Goed bezig!quote:Op maandag 25 februari 2013 13:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Held zeg ik je.
Nog anderhalf uurtje werken en dan zit de werkdag er weer op Piet
Die man is zo'n baas hequote:
En die man heeft toffe wagensquote:Op maandag 25 februari 2013 13:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die man is zo'n baas heKomt altijd met van die lijken dingen aan
Klopt, hij verzamelt ze geloof ikquote:Op maandag 25 februari 2013 13:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En die man heeft toffe wagens
Die man is ook stinkend rijk toch?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, hij verzamelt ze geloof ik
Naar Rossdale-standaarden niet.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die man is ook stinkend rijk toch?
http://www.celebritynetwo(...)rry-weiss-net-worth/quote:Barry Weiss is an American reality television star and professional storage-treasure hunter who has a with a net worth of $9 million.
Na, als jij in zo'n custom Cadillac kon rijden in plaats van je Golf deed je het ook wel!quote:
Ik moet er niet aandenken om daar elke dag mee naar het werk te gaanquote:Op maandag 25 februari 2013 13:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Na, als jij in zo'n custom Cadillac kon rijden in plaats van je Golf deed je het ook wel!
Ik welquote:Op maandag 25 februari 2013 13:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik moet er niet aandenken om daar elke dag mee naar het werk te gaan
Nou, echt niet he... geef mij maar gewoon vw!quote:Op maandag 25 februari 2013 13:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Na, als jij in zo'n custom Cadillac kon rijden in plaats van je Golf deed je het ook wel!
Dan verpatst je hem en haal je een golfquote:Op maandag 25 februari 2013 14:01 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Nou, echt niet he... geef mij maar gewoon vw!
Geef hem wel aan m'n wijf.. Die wil die rommel wel!quote:Op maandag 25 februari 2013 14:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan verpatst je hem en haal je een golf
Nee joh, dat meen je toch niet echtquote:Op maandag 25 februari 2013 14:01 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Nou, echt niet he... geef mij maar gewoon vw!
Rommelquote:Op maandag 25 februari 2013 14:05 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Geef hem wel aan m'n wijf.. Die wil die rommel wel!
Dan meen ik echt!quote:Op maandag 25 februari 2013 14:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee joh, dat meen je toch niet echt
Mooiste is nog wel dat ze allemaal moeilijk doen over het geld en dergelijke maar ondertussen gewoon allemaal miljonair zijnquote:Op maandag 25 februari 2013 13:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mooi programma inderdaad, alleen jammer dat het gestaged is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |