!quote:Op maandag 25 februari 2013 14:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je bolle moeder op een hooivork!
Die Yuupp kerel is inmiddels ontslagen volgens mij omdat hij de productie ervan beschuldigde die boxen te fixen oidquote:Op maandag 25 februari 2013 14:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar het is niet gestaged
Ssssssst! Anders komt Stef hier weerquote:Op maandag 25 februari 2013 14:10 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Die Yuupp kerel is inmiddels ontslagen volgens mij omdat hij de productie ervan beschuldigde die boxen te fixen oid
Die man is zo verschrikkelijk irritant die had ik al lang een tik verkocht als ik daar stondquote:Op maandag 25 februari 2013 14:10 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Die Yuupp kerel is inmiddels ontslagen volgens mij omdat hij de productie ervan beschuldigde die boxen te fixen oid
quote:Op maandag 25 februari 2013 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die man is zo verschrikkelijk irritant die had ik al lang een tik verkocht als ik daar stond
Zie je die rechter arm van hem? Gewoon breken die hapquote:Op maandag 25 februari 2013 14:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dave Hester kan jou makkelijk hebben
Grote praat!quote:Op maandag 25 februari 2013 14:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zie je die rechter arm van hem? Gewoon breken die hap
quote:Op maandag 25 februari 2013 14:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zoals Maurice zou zeggen: Ik heb ze voor minder in elkaar geslagen
Klopt, ik moest dat bij mijn vorige werk ook doen. Schiet echt niet opquote:Op maandag 25 februari 2013 14:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hahahah dat programma is briljant
Pieter roosters maken en bestellingen doen is zo saai werk
Beetje op internet kijken zo nu en dan weer wat invoeren in excel je kent het wel. Ben bijna klaar dan neem ik de waggie weer naar huus.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, ik moest dat bij mijn vorige werk ook doen. Schiet echt niet op![]()
[ afbeelding ]
Wel!quote:Op maandag 25 februari 2013 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beetje op internet kijken zo nu en dan weer wat invoeren in excel je kent het wel. Ben bijna klaar dan neem ik de waggie weer naar huus.
Sugarbear heeft geen emotie period.
En als je dan bedenkt wat voor programma's er zijnquote:Op maandag 25 februari 2013 14:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mijn god hij lacht. Wel mooi dat TLC staat voor The Learning Channel
Say yes to the dressquote:Op maandag 25 februari 2013 14:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En als je dan bedenkt wat voor programma's er zijn
Extreme couponingquote:
Dat is wel baasquote:Op maandag 25 februari 2013 15:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Extreme couponingVoor 800 dollar boodschappen doen en slechts 62 cent betalen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |